@00wildchild doe gvd normaal tegen de beste user van deze sc. Anders ga je maar een paar dagen op vakantiequote:Op vrijdag 29 november 2019 10:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je iets doen aan hoe gemeen 00wildchild tegen mij doet, alvast bedankt
Bedankt vriend en bijna collegaquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:00wildchild doe gvd normaal tegen de beste user van deze sc. Anders ga je maar een paar dagen op vakantie
Dat is natuurlijk niet alleen het vreemdgaan. Voor nu is voor mij de koek op en dat heeft meerdere redenen. Maakt hem geen verkeerde gast, we passen voor nu gewoon niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch een reden om te stoppen blijkbaar
Wat is er mijn favoriete AuTurkquote:
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:00wildchild doe gvd normaal tegen de beste user van deze sc. Anders ga je maar een paar dagen op vakantie
Bij wie pas je wel?quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet alleen het vreemdgaan. Voor nu is voor mij de koek op en dat heeft meerdere redenen. Maakt hem geen verkeerde gast, we passen voor nu gewoon niet bij elkaar.
Godverdommequote:Op vrijdag 29 november 2019 10:17 schreef 00wildchild het volgende:
Godverdomme ik voel me echt een burgertrut nu met maar 4 mannen (daarvoor laten we maar even weg) Tijd voor pikkencaroussel.
In de afgelopen 13 jaar heb ik met 4 mannen seks gehad. Dat is gewoon een feit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoezo zeg je je hebt MAar 4 gehad Als je meer hebt gehad
Hoe oud ben je Danquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In de afgelopen 13 jaar heb ik met 4 mannen seks gehad. Dat is gewoon een feit.
Dat gaat je dan weer niks aan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe oud ben je Dan
En hoeveel daarvoor
Moet jij eens oplettenquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet.
Mmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou daar maak je me wel een beetje hitsig mee hoor.
@TTSSquote:
Heyquote:Op vrijdag 29 november 2019 10:17 schreef 00wildchild het volgende:
Godverdomme ik voel me echt een burgertrut nu met maar 4 mannen (daarvoor laten we maar even weg) Tijd voor pikkencaroussel.
Oh tyf dan maar opquote:Op vrijdag 29 november 2019 11:58 schreef 00wildchild het volgende:
Niet jullie.
Also grote bek klein hartje ga echt niet op random mensen zitten. Daar gaan weken tot maanden aan vooraf.![]()
ik heb tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:58 schreef 00wildchild het volgende:
Niet jullie.
Also grote bek klein hartje ga echt niet op random mensen zitten. Daar gaan weken tot maanden aan vooraf.![]()
Nee jij dan met je vette Amerikaanse vrouwquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:28 schreef Rozevla het volgende:
Hello
My name is Remco from the netherlands of Holland.
I like fucking you can fuck me and I fuck you
I am sertievijf yeers old.
I like to much things
Ok
Ok reply me
Byeeeee
Ik moet soms wel lachen om jouquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:28 schreef Rozevla het volgende:
Hello
My name is Remco from the netherlands of Holland.
I like fucking you can fuck me and I fuck you
I am sertievijf yeers old.
I like to much things
Ok
Ok reply me
Byeeeee
Meen je niks van..quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:58 schreef 00wildchild het volgende:
Niet jullie.
Even benieuwd naar zijn oordeel.quote:
Jij bent ook niet helemaal 100 dus dat geeft nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik moet soms wel lachen om jou
KOEKOEKquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal 100 dus dat geeft niet
Zo dan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal 100 dus dat geeft niet
Ben jij al ge-BLACKED vandaag?quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
HAPPY BIG BLACK FRIDAY !!!!
Haaahaatjes
Nog nietquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo dan.
[..]
Ben jij al ge-BLACKED vandaag?
Één iemand iemand hier sowiesoquote:
Hey vriend ben je er weer?quote:
zonder de juiste begeleiding gaat zo'n handicap nooit wegquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
IS dat DBS gedoe nu nog steeds een ding? damn lijkt wel een dima kloon zo volhardend
Zou bijna TT aanpassenquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
IS dat DBS gedoe nu nog steeds een ding? damn lijkt wel een dima kloon zo volhardend
Siquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Nooit verwacht dat myrr single mom zou worden
[..]
Hey vriend ben je er weer?
Ze heeft gewoon weer een nieuwe hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Nooit verwacht dat myrr single mom zou worden
Welkom vriend hoe was je vakantie?quote:
Pls doquote:
Moeten we dit regelen voor die jongen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder de juiste begeleiding gaat zo'n handicap nooit weg
Ook zeer verrassendquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon weer een nieuwe hoor.
ik voel me daar niet verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 29 november 2019 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moeten we dit regelen voor die jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |