quote:
Ja precies, deze gozer heeft het min of meer lukraak gedaan terwijl volkert heel bewust z'n slachtoffer gekozen heeft.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook aan denken, keiharde aanval op de rechtstaat maar dan met dubbele maten meten zou je bijna zeggen.
Ja maar deze persoon wist niet eens wie die vermoorde dat is toch wel heel kwalijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Was meer in het algemeen maar Volkert kreeg 18 jaar. Lijkt me een prima voorbeeld.
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze man zou moppentapper moeten worden aan een bar ofzo in een niet lopend, cringy programma.
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Deze man zou moppentapper moeten worden aan een bar ofzo in een niet lopend, cringy programma.
Ab Normaalquote:Op woensdag 27 november 2019 23:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Lubach had een soortgelijk iets met thema maanden.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Was dit niet al laatst op tv? Of zat ik in een psychose
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |