Als ze op school zit dan. Pak maar een dag vrij zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:37 schreef Gea2007 het volgende:
Me dochter gaat niet naar haar vader
Deze is voorlopig even niet in beeld
of een sleepover bij een vriendin van dr..quote:Op woensdag 27 november 2019 18:39 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Als ze op school zit dan. Pak maar een dag vrij zou ik zeggen.
Oppas regelen?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:37 schreef Gea2007 het volgende:
Me dochter gaat niet naar haar vader
Deze is voorlopig even niet in beeld
nou mensen.. laten we nou een klein beetje lief doen.. ik geloof dat we genoeg gepest hebben..quote:Op woensdag 27 november 2019 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft jouw Nederlandse leraar vroeger ook heel wat verkeerd gedaan
Kan misschien een migrant zijn die net in Nederland is en het tenminste probeert.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft jouw Nederlandse leraar vroeger ook heel wat verkeerd gedaan
Hoe oud ben je zelf eigenlijk? Je klinkt alsof je veel te jong moeder bent geworden.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:40 schreef Gea2007 het volgende:
Mijn dochter is behoorlijk pittig
En probeert vanaf klein al me leven te bepalen
Ze heeft volgens mij verlatings angst of is zeer op mij gericht
Heeft ook geen vriendjes of vriendinnetjes
Waarschijnlijk heb ik in de opvoeding toch wat verkeerd gedaan
Maar
Nu dreigt ze ook met weg lopen en dat wil
Ik natuurlijk niet
Ze is heel
Belangrijk voor me
En als ik dan daarvoor alleen moet blijven doe ik dat ook
Maar of ik daar gelukkig van word 😩
Tja, dit wil nog wel eens gebeuren in een onstabiele thuissituatie voor een kind. Een aangezien ze waarschijnlijk weinig zin heeft in een volgend experiment gooit ze de kont in de krib.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:40 schreef Gea2007 het volgende:
Mijn dochter is behoorlijk pittig
En probeert vanaf klein al me leven te bepalen
Ze heeft volgens mij verlatings angst of is zeer op mij gericht
Heeft ook geen vriendjes of vriendinnetjes
Waarschijnlijk heb ik in de opvoeding toch wat verkeerd gedaan
Maar
Nu dreigt ze ook met weg lopen en dat wil
Ik natuurlijk niet
Ze is heel
Belangrijk voor me
En als ik dan daarvoor alleen moet blijven doe ik dat ook
Maar of ik daar gelukkig van word 😩
En terecht.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, dit wil nog wel eens gebeuren in een onstabiele thuissituatie voor een kind. Een aangezien ze waarschijnlijk weinig zin heeft in een volgend experiment gooit ze de kont in de krib.
Hoe weet je dat zeker? Serieuze vraag.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:29 schreef Gea2007 het volgende:
Maar nu ben ik eindelijk eens verliefd op een nomale man
ik zou toch echt gillend gek worden als ik 24/7 bij mn kinderen moest zijn hoor.. af en toe even rust en iets voor mezelf doen is toch ook wel prettig..quote:
Daar bedoelde ik mijn opmerking niet op.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:53 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik zou toch echt gillend gek worden als ik 24/7 bij mn kinderen moest zijn hoor.. af en toe even rust en iets voor mezelf doen is toch ook wel prettig..
Misschien toch handig om, eventueel met hulp van familie, daar eens naar te informeren. De ervaring leert dat je daar beter zelf actie in kan nemen dan afwachten tot Veilig Thuis ineens aan je deur staat.quote:
Veilig thuis is voor kinderen die mishandeld verwaarloosd etc wordenquote:Op woensdag 27 november 2019 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien toch handig om, eventueel met hulp van familie, daar eens naar te informeren. De ervaring leert dat je daar beter zelf actie in kan nemen dan afwachten tot Veilig Thuis ineens aan je deur staat.
Kaart het eens aan bij de huisarts. Zo kan het niet doorgaan. Jullie zijn nu beide slachtoffer van een instabiel fundament. Jij komt niet verder en zij zal zo’n zelfde toekomst tegemoet gaan.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:29 schreef Gea2007 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 november 2019 19:28 schreef maily het volgende:
Heb jij hulp van bepaalde instanties?
[/quote
Nee geen enkele
Wel eens er aan gedacht een instantie in te schakelen
Alleen heb ik daar zelf niet zo fijne ervaringen mee
Zoals ik al aangaf heb ik ook een kut jeugd gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |