Vond die Rolex mooier.quote:
Lekker hoor. Beetje goede saus erbij?quote:
Jawel, had wel iets pittiger gekundquote:Op woensdag 27 november 2019 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker hoor. Beetje goede saus erbij?
Hallootjesquote:
boeken lezen? waarom?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:02 schreef 00wildchild het volgende:
Iemand hier The Truth van Neil Strauss gelezen?
Saai boek over mensen die denken met hun geslachtsdeel.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:02 schreef 00wildchild het volgende:
Is dat zo'n PUA boek oid?quote:Op donderdag 28 november 2019 08:02 schreef 00wildchild het volgende:
heb je toch docu's voor.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voor kennis en inzicht lieverd.
Ja zo ver was ik ook wel. Mja was elf nogwat, voor weinig geld wil ik het wel lezen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saai boek over mensen die denken met hun geslachtsdeel.
Je kan toch gewoon al je vragen in WGR stellenquote:Op donderdag 28 november 2019 08:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voor kennis en inzicht lieverd.
Hij heeft wel een harem dus ik denk het.quote:
Vraag het je exquote:Op donderdag 28 november 2019 08:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij heeft wel een harem dus ik denk het.
Ben zelf wel loyaal maar maar weinig mensen zijn dat, daarom ben ik wel triggered een beetje te kijken en begrijpen wat er in zo’n hoofd omgaat.
Ik wist dat die naam me ergens bekend van voorkwam.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:59 schreef 00wildchild het volgende:
Hij heeft wel een harem dus ik denk het.
Ben zelf wel loyaal maar maar weinig mensen zijn dat, daarom ben ik wel triggered een beetje te kijken en begrijpen wat er in zo’n hoofd omgaat.
Oh joh las ergens dat ie daar drie van heeft.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik wist dat die naam me ergens bekend van voorkwam.
Neil Strauss is de auteur van het boek 'The Game'
Niet boeiend dus...
En welke harem? Hij is getrouwd met e.o.a. plastic fantastic bimbo (die waarschijnlijk meer op zijn geld is gevallen dan zijn uiterlijk).
[ afbeelding ]
Nooit gehad over trio's ed?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is niet zo’n open boek.
Het zou blijk geven van een iets ruimere seksuele opvatting.quote:
Ik ben wat dat betreft ook erg experimenteel (en dat is al zolang ik weet zo) maar ik zou nooit mijn partner naaien. Loyaal. Maar zoals ik al zei, weinig mensen hebben dat als het er echt op aankomt.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het zou blijk geven van een iets ruimere seksuele opvatting.
En ja dat gaat samen en met toestemming van.
Je verlangde vast wel eens naar een ander.
In jouw omgeving wellicht.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ook erg experimenteel maar ik zou nooit mijn partner naaien. Loyaal. Maar zoals ik al zei, weinig mensen hebben dat als het er echt op aankomt.
Niet herkenbaarquote:Op donderdag 28 november 2019 09:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ook erg experimenteel (en dat is al zolang ik weet zo) maar ik zou nooit mijn partner naaien. Loyaal. Maar zoals ik al zei, weinig mensen hebben dat als het er echt op aankomt.
Ja wel mee eens, waarom een boek lezen van een seksueel instabiele man als je Koning Neuk in de gelederen hebt.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:43 schreef scrupuleus het volgende:
Waarom een boek lezen als hier prof. Uitstraling is
Misschien is koning neuk wel een seksueel instabiele manquote:Op donderdag 28 november 2019 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel mee eens, waarom een boek lezen van een seksueel instabiele man als je Koning Neuk in de gelederen hebt.
Knettergek maar zo stabiel als een Alpenreus.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Misschien is koning neuk wel een seksueel instabiele man
Ok Ronaldquote:Op donderdag 28 november 2019 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wel mee eens, waarom een boek lezen van een seksueel instabiele man als je Koning Neuk in de gelederen hebt.
Koekoekjes hahaquote:Op donderdag 28 november 2019 15:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Komt door je klompvoetje.
Hahaaaatjes
Gigi ravelliquote:
HAAAHAAAATJESquote:Op donderdag 28 november 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gigi ravelli
Met haar lippen om m’n velli
gmta,laten we tegenwicht bieden door kwaliteit te posten.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:42 schreef 00wildchild het volgende:
Jullie jagen wel echt mensen weg hiermee. Allejezus.
Ja nee ben aan het lezen.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
gmta,laten we tegenwicht bieden door kwaliteit te posten.
het valt wel opquote:Op donderdag 28 november 2019 18:42 schreef 00wildchild het volgende:
Jullie jagen wel echt mensen weg hiermee. Allejezus.
Haha.quote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
gmta,laten we tegenwicht bieden door kwaliteit te posten.
Heb je een leuke dag gehadquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 16:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is de cultuur in Brabant, toch @:Zosk
Vandaag gewoon werk eigenlijk en had vooral veel vergaderingen vandaag dus de tijd vloog voorbij. Morgen lekker vrij en van het weekend vierenquote:Op donderdag 28 november 2019 19:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je een leuke dag gehad
Werk je op zo’n plek waar de Hilda’s naar de keuken rennen om traktaties te schranzen?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vandaag gewoon werk eigenlijk en had vooral veel vergaderingen vandaag dus de tijd vloog voorbij. Morgen lekker vrij en van het weekend vieren
Jij wel zekerquote:Op donderdag 28 november 2019 19:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Werk je op zo’n plek waar de Hilda’s naar de keuken rennen om traktaties te schranzen?
Nee, is goed volk dat komt in vredequote:Op donderdag 28 november 2019 19:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Werk je op zo’n plek waar de Hilda’s naar de keuken rennen om traktaties te schranzen?
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kiid en zosk, de leukste onderdelen van CLIQUE zijn er
Waarom nu niet meer?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voorheen ja. Heb mooi niet gezegd dat ik jarig was. Stel dikzakken.
Wat een goede vriend ben jij tochquote:
Friendzonequote:Op donderdag 28 november 2019 19:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat een goede vriend ben jij toch
Echt? Vertel?quote:Op donderdag 28 november 2019 19:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee. Over zijn faal-leven erna.
If you change your mind ill be next in linequote:
Haha sletjequote:Op donderdag 28 november 2019 19:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
If you change your mind ill be next in line
Goed bezig meidquote:Op donderdag 28 november 2019 20:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Studeren, moeder en semi Dobby zijn is echt voldoende hooi op mijn vork.
klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 28 november 2019 20:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het lezen. Het heet The Truth, zoek zelf maar op.
Ja eerst die Simone al nu deze debiel (lol)quote:Op donderdag 28 november 2019 21:12 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Oh leuk weer een nieuwe kloon
Lekker voor jequote:Op donderdag 28 november 2019 23:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mijn wekker gaat over 6 uur
Die van mij ook.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker voor je
Die van mij over 10
Heerlijk vriend. Lekker de nachtbraker uithangenquote:Op donderdag 28 november 2019 23:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Volgende week ook weer
Morgenochtend rustig wakker worden, iets eten, boodschappen doen en daarna met frisse tegenwind naar werk fietsenquote:Op donderdag 28 november 2019 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk vriend. Lekker de nachtbraker uithangen![]()
Liggen we straks lekker, terwijl Simone zich al staat te douchenHAHAATJES
In dit herfstweer is het wel lekker toeven buiten. Regen daargelaten.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Morgenochtend rustig wakker worden, iets eten, boodschappen doen en daarna met frisse tegenwind naar werk fietsen
Af en toe zal je wel door de regen moeten en dan is het even kut roepen. Maar dat is ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In dit herfstweer is het wel lekker toeven buiten. Regen daargelaten.
Toen ik dat een krantenwijk deed kon ik er ook wel maf om worden. Dan dacht ik waarom bestaat regen godverdomme.quote:Op donderdag 28 november 2019 23:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Af en toe zal je wel door de regen moeten en dan is het even kut roepen. Maar dat is ook wel eens lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |