SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
He gadverquote:Op woensdag 27 november 2019 20:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft naar iemand een jas opgestuurd waarin nog vloei, een briefje en een pleister zaten.
Jessie had die vieze pleister in bed gevonden.
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:27 schreef puzziepie het volgende:
Merel en Jessie hebben het verprutst
IK WIL WETEN HOE
Ik ook! We kijken hier toch niet voor jan doedel naar?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:27 schreef puzziepie het volgende:
IK WIL WETEN HOE
info's gehad op de markt o.aquote:Op woensdag 27 november 2019 20:27 schreef puzziepie het volgende:
IK WIL WETEN HOE
Waarom zou Hiske dat precies rond die tijd willen? Is het dan heksenkring ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mariska: Zo mooi om te horen, want hun kwamen net binnen toen we moesten stemmen.
Hiske: Ja, weet je, ik zou een keer in de avond willen stemmen,
Mariska: Hebben we al gedaan.
Hiske: Ja maar dan om deze tijd, 20:30 uur.
meer wat er tijdens sl is gebeurdquote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
info's gehad op de markt o.a
en de briefjes gate
het smerige tokken van zjess en Merol
het verdraaien van verhalen mbt Fran
. zoiets?
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook! We kijken hier toch niet voor jan doedel naar?
Ik denk ook dat het een optelsommetje van allerlei dingen is.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en de briefjes gate
. zoiets?
Neequote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook! We kijken hier toch niet voor jan doedel naar?
Ze kunnen toch ook niet samen stofzuigen?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
(In het huisje.)
Hiske: Zullen we gaan stofzuigen?
Mariska: Ik heb er geen zin in.
Hiske: Dan doe ik het, want het is hier vies, allemaal zand, komt van mijn Dr. Martens af.
merel en brandon hadden t over haar schoenen, maar goed dat ze dikke zolen had ofzo, ze was lomp .. dikke aanname dat ze wat heeft stuk gemaakt ofzoquote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Mylene en Ger hadden het er net over dat Merel en Jessie doodsbang zijn na wat ze hebben gedaan . Maar ja wij mochten het weer eens niet zien
Ik ookquote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wel...Voel mij ook een Jan Doedel nu....
Hiske die niets om dat soort dingen geeftquote:Op woensdag 27 november 2019 20:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
(In het huisje.)
Hiske: Zullen we gaan stofzuigen?
Mariska: Ik heb er geen zin in.
Hiske: Dan doe ik het, want het is hier vies, allemaal zand, komt van mijn Dr. Martens af.
vanmorgen .. de emmer liep ruim overquote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een optelsommetje van allerlei dingen is.
Ook, maar dit had met vanmiddag te maken .quote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en de briefjes gate
. zoiets?
Net voor die lock wees gerrit naar zijn arm., toen ze naar de rookplek liepen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Mylene en Ger hadden het er net over dat Merel en Jessie doodsbang zijn na wat ze hebben gedaan . Maar ja wij mochten het weer eens niet zien
Maris kan Hits bij dr enkels pakkenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook niet samen stofzuigen?
Maar merken geeft ze niet om hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 20:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske die niets om dat soort dingen geeftze had net zo goed haar Mini, of Apple kunnen zeggen
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Maris kan Hits bij dr enkels pakken
likkerdelikerdelik
zuig zuig lik
Beschuitzuigert
Die lock van vanmorgen bedoel je?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Net voor die lock wees gerrit naar zijn arm., toen ze naar de rookplek liepen.
[..]
likkerdelikerdelik
zuig zuig lik
Beschuitzuigert
Nee net toen de woensdag gasten weggingen riep hij Mylene meequote:Op woensdag 27 november 2019 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die lock van vanmorgen bedoel je?![]()
Er waren vandaag zoveel SL's
ze laat regelmatig weten wat ze "thuis" allemaal heeftquote:Op woensdag 27 november 2019 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar merken geeft ze niet om hoor
Wees hij toen op zijn horloge? Omdat je het over zijn arm had?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee net toen de woensdag gasten weggingen riep hij Mylene mee
Oh jaquote:Op woensdag 27 november 2019 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee net toen de woensdag gasten weggingen riep hij Mylene mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Volgens mij zei hij toen: kijk dit.....quote:Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees hij toen op zijn horloge? Omdat je het over zijn arm had?
Het is vandaag zeker 86% streamlock geweest, ik eis geld terug van Talpaquote:Op woensdag 27 november 2019 20:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die lock van vanmorgen bedoel je?![]()
Er waren vandaag zoveel SL's
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef Inca het volgende:
vraagjeIk heb geen tv aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
las en gossipquote:Op woensdag 27 november 2019 20:37 schreef Laysa het volgende:
Ik doe speculaas, maar Merel zou zomaar fysiek kunnen zijn geweest.
Gelukkig ben jij er om te helpenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:38 schreef Laysa het volgende:
Sjesses moet ik dan weer de enige zijn die met een half scheel oog oplet.
vraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
dokterin blaashaas
vraagjeJa en ook DGK dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
likkerdelikerdelik
zuig zuig lik
Beschuitzuigert
quote:
In een droom zie ik duizenden dartpijlen over de hekken vliegen.....quote:
5 minuten wat voor oude bak is datquote:Op woensdag 27 november 2019 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]JONGUH dat duurt 5 minuten en ik zie niet veel op net5
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:42 schreef Dark het volgende:
[..]
In een droom zie ik duizenden dartpijlen over de hekken vliegen.....
Blote poes nu op net5....quote:Op woensdag 27 november 2019 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]JONGUH dat duurt 5 minuten en ik zie niet veel op net5
![]()
Ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske die niets om dat soort dingen geeftze had net zo goed haar Mini, of Apple kunnen zeggen
Wahjaaa wat een aanname weer. Ze leggen altijd hun zenders daar neer en ze hebben de hele avond liggen lezenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet
Hiys heeft ook gezien wat het echt met me doet
die wil absoluut niet dat ik naar huis ga
maar als dit zo doorgaat
kijk ik heb va alles gezget
ze ginngen niet voor niks zo vroeg naar bed om 8uur
de zenders lagen bij het roer
dan weet ik genoeg
merel is heel bang
Nou,....wat er is gebeurt weet ik niet , maar dat er wat is gebeurt is duidelijkquote:Op woensdag 27 november 2019 20:44 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Wahjaaa wat een aanname weer. Ze leggen altijd hun zenders daar neer en ze hebben de hele avond liggen lezen
vraagjeJa, die is in Utopia geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreemd he? Wat zou hij dan bedoeld hebben? Vragen..vragenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij toen: kijk dit.....
denk dat ze dat dan gratis krijgenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:45 schreef Taiga het volgende:
[..]
ff offtopic hoor...maar mijn hemel wat bezield iemand om zo op tv te komen..
geen idee. daar kwam zoveel langsquote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 november 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd he? Wat zou hij dan bedoeld hebben? Vragen..vragen
nee dank jequote:Op woensdag 27 november 2019 20:48 schreef Taiga het volgende:
[..]
ff wachten nog...komt vast zo ook die operatie in beeld...
Merel kon zich niet beheersen en heeft Gerrit bij zij arm gepakt, lekker ff haar nagels erin en vervolgens een trap tegen de telefooncel gegeven.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd he? Wat zou hij dan bedoeld hebben? Vragen..vragen
Eerst was ik verheugdquote:Op woensdag 27 november 2019 20:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel kon zich niet beheersen en heeft Gerrit bij zij arm gepakt, lekker ff haar nagels erin en vervolgens een trap tegen de telefooncel gegeven.
Aangezien hier allerlei leugens verteld worden, volgens sommige frustries, kan ik net zo goed speculeren wat ik wil.
Ja hahha, denk wat hoor ik nou.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik had maris ineens in een versnelling
Zo zomaar kunnen. We zullen het ooit wetenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel kon zich niet beheersen en heeft Gerrit bij zij arm gepakt, lekker ff haar nagels erin en vervolgens een trap tegen de telefooncel gegeven.
Aangezien hier allerlei leugens verteld worden, volgens sommige frustries, kan ik net zo goed speculeren wat ik wil.
Ha ha ik dacht ha der is info naar buiten gekomen. Volgende zin deed me beseffen dat er geen info naar buiten was gekomenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:50 schreef Sambalbaai het volgende:
TV uit en streamen, wel gloeiend goffers.![]()
Vieze praatjes hier.
Ja, sorryquote:Op woensdag 27 november 2019 20:50 schreef Sambalbaai het volgende:
TV uit en streamen, wel gloeiend goffers.![]()
Vieze praatjes hier.
quote:
Weet ze het niet goed. Ger ligt bij fran in bed.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mariska: Waar is Gerrit?
Hiske: BIj Franny is hij niet, ik weet het niet.
Die zit met Brandon achter de pcquote:Op woensdag 27 november 2019 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ze het niet goed. Ger ligt bij fran in bed.
Ben er ook van overtuigd.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Maar reken maar dat die oranje tokkie over de grens is gegaan.Anders waren er niet zo veel SL's en ijzige stiltes.
en een poes met lange orenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Blote billen in beeld en al die cossers in de overgang slaan op tilt.
de overgang heb ik al lang gehad hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 20:52 schreef Sambalbaai het volgende:
ik heb m alweer uitquote:Op woensdag 27 november 2019 20:52 schreef Sambalbaai het volgende:
En Mylene ook?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ze het niet goed. Ger ligt bij fran in bed.
Jij bent ook bejaard.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de overgang heb ik al lang gehad hoor
ik zit op t puntje van de bankquote:Op woensdag 27 november 2019 20:56 schreef puzziepie het volgende:
Maris en His gaan een voorspelling maken van de stemming
heeft roy donders uitgevonden geloof ik. en werd later afgeraden ivm giftige dampenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:56 schreef Taiga het volgende:
Lekker hoor, kaarsje aan met wasverzachter...
brandon ?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon:
[..]
Pas op, daar gaan je lippon van hangen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zou best kunnen, die beft je helemaal gek
KralenMat ..quote:Op woensdag 27 november 2019 20:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Pas op, daar gaan je lippon van hangen.
Brrr...quote:Op woensdag 27 november 2019 20:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zou best kunnen, die beft je helemaal gek
Sloeg jij ook op tilt?....quote:Op woensdag 27 november 2019 20:52 schreef Sambalbaai het volgende:
foutjequote:
Geen idee zag fran lezen. Ger lag er naast en heb de stream weer uit gezet.quote:
Terwijl ze haar blik werpt op de camera's.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
his gaat t niet hardop zeggen
laffe herder
Leuk voor Sjamps verjaardag.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
KralenMat ..
massage
drukpunten
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik was braaf aan het streamen en verslag doen.
Denk het ookquote:Op woensdag 27 november 2019 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
dus myl, jes en ger op de bank zeker
daag myl
nou dat was spannend
Hoezo Gerrit? Jessie en Merel gaan niet op hem....quote:Op woensdag 27 november 2019 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
daag myl
nou dat was spannend
Het zou best kunnen. Ik begreep dat Jessie en Merel op Mylene gaan en daarbij rekenen ze op Mariska om hetzelfde te doen.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:02 schreef sjampoeh het volgende:
daag myl
nou dat was spannend
op wie danquote:Op woensdag 27 november 2019 21:03 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Hoezo Gerrit? Jessie en Merel gaan niet op hem....
ja stomquote:Op woensdag 27 november 2019 21:05 schreef Flow3r het volgende:
Ze bedenken niet om Jessie en merel samen op de bank te zetten
Jammer dat er geen gesprek geweest is met Franny, Merel en Gerrit, waarbij zou blijken dat Merel liegt. Dat zou goed voor Hiske geweest zijn.quote:
Ze bedenken niet eens om samen te stemmen.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:05 schreef Flow3r het volgende:
Ze bedenken niet om Jessie en merel samen op de bank te zetten
maar maris wil naar huisquote:Op woensdag 27 november 2019 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is raar ze wil maris tot het eind houden
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Hiske zal wel laf op Mylene gaan want die krijgt toch genoeg stemmen
Zou ze links of rechts draaien?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krulletjes draaien
kleine grote
fantasie mat
Dan zal Mylene pleiten om naar huis te mogen en opeens gunt iedereen dat haar danquote:Op woensdag 27 november 2019 21:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mariska: Ik denk dat het een hele spannende bank is.
Hiske: Ik denk het ook. Wat zal er gebeuren wanneer Jessie tegenover Mylene komt te staan?
Ja want Mylene wil al maanden naar huis,quote:Op woensdag 27 november 2019 21:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan zal Mylene pleiten om naar huis te mogen en opeens gunt iedereen dat haar dan
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:16 schreef Taiga het volgende:
Zou lachen zijn als ze nu ineens een nominatieronde gaan doen...
Maar eerder hielden bewoners haar er in, zelfs Franny als haar beste vriendin, dus niet hypocriet zijn en Mylene er nu weer inhoudenquote:Op woensdag 27 november 2019 21:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja want Mylene wil al maanden naar huis,
Alles wat met die 2 te maken heeft vind ik vreemd gaanquote:Op woensdag 27 november 2019 21:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel pakt het notitieblok erbij. Vast ook stemmen tellen.
Maar zoals gebruikelijk mogen we niet horen wat het maffiakoppel bespreekt.
[ afbeelding ]
ze had vanmorgen geen schaar, en plakband kan ze niet afbijten, zei zequote:
Dat doen ze wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar eerder hielden bewoners haar er in, zelfs Franny als haar beste vriendin, dus niet hypocriet zijn en Mylene er nu weer inhouden![]()
lafbekken zijn het
Ja die hebben iets geflikt, andere bewoners gedragen zich normaalquote:Op woensdag 27 november 2019 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles wat met die 2 te maken heeft vind ik vreemd gaan
Je mentiont nou een andere user, niet Sjampoeh.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr bezig
kralen touw
op afstand bestuurd door @:Sjamp
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr bezig
kralen touw
op afstand bestuurd door @:Sjamp
Ze mogen morgen ook maar 1 uur op de webshopquote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja die hebben iets geflikt, andere bewoners gedragen zich normaal![]()
Misschien wel regels overtreden, telefoon gebruikt of gegoogeld
fysiek geweld.......?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja die hebben iets geflikt, andere bewoners gedragen zich normaal![]()
Misschien wel regels overtreden, telefoon gebruikt of gegoogeld
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff vraag
hd Maris die uiers laten verkleinen ?
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je mentiont nou een andere user, niet Sjampoeh.
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook als alleen Jessie naast Mylene staat?
Geloof er niks van dat ze dan Mylene er in houden
OH ...quote:Op woensdag 27 november 2019 21:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je mentiont nou een andere user, niet Sjampoeh.
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
OH ...![]()
wees welkom gy onbekende
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:22 schreef lorrie03 het volgende:
MEREL EN JESSIE: brandon en ik hebben er wel heel hard over gelachen samen over wat er is gebeurd SL
Grrr....quote:Op woensdag 27 november 2019 21:22 schreef juul. het volgende:
Merel: Brandon en ik hebben net heel hard samen gelachen
Waarover, vraagt Jessie
Over wat er net is gebeurd, zegt Merel..... SL
Ow, vind ik toch minder spectaculair.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk iets met internet of zow
Ik kan geen andere reden bedenken waarom ze morgen anders maar 1 uur op de webshop mogenquote:Op woensdag 27 november 2019 21:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ow, vind ik toch minder spectaculair.
Merel niet? Heb je haar verhalen niet gehoord van een hele pluk haren uit haar hoofd getrokken met vechten vlak voordat ze Utopia inging?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Vind ze er niet toe in staat![]()
Mis Billy wel![]()
nou nouquote:Op woensdag 27 november 2019 21:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel niet? Heb je haar verhalen niet gehoord van een hele pluk haren uit haar hoofd getrokken met vechten vlak voordat ze Utopia inging?
Was toch een café-ruzie of zo?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel niet? Heb je haar verhalen niet gehoord van een hele pluk haren uit haar hoofd getrokken met vechten vlak voordat ze Utopia inging?
O, ik had het over waarom ze afgeschermd worden.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan geen andere reden bedenken waarom ze morgen anders maar 1 uur op de webshop mogen
Whoopsquote:Op woensdag 27 november 2019 21:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O, ik had het over waarom ze afgeschermd worden.
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou nou
das heul lastig heur
al die mokkels hebben extensies
rifratkloon meroll
Merel is beheerst, eet netjes met vork en mes, articuleert duidelijk en is zich constant bewust van de camera's, no way dat die er zo op gaat staanquote:Op woensdag 27 november 2019 21:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Was toch een café-ruzie of zo?
chatten met thuisfront?quote:Op woensdag 27 november 2019 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan geen andere reden bedenken waarom ze morgen anders maar 1 uur op de webshop mogen
met een hand onder de dekens..quote:Op woensdag 27 november 2019 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Merel wil leuke verhaaltjes uit de Uto1 tijd horen
Geen ideequote:Op woensdag 27 november 2019 21:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
chatten met thuisfront?
alweer
Nah....tis een agressief meisje.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Merel is beheerst, eet netjes met vork en mes, articuleert duidelijk en is zich constant bewust van de camera's, no way dat die er zo op gaat staan
grote fake trol is het
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nou....ben maar fietsen aan het vergelijken op het net
En de laatste kandidaat van wie is de mol, wordt straks bekend gemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de hele avond nog![]()
Oh daar kijk ik nooit naarquote:Op woensdag 27 november 2019 21:38 schreef Taiga het volgende:
[..]
En de laatste kandidaat van wie is de mol, wordt straks bekend gemaakt.
Dat geloof ik directquote:Op woensdag 27 november 2019 21:42 schreef Taiga het volgende:
[..]
Spannender dan de streams nu haha, en sluit mooi aan als Utopia stopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 21:47 schreef Flow3r het volgende:
Goed idee. Ga ik ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wordt mogelijk net zo saai en voorspelbaar.......quote:Op woensdag 27 november 2019 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een ontiechelijke saaie streams hebben ze ons voorgeschoteld vandaag zeg....Hopen dat ze de schade morgen inhalen en ons trakteren op een mooie nominatieronde.....
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Die Lex was ineens sterk in de uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |