Ah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Nu kun je het je niet meer veroorloven omdat je het goede voorbeeld moet geven?Nu kan ik me niet meer concentrerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in. Ik mag jou graag.
Ik wist niet dat ze zo groot konden zijn!quote:
SPOILER: LET OP!!! EEN GROTE KWAK!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo groot konden zijn!![]()
Die is echt niet te zuupenSPOILER: LET OP!!! EEN GROTE KWAK!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Maanzaad of sesamzaad? Het is immers bij de bakker he.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit wel wat opgepropt zaad tussen ja
Ow ik vind het echt wel lekker hoor, op een terrasje!quote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is echt niet te zuupen
Uhm nou zaad.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Maanzaad of sesamzaad? Het is immers bij de bakker he.
Nee dat dan weer nietquote:
trusten!quote:Op woensdag 27 november 2019 21:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga zo tukken, fijne avond
Zij zal het wel beter weten, we gaan het haar vragen als ze er morgen is.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom gaat ze met haar kind naar de dierenarts als die ziek is
Zet hem op dan!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat heel goed hoor. Daarom ben ik zo veel afwezig hier 🙈
quote:Op woensdag 27 november 2019 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleed je uit, verf je paars en dans de horlepiep met een kettingzaag in je hand terwijl je Für Elise neuriet ruft.
Misschien helpt dat?
Oh, dan trek ik mijn slaapgoedwens weer inquote:Op woensdag 27 november 2019 21:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik ga nog niet slapen.....Gibs wel
Over drie kwartier mag je het opnieuw proberenquote:Op woensdag 27 november 2019 21:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dan trek ik mijn slaapgoedwens weer in
Misschien heb ik dan mezelf een goede slaap gewenstquote:Op woensdag 27 november 2019 21:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Over drie kwartier mag je het opnieuw proberen
Ja zeg....quote:Op woensdag 27 november 2019 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan mezelf een goede slaap gewenst
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha dankjewel hoor, jij ook mooie dromen!
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou liever niet meer hoor.....![]()
Lekker tochquote:Op woensdag 27 november 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
@:varkenshart
Wat doe je daar?
https://www.telegraaf.nl/(...)oort-live-uitzending
Bijna weekendquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Al kom ik wel een keertje oppassen op MiniToT hoor
Kijken of dat gaat lukken.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk!
Sterkte vandaag.....straks samen maar een middagdutje doen
Owja dat ken ik nog wel...... ha haquote:Op donderdag 28 november 2019 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijken of dat gaat lukken.Meneertje valt gewoonlijk in slaap van een wandeling of als we boodschappen doen, maar dan moet ik nog weer helemaal terug naar huis met hem en dan ben ik echt te wakker om nog te kunnen slapen.
Gewoon maar weer een dagje rustig aan doen.
Hoe oud zijn die van jou inmiddels?quote:Op donderdag 28 november 2019 07:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Owja dat ken ik nog wel...... ha ha
Oh sorry dat was ik.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik kan hem bijna ruiken inderdaad.
Ja plus dat kleintje die hier naast me zit!quote:
Fijn is dat hequote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja plus dat kleintje die hier naast me zit!
Even wat uit laten baggeren terwijl ik hem verder te eten geef, en dan wordt het een biologisch wapen van hem af halen en hem een verse luier geven!
Loos alarm; het was een intens onwelriekende scheet!quote:Op donderdag 28 november 2019 08:53 schreef dud0r het volgende:
Op een gegeven moment kunnen ze naar de wc. Dat scheelt een hoop. Haha hoop.
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik had dat laatst, een windje dat naar dode wormen in een emmer modder rook. Mensen die wel eens gevist hebben kennen deze geur gegarandeerd. Of, zo'n lucht van modder van de bodem van een dicht geslipte sloot. Die pers ik er ook nog wel eens uit.
Misschien moet je je eetgewoonten eens aanpassenquote:Op donderdag 28 november 2019 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik had dat laatst, een windje dat naar dode wormen in een emmer modder rook. Mensen die wel eens gevist hebben kennen deze geur gegarandeerd. Of, zo'n lucht van modder van de bodem van een dicht geslipte sloot. Die pers ik er ook nog wel eens uit.
Met andere woorden moet ik ongezond gaan eten ?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet je je eetgewoonten eens aanpassen
Je wou zeggen dat die lucht kwam van gezond etenquote:Op donderdag 28 november 2019 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met andere woorden moet ik ongezond gaan eten ?
Bloemkool doet een hoop. Hoewel, ik ook wel eerlijk moet zijn. Er zit hier en daar ook wel een hapje hotdog tussen, kibbeling en kebab.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:57 schreef dud0r het volgende:
Je
[..]
Je wou zeggen dat die lucht kwam van gezond eten
19 en 20quote:Op donderdag 28 november 2019 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die van jou inmiddels?
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Niet veel jonger dan mijn vrouw!
Ziet je vrouw eruit alsof ze je dochter is?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Niet veel jonger dan mijn vrouw!
Die vergissing wordt idd wel eens gemaakt, ja!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ziet je vrouw eruit alsof ze je dochter is?
Oh ja jij hebt een Aziatische schone aan jouw zijde toch ?!quote:Op donderdag 28 november 2019 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vergissing wordt idd wel eens gemaakt, ja!
Dat overigens terwijl ze totaal geen blank bloed in zich heeft, maar dat terzijde!
Kunnen ze toch nog steeds denken dat het je adoptiekind is als ze van andere afkomst isquote:Op donderdag 28 november 2019 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vergissing wordt idd wel eens gemaakt, ja!
Dat overigens terwijl ze totaal geen blank bloed in zich heeft, maar dat terzijde!
Half Aziatisch, half Afrikaans!quote:Op donderdag 28 november 2019 15:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt een Aziatische schone aan jouw zijde toch ?!
Ze is momenteel precies half zo oud als ik!quote:Op donderdag 28 november 2019 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kunnen ze toch nog steeds denken dat het je adoptiekind is als ze van andere afkomst is
Hoeveel verschil je qua leeftijd?
19 is wel jong pikquote:Op donderdag 28 november 2019 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is momenteel precies half zo oud als ik!
Ouwe lulquote:
En ze lijkt best aardig op Rihanna!quote:Op donderdag 28 november 2019 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
Dan had ze idd je dochter kunnen zijn
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:34 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ] Top 50 posts per forum van 28-11-2018 t/m 28-11-2019
nr / aantal posts / forum
01 1016677 Onzin voor je leven!
02 0901890 Utopia
03 0588222 40+ - the Reboot!
quote:Op donderdag 28 november 2019 17:48 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar geen frituur of iets.
Daar trapt moemoe niet inquote:Op vrijdag 29 november 2019 04:06 schreef engine het volgende:
@:moemoe we kunnen hier verder praten als je dat gezellig vind.
Om moe moe te vangen moet je eerder opstaan inderdaadquote:
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:07 schreef stokj het volgende:
@:Tot @:gibsonlespaul88 collega J was er vandaag niet, het kind is nog steeds ziek. Dus dat zal waarschijnlijk pas volgende week worden dat ik haar spreek en zie en kan informeren.
Lkkr lukt man. Met u?quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haga bradda
Long time my friend, hoe is die leef gabber ?
Nicequote:Op vrijdag 29 november 2019 07:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah wel prima eigelks, straks weer weekend.
Het zal mij ook niet verbazen als J volgende week op 'onverwachts'ontslagen is en je haar niet meer zietquote:Op donderdag 28 november 2019 22:07 schreef stokj het volgende:
@:Tot @:gibsonlespaul88 collega J was er vandaag niet, het kind is nog steeds ziek. Dus dat zal waarschijnlijk pas volgende week worden dat ik haar spreek en zie en kan informeren.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het zal mij ook niet verbazen als J volgende week op 'onverwachts'ontslagen is en je haar niet meer ziet
Sinds een uurtje of 7, maar ik moest mevrouw ToT naar haar werk brengen en ben daarna bij buren koffie gaan drinken.quote:
Goed. Daar?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga hoe is het? Gaat het goed met je?
Ja, iedereen is in kerstsferen.quote:
Had je zelf geen koffie meer?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds een uurtje of 7, maar ik moest mevrouw ToT naar haar werk brengen en ben daarna bij buren koffie gaan drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Had je zelf geen koffie meer?Haha, nee ik kwam de buurman tegen toen ik uit de auto stapte, en hij nodigde me uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn is de koffie die ik hier heb een stuk lekkerder, maar het was gewoon gezellig om even te kletsen.![]()
Wel leuk dat je dat zo kan doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nee ik kwam de buurman tegen toen ik uit de auto stapte, en hij nodigde me uit.
Om eerlijk te zijn is de koffie die ik hier heb een stuk lekkerder, maar het was gewoon gezellig om even te kletsen.
Nicequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, iedereen is in kerstsferen.
En ik ben bezig met de Kerst speech die binnenkort wordt opgenomen.
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dat zo kan doen.
Gisteren liep ik langs de administratie en lag er een grote schaal met kruidnoten. Heb ik die maar rondgestrooid (en bij andere collega J (die van angstpuf) en collega M) het in hun haar gegooid.
Als ze echt bestaat tenminstequote:
Gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als ze echt bestaat tenminste
if so, dm haar naam even, kijk ik even op FB
Ik ben je mattie niet vriend!quote:
Wat een gezeik allemaalquote:Op vrijdag 29 november 2019 13:40 schreef ToT het volgende:
PFAS: vanaf vandaag meer ruimte voor bouwers en baggeraarsBaggeren maar weer!
Geen gezeik......gebagger.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gezeik allemaal
Eensch nederland gaat naar de tering zo...quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gezeik allemaal
Echt hequote:Op vrijdag 29 november 2019 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eensch nederland gaat naar de tering zo...
Goed om te weten. Regenjassen heb ik nog welquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Wel met bescherming doen, anders krijg je ongewenste cadeaus.
Ja kind van mevrouw ToTquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Wel met bescherming doen, anders krijg je ongewenste cadeaus.
Gaat.quote:
Oei, het heerst he :quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat.
Mini-ToT is al een paar dagen flink ziek en zelf zit ik nu ook niet al te lekker in m'n vel.
En hoestie daar?
Vandaag zat ik met de ICT-medewerkers te praten in hun werkruimte. Op een gegeven moment staat er eentje op en loopt naar de kapstok van zijn jas en pakt iets uit de jaszak. Bleek het een strip condooms te zijn die uitstaken. Zei hij "ooh daar zijn ze gebleven".quote:Op vrijdag 29 november 2019 15:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Goed om te weten. Regenjassen heb ik nog wel
Sterkte man!quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat.
Mini-ToT is al een paar dagen flink ziek en zelf zit ik nu ook niet al te lekker in m'n vel.
En hoestie daar?
vraag eens naar zijn weekendplannen.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Vandaag zat ik met de ICT-medewerkers te praten in hun werkruimte. Op een gegeven moment staat er eentje op en loopt naar de kapstok van zijn jas en pakt iets uit de jaszak. Bleek het een strip condooms te zijn die uitstaken. Zei hij "ooh daar zijn ze gebleven".
Agossie.....beterschapsknuffel!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat.
En hoestie daar?
Hij woont overigens met een huisgenote samen die niet zijn vriendin is. Ze hebben samen een huis gekocht, kennen elkaar van de studie maar zijn geen vriend en vriendin van elkaar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vraag eens naar zijn weekendplannen.....
Uhu.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij woont overigens met een huisgenote samen die niet zijn vriendin is. Ze hebben samen een huis gekocht, kennen elkaar van de studie maar zijn geen vriend en vriendin van elkaar.
Thx!quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, het heerst he :
Beterschap!
Thx dude.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie.....beterschapsknuffel!!
Ja, totdat ik hem vroeg hoe hij dan de financiën had geregeld en al. Zei hij dat ze bij de gemeente als 'getrouwd' staan en binnenkort naar de notaris gaan om regels op te stellen als ze 'uit elkaar' gaan als de een een partner heeft om 'echt' mee te trouwen.quote:
Jeez.....quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, totdat ik hem vroeg hoe hij dan de financiën had geregeld en al. Zei hij dat ze bij de gemeente als 'getrouwd' staan en binnenkort naar de notaris gaan om regels op te stellen als ze 'uit elkaar' gaan als de een een partner heeft om 'echt' mee te trouwen.
Ohjee dat is niet fijn. Doe rustig aan en ga vroeg naar bed als dat lukt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx dude.
Ja ik ben nu vooral vermoeid en geurtjes komen ff heel rot binnen. Afwasmiddel als ik de afwas doe, de frituurpan in de keuken terwijl ik in de woonkamer zit enz. Het irriteert me nu allemaal enorm!
Nee, Mini-ToT is moe, hangerig, huilerig, NÓG aanhankelijker dan normaal, heeft het ene moment een rood gezichtje en het andere moment een bleek gezichtje en voelt wat warm aan.quote:
Ahwquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Mini-ToT is moe, hangerig, huilerig, NÓG aanhankelijker dan normaal, heeft het ene moment een rood gezichtje en het andere moment een bleek gezichtje en voelt wat warm aan.
Heel af en te een niesje of een kuchje, maar niet dat je echt denkt dat-ie verkouden is.
Hij drinkt wel genoeg, maar eet niet.
Was ik idd ook van plan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee dat is niet fijn. Doe rustig aan en ga vroeg naar bed als dat lukt.
Oh die wordt ziekquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Mini-ToT is moe, hangerig, huilerig, NÓG aanhankelijker dan normaal, heeft het ene moment een rood gezichtje en het andere moment een bleek gezichtje en voelt wat warm aan.
Heel af en te een niesje of een kuchje, maar niet dat je echt denkt dat-ie verkouden is.
Hij drinkt wel genoeg, maar eet niet.
Oef..dat komt er zo wel uit sws vannacht zou emmer neerzetten brrrrquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:13 schreef ToT het volgende:
Alleen stond ik net zelf wel op het punt over te geven.Kut.
En mini-ToT is juist weer ff een stuk opgeknapt!
Hij zat weer vrolijk alles van zich af te gooien, dus heb ik hem maar weer op de grond gezet bij zijn speeltjes, en hij zit weer met een lepeltje op de tegels te tikken en het heen en weer te shaken.
Ja lijkt me ook wel verstandiger.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oef..dat komt er zo wel uit sws vannacht zou emmer neerzetten brrrr
Lijkt me vreselijk met baby's en kinderen elk jaar 2/3 x griep die nemen alle ziekten mee van schoolquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel verstandiger.
Echt heel ziek voel ik me niet, maar ik ben fakking moe, gevoelig voor geurtjes en dus soms misselijk.
Oh goddomme, springt er hier net een Youtube-liedje op over een baby die griep heeft!
Luizen, de bof, rode hond, waterpokken, cholera, griep idd enz.quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk met baby's en kinderen elk jaar 2/3 x griep die nemen alle ziekten mee van school![]()
![]()
Nog net geen kankerquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Luizen, de bof, rode hond, waterpokken, cholera, griep idd enz.
Nee, ze krijgen in groep 2 allerlei liedjes te leren over hoe ze dat moeten voorkomen.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen in groep 2 allerlei liedjes te leren over hoe ze dat moeten voorkomen.
"Kauw niet op uranium, sjalalalala! Rook geen zware tabak, sjaaaaalalalalala! Gorgel geen asbest, tralalaladedie!"
quote:
Sterfquote:Op vrijdag 29 november 2019 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, die liedjes die ik met name op Cocomelon's Youtube kanaal vind; een baby die met gebarentaal leert over hoe en wanneer sorry/excuse me moet zeggen.
quote:
Nou zit ik met dat bus liedje in m'n hoofd....quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Verder is het continu oude liedjes met nieuwe tekst. Echt goedkoop.
Maar eerlijk is eerlijk; de animaties zijn soms best wel aardig gemaakt, zoals bij The wheels of the bus go round and round.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou zit ik met dat bus liedje in m'n hoofd....
Dit wordt niet slapen vannacht......quote:
Haha!quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit wordt niet slapen vannacht......
Ik zou stiekem wel willen mee gluren hoe jij je dagen met MiniToT doorbrengtquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ik vind echt dat die dames het leuk doen, maar die liedjes zijn ook hartstikke leuk en spontaan.
Mini-ToT was er ook dol op, maar hij houdt enorm van variatie dus moet ik continu weer wat nieuws voor hem zoeken om naar te kijken!![]()
Van veel van deze liedjes zijn inmiddels ook versies gemaakt in andere talen, maar die zijn lang niet zo leuk ingezongen.
"NEE, Mini-ToT! Leg terug! Nee voorzichtig daarmee! Neeneenee, niet aankomen! Nee niet d....ach fuck it, dat boeit wat minder als je dat sloopt, ga je gang maar. Okee, wil ons baby'tje filmpjes kijken, of wil je liever spelen? Samen wat van Duplo bouwen? Ach ja, breek maar weer af wat ik aan het bouwen ben. Kijk eens wat ik aan het bouwen ben! Kun je weer lekker slopen! Ach, de interesse al weer verloren? Heb je dan zin om weer de trap op te kruipen en boven overal rond de neu....Nee leg terug!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou stiekem wel willen mee gluren hoe jij je dagen met MiniToT doorbrengt![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
"NEE, Mini-ToT! Leg terug! Nee voorzichtig daarmee! Neeneenee, niet aankomen! Nee niet d....ach fuck it, dat boeit wat minder als je dat sloopt, ga je gang maar. Okee, wil ons baby'tje filmpjes kijken, of wil je liever spelen? Samen wat van Duplo bouwen? Ach ja, breek maar weer af wat ik aan het bouwen ben. Kijk eens wat ik aan het bouwen ben! Kun je weer lekker slopen! Ach, de interesse al weer verloren? Heb je dan zin om weer de trap op te kruipen en boven overal rond de neu....Nee leg terug!!!!"
quote:
Jaja rustig maar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laat je je bakkes hier ook weer wat vaker zien, of wat?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoestie verder? Nog interessante gleufdieren gebatst?
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]De dagen zijn echt fakking zwaar, maar ook geweldig!
Heerlijke foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]De dagen zijn echt fakking zwaar, maar ook geweldig!
Is dat mini ToT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ach, is ze ongesteld?quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik w8 ff een weekje zeg maar.
Haagsiequote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]Jazeker!
😍😍😍 Zoooo schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop zo dat die mini in mijn buik een jongentje is(heb al 2 meiden..)
Je kids op 1quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haagsie![]()
ik moet gewoon m'n liefde verdelen tussen mijn kids, mijn liefde, MiniToT én Haagsie.....
Gewoon kwartetje keer met vrouw haags erbij keiharde pornoquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haagsie![]()
ik moet gewoon m'n liefde verdelen tussen mijn kids, mijn liefde, MiniToT én Haagsie.....
Heb aan m'n eigen lief al genoegquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon kwartetje keer met vrouw haags erbij keiharde porno![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oew!quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
😍😍😍 Zoooo schattig!
[ Bericht 21% gewijzigd door ToT op 29-11-2019 20:10:35 ]
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew!En wanneer ben je uitgeteld?
En whehehe, thx!
P.S.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew!En wanneer ben je uitgeteld?
En whehehe, thx!
P.S.22 juni dus duurt nog wel even. 23 december geslachtsbepalingsechoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zooo schattig![]()
Vrijgezel ??quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
😍😍😍 Zoooo schattig!
Spannond!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
22 juni dus duurt nog wel even. 23 december geslachtsbepalingsecho
Zooo schattig
piemelfreakquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spannond!!
Zie je ineenkeer een piemol van 10cm![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je al iemand gevonden om de feestdagen mee door te brengen?quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Working moms wel goede serie voor je
Dat zijn we ook aan het bekijkenquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:38 schreef dud0r het volgende:
Waarvoor moet hij een mod hebben dan? Er zijn bijna meer mods dan users momenteel
Chikie van tot komt langs alleen tot weet het nog niet ssssssst...quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je al iemand gevonden om de feestdagen mee door te brengen?
Ooh vandaar. Wilt ze een derde?quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Chikie van tot komt langs alleen tot weet het nog niet ssssssst...
quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Chikie van tot komt langs alleen tot weet het nog niet ssssssst...
quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een trio aangaan toch? Dat is beter dan de cuck te zijn.
Neuh, gewoon een tooltje voor als er iemand langs komt die aan m'n vrouw wil zitten.quote:
Hoe maak je het schoon? Lijkt me dat er restjes vlees in het prikkeldraad blijven haken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een tooltje voor als er iemand langs komt die aan m'n vrouw wil zitten.Echt een heel handig ding!
In de vaatwasser!quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe maak je het schoon? Lijkt me dat er restjes vlees in het prikkeldraad blijven haken.
Ehhhh ik heb hier nog wel een kaasschaaf?quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Netjes hoor. Heb je nog meer voorwerpen?
Dat doet vies pijn hoe vaak ik wel niet topje van de duim kwijt benquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh ik heb hier nog wel een kaasschaaf?
Moet je nagaan hoe het op je eikel voelt, als je wat met mijn vrouw probeert!quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat doet vies pijn hoe vaak ik wel niet topje van de duim kwijt ben![]()
![]()
en ook steeds weer verkeerd kaasschaven
Wees maar niet bang, stang je alleen maar beetjequote:Op zaterdag 30 november 2019 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het op je eikel voelt, als je wat met mijn vrouw probeert!
Joh!quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, stang je alleen maar beetje
Ah, dus het is nog niet zo dat je bijvoorbeeld in de vuilnisbakken van een abortuskliniek zit te graven om te kijken of er nog iets te neuken valt?quote:
Breng me niet op ideeën hequote:Op zaterdag 30 november 2019 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus het is nog niet zo dat je bijvoorbeeld in de vuilnisbakken van een abortuskliniek zit te graven om te kijken of er nog iets te neuken valt?
Heb weleens gehad, zie je zo een chikie in de trein dikke memmen ervoor hangen het hele plaatje je kent het wel..oke je ziet wel dat ze geen 25 is..maar dan kijk je op die ovkaart 2002 ofzoquote:
Op welk lichaamsdeel gebruik je die?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh ik heb hier nog wel een kaasschaaf?
Lees verder!quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Op welk lichaamsdeel gebruik je die?
Ja, ik had niet verder gelezen. Maar zojuist wel gedaan. Nou nou zeg, de top van je eikel wil je niet kwijt hebbenquote:
Dus zal Geerd zich moeten gedragen!quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik had niet verder gelezen. Maar zojuist wel gedaan. Nou nou zeg, de top van je eikel wil je niet kwijt hebben
quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb weleens gehad, zie je zo een chikie in de trein dikke memmen ervoor hangen het hele plaatje je kent het wel..oke je ziet wel dat ze geen 25 is..maar dan kijk je op die ovkaart 2002 ofzo![]()
![]()
govvedomme laat maar
Of jij zorgt er voor dat mevrouw ToT in- en rond het huis blijft zodat anderen haar niet kunnen beglurenquote:
Googlemapsquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Of jij zorgt er voor dat mevrouw ToT in- en rond het huis blijft zodat anderen haar niet kunnen begluren
Wt neuk...pics van de dochter?quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:00 schreef stokj het volgende:
Ik ging maar eens een haring zonder ui en zuur, broodje zalmvleugels en portie kibbeling met ravigottesaus bij Fred de Zeemeeuw eten. Komt daar een uitgepufte vrouw met een klein meisje dat de hele tijd aan het springen is. En dat kind (5 jaar oud denk ik) maar blèren en al. Ze kreeg van Fred een stukje kibbeling en gooide het naar Fred zijn visboerdochter. Wat een verloedering van de maatschappij zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bedoelt pica van de uitgepufte vrouw (weet niet of uitgepuft hygiënisch is).
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo zou de dochter eruit kunnen zien als ze 20 jaar ouder is.
Ik bedoel de visboerdochter natuurlijk hequote:Op zaterdag 30 november 2019 14:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo zou de dochter eruit kunnen zien als ze 20 jaar ouder is.
Volgens mij is dit de visboerdochterquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik bedoel de visboerdochter natuurlijk he
Och ze mag best wel het huis uit hoor, mits ze maar braafjes haar boerka draagt!quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Of jij zorgt er voor dat mevrouw ToT in- en rond het huis blijft zodat anderen haar niet kunnen begluren
Je zal maar zo een vriendin hebben die door andere mannen wordt begluurd en van die aandacht houdt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ze mag best wel het huis uit hoor, mits ze maar braafjes haar boerka draagt!
Uuh elke beetje leuk meid wordt wel door mannen begluurd/nagekekenquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Je zal maar zo een vriendin hebben die door andere mannen wordt begluurd en van die aandacht houdt.
Sowieso word iedere meid wel nagekeken door zolderkamer autisten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh elke beetje leuk meid wordt wel door mannen begluurd/nagekeken
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso word iedere meid wel nagekeken door zolderkamer autisten.
Die word natuurlijk overal en altijd nagekekenquote:
Door de AIVD, ja!quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die word natuurlijk overal en altijd nagekeken
@haags_kwartiertje je wordt geroepenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje je wordt geroepen
Man man man, denken dat haags daadwerkelijk aan het werk gaatquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje je wordt geroepen
Die doet nooit watquote:Op zaterdag 30 november 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, denken dat haags daadwerkelijk aan het werk gaat
Behalve in zijn witte onderbroek incl. bruine streep lopen baggeren in alle sc's die hij kan vindenquote:
Gast, je vader heeft zijn zaad uit de anus van ouwe zwerver gelikt voor hij je moeder ging beffen, en zo heeft hij haar bevrucht! Daarom praat je poep en heb je last van topicdiarree!quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, je vader heeft zijn zaad uit de anus van ouwe zwerver gelikt voor hij je moeder ging beffen, en zo heeft hij haar bevrucht! Daarom praat je poep en heb je last van topicdiarree!Neuken?
![]()
![]()
Ja die had ik laatst verzonnen toen iemand op de FP bijdehand tegen me ging doen, maar voor ik het kon posten hadden de modjes al ingegrepen!quote:
Ik vind hem mooi !quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst verzonnen toen iemand op de FP bijdehand tegen me ging doen, maar voor ik het kon posten hadden de modjes al ingegrepen!
Zonde om 'm niet te gebruiken, toch?Dus bij deze!
Ja dat heb je sowieso maar als je meid ook aandacht van hun accepteert dan moet je je wel afvragen of ze wel naar je luistert.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh elke beetje leuk meid wordt wel door mannen begluurd/nagekeken
Daarom aan de ketting in de keukenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dat heb je sowieso maar als je meid ook aandacht van hun accepteert dan moet je je wel afvragen of ze wel naar je luistert.
quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, je vader heeft zijn zaad uit de anus van ouwe zwerver gelikt voor hij je moeder ging beffen, en zo heeft hij haar bevrucht! Daarom praat je poep en heb je last van topicdiarree!Neuken?
![]()
![]()
@ToT heb jij ervaring met kettingen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom aan de ketting in de keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |