Meid. Dat is erg belangrijk voor je? Nou, gefeliciteerd hoor,quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Meid. Dat is erg belangrijk voor je? Nou, gefeliciteerd hoor,
Vca-vol..quote:Op woensdag 27 november 2019 07:44 schreef minilot het volgende:
Poeh Barrel, succes daarmee dan maar!Om wat voor soort examen gaat het?
Berk op de meet!
Nog nooit bloedneus-boks.quote:Op woensdag 27 november 2019 07:51 schreef minilot het volgende:
Wow @:Bloes! Ik heb geloof ik nog nooit een bloedneus gehad - zomaar spontaan middenin de nacht klinkt mij zeer matig in de oren!Enig idee hoe het komt?
quote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Overigens serieus mijn eerste gedachte bij het wakker worden: "ik moet nog drie avonden Uitgekookt"
Maar misschien valt de rest mee!Vanavond vervolg.
Zullen we die boks eens IRL op de neus doen en dan samen eerste keer ervaren?quote:
Dat is een prachtig ideequote:Op woensdag 27 november 2019 08:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Zullen we die boks eens IRL op de neus doen en dan samen eerste keer ervaren?
Niet op de meet graag.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Zullen we die boks eens IRL op de neus doen en dan samen eerste keer ervaren?
Ohh volgens mij moet ik even teruglezenquote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Overigens serieus mijn eerste gedachte bij het wakker worden: "ik moet nog drie avonden Uitgekookt"
Mijn broertjes vroeger heel vaak..quote:Op woensdag 27 november 2019 07:51 schreef minilot het volgende:
Wow @:Bloes! Ik heb geloof ik nog nooit een bloedneus gehad - zomaar spontaan middenin de nacht klinkt mij zeer matig in de oren!Enig idee hoe het komt?
Echt, je bent de laatste bij wie ik zou denken aan Uitgekookt!quote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Bij mij deden ze het al niet meer. Ik lijk er ook overheen gegroeid te zijn. Heel sporadisch komt het nog voor.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:44 schreef Vork het volgende:
Spontaan uit de neus bloeden was vroeger een van mijn superpowers, maar sinds de KNO-arts wat heeft dichtgelast komt het veel minder vaak voor.
Die behandeling ging niet helemaal soepel. Om goed te kunnen bepalen waar het probleem zat, moest het eerst bloeden. De arts kneep in mijn neus en het gutste eruit. En toen kwam er een spoedbehandeling tussendoor, waardoor ik met m'n haast onstopbare bloedneus from hell ergens in een wachtruimte plaats kon gaan nemen, tot er weer een behandeling vrij was..
quote:Op woensdag 27 november 2019 08:44 schreef Vork het volgende:
Spontaan uit de neus bloeden was vroeger een van mijn superpowers, maar sinds de KNO-arts wat heeft dichtgelast komt het veel minder vaak voor.
Die behandeling ging niet helemaal soepel. Om goed te kunnen bepalen waar het probleem zat, moest het eerst bloeden. De arts kneep in mijn neus en het gutste eruit. En toen kwam er een spoedbehandeling tussendoor, waardoor ik met m'n haast onstopbare bloedneus from hell ergens in een wachtruimte plaats kon gaan nemen, tot er weer een behandeling vrij was..
quote:Op woensdag 27 november 2019 08:54 schreef borisz het volgende:
Uitgekookt is eens maar nooit weer. Ik had gisteren nog de macaroni. Nou.... Een magnetronmaaltijd van de Appie is lekkerder.
Misschien moet dat Uitgekookt topic er toch komen. Als lotgenotencontactquote:
dat is nou de derde keerquote:Op woensdag 27 november 2019 00:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Trust! Ik zou ook moeten van slapen eigenlijk.
Nomnom! Ik heb ook rode kool klaarstaan. Aardappeltjes en een schnitzel erbij. En zelfgemaakte appel-perenmoesquote:Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Jagärtrut het volgende:
vanavond rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schouderkarbonade. Nu al zin in! Ben benieuwd of ik de kool zo lekker krijg als uit een potje...
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is nou de derde keerHet is "Truste"
zonder sneakylink
Jeeejquote:Op woensdag 27 november 2019 09:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sneakylink heeft mijn uitspraak gejat
Mogguh!
Edit: Ah, die mag nog wel![]()
Neeeeeeeeee, niet jij ook.quote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Een klein blikje appelmoes door de rode kool, was de tip (van een pro) om smeuïg te maken.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Jagärtrut het volgende:
vanavond rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schouderkarbonade. Nu al zin in! Ben benieuwd of ik de kool zo lekker krijg als uit een potje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#een boriszje.
Ja, nouja de tracks zijn wel iets minder mooi hier, maar ik heb wel een toffe groep gevonden waar ik 2 keer per week mee kan trainen (een keer een rondje door de stad en eten na afloop en een keer een intervaltraining met bier na afloop).quote:Op woensdag 27 november 2019 08:49 schreef AnneX het volgende:
Hé Vork: zijn jullie gewend nu in A’dam en heb je weer leuke tracks gevonden om hard te lopen?
Toch eens een keer uitleggen hoe het is gelukt om te verhuizen en daarna van werk te veranderen.
Het klinkt als een goed uitgevallen “gok”, gezien huizen- en banenmarkt.
Op. Vulling is het juiste woord bij die pasta. Ik vond de Noedels, groenten & gebakken biefstukreepjes nog wel te doen. Maar ik had ook maaltijden met krieltjes. Krieltjes oppiepen moet je sowieso ooit doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |