Friendzonequote:Op donderdag 28 november 2019 19:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat een goede vriend ben jij toch
Echt? Vertel?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee. Over zijn faal-leven erna.
If you change your mind ill be next in linequote:
Haha sletjequote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
If you change your mind ill be next in line
Goed bezig meidquote:Op donderdag 28 november 2019 20:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Studeren, moeder en semi Dobby zijn is echt voldoende hooi op mijn vork.
klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 28 november 2019 20:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het lezen. Het heet The Truth, zoek zelf maar op.
Ja eerst die Simone al nu deze debiel (lol)quote:Op donderdag 28 november 2019 21:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Oh leuk weer een nieuwe kloon
Lekker voor jequote:Op donderdag 28 november 2019 23:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mijn wekker gaat over 6 uur
Die van mij ook.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker voor je
Die van mij over 10
Heerlijk vriend. Lekker de nachtbraker uithangenquote:Op donderdag 28 november 2019 23:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Volgende week ook weer
Morgenochtend rustig wakker worden, iets eten, boodschappen doen en daarna met frisse tegenwind naar werk fietsenquote:Op donderdag 28 november 2019 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk vriend. Lekker de nachtbraker uithangen![]()
Liggen we straks lekker, terwijl Simone zich al staat te douchenHAHAATJES
In dit herfstweer is het wel lekker toeven buiten. Regen daargelaten.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Morgenochtend rustig wakker worden, iets eten, boodschappen doen en daarna met frisse tegenwind naar werk fietsen
Af en toe zal je wel door de regen moeten en dan is het even kut roepen. Maar dat is ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dit herfstweer is het wel lekker toeven buiten. Regen daargelaten.
Toen ik dat een krantenwijk deed kon ik er ook wel maf om worden. Dan dacht ik waarom bestaat regen godverdomme.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Af en toe zal je wel door de regen moeten en dan is het even kut roepen. Maar dat is ook wel eens lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |