Meid. Dat is erg belangrijk voor je? Nou, gefeliciteerd hoor,quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Meid. Dat is erg belangrijk voor je? Nou, gefeliciteerd hoor,
Vca-vol..quote:Op woensdag 27 november 2019 07:44 schreef minilot het volgende:
Poeh Barrel, succes daarmee dan maar!Om wat voor soort examen gaat het?
Berk op de meet!
Nog nooit bloedneus-boks.quote:Op woensdag 27 november 2019 07:51 schreef minilot het volgende:
Wow @:Bloes! Ik heb geloof ik nog nooit een bloedneus gehad - zomaar spontaan middenin de nacht klinkt mij zeer matig in de oren!Enig idee hoe het komt?
quote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Overigens serieus mijn eerste gedachte bij het wakker worden: "ik moet nog drie avonden Uitgekookt"
Maar misschien valt de rest mee!Vanavond vervolg.
Zullen we die boks eens IRL op de neus doen en dan samen eerste keer ervaren?quote:
Dat is een prachtig ideequote:Op woensdag 27 november 2019 08:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Zullen we die boks eens IRL op de neus doen en dan samen eerste keer ervaren?
Niet op de meet graag.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Zullen we die boks eens IRL op de neus doen en dan samen eerste keer ervaren?
Ohh volgens mij moet ik even teruglezenquote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Overigens serieus mijn eerste gedachte bij het wakker worden: "ik moet nog drie avonden Uitgekookt"
Mijn broertjes vroeger heel vaak..quote:Op woensdag 27 november 2019 07:51 schreef minilot het volgende:
Wow @:Bloes! Ik heb geloof ik nog nooit een bloedneus gehad - zomaar spontaan middenin de nacht klinkt mij zeer matig in de oren!Enig idee hoe het komt?
Echt, je bent de laatste bij wie ik zou denken aan Uitgekookt!quote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Bij mij deden ze het al niet meer. Ik lijk er ook overheen gegroeid te zijn. Heel sporadisch komt het nog voor.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:44 schreef Vork het volgende:
Spontaan uit de neus bloeden was vroeger een van mijn superpowers, maar sinds de KNO-arts wat heeft dichtgelast komt het veel minder vaak voor.
Die behandeling ging niet helemaal soepel. Om goed te kunnen bepalen waar het probleem zat, moest het eerst bloeden. De arts kneep in mijn neus en het gutste eruit. En toen kwam er een spoedbehandeling tussendoor, waardoor ik met m'n haast onstopbare bloedneus from hell ergens in een wachtruimte plaats kon gaan nemen, tot er weer een behandeling vrij was..
quote:Op woensdag 27 november 2019 08:44 schreef Vork het volgende:
Spontaan uit de neus bloeden was vroeger een van mijn superpowers, maar sinds de KNO-arts wat heeft dichtgelast komt het veel minder vaak voor.
Die behandeling ging niet helemaal soepel. Om goed te kunnen bepalen waar het probleem zat, moest het eerst bloeden. De arts kneep in mijn neus en het gutste eruit. En toen kwam er een spoedbehandeling tussendoor, waardoor ik met m'n haast onstopbare bloedneus from hell ergens in een wachtruimte plaats kon gaan nemen, tot er weer een behandeling vrij was..
quote:Op woensdag 27 november 2019 08:54 schreef borisz het volgende:
Uitgekookt is eens maar nooit weer. Ik had gisteren nog de macaroni. Nou.... Een magnetronmaaltijd van de Appie is lekkerder.
Misschien moet dat Uitgekookt topic er toch komen. Als lotgenotencontactquote:
dat is nou de derde keerquote:Op woensdag 27 november 2019 00:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Trust! Ik zou ook moeten van slapen eigenlijk.
Nomnom! Ik heb ook rode kool klaarstaan. Aardappeltjes en een schnitzel erbij. En zelfgemaakte appel-perenmoesquote:Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Jagärtrut het volgende:
vanavond rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schouderkarbonade. Nu al zin in! Ben benieuwd of ik de kool zo lekker krijg als uit een potje...
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is nou de derde keerHet is "Truste"
zonder sneakylink
Jeeejquote:Op woensdag 27 november 2019 09:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sneakylink heeft mijn uitspraak gejat
Mogguh!
Edit: Ah, die mag nog wel![]()
Neeeeeeeeee, niet jij ook.quote:Op woensdag 27 november 2019 07:49 schreef minilot het volgende:
Een klein blikje appelmoes door de rode kool, was de tip (van een pro) om smeuïg te maken.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Jagärtrut het volgende:
vanavond rode kool met appeltjes, aardappelpuree en een schouderkarbonade. Nu al zin in! Ben benieuwd of ik de kool zo lekker krijg als uit een potje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#een boriszje.
Ja, nouja de tracks zijn wel iets minder mooi hier, maar ik heb wel een toffe groep gevonden waar ik 2 keer per week mee kan trainen (een keer een rondje door de stad en eten na afloop en een keer een intervaltraining met bier na afloop).quote:Op woensdag 27 november 2019 08:49 schreef AnneX het volgende:
Hé Vork: zijn jullie gewend nu in A’dam en heb je weer leuke tracks gevonden om hard te lopen?
Toch eens een keer uitleggen hoe het is gelukt om te verhuizen en daarna van werk te veranderen.
Het klinkt als een goed uitgevallen “gok”, gezien huizen- en banenmarkt.
Op. Vulling is het juiste woord bij die pasta. Ik vond de Noedels, groenten & gebakken biefstukreepjes nog wel te doen. Maar ik had ook maaltijden met krieltjes. Krieltjes oppiepen moet je sowieso ooit doen.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een klein blikje appelmoes door de rode kool, was de tip (van een pro) om smeuïg te maken.
Op mijn fb tijdlijn...onder elkaar.Vond deze ook wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#een boriszje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
https://www.ad.nl/binnenl(...)-eu-regels~a23186c5/quote:Katten ongecontroleerd naar buiten laten gaan, is illegaal. Dat stellen juristen Arie Trouwborst en Han Somsen van Tilburg Universiteit. Zij baseren zich daarbij op Europese regels voor natuurbescherming.
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel leukIk snap echt daar het probleem niet van. Gebruik maken van een regeling. Er zijn ergere problemen op dit moment waar ze zich maar druk over maken, zoals het continu achterhouden van informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dan wel een bestaande regeling, maar voor 4 weken minister geweest te zijn, is dit verhipte goed betaald en zijn uitspraak "ik heb er voor gewerkt". Het andere deel, aanvulling tot niveau staatsecretaris, soit, da's prima. Maar aanvulling naar minister niveau is idioot.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap echt daar het probleem niet van. Gebruik maken van een regeling. Er zijn ergere problemen op dit moment waar ze zich maar druk over maken, zoals het continu achterhouden van informatie
Ik vind het echt een schijntje voor de hoeveelheid schijt die ze elke dag over hun heen krijgen, lange dagen en verantwoordelijkheden die ze hebben.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is dan wel een bestaande regeling, maar voor 4 weken minister geweest te zijn, is dit verhipte goed betaald en zijn uitspraak "ik heb er voor gewerkt". Het andere deel, aanvulling tot niveau staatsecretaris, soit, da's prima. Maar aanvulling naar minister niveau is idioot.
Meer dan een modaal jaarsalaris erbij voor 4 weken een (takke) baan? En dit is toch echt wel iets waar je zelf, samen met je gezin instapt, hier rol je niet in.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het echt een schijntje voor de hoeveelheid schijt die ze elke dag over hun heen krijgen, lange dagen en verantwoordelijkheden die ze hebben.
oh, da's het enige jammere aan mijn huidige meubels, hoeven niet meer "gepledged" te worden. Dat ruikt zo lekkerquote:Op woensdag 27 november 2019 09:30 schreef minilot het volgende:
Aaah, wat is routine toch een geinig iets. In de twee uur zwemles + boodschappen van J. en Günther op woensdagochtend krijg ik intussen standaard voor elkaar:
- drie verdiepingen + trappen stofzuigen
- benedenverdieping afstoffen
- salontafel boenen en inwrijven met Pledge
- benedenverdieping (keuken, speelmat, toilet) dweilen
- badkamermeubel + spiegel schoonmaken
- toiletten boven en beneden schoonmaken
Zelfs als alles op huishoudelijk vlak de rest van de week in de soep loopt (wat nogal eens gebeurt, want kluns en ADHD) dan zijn hiermee wat basics in elk geval eenmaal per week afgedekt. Minus de douche. Die moet ik er toch eens in zien te frotten..
</liefdagboek>
Staatssecretaris, Minister voor een x aantal weken, het wordt allemaal op een hoop gegooid en is zo ondoorzichtig als wat in die regeling wat je nou krijgt en waarom. Leuk dat er ook politici zijn die weigeren, maar waarom zorgen ze niet voor verandering van die wet als ze het er niet mee eens zijn?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meer dan een modaal jaarsalaris erbij voor 4 weken een (takke) baan? En dit is toch echt wel iets waar je zelf, samen met je gezin instapt, hier rol je niet in.
quote:Op woensdag 27 november 2019 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vond deze ook wel leukJij vind alles wat enigszins tegen rechts en en matig grappig, hilarisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Je kat de hele dag miauwend voor de deur laten staan omdat ie naar buiten wil mag wel zeker?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik las net dit
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-eu-regels~a23186c5/
Licht kansloos wel
Hmm, dan moet je wel een beetje weten. VCA-basis is echt een dagje aanhoren...quote:
Maar daar hoor je hem niet over. Ik zou het eerlijk gezegd van anderen een minder groot probleem vinden, maar juist hij.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop ruis in een tijd waarbij er grotere problemen zijn. Waarbij een overheidsinstantie moedwillig gezinnen kapot maakt en blijkbaar boven de wet staat. Er blijkbaar burgerdoden verzwegen worden en als het boven tafel komt verschuilt iedereen zich weer achter "ik wist er niets van".
Chloorvrije bruistablet in de pot, wc borstel er in. Even laten staan en dan de borstel er door. Verder gewoon een sopje van Blue Wonder voor de rest. Bovenaan beginnen, pot, knop, lichtknop en deurklink als laatste.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
Stomme vraag misschien, maar als jullie thuis je wc('s) schrobben, hoe dan precies, qua handelingen, producten, volgorde..?
Wellicht steek ik er nog wat van op!
Product: iets ecologisch, geen idee hoe het heet. Dat onder de rand en in laten werken. Ondertussen de vloer met water en alles reiniger, en ook de buitenkant van de pot. Schoon water/allesreiniger voor bril en deksel. En dan met de borstel de binnenkant schrobben. Zo doe ik het, hoe mijn hulp het doet weet ik niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
Stomme vraag misschien, maar als jullie thuis je wc('s) schrobben, hoe dan precies, qua handelingen, producten, volgorde..?
Ik gooi er eerst wc eend in. Dan kan dat inwerken terwijl ik de rest doe.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
Ik vind potjes altijd lekkerderquote:Op woensdag 27 november 2019 09:03 schreef Jagärtrut het volgende:
+1quote:Op woensdag 27 november 2019 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind potjes altijd lekkerderEnige wat ik zelf niet zo lekker krijg als ik een potje. Zelfgemaakt smaakt....verser/gezonder, maar niet zo lekker.
Droge theedoek pakken, allesreiniger ofzo om de toiletpot en bril schoon te maken met een doekje. Dikbleek onder de rand en schrobben met de borstel. Bleek laten zitten. Theedoek gebruiken om de pot droog te maken en niet meer gebruiken om je borden af te drogen.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
Daar ben ik het mee eens. Maar als je er gebruik van kan maken, omdat de regeling het toelaat, dan zou ik dat ook gewoon doen. Echter, die maas zouden ze moeten dichten (wat ze vast niet gaan doen, maar dat terzijde).quote:Op woensdag 27 november 2019 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het prima dat het wachtgeld er is. Ik vind de salarissen van politici prima. Ik vind het niet prima om wachtgeld te ontvangen als je al een nieuwe functie hebt. Het is er omdat ze geen recht hebben op ww en omdat ze in veel gevallen moeilijk aan een baan kunnen komen.
Die van mij zitten altijd binnen want vijf hoog. En nee, het gaat over je kat buiten laten lopen want ze doden teveel dieren en dat mag niet van de EU. Wel ff verder lezen.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kat de hele dag miauwend voor de deur laten staan omdat ie naar buiten wil mag wel zeker?
Maar het slaat dus alleen op het naar buiten gaan. Als ik de deur open doe, of je hebt een kattenluik met chip, dan is er sprake van controle.
Interieurverzorgsterquote:Op woensdag 27 november 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
Dat iddquote:Op woensdag 27 november 2019 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind potjes altijd lekkerderEnige wat ik zelf niet zo lekker krijg als ik een potje. Zelfgemaakt smaakt....verser/gezonder, maar niet zo lekker.
Wat overigens ook een kutverhaal is.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
En nee, het gaat over je kat buiten laten lopen want ze doden teveel dieren en dat mag niet van de EU. Wel ff verder lezen.
Die paar muizen die ze hier vangen kan ik niet echt rouwig om zijn. Vogels vangen snappen ze nietquote:Op woensdag 27 november 2019 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij zitten altijd binnen want vijf hoog. En nee, het gaat over je kat buiten laten lopen want ze doden teveel dieren en dat mag niet van de EU. Wel ff verder lezen.
Kut, doe ik dat foutquote:Op woensdag 27 november 2019 09:59 schreef Anthraxx het volgende:
Theedoek gebruiken om de pot droog te maken en niet meer gebruiken om je borden af te drogen.
Ik gebruik meestal een theedoek die ik voor andere dingen al heb gebruikt om droog te maken. Maar ik moet er gek genoeg wel op letten dat ik de volgorde niet omdraai (uit gemakzucht ofzo). Dus eerst de keuken, badkamer en daarna pas de toiletten.quote:
Kat van mijn ouders heeft denk ik in zijn eentje de hele vogelpopulatie in de wijk gedecimeerdquote:Op woensdag 27 november 2019 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
Die paar muizen die ze hier vangen kan ik niet echt rouwig om zijn. Vogels vangen snappen ze niet. Ze blijven gek genoeg in de tuin. Kunnen tig weilanden en bos door, maar blijkbaar is een hek van 1m hoog al te hoog voor ze. En een beek van 40cm breed kun je niet overheen. Ofzo.
Ook daarna niet meer je borden afdrogen met die doek.quote:
Mee eensquote:Op woensdag 27 november 2019 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat overigens ook een kutverhaal is.
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook daarna niet meer je borden afdrogen met die doek.
En ratten... kikkers... libelles...quote:Op woensdag 27 november 2019 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kat van mijn ouders heeft denk ik in zijn eentje de hele vogelpopulatie in de wijk gedecimeerdMaar het helpt ook tegen de muizen.
Chloor lijkt me wel goed tegen blaasontstekking trouwensquote:Op woensdag 27 november 2019 10:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook daarna niet meer je borden afdrogen met die doek.
Schrompelblaasje kan niet meer ontsteken danquote:Op woensdag 27 november 2019 10:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Chloor lijkt me wel goed tegen blaasontstekking trouwens
quote:Op woensdag 27 november 2019 10:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ratten... kikkers... libelles...
Onze oude kat was daar erg efficiënt in. Bleef net zo lang wachten bij verschillende hopen tot hij er 1 te pakken kreeg. Die heeft er al menig wat gevangenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]en mollen, ook al mee zien slepen
En konijnen! Liefst groter dan ze zelf zijn. Mijn ouders waren wat dat betreft maar wat blij met onze eigen katten en de boerderijkatten van de buren.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]en mollen, ook al mee zien slepen
Wel vaker onderzoeken gelezen over hoe huiskatten echt de duivel zijn omdat ze met veel meer op een kleine oppervlakte wonen dan de kleinedierenpopulatie aankan. Kun je sarcastisch over doen als je liever een kat in huis hebt dan een vogel (of willekeurig ander klein dier) in de tuin, maar doe mij die vogel maar.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens
Ik ben voor de EU maar we kunnen ook overdrijven met de regelzucht zeg maar. En het feit dat een paar onderzoekers dit gevonden / bedacht hebben betekent ook dat ze teveel tijd over hebben die ze blijkbaar niet aan nuttige zaken hoeven te besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |