abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190144265
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190144501
Fipo
pi_190144612
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 01:03 schreef scrupuleus het volgende:
Fipo
Meid. Dat is erg belangrijk voor je? Nou, gefeliciteerd hoor, :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190144716
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2019 01:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Meid. Dat is erg belangrijk voor je? Nou, gefeliciteerd hoor, :W
:')
pi_190145062
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_190145073
Wat een kut nacht ..
Nagenoeg niet geslapen ,want mn hoofd stond steeds " aan" }:| }:|

En dan moet ik vandaag de hele dag leren voor een examen morgen.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190145129
Hmm goedemorgen

Wakker worden met dat de storing van gister nog niet is afgemeld..
eerst maar eens in de telefoon geklommen en nu maar eens aankleden.
pi_190145289
Goeiemorgen.
Gemist dus geen idee... Maar sterkte Vanyel! :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_190145295
Balnen.. voel me beetje mwoah vandaag. En heb vnv zo'n leuk optreden die ik al 12 jaar doe!
Kijk t nog even aan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 27 november 2019 @ 07:35:38 #10
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190145320
Mogguh. Geen DM ontvangen.
@Lucky_Strike, dankjewel.
pi_190145376
Poeh Barrel, succes daarmee dan maar! :* Om wat voor soort examen gaat het?

Berk op de meet! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_190145391
He jullie waren uit myAT -O-

Vanyel, niet gezien dus, maar veel sterkte :*

Hier al 2 nachten compleet ruk geslapen door flink hoesten kind, vervolgens mocht ik 't kind met 39.3 ophalen bij de opvang. Vannacht na een heel arsenaal aan maatregelen (zetpil, ventolin, babyvicks) wel beter geslapen ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Aure op 27-11-2019 07:52:36 ]
pi_190145401
Awww, beterschap voor de uk, @Aure!
pi_190145403
Slapen blijft een ding hier in de SC.
Ook bij mij.
Vannacht niesbuien en 2 spontane bloedneuzen. Weinig geslapen daardoor }:|
pi_190145420
Overigens serieus mijn eerste gedachte bij het wakker worden: "ik moet nog drie avonden Uitgekookt :{ "
Maar misschien valt de rest mee! :7 Vanavond vervolg.
  woensdag 27 november 2019 @ 07:50:40 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190145428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:44 schreef minilot het volgende:
Poeh Barrel, succes daarmee dan maar! :* Om wat voor soort examen gaat het?

Berk op de meet! *O*
Vca-vol..
Op zich niet zo moeilijk ( het meeste weet ik uit mn dagelijkse werk) maar ik moet wel " even" dat boek doorploegen.. nou ja.. daar heb ik de dag voor... zo eerst scooter op laten halen en wachten op de reparatie.. kan ik mooi even slapen lezen ^O^

Oeh aure jouw nachten klinken ook niet zo fijn... hopelijk gaat het vanaf nu beter met hem!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190145431
Wow @Bloes! Ik heb geloof ik nog nooit een bloedneus gehad - zomaar spontaan middenin de nacht klinkt mij zeer matig in de oren! :* Enig idee hoe het komt?
pi_190145479
Vca vol is zowat het makkelijkste examen ever ooit :7

Moggeh. Gordijnen zijn net al geleverd. Vroeg.

En ik had zondagnacht ook een random bloedneus tijdens t slapen. Heb t ieder jaar wel in de winter.
pi_190145546
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:51 schreef minilot het volgende:
Wow @:Bloes! Ik heb geloof ik nog nooit een bloedneus gehad - zomaar spontaan middenin de nacht klinkt mij zeer matig in de oren! :* Enig idee hoe het komt?
Nog nooit bloedneus-boks.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 27 november 2019 @ 08:09:03 #20
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190145569
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Overigens serieus mijn eerste gedachte bij het wakker worden: "ik moet nog drie avonden Uitgekookt :{ "
_O-
pi_190145576
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nog nooit bloedneus-boks.
Zullen we die boks eens IRL op de neus doen en dan samen eerste keer ervaren? O+
pi_190145583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Zullen we die boks eens IRL op de neus doen en dan samen eerste keer ervaren? O+
Dat is een prachtig idee O+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 27 november 2019 @ 08:11:05 #23
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190145585
@Aure, fijn dat je terug bent. DerLudolf was ons ook al een tijdje kwijt, het is blijkbaar een bug in fok.

En fijn dat alle maatregelen hebben geleid tot een rustige nacht. *O*
  woensdag 27 november 2019 @ 08:11:29 #24
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190145587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet op de meet graag. :7
pi_190145631
quote:
Ohh volgens mij moet ik even teruglezen :D
pi_190145654
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:51 schreef minilot het volgende:
Wow @:Bloes! Ik heb geloof ik nog nooit een bloedneus gehad - zomaar spontaan middenin de nacht klinkt mij zeer matig in de oren! :* Enig idee hoe het komt?
Mijn broertjes vroeger heel vaak..
en die hadden dan vaak niet genoeg aan een theedoek ook. Of sliepen door en werden dan wakker in een bloedbad.

Nu ze groot en volwassen zijn gebeurd het eigenlijk nooit meer.

Enige voordeel is dus dat ik nooit meer schrik van een bloedneus :)

Wakker worden wil nog niet zo lukken ondanks dat ik inmiddels zowel klant, leverancier als collega’s heb gesproken.
pi_190145784
quote:
Echt, je bent de laatste bij wie ik zou denken aan Uitgekookt!
De foto’s doen mij denken aan de magnetronmaaltijden van de sch,ouwechies.
Ik zeg het niet gauw: het was nIet te vreten. (wij kregen ze mee, omdat sch.ma van schrik zelf weer ging “koken”).

En bloedneuzen had mijn opa (en mijn broer) een dag of wat voordat het ging sneeuwen! Afwachten dan misschien.

Goeiemorgen allemaal: vies weertje buiten. Nu dan Herfst?!
Succes ook vandaag na de gebroken nachten.
pi_190145816
Goedemorgen.. Ook een waardeloze machte. Met zo'n hoofdpijn die bij iedere draai door je hoofd gonst.

Kaatje is heel goed in ontmaskeren. Die had mij de eerste week al op Facebook gevonden _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 27 november 2019 @ 08:44:28 #29
3878 Vork
Manisch creatief
pi_190145835
Spontaan uit de neus bloeden was vroeger een van mijn superpowers, maar sinds de KNO-arts wat heeft dichtgelast komt het veel minder vaak voor.

Die behandeling ging niet helemaal soepel. Om goed te kunnen bepalen waar het probleem zat, moest het eerst bloeden. De arts kneep in mijn neus en het gutste eruit. En toen kwam er een spoedbehandeling tussendoor, waardoor ik met m'n haast onstopbare bloedneus from hell ergens in een wachtruimte plaats kon gaan nemen, tot er weer een behandeling vrij was. :').
pi_190145843
Mogge allen. Was al om 8 uur op kantoor, had gehoopt de regen te ontlopenfietsen, helaas niet helemaal gelukt. Maar heul rustig hier, best lekker opstarten zo.

Bloedneus, zelden, meestal bij erge verkoudheid. En ach de arm Jip (en z'n ouders natuurlijk).
Barrel, enig idee waarom je zo slecht sliep? Ik tel momenteel mn zegeningen, nu een periode dat ik heel goed slaap, kan zo maar afgelopen zijn.

@Thinkk-Pinkk, dat kwam door Loebes, niet door jou _O- En toen bleek daar voor mij een hele bekende naam aan te hangen
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 27 november 2019 @ 08:47:17 #31
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_190145857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:44 schreef Vork het volgende:
Spontaan uit de neus bloeden was vroeger een van mijn superpowers, maar sinds de KNO-arts wat heeft dichtgelast komt het veel minder vaak voor.

Die behandeling ging niet helemaal soepel. Om goed te kunnen bepalen waar het probleem zat, moest het eerst bloeden. De arts kneep in mijn neus en het gutste eruit. En toen kwam er een spoedbehandeling tussendoor, waardoor ik met m'n haast onstopbare bloedneus from hell ergens in een wachtruimte plaats kon gaan nemen, tot er weer een behandeling vrij was. :').
Bij mij deden ze het al niet meer. Ik lijk er ook overheen gegroeid te zijn. Heel sporadisch komt het nog voor.
pi_190145873
Hé Vork: zijn jullie gewend nu in A’dam en heb je weer leuke tracks gevonden om hard te lopen?
Toch eens een keer uitleggen hoe het is gelukt om te verhuizen en daarna van werk te veranderen.
Het klinkt als een goed uitgevallen “gok”, gezien huizen- en banenmarkt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 november 2019 @ 08:54:23 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190145925
Uitgekookt is eens maar nooit weer. Ik had gisteren nog de macaroni. Nou.... Een magnetronmaaltijd van de Appie is lekkerder.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190145956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:44 schreef Vork het volgende:

:o
pi_190145959
Veel plezier in Ouddorp, Bluezz en Golfer! Mijn vader woont er tegenwoordig tijdelijk, ik vind het er leuk. Eens een weekend zoeken dat we in zijn huisje kunnen, als hij bij m'n moeder is....

Hier ging de kleinste wekker ook om 5.30. De grootste sliep door tot 7.10, gelukkig....
pi_190145962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:54 schreef borisz het volgende:
Uitgekookt is eens maar nooit weer. Ik had gisteren nog de macaroni. Nou.... Een magnetronmaaltijd van de Appie is lekkerder.
;( Hoeveel moet je er nog?
pi_190145965
Ah, DM van blues :+

Wat een matige slapers hier, vervelend is dat. Ik ben ook duf maar dat is eigen schuld, want veel te laat naar bed gegaan.
En nu koud, want ik wilde eens wat zuiniger doen en de verwarming op kantoor op 19 graden zetten. :N Staat nu weer op de vertrouwde en toasty 20 (waarbij iedereen die binnenkomt klaagt over de muur van warmte die op ze af komt). Huisbaas moet echt eens beter gaan isoleren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190145974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Misschien moet dat Uitgekookt topic er toch komen. Als lotgenotencontact O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190145996
vanavond rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schouderkarbonade. Nu al zin in! Ben benieuwd of ik de kool zo lekker krijg als uit een potje...
pi_190146004
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Trust! Ik zou ook moeten van slapen eigenlijk. :O
dat is nou de derde keer :o Het is "Truste" :P zonder sneakylink :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190146007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Jagärtrut het volgende:
vanavond rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schouderkarbonade. Nu al zin in! Ben benieuwd of ik de kool zo lekker krijg als uit een potje...
Nomnom! Ik heb ook rode kool klaarstaan. Aardappeltjes en een schnitzel erbij. En zelfgemaakte appel-perenmoes :9 Is het al avond?
pi_190146010
quote:
11s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

dat is nou de derde keer :o Het is "Truste" :P zonder sneakylink :P

Sneakylink heeft mijn uitspraak gejat :(

Mogguh!
Edit: Ah, die mag nog wel :')
pi_190146048
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sneakylink heeft mijn uitspraak gejat :(

Mogguh!
Edit: Ah, die mag nog wel :')
Jeeej *O* Mogguh! :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190146051
quote:
Neeeeeeeeee, niet jij ook. :D
pi_190146062
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Een klein blikje appelmoes door de rode kool, was de tip (van een pro) om smeuïg te maken.

Op mijn fb tijdlijn...onder elkaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#een boriszje.
  woensdag 27 november 2019 @ 09:12:19 #46
3878 Vork
Manisch creatief
pi_190146093
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:49 schreef AnneX het volgende:
Hé Vork: zijn jullie gewend nu in A’dam en heb je weer leuke tracks gevonden om hard te lopen?
Toch eens een keer uitleggen hoe het is gelukt om te verhuizen en daarna van werk te veranderen.
Het klinkt als een goed uitgevallen “gok”, gezien huizen- en banenmarkt.
Ja, nouja de tracks zijn wel iets minder mooi hier, maar ik heb wel een toffe groep gevonden waar ik 2 keer per week mee kan trainen (een keer een rondje door de stad en eten na afloop en een keer een intervaltraining met bier na afloop).

En wat betreft verhuizen, ja de woning was een buitenkansje, connecties en zo. Van werk veranderen leek me minder lastig, de banenmarkt is best ok en inmiddels ben ik met mijn cv ook niet meer zo kansloos. Toch heeft me dat al met al nog wel zo'n 4 maanden gekost voordat ik echt ergens anders kon beginnen. Gelukkig ben ik er wel qua niveau, uitdaging en salaris flink op vooruit gegaan. Dat kon ook bijna niet anders, ik heb echt een mega achterstand wat dat betreft enigszins in kunnen lopen door een hele grote stap te nemen.
pi_190146099
Ik ben begonnen aan de missie om mijn vriezer leeg te eten zodat ik in het nieuwe jaar fris kan beginnen. Liggen echt nog teveel maaltijden in die ik vergeten was. :') Dus vanavond heb ik stoofvlees, met een spaghettipompoen erbij. Kwam ook nog een zak chili tegen waarvan ik eerst dacht dat het pastasaus was, maar helaas. Even wat bloemkoolrijst halen, dan is dat ook weer voor een avond eten.

Voortaan ook maar beginnen met labelen. :') Ik denk altijd dat ik het wel herken, maar als het er wat langer in ligt, vergeet ik het gewoon.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 november 2019 @ 09:12:57 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190146101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Op. Vulling is het juiste woord bij die pasta. Ik vond de Noedels, groenten & gebakken biefstukreepjes nog wel te doen. Maar ik had ook maaltijden met krieltjes. Krieltjes oppiepen moet je sowieso ooit doen.
Voortaan als ik makkelijk ga doen gewoon weer een magnetronmaaltijd bij de Appie, Deen of evt Marqt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190146107
Top, Vork. w/
pi_190146116
Gordijnen hangen :7 kwam op ieder gordijn net 1 oogje tekort natuurlijk. Naja, het valt niet op :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')