SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
He gadverquote:Op woensdag 27 november 2019 20:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel heeft naar iemand een jas opgestuurd waarin nog vloei, een briefje en een pleister zaten.
Jessie had die vieze pleister in bed gevonden.
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:27 schreef puzziepie het volgende:
Merel en Jessie hebben het verprutst
IK WIL WETEN HOE
Ik ook! We kijken hier toch niet voor jan doedel naar?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:27 schreef puzziepie het volgende:
IK WIL WETEN HOE
info's gehad op de markt o.aquote:Op woensdag 27 november 2019 20:27 schreef puzziepie het volgende:
IK WIL WETEN HOE
Waarom zou Hiske dat precies rond die tijd willen? Is het dan heksenkring ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
Mariska: Zo mooi om te horen, want hun kwamen net binnen toen we moesten stemmen.
Hiske: Ja, weet je, ik zou een keer in de avond willen stemmen,
Mariska: Hebben we al gedaan.
Hiske: Ja maar dan om deze tijd, 20:30 uur.
meer wat er tijdens sl is gebeurdquote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
info's gehad op de markt o.a
en de briefjes gate
het smerige tokken van zjess en Merol
het verdraaien van verhalen mbt Fran
. zoiets?
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook! We kijken hier toch niet voor jan doedel naar?
Ik denk ook dat het een optelsommetje van allerlei dingen is.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en de briefjes gate
. zoiets?
Neequote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook! We kijken hier toch niet voor jan doedel naar?
Ze kunnen toch ook niet samen stofzuigen?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
(In het huisje.)
Hiske: Zullen we gaan stofzuigen?
Mariska: Ik heb er geen zin in.
Hiske: Dan doe ik het, want het is hier vies, allemaal zand, komt van mijn Dr. Martens af.
merel en brandon hadden t over haar schoenen, maar goed dat ze dikke zolen had ofzo, ze was lomp .. dikke aanname dat ze wat heeft stuk gemaakt ofzoquote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Mylene en Ger hadden het er net over dat Merel en Jessie doodsbang zijn na wat ze hebben gedaan . Maar ja wij mochten het weer eens niet zien
Ik ookquote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wel...Voel mij ook een Jan Doedel nu....
Hiske die niets om dat soort dingen geeftquote:Op woensdag 27 november 2019 20:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
(In het huisje.)
Hiske: Zullen we gaan stofzuigen?
Mariska: Ik heb er geen zin in.
Hiske: Dan doe ik het, want het is hier vies, allemaal zand, komt van mijn Dr. Martens af.
vanmorgen .. de emmer liep ruim overquote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een optelsommetje van allerlei dingen is.
Ook, maar dit had met vanmiddag te maken .quote:Op woensdag 27 november 2019 20:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en de briefjes gate
. zoiets?
Net voor die lock wees gerrit naar zijn arm., toen ze naar de rookplek liepen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee![]()
Mylene en Ger hadden het er net over dat Merel en Jessie doodsbang zijn na wat ze hebben gedaan . Maar ja wij mochten het weer eens niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |