Ter decoratie! Zoiets.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:37 schreef dodoria het volgende:
Jullie komen er wel uit Mahra!
En wat leuk dat goud ter decoratie, wat doe je daar precies mee?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:16 schreef VKV het volgende:
Hier zijn de kaarten van de week de deur uit gegaan. Een hoop leuke reacties op gehad en eigenlijk zag niemand het aankomen(we zijn al best lang verloofd)
Maar oh, er zijn wel een paar mensen die dan als volgt reageren: "Leuk dat we zijn uitgenodigd! We moeten nog wel even kijken hoe we dan zitten qua vakanties enzo..."
Ligt het aan mij of is het normaal dat ik me dan echt binnen 1 seconde heel boos en teleurgesteld hierom voel? (zie spoiler voor relaas)Wanneer gaan jullie trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, zomervakantie. Gewoon op een zaterdag? Ik zou er pas beledigd over zijn als iemand moedwillig vakantie boekt op die dag en er verder weinig aandacht aan besteden. Waarschijnlijk betreft het zo'n figuur die absoluut niet relaxt op vakantie kan gaan wegens stress, dan is zo'n zomerbruiloft ineens een ding voor zulke types. Maar heel eerlijk, ook dat ligt dan weer aan de afstand. Als mijn zus en getuige haar vakantie moedwillig boekt zodat ze er niet bij kan zijn, dan zou die relatie enorm bekoelen. Met mijn ouders is de relatie al afstandelijk, zou me dus niet zo hard raken.
[ Bericht 12% gewijzigd door Seven. op 07-12-2019 16:01:30 ]Resistance is futile.
Hier zijn de kaarten van de week de deur uit gegaan. Een hoop leuke reacties op gehad en eigenlijk zag niemand het aankomen(we zijn al best lang verloofd)
Maar oh, er zijn wel een paar mensen die dan als volgt reageren: "Leuk dat we zijn uitgenodigd! We moeten nog wel even kijken hoe we dan zitten qua vakanties enzo..."
Ligt het aan mij of is het normaal dat ik me dan echt binnen 1 seconde heel boos en teleurgesteld hierom voel? (zie spoiler voor relaas)De man van mijn zus was ook niet op onze bruiloft, had belangrijkere dingen te doen (weet niet wat). Maar het scheelt misschien dat zij meer dan 20 jaar ouder zijn en we dus niet een hele hechte zussenband hebben. Dat haar man niet kwam vonden we eigenlijk helemaal niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:31 schreef Burdie het volgende:
Wel mooi lang van te voren om al te bridezilla'en trouwens.
Ligt het aan mij of is het normaal dat ik me dan echt binnen 1 seconde heel boos en teleurgesteld hierom voel? (zie spoiler voor relaas)Of jij, je partner en het huwelijk zijn gewoon niet interessant genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vakantie is leuker, ik ga ook liever op vakantie met vrouw en kinderen i.p.v. een gaar huwelijk van mensen die ik eigenlijk niet zo mag
Ja! Goed dat je dat onthouden hebt!quote:Op donderdag 19 december 2019 14:22 schreef Debsterr het volgende:
Hey, @:dodoria is jouw dag ondertussen geweest?
Fijn dat het toch samenviel uiteindelijk, en jullie het hebben kunnen doen zoals jullie wilden. Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ja! Goed dat je dat onthouden hebt!
Wij vonden het een hele leuke dag, wel erg stressvol met organiseren enzo, maar alles viel op z’n plaats.
Het regende de helft van de tijd, dus we hadden last minute nog wat grote party tenten opgezet voor de ceremonie in de tuin. En op het moment van het jawoord begon het keihard te donderen en bliksemen. Vond ik eigenlijk wel mooi.
Heel veel positieve feedback gehad van gasten ook. Bloemen waren prachtig, en ook de taart die mijn lieve vriendin voor ons gemaakt had. Eten van de cateraar was heerlijk. En de speeches en sketches waren ook heel erg leuk en goed ontvangen. En zelfs onze zelfbedachte ceremonie met de 4 elementen werd ook goed ontvangen door de christelijke familieleden. Wij zijn heel erg blij met hoe we het gedaan hebben zo in de achtertuin.
Schoonouders hebben nog wat vervelend/goedbedoeld commentaar waar we niet goed weten wat we er mee moeten doen. Maar dat laat ik wel voor een volgende post. Ik probeer er niet onze dag door te laten verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |