abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190145976
We praten weer verder over trouwen *O*.

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190172104
Dankjulliewel voor de adviezen! We zijn er nog niet over uit, maar ik weet zeker dat dat samen wel gaat lukken.

Kerst is fijn, want zoveel goud in het assortiment en dat is wat ik nodig heb voor mijn decoratie op mijn hennadag! Ik heb heel wat spul gekocht vandaag.

En volgende week ga ik de henna uitnodigingen bestellen! Spannend!

[ Bericht 17% gewijzigd door Mahra op 28-11-2019 19:39:56 ]
pi_190174736
Sinds we 2 maanden geleden de gastenlijst bij de locatie hebben vastgesteld zijn mijn opa en mijn oma (van de andere kant) in korte tijd na elkaar overleden. Nog even en ik word bijgelovig rondom de bruiloft.

Het andere vervelende is dat we vorig weekend de getuigen hebben gevraagd en we de kaarten met uitnodigingen voor de andere gasten afgelopen maandag op de bus wilden doen. Afgelopen zondag is m'n oma overleden en de kaarten zijn dus nog niet verstuurd. Hoe ga ik haar man, mijn opa, op een gepaste wijze dit vertellen/uitnodigen? En is het raar als we volgende week alsnog de kaarten versturen? Of is dat te vroeg...?

de reden dat we wel op korte termijn willen versturen is omdat we volgend jaar in de zomervakantie gaan trouwen en ik wil voorkomen dat iedereen zijn vakantie boekt tijdens onze bruiloft
pi_190175177
VKV, ik zou de uitnodigingen gewoon versturen, na de begrafenis. En dan de uitnodiging voor opa niet versturen maar persoonlijk overhandigen zodat je het wat in kunt kleden. Dat je het vervelend vindt dit nu te doen, dat je zo graag had gehad dat oma er bij kon zijn etc.
Mensen begrijpen wel dat het leven uiteindelijk gewoon door gaat.
pi_190175200
Jullie komen er wel uit Mahra!

En wat leuk dat goud ter decoratie, wat doe je daar precies mee?
pi_190177343
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:37 schreef dodoria het volgende:
Jullie komen er wel uit Mahra!

En wat leuk dat goud ter decoratie, wat doe je daar precies mee?
Ter decoratie! Zoiets.
En nu ik dit zo zie, realiseer ik me nog dat ik nog gouden kussens nodig heb! En dan kan ik beginnen met servies, decoratie voor de tafels. En dit is dan nog alleen maar de henna avond. Voor de bruiloft moet ik de styling ook nog doen ( ga ik doen, zo besparen we heel wat geld)!

quote:




pi_190312336
Hier zijn de kaarten van de week de deur uit gegaan. Een hoop leuke reacties op gehad en eigenlijk zag niemand het aankomen :D (we zijn al best lang verloofd)

Maar oh, er zijn wel een paar mensen die dan als volgt reageren: "Leuk dat we zijn uitgenodigd! We moeten nog wel even kijken hoe we dan zitten qua vakanties enzo..."
Ligt het aan mij of is het normaal dat ik me dan echt binnen 1 seconde heel boos en teleurgesteld hierom voel? (zie spoiler voor relaas)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190312832
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:16 schreef VKV het volgende:
Hier zijn de kaarten van de week de deur uit gegaan. Een hoop leuke reacties op gehad en eigenlijk zag niemand het aankomen :D (we zijn al best lang verloofd)

Maar oh, er zijn wel een paar mensen die dan als volgt reageren: "Leuk dat we zijn uitgenodigd! We moeten nog wel even kijken hoe we dan zitten qua vakanties enzo..."
Ligt het aan mij of is het normaal dat ik me dan echt binnen 1 seconde heel boos en teleurgesteld hierom voel? (zie spoiler voor relaas)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer gaan jullie trouwen?

Oh wacht, zomervakantie. Gewoon op een zaterdag? Ik zou er pas beledigd over zijn als iemand moedwillig vakantie boekt op die dag en er verder weinig aandacht aan besteden. Waarschijnlijk betreft het zo'n figuur die absoluut niet relaxt op vakantie kan gaan wegens stress, dan is zo'n zomerbruiloft ineens een ding voor zulke types. Maar heel eerlijk, ook dat ligt dan weer aan de afstand. Als mijn zus en getuige haar vakantie moedwillig boekt zodat ze er niet bij kan zijn, dan zou die relatie enorm bekoelen. Met mijn ouders is de relatie al afstandelijk, zou me dus niet zo hard raken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Seven. op 07-12-2019 16:01:30 ]
Resistance is futile.
pi_190312969
Er zijn al zat mensen die hun vakantie al geboekt hebben.
  zaterdag 7 december 2019 @ 16:29:57 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_190313232
Als ik iets geleerd heb van een bruiloft plannen, is dat er best wat mensen zijn die (ver) vooruit plannen, en dat mensen soms onbedoeld heel botte horken kunnen zijn.
En ja, vooral mensen met kinderen kunnen al best de zomervakantie geboekt hebben, dat vind ik niet gek.
KuikenGuppy
  zaterdag 7 december 2019 @ 16:31:12 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_190313247
Wel mooi lang van te voren om al te bridezilla'en trouwens O+.
KuikenGuppy
pi_190313559
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:16 schreef VKV het volgende:
Hier zijn de kaarten van de week de deur uit gegaan. Een hoop leuke reacties op gehad en eigenlijk zag niemand het aankomen :D (we zijn al best lang verloofd)

Maar oh, er zijn wel een paar mensen die dan als volgt reageren: "Leuk dat we zijn uitgenodigd! We moeten nog wel even kijken hoe we dan zitten qua vakanties enzo..."
Ligt het aan mij of is het normaal dat ik me dan echt binnen 1 seconde heel boos en teleurgesteld hierom voel? (zie spoiler voor relaas)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De man van mijn zus was ook niet op onze bruiloft, had belangrijkere dingen te doen (weet niet wat). Maar het scheelt misschien dat zij meer dan 20 jaar ouder zijn en we dus niet een hele hechte zussenband hebben. Dat haar man niet kwam vonden we eigenlijk helemaal niet erg.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_190313749
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 16:31 schreef Burdie het volgende:
Wel mooi lang van te voren om al te bridezilla'en trouwens O+.
:D _O-

We trouwen op een vrijdag, in de zomervakantie idd, en nog niemand heeft zijn/haar vakantie geboekt.
Misschien dat ik me er wat geëmotioneerd over uit omdat ik zie dat het wel wat doet met mijn vriend, die dit gisteren aan de telefoon te horen kreeg. en omdat de gastenlijst al 2 personen minder telt door overlijdens in de afgelopen weken ;(

Ach, normaal ben ik wel vrij relaxt :P (lol, alsof iemand dit nu nog gelooft)
  zaterdag 7 december 2019 @ 19:59:51 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_190316788
Misschien een hele stomme vraag en schop ik nu tegen zere benen, maar waarom plan je dan je bruiloft midden in de zomervakantie als dit zo ontzettend gevoelig is voor je? Misschien betekent het voor sommige mensen wel dat ze daardoor helemaal niet op vakantie kunnen, en dat kan best een offer zijn.

Natuurlijk is het voor jullie een van de belangrijkste dagen van je leven, en het zou heerlijk zijn als dat voor de rest van de wereld ook zo is, maar de realiteit is: dat is het niet. Ik heb het van beide kanten meegemaakt overigens, ook afzeggingen gehad met redenen die ik toen ontzettend stom vond, maar ik heb zelf ook wel eens een bruiloft afgezegd waarvan ik weet dat het bruidspaar dat een stomme reden vond. Maar vanaf de andere kant van de lijn voelen dingen gewoon echt héél anders soms.
disclaimer
pi_190318697
@SQ daar heb je een punt inderdaad. Het is de datum van onze eerste ontmoeting. We wilden de datum van onze verloving, dat is een week later, zou ook in de zomervakantie vallen, maar die datum is de locatie al verhuurd. Is niet zo dat we expres de zomervakantie kiezen. Maar ik snap wat je zegt. Ben zelf nog nooit op een bruiloft geweest dus kan niet op basis van ervaring zeggen hoe ik het andersom zou ervaren.
pi_190318709
O+ voor de relativering hier!
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:22:02 #17
488589 witwitwit
zingeenseenpirbidliedjevoormij
pi_190319082
Benieuwd wat drbip gaat inhouden? Veel geschreeuw om te trouwen,heb jij een headache of zo?
pi_190332151
Er zijn mensen die van hun werk kunnen “kiezen” week 1,2,3 of week 4,5,6 vrij. Ik zelf moet week 6 weer aan het werk. Mocht je nu de zaterdag van week 4 op 5 trouwen zou inhouden dat we eigenlijk niet op vakantie kunnen als mijn man alleen week 4,5,6 vrij kan krijgen. Vooral als je een huisje oid boekt wisseldag is zaterdag. Ik snap je prima maar hoop zo ook de andere kant te laten zien.
pi_190339416
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:16 schreef VKV het volgende:
Hier zijn de kaarten van de week de deur uit gegaan. Een hoop leuke reacties op gehad en eigenlijk zag niemand het aankomen :D (we zijn al best lang verloofd)

Maar oh, er zijn wel een paar mensen die dan als volgt reageren: "Leuk dat we zijn uitgenodigd! We moeten nog wel even kijken hoe we dan zitten qua vakanties enzo..."
Ligt het aan mij of is het normaal dat ik me dan echt binnen 1 seconde heel boos en teleurgesteld hierom voel? (zie spoiler voor relaas)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of jij, je partner en het huwelijk zijn gewoon niet interessant genoeg.
Een vakantie is leuker, ik ga ook liever op vakantie met vrouw en kinderen i.p.v. een gaar huwelijk van mensen die ik eigenlijk niet zo mag
  maandag 9 december 2019 @ 11:03:22 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190340519
Wij hebben eindelijk een datum! *O*

25 april 2021 en dan een maand later (27 mei 2021) waarschijnlijk de borrel ^O^

Nu nog bedenken waar,want Argentinië is toch allemaal wat lastiger :+ maar we hebben al wat alternatieven
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190390167
Jurk numero 1 is ingeleverd! Nu kan ik lekker bezig met stof zoeken voor de witte jurk die ik dus ook laat naaien.
pi_190536893
Hey, @dodoria is jouw dag ondertussen geweest?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190606054
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2019 14:22 schreef Debsterr het volgende:
Hey, @:dodoria is jouw dag ondertussen geweest?
Ja! Goed dat je dat onthouden hebt!
Wij vonden het een hele leuke dag, wel erg stressvol met organiseren enzo, maar alles viel op z’n plaats.

Het regende de helft van de tijd, dus we hadden last minute nog wat grote party tenten opgezet voor de ceremonie in de tuin. En op het moment van het jawoord begon het keihard te donderen en bliksemen. Vond ik eigenlijk wel mooi.
Heel veel positieve feedback gehad van gasten ook. Bloemen waren prachtig, en ook de taart die mijn lieve vriendin voor ons gemaakt had. Eten van de cateraar was heerlijk. En de speeches en sketches waren ook heel erg leuk en goed ontvangen. En zelfs onze zelfbedachte ceremonie met de 4 elementen werd ook goed ontvangen door de christelijke familieleden. Wij zijn heel erg blij met hoe we het gedaan hebben zo in de achtertuin.

Schoonouders hebben nog wat vervelend/goedbedoeld commentaar waar we niet goed weten wat we er mee moeten doen. Maar dat laat ik wel voor een volgende post. Ik probeer er niet onze dag door te laten verpesten.
  maandag 23 december 2019 @ 09:12:54 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190608254
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef dodoria het volgende:

[..]

Ja! Goed dat je dat onthouden hebt!
Wij vonden het een hele leuke dag, wel erg stressvol met organiseren enzo, maar alles viel op z’n plaats.

Het regende de helft van de tijd, dus we hadden last minute nog wat grote party tenten opgezet voor de ceremonie in de tuin. En op het moment van het jawoord begon het keihard te donderen en bliksemen. Vond ik eigenlijk wel mooi.
Heel veel positieve feedback gehad van gasten ook. Bloemen waren prachtig, en ook de taart die mijn lieve vriendin voor ons gemaakt had. Eten van de cateraar was heerlijk. En de speeches en sketches waren ook heel erg leuk en goed ontvangen. En zelfs onze zelfbedachte ceremonie met de 4 elementen werd ook goed ontvangen door de christelijke familieleden. Wij zijn heel erg blij met hoe we het gedaan hebben zo in de achtertuin.

Schoonouders hebben nog wat vervelend/goedbedoeld commentaar waar we niet goed weten wat we er mee moeten doen. Maar dat laat ik wel voor een volgende post. Ik probeer er niet onze dag door te laten verpesten.
Fijn dat het toch samenviel uiteindelijk, en jullie het hebben kunnen doen zoals jullie wilden. Nog gefeliciteerd O+ *O*!

Jammer van dat commentaar zeg, waarom denken mensen toch dat dat nodig is?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190845392
2020. Over een paar maanden is de bruiloft! Gaat zo hard nu.
  donderdag 2 januari 2020 @ 20:38:22 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190847446
Datum gekozen, wij gaan voor 2 mei ^O^ . Binnenkort maar eens naar de gemeente :) .
Resistance is futile.
  donderdag 2 januari 2020 @ 20:40:08 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190847467
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef dodoria het volgende:

[..]

Ja! Goed dat je dat onthouden hebt!
Wij vonden het een hele leuke dag, wel erg stressvol met organiseren enzo, maar alles viel op z’n plaats.

Het regende de helft van de tijd, dus we hadden last minute nog wat grote party tenten opgezet voor de ceremonie in de tuin. En op het moment van het jawoord begon het keihard te donderen en bliksemen. Vond ik eigenlijk wel mooi.
Heel veel positieve feedback gehad van gasten ook. Bloemen waren prachtig, en ook de taart die mijn lieve vriendin voor ons gemaakt had. Eten van de cateraar was heerlijk. En de speeches en sketches waren ook heel erg leuk en goed ontvangen. En zelfs onze zelfbedachte ceremonie met de 4 elementen werd ook goed ontvangen door de christelijke familieleden. Wij zijn heel erg blij met hoe we het gedaan hebben zo in de achtertuin.

Schoonouders hebben nog wat vervelend/goedbedoeld commentaar waar we niet goed weten wat we er mee moeten doen. Maar dat laat ik wel voor een volgende post. Ik probeer er niet onze dag door te laten verpesten.
Hah, super dat het ging donderen ^O^

En nu weer een beetje bijgekomen?
Resistance is futile.
  donderdag 2 januari 2020 @ 20:41:59 #28
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190847498
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 11:03 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben eindelijk een datum! *O*

25 april 2021 en dan een maand later (27 mei 2021) waarschijnlijk de borrel ^O^

Nu nog bedenken waar,want Argentinië is toch allemaal wat lastiger :+ maar we hebben al wat alternatieven
*O*

Heb je al plan B in gedachten? Een land waar je geen soa test hoeft te doen om te trouwen? :+
Resistance is futile.
pi_190848148
Ik ga ook trouwen! O+
Als we het voor elkaar krijgen op 10 juli.
Vergt wel een strakke planning met zo ‘weinig’ tijd 🙈
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:17:27 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190849129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ga ook trouwen! O+
Als we het voor elkaar krijgen op 10 juli.
Vergt wel een strakke planning met zo ‘weinig’ tijd 🙈
Leuk, en welkom in in dit topic.
Wat voor bruiloft gaat het worden?
Resistance is futile.
pi_190849515
Daar zijn we nog een beetje over aan het puzzelen.
Omdat ik heel erg weinig familie heb en veel echte vrienden, vent vrij veel familie heeft en maar een paar vrienden leek het ons leuk om 1 groot feest te maken waarbij iedereen de hele dag bij aanwezig kan zijn.

Maar dat zal denk ik flink boven budget gaan uitkomen. Daar zijn we nog een beetje mee aan het puzzelen.

Maar verder een ‘los’ alles mag niets moet gebeuren.
  donderdag 2 januari 2020 @ 22:43:11 #32
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_190849573
Ik werd op 1 januari gevraagd en we trouwden eind augustus. Was goed te doen qua planning. Absoluut niet te weinig tijd.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 januari 2020 @ 00:49:10 #33
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190851239
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

*O*

Heb je al plan B in gedachten? Een land waar je geen soa test hoeft te doen om te trouwen? :+
Ik blijk een groomzilla te hebben.. of in ieder geval iemand die overal 20 jaar over na moet denken.. dus. Work in progress.. verder kwamen we er achter dat onze datum op een zondag is.. }:| dus daar moeten we dan OOK weer over nadenken.. gelukkig hebben we pas 2021 in de planning.. zo snel als hilzillah het gaat regelen zal bij ons toch echt niet lukken..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190851747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 00:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik blijk een groomzilla te hebben.. of in ieder geval iemand die overal 20 jaar over na moet denken.. dus. Work in progress.. verder kwamen we er achter dat onze datum op een zondag is.. }:| dus daar moeten we dan OOK weer over nadenken.. gelukkig hebben we pas 2021 in de planning.. zo snel als hilzillah het gaat regelen zal bij ons toch echt niet lukken..
😂😂😂 succes met je groomzilla! Die van mij ontpopte zich ook zo... ze mogen blij zijn dat we nog met ze willen trouwen 😉, ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt bij jullie!
pi_190851755
Even voor degenen die zich ons relaas met schoonouders herinneren: na onze ‘gênante’ vertoning van een budget bruiloft in de achtertuin hebben mijn schoonouders nu besloten dat hun kinderen allemaal een flinke som geld zullen krijgen om bij te dragen aan een mooie grootse bruiloft waar ze zich niet voor hoeven te schamen tegenover hun vrienden. Man is pissig, want had ook graag een grootse bruiloft met veel meer van onze vrienden erbij gehad. Ik denk dat wij eigenlijk geluk hebben gehad. Wij krijgen nu de bijdrage alsnog omdat het anders niet eerlijk is. En gezien hoeveel de schoonouders zich al met onze bruiloft bemoeiden toen ze niets bijdroegen denk ik dat wij nu beter af zijn uiteindelijk.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 08:46:45 #36
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_190852542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 03:31 schreef dodoria het volgende:
Even voor degenen die zich ons relaas met schoonouders herinneren: na onze ‘gênante’ vertoning van een budget bruiloft in de achtertuin hebben mijn schoonouders nu besloten dat hun kinderen allemaal een flinke som geld zullen krijgen om bij te dragen aan een mooie grootse bruiloft waar ze zich niet voor hoeven te schamen tegenover hun vrienden. Man is pissig, want had ook graag een grootse bruiloft met veel meer van onze vrienden erbij gehad. Ik denk dat wij eigenlijk geluk hebben gehad. Wij krijgen nu de bijdrage alsnog omdat het anders niet eerlijk is. En gezien hoeveel de schoonouders zich al met onze bruiloft bemoeiden toen ze niets bijdroegen denk ik dat wij nu beter af zijn uiteindelijk.
Oh wow... ik zou idd heel blij zijn dat je nu wel het geld hebt, maar niet alle verplichtingen van het besteden erbij. Want dat geld had sowieso op hun gewenste manier uitgegeven moeten worden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_190853055
Jeetje. Een grootse trouwerij zodat zij zich niet hoeven schamen tegenover hun vrienden...

Dat ze zelf niet doorhebben hoe absurt dat klinkt. Maar ws is het onder het mom “dat hoort zo”.

Ik krijg mijn jurk van mijn moeder, en wilde hem al op AliExpress bestellen 🙈 (mag niet overigens)
pi_190857906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:51 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje. Een grootse trouwerij zodat zij zich niet hoeven schamen tegenover hun vrienden...

Dat ze zelf niet doorhebben hoe absurt dat klinkt. Maar ws is het onder het mom “dat hoort zo”.

Ik krijg mijn jurk van mijn moeder, en wilde hem al op AliExpress bestellen 🙈 (mag niet overigens)
Anders had ik je zo in mijn jurk gezet... moeten m alleen ff innemen denk 😂
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:13:00 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190871059
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 03:31 schreef dodoria het volgende:
Even voor degenen die zich ons relaas met schoonouders herinneren: na onze ‘gênante’ vertoning van een budget bruiloft in de achtertuin hebben mijn schoonouders nu besloten dat hun kinderen allemaal een flinke som geld zullen krijgen om bij te dragen aan een mooie grootse bruiloft waar ze zich niet voor hoeven te schamen tegenover hun vrienden. Man is pissig, want had ook graag een grootse bruiloft met veel meer van onze vrienden erbij gehad. Ik denk dat wij eigenlijk geluk hebben gehad. Wij krijgen nu de bijdrage alsnog omdat het anders niet eerlijk is. En gezien hoeveel de schoonouders zich al met onze bruiloft bemoeiden toen ze niets bijdroegen denk ik dat wij nu beter af zijn uiteindelijk.
Jezus, wat een figuren :+ . Eigenlijk zielig dat ze zo zijn.

En herkenbaar, maar op een andere manier. Mijn ouders zijn ook heel genereus naar mijn broer en zussen zodat die op stand kunnen leven. Ik neem zelf geen cent meer van ze aan. Ze hebben via mijn broer vernomen dat we in ondertrouw waren. Via via weten ze dat wij hopen een kindje te krijgen. Het is gewoon gezellig met kerst en verjaardagen, ze krijgen gewoon een uitnodiging voor onze dag enzo. Maar daarbuiten heb ik geen behoefte aan contact (want dat leidt onherroepelijk tot afwijzing en afkeuring). Ik reageer wel, maar ik neem zelf geen initiatief meer.

En die totale onafhankelijkheid is een enorme bevrijding, kan ik je vertellen.
Resistance is futile.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:14:13 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190871074
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 08:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh wow... ik zou idd heel blij zijn dat je nu wel het geld hebt, maar niet alle verplichtingen van het besteden erbij. Want dat geld had sowieso op hun gewenste manier uitgegeven moeten worden.
Dat geld moet waarschijnlijk nog steeds besteedt worden op de door hun gewenste manier ;) .
Resistance is futile.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:16:49 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190871098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 09:51 schreef Hilzillah het volgende:
Jeetje. Een grootse trouwerij zodat zij zich niet hoeven schamen tegenover hun vrienden...

Dat ze zelf niet doorhebben hoe absurt dat klinkt. Maar ws is het onder het mom “dat hoort zo”.

Ik krijg mijn jurk van mijn moeder, en wilde hem al op AliExpress bestellen 🙈 (mag niet overigens)
Doe eens fotootje? Ik zie een 'what you think you order vs what you actually get' aankomen :+ .



_O-
Resistance is futile.
pi_190877490
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doe eens fotootje? Ik zie een 'what you think you order vs what you actually get' aankomen :+ .

[ afbeelding ]

_O-
Hahahaha ja precies 😂 Dat is haar angst ook. Maar ik weet dat het kan! In het wat duurdere segment (ja het kan op Ali 🙈😂) krijg je dan ook echt wat je op het plaatje ziet. Goed letten op de recensies en alleen bestellen als je foto’s bij de recensies ziet staan.

Zal zo even graven voor linkjes. Heb ze verwijderd want het mag écht niet van m’n moeder 🙈
  zondag 5 januari 2020 @ 11:36:11 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190887231
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 18:48 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Hahahaha ja precies 😂 Dat is haar angst ook. Maar ik weet dat het kan! In het wat duurdere segment (ja het kan op Ali 🙈😂) krijg je dan ook echt wat je op het plaatje ziet. Goed letten op de recensies en alleen bestellen als je foto’s bij de recensies ziet staan.

Zal zo even graven voor linkjes. Heb ze verwijderd want het mag écht niet van m’n moeder 🙈
Ik ben benieuwd *)
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 12:18:51 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190887752
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2020 11:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd *)
Was jij al geslaagd voor een trouw outfit eigenlijk?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 5 januari 2020 @ 12:26:08 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190887844
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Was jij al geslaagd voor een trouw outfit eigenlijk?
Nope, nog niet. Wel op zoek naar een naaiatelier dat mee kan denken over hoe we een jumpsuit of andere kantoor outfit om kunnen toveren naar bruidsjurk.

Ik zoek een hele simpele, niet-witte versie van dit:



Dus bijvoorbeeld zo'n overjas (of alleen het rokgedeelte) voor over een simpel tijdloos kantoor outfit.

:+
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 12:36:19 #46
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190887945
Oh! Ik dacht dat je ook zo'n jumpsuit wilde.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 5 januari 2020 @ 12:48:10 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190888084
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 12:36 schreef Barreltje het volgende:
Oh! Ik dacht dat je ook zo'n jumpsuit wilde.. :+
Haha, op zich.. ik vind zulke broeken echt niet mooi. Maar de overjas in deze vind ik echt geweldig O+ .
Resistance is futile.
pi_191016546
Ik heb nog steeds geen witte jurk, maar he het boeit me niet en ik ben er zo nuchter over. Ik heb nog een paar maandjes!
  maandag 13 januari 2020 @ 22:39:35 #49
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_191017313
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef Mahra het volgende:
Ik heb nog steeds geen witte jurk, maar he het boeit me niet en ik ben er zo nuchter over. Ik heb nog een paar maandjes!
Ik denk dat niemand ervan opkijkt als je zonder witte jurk op je denkbeeldige bruiloft verschijnt meid
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_191017703
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doe eens fotootje? Ik zie een 'what you think you order vs what you actually get' aankomen :+ .

[ afbeelding ]

_O-
Deze jurk O+ Was helemaal in toen ik trouwde (2014). Je zag (de foto van) deze jurk destijds óóóveral.
Protège moi de mes désirs.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')