abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_190167147
registreer om deze reclame te verbergen
Ik zat te denken dat ik daar dus sowieso nooit van mijn leven zou willen wonen, maar op een paar Europese landen na zou ik het sowieso wel lastig vinden om niet in Nederland te wonen denk ik. Al ligt het natuurlijk ook wel een beetje aan waar je leven is. Als je ergens anders een doel hebt maakt het misschien minder uit.

@Strani was het voor jou lastig eigenlijk? Of totaal geen moeite mee?
  donderdag 28 november 2019 @ 13:27:22 #227
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

:D en een sticker?
Nou, vooruit ;)
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
pi_190167197
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:24 schreef Guanabana het volgende:
Het is mijn droom er eens heen te gaan, dat wel hoor, maar soms denk ik dus ook weleens, wat een shithole is het eigenlijk.
Raak je niet betrokken bij een mass-shooting struikel je wel over een verslaafde dakloze. ;)
Het ligt er ook wel heel erg aan waar je heen gaat natuurlijk :) Als je bepaalde plekken weet te vermijden krijg je als toerist echt niet veel er van mee.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  donderdag 28 november 2019 @ 13:28:50 #229
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:23 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja combinatie van mensen die dus een verslaving overhouden nadat ze sterkte pijnstillers hebben gekregen (en dat gebeurt daar dus enorm veel), en van hele gebieden waar niets meer is, geen werk, waardoor ze maar aan de drugs gaan.

Is allemaal wel interessante materie. Laatst nog een boek gelezen waaruit bleek dat er ook echt heel veel armoede heerst en enorm veel daklozen zijn. Bijvoorbeeld in San Fransisco struikel je erover en ligt op veel plaatsen de ontlasting op straat met weer ratten enzo tot gevolg.

Maarja, alles heeft ook met elkaar te maken. De VS gaat echt slecht.
Ja, die indruk heb ik ook.

Hebben jullie ook de indruk dat de manier waarop we vanuit Europa naar de VS kijken vaak erg gepaard gaat met de president die ze er hebben? Tijdens Clinten keek Europa bijna op tegen de VS, met Bush ging dat volledig naar de vaantjes. Met Obama werd het tijdelijk weer beter en nu.. tja :')
  donderdag 28 november 2019 @ 13:31:26 #230
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167223
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:
Ik zat te denken dat ik daar dus sowieso nooit van mijn leven zou willen wonen, maar op een paar Europese landen na zou ik het sowieso wel lastig vinden om niet in Nederland te wonen denk ik. Al ligt het natuurlijk ook wel een beetje aan waar je leven is. Als je ergens anders een doel hebt maakt het misschien minder uit.

@:Strani was het voor jou lastig eigenlijk? Of totaal geen moeite mee?
Hmm ik vond het emigreren zelf wel spannend en was op dat moment zelf meer bezig met het avontuur van in Spanje zijn dan wat ik zou gaan missen in Nederland. Ik was ook net klaar met de middelbare en mijn vrienden van school woonden redelijk ver weg dus de meesten zou ik sowieso niet vaak meer zien. Dus de timing was redelijk goed.

Maar wel later hoor, dat je soms bepaalde dingen mist. En ik had het nog erger toen ik in Colombia zat rond kerstmis; toen was het contrast gewoon tť groot en ook door Serious Request en de kerstsfeer daar was ik echt even helemaal met m'n gedachten in Nederland.
pi_190167226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:28 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie ook de indruk dat de manier waarop we vanuit Europa naar de VS kijken vaak erg gepaard gaat met de president die ze er hebben? Tijdens Clinten keek Europa bijna op tegen de VS, met Bush ging dat volledig naar de vaantjes. Met Obama werd het tijdelijk weer beter en nu.. tja
Ja klopt wel.

Ik heb zelf ook iets van, ik wil liever niet naar de VS zolang Trump daar nog aan de macht is, vind ik geen fijn idee. :') :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 november 2019 @ 13:32:18 #232
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja klopt wel.

Ik heb zelf ook iets van, ik wil liever niet naar de VS zolang Trump daar nog aan de macht is, vind ik geen fijn idee. :') :P
Zelfde hier, maar ook omdat m'n vrouw latina is en dat gaat niet zo lekker samen met Trump. Dus we wachten nog even :D
pi_190167251
Ik ben in de VS geweest toen Trump net was verkozen. Geloof me; je merkt er weinig van hoor :D
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  donderdag 28 november 2019 @ 13:34:34 #234
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167264
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben in de VS geweest toen Trump net was verkozen. Geloof me; je merkt er weinig van hoor :D
Het gaat me meer om het idee eigenlijk. Het is op dit moment gewoon geen land dat ik met toerisme zou willen steunen.
pi_190167267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het ligt er ook wel heel erg aan waar je heen gaat natuurlijk :) Als je bepaalde plekken weet te vermijden krijg je als toerist echt niet veel er van mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
Haha nee tuurlijk merk je daar niets van als je daar bent :P

Maar ik ga er liever heen op het moment dat hij geen president is, voor mijn eigen gevoel. Slaat misschien nergens op maar toch.
Nu is de kans denk ik sowieso niet erg groot dat het binnen nu en een aantal jaar gaat gebeuren :P
Koel en donker bewaren
pi_190167271
Als 3 Doors Down liefhebber (2016 nog live zien spelen in 013) was het ook moeilijk te verkroppen dat ze bij de inauguratie van Trump gespeeld hebben :{

Heb ze in Spotify ontvolgd en kan er niet meer naar luisteren, zo diep zit het...

My kryptonite?
"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
pi_190167300
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, die indruk heb ik ook.

Hebben jullie ook de indruk dat de manier waarop we vanuit Europa naar de VS kijken vaak erg gepaard gaat met de president die ze er hebben? Tijdens Clinten keek Europa bijna op tegen de VS, met Bush ging dat volledig naar de vaantjes. Met Obama werd het tijdelijk weer beter en nu.. tja :')
Ja, alleen denk ik wel dat ze door deze situatie nu gecreŽerd hebben dat mensen in andere landen hun presidentschap nooit meer zo serieus nemen dan zoals het was. Er was altijd wel een soort van respect denk ik en al komt er ooit een beter persoon, de volgende shitshow kan 4 jaar later weer beginnen.
  donderdag 28 november 2019 @ 13:39:20 #238
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_190167334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Het gaat me meer om het idee eigenlijk. Het is op dit moment gewoon geen land dat ik met toerisme zou willen steunen.
dat gevoel heb ik met Turkije minstens zo erg met die dictator aan de macht daar
Same shit, different day
SC hopper present
Top uitspraak MCH
pi_190167336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Ah, zo. Dat snap ik op zich wel.
Nu ging het in mijn geval om een reis waar ik 5 jaar voor gespaard had; dan ga ik niet de boel cancellen omdat die pipo net verkozen is :P
pi_190167339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Hmm ik vond het emigreren zelf wel spannend en was op dat moment zelf meer bezig met het avontuur van in Spanje zijn dan wat ik zou gaan missen in Nederland. Ik was ook net klaar met de middelbare en mijn vrienden van school woonden redelijk ver weg dus de meesten zou ik sowieso niet vaak meer zien. Dus de timing was redelijk goed.

Maar wel later hoor, dat je soms bepaalde dingen mist. En ik had het nog erger toen ik in Colombia zat rond kerstmis; toen was het contrast gewoon tť groot en ook door Serious Request en de kerstsfeer daar was ik echt even helemaal met m'n gedachten in Nederland.
Ohja dat kan ik me voorstellen, dat het echt van die momenten zijn. Zolang het bij momenten blijft is het goed natuurlijk. :P
pi_190167352
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:37 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja, alleen denk ik wel dat ze door deze situatie nu gecreŽerd hebben dat mensen in andere landen hun presidentschap nooit meer zo serieus nemen dan zoals het was. Er was altijd wel een soort van respect denk ik en al komt er ooit een beter persoon, de volgende shitshow kan 4 jaar later weer beginnen.
Ik vind het zo'n raar ding dat in de VS figuren zoals Trump, of oud-acteurs zo president kunnen worden. Of dat het dan als optie wordt genoemd dat Oprah Winfrey of iemand maar president moet worden. Zo show-achtig, zo leeg.

Hier in Nederland is het tenminste altijd nog iemand met wortels in de politiek. Stel je voor dat we hier serieus zouden opperen dat Linda de Mol maar premier moet worden. (Ja oke, president/premier is wel weer een ander systeem, maar toch).
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 november 2019 @ 13:41:36 #242
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:37 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ze zijn nu zo diep gezakt dat het heel moeilijk wordt om nog respect terug te winnen van de rest van de wereld.
  donderdag 28 november 2019 @ 13:41:48 #243
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167369
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:39 schreef Koen66 het volgende:

[..]

dat gevoel heb ik met Turkije minstens zo erg met die dictator aan de macht daar
Zeker, ik ook.
pi_190167370
Nathan Rutjes mag wel echt premier worden though :D
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 november 2019 @ 13:42:27 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_190167377
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n raar ding dat in de VS figuren zoals Trump, of oud-acteurs zo president kunnen worden. Of dat het dan als optie wordt genoemd dat Oprah Winfrey of iemand maar president moet worden. Zo show-achtig, zo leeg.

Hier in Nederland is het tenminste altijd nog iemand met wortels in de politiek. Stel je voor dat we hier serieus zouden opperen dat Linda de Mol maar premier moet worden. (Ja oke, president/premier is wel weer een ander systeem, maar toch).
Oekraine is er ook goed in
Same shit, different day
SC hopper present
Top uitspraak MCH
  donderdag 28 november 2019 @ 13:42:32 #246
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167378
quote:
6s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Nathan Rutjes mag wel echt premier worden though :D
Allemaal de schuld van Rutjes!

Ja, bekt lekker, hoeven we ook niet zo te wennen.
pi_190167380
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Allemaal de schuld van Rutjes!

Ja, bekt lekker, hoeven we ook niet zo te wennen.
:D
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 november 2019 @ 13:43:19 #248
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167385
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:39 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ohja dat kan ik me voorstellen, dat het echt van die momenten zijn. Zolang het bij momenten blijft is het goed natuurlijk. :P
Inderdaad :) In mijn ideale scenario hebben we in de toekomst iets van een vakantiehuisje of zo in Nederland om er de zomers door te brengen. Die zijn toch te heet hier.
pi_190167391
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Inderdaad :) In mijn ideale scenario hebben we in de toekomst iets van een vakantiehuisje of zo in Nederland om er de zomers door te brengen. Die zijn toch te heet hier.
Hier ook!
Koel en donker bewaren
  donderdag 28 november 2019 @ 13:44:08 #250
181667 Strani
°Amunt Valencia!
pi_190167397
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2019 13:43 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hier ook!
Haha ja maar jullie krijgen nog adempauzes, die krijgen wij tussen half juni en half september amper :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')