Dit jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef kree het volgende:
Gelukkig kunnen ze wel goed verkeersbronnen uitschrijven.
Je moet eerst doodgeschoten worden en dan komen ze wellicht even langs, zo rollen we hierquote:
Eensquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
Zie Kees toch liever in het buitenland zoeken naar de oplichter. Dit zijn meer zaakjes voor Alberto.
idd, we zij een fantastisch land geworden..........................................voor criminelenquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Je moet eerst doodgeschoten worden en dan komen ze wellicht even langs, zo rollen we hier
Dit ja, dit is gewoon een iets brutalere Alberto Stegeman zo. Alberto schijt overigens al in z'n broek bij de gedachte aan het binnenstappen van een Nigeriaans bendecafé in Italië o.i.d. "ja wil gewoon een biertje drinken"quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
Zie Kees toch liever in het buitenland zoeken naar de oplichter. Dit zijn meer zaakjes voor Alberto.
Haha ja iddquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:02 schreef Henno het volgende:
[..]
Dit ja, dit is gewoon een iets brutalere Alberto Stegeman zo. Alberto schijt overigens al in z'n broek bij de gedachte aan het binnenstappen van een Nigeriaans bendecafé in Italië o.i.d. "ja wil gewoon een biertje drinken"
Wat dat betreft wel vreemd dat Cees wel diep in Nigeria achter zwaar bewapende bendes aan gaat, maar bang is voor 1 Nederlandse tokkie die misschien een wapen in z'n kast heeft liggenquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:02 schreef Henno het volgende:
[..]
Dit ja, dit is gewoon een iets brutalere Alberto Stegeman zo. Alberto schijt overigens al in z'n broek bij de gedachte aan het binnenstappen van een Nigeriaans bendecafé in Italië o.i.d. "ja wil gewoon een biertje drinken"
Nou ja bang, hij kan moeilijk zijn deur intrappen toch?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel vreemd dat Cees wel diep in Nigeria achter zwaar bewapende bendes aan gaat, maar bang is voor 1 Nederlandse tokkie die misschien een wapen in z'n kast heeft liggen
Ja ze kunnen beter contact op nemen met ome kree. Geen cent te makken maar ben iig eerlijk. Gvdquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zijn dat toch voor domme vrouwen iedere keer? Ik snap dat niet
Zat het me net af te vragen jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe is dit vrouwtje tegelijkertijd zo slim en toch zo dom?
Hup, 2 mille omdat je zo graag een nieuw bedrijfje wil starten op je sterfbed!quote:
9 auto's in 1 keer bij 1 dame, maar bij de 3 dames samen heeft hij slechts 6 auto's!quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:16 schreef Henno het volgende:
Als ik die vent zie denk ik inderdaad direct "zo dat is typisch een karate sensei"
Het lijkt er haast op jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
![]()
De Natalee Holloway zaak van Cees vandaag?
Ja dit gaat weer mooi wordenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Aangifte bij meneer BaantjerNu al een bazen aflevering.
Heb je net het begin gemist helaas, maar ok tis bijna tijd voor reclame.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef Oostblokkert het volgende:
De Roast van Ali is slecht, ik wil toch hier meedoen.
Tot nu toe gaat het nog steeds meer bizar worden iig. Hahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel grappig, af en toe houdt Kees er een manier van praten op na die erg lijkt op die van Peter R.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |