Eva jinek in de parenclub? Trek je dat uit je reet of wat? Chantal janzen ook?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:16 schreef crocidoliet het volgende:
Het schijnt dat BN'ers zoals Paul de Leeuw, Rob Geus, Winston Gerschtanowitz, Peter R. de Vries, Beau van Erven Dorens, Chantal Janzen, Patty Brard, Nikki Plessen, Bridget Maasland, Eva Jinek, Floortje Dessing e.d. ook regelmatig naar parenclubs gaan en elkaars kontje neuken. Vervolgens mogen ze dan weer bij elkaar in een slecht bekeken tv programma aanschuiven
Hij begint zijn bericht met 'het schijnt..' dat zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:30 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Eva jinek in de parenclub? Trek je dat uit je reet of wat? Chantal janzen ook?
Ik was benieuwd of hij eigenlijk meer wist maar niet teveel kwijt wilde. Dus dat hij van een kennis die ook bij die clubs komt had vernomen dat eva flink aan t zaadslobberen was.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij begint zijn bericht met 'het schijnt..' dat zegt toch genoeg?
Dat wou ik ook wel horen, is ook wel een leuke fantasie om op te fappen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:32 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of hij eigenlijk meer wist maar niet teveel kwijt wilde. Dus dat hij van een kennis die ook bij die clubs komt had vernomen dat eva flink aan t zaadslobberen was.
Dan liever chantal, dat vind ik toch al een bitch. Eva vind ik nog wel leuk van karakter, zou t jammer vinden als dat een hoertje bleek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wou ik ook wel horen, is ook wel een leuke fantasie om op te fappen.
zojuist al gekomen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wou ik ook wel horen, is ook wel een leuke fantasie om op te fappen.
TS was het zelf, maar te verlegen om op een vrouw af te stappen, heeft eenzaam in een hoekje zitten rukken.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:41 schreef Schoonheid het volgende:
[..]
TS was het zelf, maar te verlegen om op een vrouw af te stappen, heeft eenzaam in een hoekje zitten rukken.
Looser is wat de vriendin van Atak is ten opzichte van die parenclub damesquote:
Als een vrouw niks voelt gaat ze wel naar een ander.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:41 schreef Schoonheid het volgende:
[..]
TS was het zelf, maar te verlegen om op een vrouw af te stappen, heeft eenzaam in een hoekje zitten rukken.
Zeg je nou dat @Atak een kleine pik heeft?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Als een vrouw niks voelt gaat ze wel naar een ander.
Is dat mijn schuld?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:51 schreef Schoonheid het volgende:
[..]
Zeg je nou dat @:atak een kleine pik heeft?
Zou deze BN'ers wel tegen willen komenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:16 schreef crocidoliet het volgende:
Het schijnt dat BN'ers zoals Paul de Leeuw, Rob Geus, Winston Gerschtanowitz, Peter R. de Vries, Beau van Erven Dorens, Chantal Janzen, Patty Brard, Nikki Plessen, Bridget Maasland, Eva Jinek, Floortje Dessing e.d. ook regelmatig naar parenclubs gaan en elkaars kontje neuken. Vervolgens mogen ze dan weer bij elkaar in een slecht bekeken tv programma aanschuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katja Schuurman zat wel met zeven zaadstengels in de jacuzzi.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:32 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of hij eigenlijk meer wist maar niet teveel kwijt wilde. Dus dat hij van een kennis die ook bij die clubs komt had vernomen dat eva flink aan t zaadslobberen was.
Ik krijg juist de opmerking dat ik te groot ben. Je poes moet wel van goede huizen komen als je het tot de balzak kan incasseren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:51 schreef Schoonheid het volgende:
[..]
Zeg je nou dat @:atak een kleine pik heeft?
verzonnen verhaalquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik krijg juist de opmerking dat ik te groot ben. Je poes moet wel van goede huizen komen als je het tot de balzak kan incasseren.
Stuur je foto en CV maar naar mijn dm. Dan kan ik overwegen om een Dick pic naar je te sturen.quote:
Niemand wil dat vettige knoflookworstje van jou zien manquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Stuur je foto en CV maar naar mijn dm. Dan kan ik overwegen om een Dick pic naar je te sturen.
Flikkertje dat loopt te cockblocken zodat hij denkt zelf kans te maken. Typisch hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Niemand wil dat vettige knoflookworstje van jou zien man
viesmadquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Flikkertje dat loopt te cockblocken zodat hij denkt zelf kans te maken. Typisch hoor.
Bovendien, en laten we hier eerlijk zijn, dient in jouw geval 'dick' met een kleine d geschreven wordenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Stuur je foto en CV maar naar mijn dm. Dan kan ik overwegen om een Dick pic naar je te sturen.
Ja maar daarvan wist ik al langer dat t een hoer wasquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Katja Schuurman zat wel met zeven zaadstengels in de jacuzzi.
Typisch iets wat iemand met een mini penis zou zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:32 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik krijg juist de opmerking dat ik te groot ben. Je poes moet wel van goede huizen komen als je het tot de balzak kan incasseren.
Pfff, je zal maar Winston Gerschtanowitz zijn. Dan ben je een goed uitziende BN-er met (maak ik hieruit op) biseksuele gevoelens. Je hoogtijdagen liggen al jaren achter je, maar je doet het nog altijd beter dan de meeste Nederlanders. Je wilt lekker genieten van je leven en seksperimenteren in de parenclub. En uiteindelijk leidt het ertoe dat Paul de Leeuw op je ligt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:16 schreef crocidoliet het volgende:
Dit soort verhalen meteen geloven.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Pfff, je zal maar Winston Gerschtanowitz zijn. Dan ben je een goed uitziende BN-er met (maak ik hieruit op) biseksuele gevoelens. Je hoogtijdagen liggen al jaren achter je, maar je doet het nog altijd beter dan de meeste Nederlanders. Je wilt lekker genieten van je leven en seksperimenteren in de parenclub. En uiteindelijk leidt het ertoe dat Paul de Leeuw op je ligt.
Ze zit nu zelfs in een kliniek om af te kicken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen die hun moeder die hen medelijdenseks geeft hun vriendin noemen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Looser is wat de vriendin van Atak is ten opzichte van die parenclub dames
Gezellig coke snuivend met Hazes jr., Bridget en Youp van 't Hekquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van al jouw zogenaamde resultaten, heb ik mezelf al vrijwillig laten vallen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:pery @:brabiliaan @:also-von-oder @:witte_edje
Met z'n vriendin die voor de gelegenheid haar burka uit mocht doen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Een wollahhabibvriend van mij ging daar ook wel eens heen. Hij komt uit de zandbak dus geen 'tatta'.
We weten nu wel dat je een obsessie hebt met Atak's moeder.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Mensen die hun moeder die hen medelijdenseks geeft hun vriendin noemen.
Dat dus... Wat bezielt je danquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:33 schreef Atak het volgende:
Zogenaamde mannen die zich druk maken over de lengte van andermans pener.
Geen idee, beetje een tokkie turk is het. Geen burka.quote:Op woensdag 27 november 2019 07:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met z'n vriendin die voor de gelegenheid haar burka uit mocht doen?
TS heeft een vriend met een lelijke vriendin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:06 schreef Atak het volgende:
Een tatta vriend van mij vertelde mij net dat hij met z’n vriendin naar zo’n club is geweest. [...] Hij was niet tevreden want er waren alleen lelijke vrouwen aanwezig.
Ik heb al zolang niks meer gehoord van Winston Gerschztanowitz. Misschien omdat hij nu zo plat is als een pannenkoek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit soort verhalen meteen geloven.
Ik denk dat hij zichzelf de jackpot van de postcodeloterij heeft toegeeigend nadat bleek dat niemand een winnend lot heeft gekocht. Nu ligt hij ergens te zonnen op een tropisch eiland, samen met z'n liefje.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:42 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik heb al zolang niks meer gehoord van Winston Gerschztanowitz.
Dan was hij waarschijnlijk naar die boerderij in regio Medemblik gegaan waar je elke vrijdag los kan gaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:06 schreef Atak het volgende:
Een tatta vriend van mij vertelde mij net dat hij met z’n vriendin naar zo’n club is geweest. Als je dat gaat doen wat bezielt je dan? Als je een beetje een mooie vriendin heb heb je allemaal van die looser dekhengsten die je vrouw gaan lastigvallen.
Hij was niet tevreden want er waren alleen lelijke vrouwen aanwezig. Ik bedoel wat verwachtte je? Dat iedereen zijn lekkere vriendin mee zou nemen. Je kan toch zelf ook inschatten wat voor volk daar komt.
A niffo organza in Breukelen kan ookquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan was hij waarschijnlijk naar die boerderij in regio Medemblik gegaan waar je elke vrijdag los kan gaan![]()
![]()
Je zou zeggen dat bij die van Breukelen wel leuke en goed uitziende vrouwen komen. Schijnt dat bij die van Medemblik alleen maar uitgepufte poesjes komenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
A niffo organza in Breukelen kan ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |