We zijn allemaal verantwoordelijk voor deze maatschappij, met zijn allen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me daar niet verantwoordelijk voor
ik snap het niet, maar welkom terug van vakantiequote:
Top!! Wil terugquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welkom vriend hoe was je vakantie?
[..]
Pls do
[..]
Moeten we dit regelen voor die jongen?
[..]
Ook zeer verrassend
Altijd een goed teken. Nu weer aan den arbeid?quote:
Ben je de echte jimbo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap het niet, maar welkom terug van vakantie
En die van mij?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even benieuwd naar zijn oordeel.
Dank!quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap het niet, maar welkom terug van vakantie
Helaas wel. U2?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd een goed teken. Nu weer aan den arbeid?
Dat ligt eraan, wat heb je gehoord?quote:
Alsof ik ooit een abo ga kopen.quote:
Nou vertel maatquote:
Ja manquote:
Vind dat we serieus gesprek aanmoeten gaan als samenleving of dit wel 't pad is dat we op willen gaan en of er geen kanttekeningen te plaatsen zijn bij deze mate van seksuele vrijheid gezien de gevolgen.quote:
Denk over ongeveer 3 a 4 wekenquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer heb jij weer vakantie?
Welke gevolgen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Vind dat we serieus gesprek aanmoeten gaan als samenleving of dit wel 't pad is dat we op willen gaan en of er geen kanttekeningen te plaatsen zijn bij deze mate van seksuele vrijheid gezien de gevolgen.
Yeaaquote:
Ook niet een dagje ofzo?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan neem ik geen vrij dit keer.
Nee. Het is het ook niet waard. Heel Nederland is vrij, overal tyfus drukquote:
Ja klopt maar misschien meer om bij je gezin te zijn dunnoquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Het is het ook niet waard. Heel Nederland is vrij, overal tyfus druk
Ja kerst.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt maar misschien meer om bij je gezin te zijn dunno
Ja precies alleen die dagen. Heb er omheen ook altijd wat dagen vrij vanwege verplichte verlofdagen enzo op kantoor.quote:
500% betaald krijgenquote:Op vrijdag 29 november 2019 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alhoewel ik 1e kerstdag op pad moet voor een paar uurtjes
Nja ik heb net 3.5 week vrij gehad. Vond het wel ff mooi geweest. Al was het plan aanvankelijk om rond de kerst naar de zon te vertrekken maar dat ging niet helaas.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies alleen die dagen. Heb er omheen ook altijd wat dagen vrij vanwege verplichte verlofdagen enzo op kantoor.
Dat heb ik nog nooit gedaan en dat lijkt mij ook wel wat...quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja ik heb net 3.5 week vrij gehad. Vond het wel ff mooi geweest. Al was het plan aanvankelijk om rond de kerst naar de zon te vertrekken maar dat ging niet helaas.
Nice hoor!quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt wel een goed factuurtje ja
Geen mogelijkheden toe?quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan en dat lijkt mij ook wel wat...
[..]
Nice hoor!
Beschaving en samenleving is dood. Net als liefde trouwens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Vind dat we serieus gesprek aanmoeten gaan als samenleving of dit wel 't pad is dat we op willen gaan en of er geen kanttekeningen te plaatsen zijn bij deze mate van seksuele vrijheid gezien de gevolgen.
Zo is dat HPLCquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beschaving en samenleving is dood. Net als liefde trouwens.
Daar boven op het Hiltonquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef Rozevla het volgende:
Daar boven op die berg
Zit een lekker wiiiijjhiiiifff
ZE KAN GOED PIJPEN EN MORGEN WORDT ZE VIJF VAN JE HEEELA HEELA HELA HOLALA
HEEY !!!!
Dat zal altijd blijven. Kan je weinig aan doenquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
abortus, scheiding, soa etcetera.
Nou als ik dit zie ben ik het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:07 schreef Rozevla het volgende:
Daar boven op die berg
Zit een lekker wiiiijjhiiiifff
ZE KAN GOED PIJPEN EN MORGEN WORDT ZE VIJF VAN JE HEEELA HEELA HELA HOLALA
HEEY !!!!
En ik schreeuwde naar hemquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar boven op het Hilton
Stond Herman Broooood
Bijna goedquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
En ik schreeuwde naar hem
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS JOOD !!!
Nu welquote:
Vond de liedjes over Kluivert altijd wat leuker, of Sylvie. Dat bekte helemaal lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nu wel
Was te enthousiast ouwe.
Want —-> joden garpsje
Hi ha ho.
Ff een van Basten’tje
wel mindere.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zal altijd blijven. Kan je weinig aan doen
Was die nog aan?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:06 schreef Rozevla het volgende:
O God heb je haar weer met der oma onderbroek.
Vond die vorige ook beter.quote:
Wat saai zegquote:
Heb niet zoveel met (dure) merken.. Alleen met schoenen eigenlijk.quote:
Beter voor je portemonnee vriendin. Hoe dure schoenen vind je zoal mooi?quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met (dure) merken.. Alleen schoenen met eigenlijk.
Oh zijn geen dure schoenen hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter voor je portemonnee vriendin. Hoe dure schoenen vind je zoal mooi?
Oh ik heb juist niks met kleding. Moet wel een beetje netjes zijn natuurlijk maar de juwelen zijn belangrijker.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zijn geen dure schoenen hoor.Maar koop schoenen vaak wel merk. Adidas, Vans enz. Rest van mijn kleding enz is allemaal merkloos.
Sieraden draag ik ook niet haha. Alleen simpele zilveren armbandjes. Ik vind mijn piercings wel genoeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ik heb juist niks met kleding. Moet wel een beetje netjes zijn natuurlijk maar de juwelen zijn belangrijker.
Waar zitten ze zoal?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sieraden draag ik ook niet haha. Alleen simpele zilveren armbandjes. Ik vind mijn piercings wel genoeg.
Door mijn lip. Tong heb ik ook gehad maar heb ik niet meer. Dit heb ik (niet mijn hoofd):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door mijn lip. Tong heb ik ook gehad maar heb ik niet meer. Dit heb ik (niet mijn hoofd):Dat is meer type crackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door mijn lip. Tong heb ik ook gehad maar heb ik niet meer. Dit heb ik (niet mijn hoofd):Mooie mond heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Hey hey gewoon co-ouder straks hč. Verdeelde zorg. Jammer maar helaas, en door.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Nooit verwacht dat myrr single mom zou worden
[..]
Hey vriend ben je er weer?
Pics!quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:53 schreef Kiid het volgende:
Vandaag gaat de Kerstversiering ein-de-lijk live boys
Tijdelijk. En ik heb niks. We daten alleen. Nog steeds geen relatie materiaal. Verliefdheid is slechts een chemisch proces, ik gebruik altijd nog mijn hoofd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon weer een nieuwe hoor.
Ik hou ook wel van chemische processenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tijdelijk. En ik heb niks. We daten alleen. Nog steeds geen relatie materiaal. Verliefdheid is slechts een chemisch proces, ik gebruik altijd nog mijn hoofd.
Echt hč. Voor mij voorlopig even klaar daarmee tho. Kaulo duur.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van chemische processen
Gvd vanavond heey solo hier puntje sosaquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hč. Voor mij voorlopig even klaar daarmee tho. Kaulo duur.
Gast t lijkt niet eens op elkaarquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gvd vanavond heey solo hier puntje sosa
Is t gvd ket. Vuile lijer
T is gvd toch allebei witquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gast t lijkt niet eens op elkaar
Ja en daarmee is ook de enige overeenkomst gezegd. Matte poeder die alleen enigszins glimt als het nog een brok is vs. kristallen.quote:
Hier wellicht maar is wel iets aan te doe.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wel handig met pijpen ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tijdelijk. En ik heb niks. We daten alleen. Nog steeds geen relatie materiaal. Verliefdheid is slechts een chemisch proces, ik gebruik altijd nog mijn hoofd.
Wanneer die karaoque meet?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hier wellicht maar is wel iets aan te doe.
Zeg 't maar?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wanneer die karaoque meet?
Volgend weekend? Daarna wordt het wat lastiger plannenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zeg 't maar?
Iemand suggestie? Zullen we stemmen?
Denk dat 't lastig word om iedereen zover te krijgen op zo'n termijn maar anders ben ik in.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Volgend weekend? Daarna wordt het wat lastiger plannen
Plan wat ruimer van tevoren en ik ben ook wel inquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Denk dat 't lastig word om iedereen zover te krijgen op zo'n termijn maar anders ben ik in.
Cool, ik ga even kijken hoe en wat maar lijkt me 't handigst om 't na oud en nieuw in te plannen zodat dat geen belemmering hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Plan wat ruimer van tevoren en ik ben ook wel in
Helemaal goed vriendquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Cool, ik ga even kijken hoe en wat maar lijkt me 't handigst om 't na oud en nieuw in te plannen zodat dat geen belemmering hoeft te zijn.
Hou ons wel op de hoogtequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Cool, ik ga even kijken hoe en wat maar lijkt me 't handigst om 't na oud en nieuw in te plannen zodat dat geen belemmering hoeft te zijn.
@Cronometer @00wildchild @Amaranthaquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
Komen er ook smatjes zoals @:SimonedeBeauvoir
Sowieso. Nu wachten op m'n eten en iets doen aan die hoofdpijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hou ons wel op de hoogte
Voldoende water drinken en niet teveel zorgen maken.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:36 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sowieso. Nu wachten op m'n eten en iets doen aan die hoofdpijn.
@Chloroformquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
@:Cronometer @:00wildchild @:Amarantha
Zou dat 't zijn? Had dat niet eens overwegen als optie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Voldoende water drinken en niet teveel zorgen maken.
Gaat prima bitchfight opleveren met Aber erbijquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Of niet meer in de spiegel kijkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zou dat 't zijn? Had dat niet eens overwegen als optie.
Met ass als middel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Gaat prima bitchfight opleveren met Aber erbij
Wut.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Of niet meer in de spiegel kijken
Is ook een zorg minder, een slok op de borrel.quote:
Nou ik werk volgend weekend.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |