SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitzending:
https://opgelicht.avrotro(...)g-rescue-foundation/
Morgen komt Rosanna Kluivert met een persconferentie.
De uitzending is keihard, en sommige beelden wil je misschien niet zien.
Of de initiële bedoelingen goed zijn geweest geen idee, maar op dit moment kost het niet bestaande Kluivert Rescue Center dieren het leven (indien de beelden kloppen) en dat kan niet.
[ Bericht 8% gewijzigd door Za op 27-11-2019 02:22:01 ]
Ik vind zijn keuze om te leven als een feestbeest en daardoor opgebrand zijn voor zijn 28ste toch wel wat triester,quote:Op woensdag 27 november 2019 00:13 schreef Marsenal het volgende:
Van alle slechte beslissingen die Patje heeft gemaakt in zijn leven zijn de huwelijken het slechtst geweest.
Nee dit gaat over zijn vrouw.quote:Op woensdag 27 november 2019 02:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is dat dezelfde Kluivert die door rood licht reed en daarbij een jonge vrouw heeft vermoord?
Okay, de vrouw van de moordenaar blijkt een oplichter te zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 02:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dit gaat over zijn vrouw.
Vergeet de groepsverkrachting niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 02:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is dat dezelfde Kluivert die door rood licht reed en daarbij een jonge vrouw heeft vermoord?
Was een man die omkwam, geen jonge vrouw.quote:Op woensdag 27 november 2019 02:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
En het was ook nog eens geen moord.quote:Op woensdag 27 november 2019 06:48 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Was een man die omkwam, geen jonge vrouw.
En hij reed niet door rood, maar veel te snel over een weg waar je 50 mag.
Veel van die opgevangen honden komen uiteindelijk in NL terecht. Mijn moeder heeft vorig jaar ook op die manier een hond gekocht. Toen speelde al het één en ander. Rescue Paws heeft het op eigen kosten toch nog rond weten te krijgen toen(dierenarts kosten en vliegticket van Curaçao naar NL).quote:Op woensdag 27 november 2019 00:05 schreef BasEnAad het volgende:
Het is maar waar je je druk over maakt, wat een gedoe allemaal voor een stel honden op een klein kuteilandje in de Caraïben.
Idd dit soort vrouwen van rijke mannen hebben altijd ook een soort wens om zelf ook iets te gebruiken er hier gebruiken ze dan zijn naamsbekendheid voor, terwijl het ze alleen maar gaat om zelfverheerlijking en het deugen.quote:Op woensdag 27 november 2019 07:09 schreef de_boswachter het volgende:
Rosanna heten en dan zakenvrouw willen spelen omdat je met een rijke man getrouwd bent. Nee, dat kan niet goed gaan. Mensen die blindelings geld pompen in dat soort 'projecten'. Welkom in de naieve wereld van social media.
Jij kent Angela blijkbaar nietquote:Op woensdag 27 november 2019 00:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind zijn keuze om te leven als een feestbeest en daardoor opgebrand zijn voor zijn 28ste toch wel wat triester,
Help die honden daar, en laat ze daar. Genoeg honden hier in de asielen.quote:Op woensdag 27 november 2019 07:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Veel van die opgevangen honden komen uiteindelijk in NL terecht. Mijn moeder heeft vorig jaar ook op die manier een hond gekocht. Toen speelde al het één en ander. Rescue Paws heeft het op eigen kosten toch nog rond weten te krijgen toen(dierenarts kosten en vliegticket van Curaçao naar NL).
Steriliseer ze om te beginnen.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:06 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind honden geweldig. Maar om nu een organisatie te stichten die honden wil redden in een ander land, lijkt mij nogal onnodig. Zoals al vermeld door iemand anders: geef liever alle honden daar een spuitje. Zorg dat dat stukje land hond-vrij wordt, om zo het dierenleed te voorkomen.
Wat een fucked up manier van denken zeg. Als ik een donker persoon zie denk ik uberhaupt niet in de eerste plaats ''hee, zijn verre voorouder was ooit een slaaf''.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:35 schreef Knip het volgende:
Ik heb vroeger wel eens gedacht dat de herkomst van die naam misschien iets te maken had met de betovergrootvader van Patrick, die als slaaf de kluifjes toegeworpen kreeg van de blanke meester en dat de hardwerkende suikerrietplukker tussen de honden zijn proteïne ;moest binnenkrijgen. Dit bleek niet het geval.
Ik ook niet. Als ik een neger zie, waarvan ik weet dat hij uit Ghana of Somalië afkomstig is, of een licht getint persoon, afkomstig uit Noord Afrika, denk ik: "hee, zijn verre voorouder was ooit een slavenhandelaar"quote:Op woensdag 27 november 2019 12:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat een fucked up manier van denken zeg. Als ik een donker persoon zie denk ik uberhaupt niet in de eerste plaats ''hee, zijn verre voorouder was ooit een slaaf''.
Hier in de asielen zie je nou niet vaak bepaalde soorten honden zoals Maltezers en Westies. En daar op dat moment toevallig wel. Niets mis mee.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:14 schreef maily het volgende:
[..]
Help die honden daar, en laat ze daar. Genoeg honden hier in de asielen.
[..]
Steriliseer ze om te beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |