Dan nog moet je wel heel raar zijn als je je niet realiseert dat het ver buiten de norm is.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:19 schreef Silven het volgende:
[..]
Kijk zijn topic history en het is vrij plausibel.
En dit.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:01 schreef Silven het volgende:
[..]
Je bedoelt normaal leven, alles een keer proberen, meisjes uit eten nemen, op zuipvakanties gaan, uitgaan, een rondje geven, sociale ervaring opdoen en een goede vriendenkring en relatie opbouwen?
Gefeliciteerd met je ton.
Check.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dan nog moet je wel heel raar zijn als je je niet realiseert dat het ver buiten de norm is.
Ofwel vastgoed of ondernemerschap en retail management dus eigenlijk gewoon verder met de dingen die ik nu al doe, vastgoed of horeca of retail om 't wat breder te trekken maar dan in een kantoorsetting vanwege 't fysieke aspect.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:54 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Welke HBO studie / richting wil je eigenlijk op TS? Gewoon lekker mainstream en de commercie op? Verwacht dan gewoon een startsalaris van ¤2350 bruto, na je hbo. Misschien heb je geluk en word je hoger ingeschaald vanwege je leeftijd tegen die tijd.
Jongeren mogen helemaal niet zo veel werken hè.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:19 schreef Silven het volgende:
[..]
Kijk zijn topic history en het is vrij plausibel. Hij heeft werkelijk nog niks van het echte leven gezien behalve werken en sociaal falen.
Ben er zelf eveneens niet tevreden mee daarom dit topic. Wil echter wel weten wat 't voor gevolgen zou hebben als i zou gaan studeren.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:01 schreef Silven het volgende:
[..]
Je bedoelt normaal leven, alles een keer proberen, meisjes uit eten nemen, op zuipvakanties gaan, uitgaan, een rondje geven, sociale ervaring opdoen en een goede vriendenkring en relatie opbouwen?
Eens maar waarom zeg je 't zo verwijtend? Heb die dingen niet ontkent maar zelfs vele malen herhaald.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:16 schreef Silven het volgende:
[..]
In vakanties 60 uur per week (x5 euro p.u., x 8 weken per jaar = 2400 in vakanties per jaar), overige 44 weken 24 uur per week (5280 euro). Dus opgeteld 7680 er jaar x 6(?) schooljaren is 46.080 euro bij verlaten van school.
Daarna 60 uur per week tot aan nu tegen een hoger salaris en je zit er makkelijk aan. Trek daar 1 vakantie en 1 of 2 keer uit eten (?) vanaf want geen sociaal leven/vriendin en je komt ruim over de ton. Ik word al depressief als ik er aan denk. TS heeft hier ook wel last van gezien zijn topics. Nooit normaal ontwikkeld op meerdere gebieden.
Ik denk dat het als gevolg heeft dat, mits je er gewoon aan meedoet, je je jeugd kan overdoen bij een studentenvereniging. Veel sociale contacten op kan doen ook. Wellicht een leuke relatie er aan overhoud en wellicht weer eens op vakantie gaat. Even de adolescent uithangen wetende dat je toch meer geld nu hebt dan je daaraan op kan maken. Denk dat je er dan gelukkiger van gaat worden, en ondanks mijn sneren in vorige posts gun ik je dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben er zelf eveneens niet tevreden mee daarom dit topic. Wil echter wel weten wat 't voor gevolgen zou hebben als i zou gaan studeren.
Heb wel een aanbod gekregen maar weet dus niet of ik 't wil.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Natuurlijk telt het dan niet. Het gaat om het papiertje als brevet van competentie. Zonder dat heb jij de schijn zwaar tegen.
Om tafel zitten zegt ook niets als het niets is geworden en het daarbij is gebleven, bovendien zien CEOs en dergelijke zeer veel mensen, dus zonder referenties ben je nergens.
Wat doe je in je vrije tijd eigenlijk?
Je vind vast wel ergens een boer of beunhaas die je op die leeftijd gewoon (zwart) wat wil laten doen.quote:Op woensdag 27 november 2019 17:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jongeren mogen helemaal niet zo veel werken hè.
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:09 schreef Heph844 het volgende:
Ik heb geen ton
Hahah echt hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zou jij doen in mijn situatie?quote:Op woensdag 27 november 2019 17:42 schreef zonnigetoekomsttegemoed het volgende:
Ts, als jouw inkomsten uit je beleggingen voldoende zijn om tijdelijk te stoppen met werken kun je dat toch gewoon doen. Dat HBO diploma zal je minimaal 2500 op gaan leveren. Dat kan veel meer worden maar dat heb je in eigen hand en kan niemand garanderen. Als je je baan op zegt om te gaan ondernemen kan het een heleboel kanten op; het mislukt of je bent enorm succesvol en alles daartussen. Ben je echt succesvol ga je vele malen meer verdienen dan dat je ooit in loondienst gaat bereiken. Je gaf aan McDonalds, vele franchisenemers van McDonalds zijn miljonair maar er zijn er ook compleet mislukt...
Is mijn leeftijd geen issue?quote:Op woensdag 27 november 2019 17:31 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik denk dat het als gevolg heeft dat, mits je er gewoon aan meedoet, je je jeugd kan overdoen bij een studentenvereniging. Veel sociale contacten op kan doen ook. Wellicht een leuke relatie er aan overhoud en wellicht weer eens op vakantie gaat. Even de adolescent uithangen wetende dat je toch meer geld nu hebt dan je daaraan op kan maken. Denk dat je er dan gelukkiger van gaat worden, en ondanks mijn sneren in vorige posts gun ik je dat dan weer wel.
Ben jij misschien een beetje wereldvreemd?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben je 't soort dat niet heeft gestudeerd en vroeg ging werken of?
Zeg je dat er überhaupt maar relatief klein gedeelte meer dan een ton heeft? En waarom zullen veel mensen dat überhaupt niet halen?
Hoe oud was jij hier als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ton op de bank:
[ afbeelding ]
Wat ik zou doen is verder gaan zoals je nu bezig bent. Werken geld binnenhalen en dankzij je lage uitgave patroon blijven investeren in verhuur panden totdat ik voldoende inkomsten heb voor een redelijk goed leven, zeg ¤4000 pm. Deze inkomsten zul je de rest van je leven houden en zullen indexeren.quote:Wat zou jij doen in mijn situatie?
Wat uiteraard ook een optie is is studeren om daarna na een tijd in 't bedrijfsleven alsnog te ondernemen maar dan in 't vastgoed en dan echt serieus. Vind deze man tof.
Ik ben een keer miljonair geweest, eigenlijk elke week toen, maar dan moest ik de huur betalen voor een week en was het weer weg.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:32 schreef Parzival het volgende:
kwestie van op vakantie gaan naar India ofzo.. dan heb je heel snel een ton ..
Moet je van 't tweede delen? En los daarvan?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef Renesite het volgende:
Raar. Maar enfin.
Verkocht mn vorige huis met een overwaarde van 47000 euro. Toen was ik 28. Nu willen we 2 jaar later weer verkopen en wordt de overwaarde geraamd op 120000 euro. Dus 29 plus minus. Maar goed, bakstenen.
Nee. Maar ik was 29 dus toen het stiekem al in waarde meer werd.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Moet je van 't tweede delen? En los daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |