Inderdaad, patat eet je bij de frietzaak vandaan. Niet in een restaurant.quote:Op maandag 25 november 2019 23:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is jammer ja.. hier soms het kindermenu maar meestal liever iets anders.
Wel zo fijn.. kibbeling of patat met een frikadel hoef ik niet voor uiteten.
Ook lekker op zn tijd maae dan gewoon lekker buiten in de zon ofzo.
Oh ik ga dochterlief ook niet dwingen iets anders te eten. Uiteten moet toch ook gewoon leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 07:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Inderdaad, patat eet je bij de frietzaak vandaan. Niet in een restaurant.
Maar ja, ik ga er geen ruzie over maken.
hm. Stukje omrijden voor jou wat lastiger.quote:Op dinsdag 26 november 2019 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben een beetje sip ook. F deed niet zachtjes (en dat is zacht uitgedrukt. no pun) dus al wakker en ik moet straks tandarts.
Klopt maar kost elders hetzelfdequote:Op dinsdag 26 november 2019 07:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
@:FranticDJ was dit niet wat jij zocht? https://www.ibood.com/ele(...)d9397b845518316670d2
Dat hoop ik wel. Is controle, maar huuu, ik heb wel wat tand-issues gehad dus altijd spannend ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hm. Stukje omrijden voor jou wat lastiger.
Virtuele knuf dan maar.
Komt vast goed straks.
Betekent dat je nu toch gaat rennen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:12 schreef Zilverberk het volgende:
Ik krijg net een appje dat die collega die mijn onderwijs van 9 uur had overgenomen, tóch niet kan.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want ik laat de studenten niet zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Betekent dat je nu toch gaat rennen?
@:lonaa ik heb vooral issues met tandartsen... brrr
quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, want ik laat de studenten niet zitten.
Net in de bus zitten voorbereiden, zo via mijn bureau naar het klaslokaal spurten.
Sterkte!quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ja, want ik laat de studenten niet zitten.
Net in de bus zitten voorbereiden, zo via mijn bureau naar het klaslokaal spurten.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:51 schreef Clubsoda het volgende:
Mensen die met open mond kauwgom kauwen in de treinGatver.
Datquote:
Ik dacht dat ik de enige was. Vind het zo goor, zowel de structuur als de smaak. Als minikaatje vond ik frambozenkauwgom geweldig, maar toen mijn moeder mij betrapte dat ik ze uit de kast jatte en ik giga op m'n donder kreeg is dat ook de associatiequote:Op dinsdag 26 november 2019 08:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat
Waarschijnlijk de enige fobie die ik van mijn moeder heb overgenomen. Die HAATTE kauwgum en wij mochten het dan ook nooit kopen. Tot op de dag van vandaag vind ik er dan ook helemaal niks aan. Hooguit 20 kauwgumpjes gekauwd in mijn leven (omdat iemand het aanbood en ik echt hogner had of het idee dat ik een slechte adem had, want meestal weiger ik) en na een minuut of drie ben ik er weer klaar mee.
Smakeloze rubberen klets in je mond
Mede-beschadigdequote:Op dinsdag 26 november 2019 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Vind het zo goor, zowel de structuur als de smaak. Als minikaatje vond ik frambozenkauwgom geweldig, maar toen mijn moeder mij betrapte dat ik ze uit de kast jatte en ik giga op m'n donder kreeg is dat ook de associatie
Verschrikkelijk! Schone onderkanten van tafeltjes en stoelen, schone zolen... dramaquote:
Ja, absoluut, maar in de trein zijn er zo weinig ontsnappingsmogelijkhedenquote:
Ik geloof dat, wanneer ik met m'n mond open in de trein kauwgom zou kauwen, mijn moeder uit het hiernamaals me nog op m'n donder zou gegeven.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, absoluut, maar in de trein zijn er zo weinig ontsnappingsmogelijkhedenik ben ook geen groot fan, alleen bij vieze smaak of enorme verveling. Maar dan heb ik ook altijd het fatsoen mijn mond te sluiten en niet in de overdrive kauwstand te gaan.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat, wanneer ik met m'n mond open in de trein kauwgom zou kauwen, mijn moeder uit het hiernamaals me nog op m'n donder zou gegeven.
Na 15 dagen om kwart voor 6 opstaan...quote:
Nog steeds jaloersquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Na 15 dagen om kwart voor 6 opstaan...
Dat mag ik morgen gezelligquote:
Hoeveel opties zijn er?quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke beknu op naar huis. Fietstocht langs alle mogelijke postNL punten waar eventueel mijn zending zou kunnen liggen
Ook niet dus. En net een bericht van DHL dat het nog in Duitsland zou zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke beknu op naar huis. Fietstocht langs alle mogelijke postNL punten waar eventueel mijn zending zou kunnen liggen
Ik zit er over te denken, zal dan ergens in mei zijn. Maar kan ook totaal anders wordenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Voor de vrouwen/meiden/dames hier die ik lief vind: is er nog iemand die komend jaar naar de UK gaat/wil gaan? Ik ga namelijk hoogstwaarschijnlijk niet en ik zoek iemand die wel gaat.
Ik dacht er aan toen ik Fles' relaas over zijn moeder lasWaar ik ook om moest grinniken. Ook wel eens dingen bij Duitse vrienden/kennissen laten bezorgen.
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit er over te denken, zal dan ergens in mei zijn. Maar kan ook totaal anders worden
Toch die reis die ik afgelopen zomer moest cancellen. Over het hotel heb ik diverse dingen gehoord, de oudere commentaren zeiden "bagger" de nieuwere zeiden "niet heel luxe maar schoon en netjes".quote:
Waarvoor dan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:26 schreef Isabeau het volgende:
is er nog iemand die komend jaar naar de UK gaat/wil gaan? Ik ga namelijk hoogstwaarschijnlijk niet en ik zoek iemand die wel gaat.
Je bent geen VROUW en ik regel het in DMquote:
I hear yaquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:19 schreef Zilverberk het volgende:
Werkcollege loopt. Studenten waren deels voorbereid en deels op tijd. Vooral dat laatste is écht vet noeilijk, blijkbaar.
* Zilverberk overweegt artikel 1 van de grondwet te quoten hier, maar gaat toch verder met lesgeven.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent geen VROUW en ik regel het in DM
*vrouw meldt*quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent geen VROUW en ik regel het in DM
quote:
Ik vind je hier heel lief en volgens mij irl ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
*vrouw meldt*
Ik weet niet of je me lief vindt en ik weet niet of ik kan helpen maar over drie weken zit ik een paar dagen in Londen. Wel in gezelschap en dus weinig tijd om aan boodschappen te besteden.
Oh dat moest ook nog jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik weet niet of je me lief vindt
Ja, dat gaat niemand geloven, dat je vrouw bentquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat moest ook nog jaNou ja ik faalde al op het vrouw-criterium
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je hier heel lief en volgens mij irl ookMaar gaat goed komen. (je moest er wel voor shoppen bij een bepaalde winkel)
Als het gaat om kleding passen dan weet je het he. Gewoon wat lingeriefoto's doorsturen om je maat te bepalenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niemand geloven, dat je vrouw bent
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het gaat om kleding passen dan weet je het he. Gewoon wat lingeriefoto's doorsturen om je maat te bepalen
Is je app nu uit de testfase of heb je nog meer foto’s nodig van mij?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel eerst naar mij doorsturen, dat is nodig voor De Computer![]()
Nee nog een paar nodig zonder ondergoed graagquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is je app nu uit de testfase of heb je nog meer foto’s nodig van mij?
Moment!quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog een paar nodig zonder ondergoed graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja dat vond ik ook bizar. Dat er niemand echt helemaal niemand bij zichzelf denkt "Hier gaat gelazer van komen"quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Dat bericht ook met verbazing gelezen deze morgen. Dat er idd niemand bij de AH was die dacht: eh, jongens, dit komt in de krant! dit kan niet! er werken hier ook minderjarigen en zo! (niet dat ik het voor volwassenen een strak plan vind)
Die floor manager heeft nergens schuld aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat vond ik ook bizar. Dat er niemand echt helemaal niemand bij zichzelf denkt "Hier gaat gelazer van komen"![]()
Kun je achteraf wel excuses maken en een floor managertje de schuld geven, maar daar wordt het verhaal eigenlijk alleen maar NOG kanslozer van
Oh, wat een bummer. Van wie was die erfenis ook alweer?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog van die erfenis die J zou krijgen? Zijn neef heeft een foutje gemaakt en alles is toch voor J's moeder. Nou sluist moeder dat waarschijnlijk wel weer door naar ons maar dat is wel veel gedoe qua belastingen enzo.
We wilden net beginnen met het aanvragen van offertes voor van alles.
Van J's opa die 25 jaar geleden is overleden. Omdat zijn tweede vrouw nu in een verpleeghuis zit, is er reden om de kindsdelen te verrekenen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, wat een bummer. Van wie was die erfenis ook alweer?
Ze kan het toch schenken?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog van die erfenis die J zou krijgen? Zijn neef heeft een foutje gemaakt en alles is toch voor J's moeder. Nou sluist moeder dat waarschijnlijk wel weer door naar ons maar dat is wel veel gedoe qua belastingen enzo.
dat ja. Wat gaan ze doen dan? Voor elke doperwtenschuiver een maatpak maken? Mensen die nog in de groei zijn? Serieus, ze zijn daar echt goed de weg kwijt. Excuses of niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die floor manager heeft nergens schuld aanDat slaat nergens op. Die heeft dit niet bedacht, over vergaderd met meerdere mensen, de app gemaakt etc. Dit is uiteraard om kosten te besparen, maar je kan ook een meetlint per filiaal afspreken en een poster ophangen/folder uitdelen met punten die mensen daar of thuis moeten opmeten en dan dát in een app verzenden.
Ik hoop dat het NRC nog een vervolgartikel schrijft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook bizar. Dat er niemand echt helemaal niemand bij zichzelf denkt "Hier gaat gelazer van komen"![]()
Kun je achteraf wel excuses maken en een floor managertje de schuld geven, maar daar wordt het verhaal eigenlijk alleen maar NOG kanslozer van
Ja, dat lijkt me dan naar de kinderen gaan tenzij er een testament is waarbij ook de kleinkinderen een deel krijgen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van J's opa die 25 jaar geleden is overleden. Omdat zijn tweede vrouw nu in een verpleeghuis zit, is er reden om de kindsdelen te verrekenen.
Ja maar ze schenkt al jaarlijks. En dit gaat om een veel groter bedrag dan de vrijstelling voor schenkbelasting. We moeten er maar eens voor gaan zitten.quote:
Nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, verdorie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat hangt af van het testament van opa. Neef heeft overlegd met de notaris en ons verteld dat opa het zo had geregeld dat bij overlijden van een van zijn kinderen de partners van zijn kinderen (J's moeder dus) zouden worden overgeslagen en dat kleinkinderen dan zouden erven. Dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dan naar de kinderen gaan tenzij er een testament is waarbij ook de kleinkinderen een deel krijgen.
Ik denk dat het goedkoper is om per filiaal een setje van alle beschikbare kleding te hebben hangen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die floor manager heeft nergens schuld aanDat slaat nergens op. Die heeft dit niet bedacht, over vergaderd met meerdere mensen, de app gemaakt etc. Dit is uiteraard om kosten te besparen, maar je kan ook een meetlint per filiaal afspreken en een poster ophangen/folder uitdelen met punten die mensen daar of thuis moeten opmeten en dan dát in een app verzenden.
Dit ja. Het hele verhaal klinkt alsof er een stagiair multimedia een afstudeeropdracht nodig had.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat het goedkoper is om per filiaal een setje van alle beschikbare kleding te hebben hangen.
Laat mensen lekker op het toilet passen en daarna bestellen.
En als ze eruit groeien kunnen ze opnieuw passen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat het goedkoper is om per filiaal een setje van alle beschikbare kleding te hebben hangen.
Laat mensen lekker op het toilet passen en daarna bestellen.
En als ze eruit groeien kunnen ze opnieuw passen.
Wat idioot dan van die notarisquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat hangt af van het testament van opa. Neef heeft overlegd met de notaris en ons verteld dat opa het zo had geregeld dat bij overlijden van een van zijn kinderen de partners van zijn kinderen (J's moeder dus) zouden worden overgeslagen en dat kleinkinderen dan zouden erven. Dat is dus niet zo.
Nee, is gewoon notarieel recht. Wij hebben het testament van opa natuurlijk niet gezien. We gingen er vanuit dat neef het goed had geregeld met de notaris.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer Lucky! Komt dat door een wettelijke regeling? Dat je eigen kinderen (en hun partner) niet mag uitsluiten?
Je mag de partner van je kinderen trouwens wel uitsluiten. J is ook uitgesloten van erven van mijn ouders. En maakt geen aanspraak op een eventueel al ontvangen erfenis van mijn ouders als we uit elkaar gaan. Dat hebben zowel J en ik als mijn ouders vast laten leggen.quote:
Nopequote:Op dinsdag 26 november 2019 11:34 schreef Barreltje het volgende:
Is J eigenlijk nog jonger dan 40?
Want dan zou er 100k belastingvrij geschonken kunnen worden...
En jij?quote:
Zie hier: https://www.consumentenbo(...)enken-voor-de-woningquote:Leeftijd telt
De ontvanger moet tussen de 18 en 40 jaar oud zijn op het moment dat de schenking plaatsvindt. Als de ontvanger zijn veertigste verjaardag al gevierd heeft, kan de schenking toch nog onder de eenmalige verhoogde vrijstelling vallen als zijn fiscale partner op dat moment wel tussen de 18 en 40 jaar oud is.
Mijn ouders hebben 'aanhang' ook uitgeslotenquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je mag de partner van je kinderen trouwens wel uitsluiten. J is ook uitgesloten van erven van mijn ouders. En maakt geen aanspraak op een eventueel al ontvangen erfenis van mijn ouders als we uit elkaar gaan. Dat hebben zowel J en ik als mijn ouders vast laten leggen.
Je hoeft alleen maar de maten in te vullenquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
even een fiscale partner van onder de 40 uitnodigen. Bij Albert Heijn kan ik er eentje uitzoeken geloof ik
Nou waarom? Er staat toch niet "uw fiscale partner moet op het moment van de schenking passende kleding dragen"?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar de maten in te vullen
Dat lees ik net ook. Dat zou zo'n 1500 euro belasting schelen. Ik gooi het even in de groep.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En jij?
[..]
Zie hier: https://www.consumentenbo(...)enken-voor-de-woning
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom? Er staat toch niet "uw fiscale partner moet op het moment van de schenking passende kleding dragen"?
Nou zegquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh wowquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:20 schreef Blues het volgende:
Word ik net gebeld door mijn lieve nichtje (dochter van mijn in 2013 overleden zussie), nu is haar vader, de exman van mijn zus dus, plotseling overleden gister.
Zo sneu voor haar.. hij was pas 69. Had hartklachten, was gedotterd (laatste stuk niet want hij was 'te lang'194 ja lange man) en zou vorige week of de week ervoor een bypass moeten krijgen maar dat heeft ie afgezegd omdat dat het m 'overviel' en wilde wat meer tijd om dingen te regelen.
Tja....
Verdrietigquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:20 schreef Blues het volgende:
Word ik net gebeld door mijn lieve nichtje (dochter van mijn in 2013 overleden zussie), nu is haar vader, de exman van mijn zus dus, plotseling overleden gister.
Zo sneu voor haar.. hij was pas 69. Had hartklachten, was gedotterd (laatste stuk niet want hij was 'te lang'194 ja lange man) en zou vorige week of de week ervoor een bypass moeten krijgen maar dat heeft ie afgezegd omdat dat het m 'overviel' en wilde wat meer tijd om dingen te regelen.
Tja....
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 'aanhang' ook uitgesloten
Ach toch. Wat verdrietig voor je nichtje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:20 schreef Blues het volgende:
Tja....
Hier geplande meetings van 10 tot 12..quote:
Dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dan naar de kinderen gaan tenzij er een testament is waarbij ook de kleinkinderen een deel krijgen.
En hier heerlijke bara kip van de marktquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn lichtpuntje: ik had een hele lekkere mandarijn![]()
Hier ook blij tandartsen nieuws. Een van de Syriers die ik 4 jaar geleden heb leren kennen (hij was tandarts) heeft zijn AKV gehaald. Nu (als ik het goed onthouden heb) nog 1 hobbeltje en dan kan hij zijn BIG registratie aanvragenquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Allemaal rotnieuws![]()
Mijn lichtpuntje:
Ik had niks bij de tandarts.
Hmm kan dat uberhaupt wel?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat hangt af van het testament van opa. Neef heeft overlegd met de notaris en ons verteld dat opa het zo had geregeld dat bij overlijden van een van zijn kinderen de partners van zijn kinderen (J's moeder dus) zouden worden overgeslagen en dat kleinkinderen dan zouden erven. Dat is dus niet zo.
Oh dat is wel gaafquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook blij tandartsen nieuws. Een van de Syriers die ik 4 jaar geleden heb leren kennen (hij was tandarts) heeft zijn AKV gehaald. Nu (als ik het goed onthouden heb) nog 1 hobbeltje en dan kan hij zijn BIG registratie aanvragen![]()
![]()
![]()
Ben de afgelopen maanden best druk geweest om stukken tekst na te kijken (de, het en een zijn een probleem en de p kennen ze niet). Maar ik zit hier zo blij te zijn.
Ja, dat talent heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben echt slecht in het nemen van foto's van kleding...
Biljetje zojuist bezorgd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet dus. En net een bericht van DHL dat het nog in Duitsland zou zijn1 november verstuurd. WTF is wrong with those people.
Helemaal als ik er zelf in zin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:15 schreef Barreltje het volgende:
Dan komt de vorm vaak wel beter uit..quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:55 schreef Lonaa het volgende:
Allemaal rotnieuws![]()
Mijn lichtpuntje:
Ik had niks bij de tandarts.
Laat je het de AH doenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:15 schreef Barreltje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och wat sneuquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:20 schreef Blues het volgende:
Tja....
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
Fijn eer van je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
Dan doe je het niet voor niets! Eer van je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja, van blue band geloof ik.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor. Maar is er bruin brood wat eruit ziet als wit brood?
Whiggerbreadquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor. Maar is er bruin brood wat eruit ziet als wit brood?
Ja, met ander soort vezels. Smaakt ook naar witbrood. Ik kocht het vroeger wel eens, omdat het lekker was met krokante korst. Toen ineens altijd slappe korst. BB een mailtje gestuurd met what's up?! en toen kreeg ik als antwoord dat kinderen geen krokante korst lusten en dat die daarom nu zacht was.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met ander soort vezels. Smaakt ook naar witbrood. Ik kocht het vroeger wel eens, omdat het lekker was met krokante korst. Toen ineens altijd slappe korst. BB een mailtje gestuurd met what's up?! en toen kreeg ik als antwoord dat kinderen geen krokante korst lusten en dat die daarom nu zacht was.
kutkinderen
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met ander soort vezels. Smaakt ook naar witbrood. Ik kocht het vroeger wel eens, omdat het lekker was met krokante korst. Toen ineens altijd slappe korst. BB een mailtje gestuurd met what's up?! en toen kreeg ik als antwoord dat kinderen geen krokante korst lusten en dat die daarom nu zacht was.
kutkinderen
oh dan koop ik van dat goedkope casinobrood, voor tosti's.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:15 schreef fietsie het volgende:
Klinkt als prima brood om tosti's mee te maken eigenlijk
Oh, gelukkig voor je moederquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor mijn moeder idd.
Ik ben zelf meer van het bruine brood met pitjes en zaadjes.
Maar ze lust alleen witbrood zegt ze. Maar volgens mij zit daar weinig in aan voedingsstoffen. Dus ik dacht iets slims bedacht te hebbenMaar dacht eerst eens hier vragen voor ik mezelf voor lul zet bij de bakker.
Dat vrij vierkante brood is net wat kleiner dan mijn toti ijzer; ik ga er van uit dat dat blauwebandbrood een standaard boterhamhoogte kent?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh dan koop ik van dat goedkope casinobrood, voor tosti's.
Ja, standaard boterham formaatquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:17 schreef fietsie het volgende:
Dat vrij vierkante brood is net wat kleiner dan mijn toti ijzer; ik ga er van uit dat dat blauwebandbrood een standaard boterhamhoogte kent?
Een lekker zacht wit bolletje vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, gelukkig voor je moeder
Ik deed een google en volgens mij zjin er wel bakkers die 'zoiets' verkopen. Blue band heeft nog wel witte bolletjes met extra vezels, zag ik. En de jumbo ook.
Voor op de gaspit?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, standaard boterham formaat
Ik heb zo'n ouderwetsch tosti ding van mijn opa en omaEcht een briljant ding
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een lekker zacht wit bolletje vind ik wel lekker![]()
![]()
Maar ik ga er eens naar kijken. Dankjewel
Idem hier. Dat was voor ons weer het jaarlijkse tandarts-controlerondje.quote:
of wentelteefjesquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:15 schreef fietsie het volgende:
Klinkt als prima brood om tosti's mee te maken eigenlijk
De lekkerste tosti's ter wereldquote:
Oh ja kan zo wel ff wat kaassouffle's in de airfryer douwenquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Je krijgt dan een soort pocket met de gesmolten kaas er in.
Wat duw jij niet in de airfryer?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja kan zo wel ff wat kaassouffle's in de airfryer douwen
Me leuter. Grammofoonplaten, botsauto's. Van alles. Nog veel meer dan welquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat duw jij niet in de airfryer?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Me leuter. Grammofoonplaten, botsauto's. Van alles. Nog veel meer dan wel
Hallo Jumbo!quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Oh, gewoon omdat ik het nog niet gezegd had en het echt heel heel erg stupide is....
Albert Heijn._______!!x1000
Die hadden we vroegah ook thuis..quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Me leuter. Grammofoonplaten, botsauto's. Van alles. Nog veel meer dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool! (Ik moest even Fok mobiel openen, op werkplek worden alle plaatjes geblocked)quote:
Dat ding drukt dus de randen aan, waardoor dat rondom echt dicht zit. In het midden is dan ruimte voor een pocket waar je gesmolten kaas en andere dingen juist niet plat geperst worden. Ideaalquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:45 schreef fietsie het volgende:
Cool! (Ik moest even Fok mobiel openen, op werkplek worden alle plaatjes geblocked)
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Nee ook niet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mijn elektrische doet precies zoiets: de randen aandrukken maar het midden niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ding drukt dus de randen aan, waardoor dat rondom echt dicht zit. In het midden is dan ruimte voor een pocket waar je gesmolten kaas en andere dingen juist niet plat geperst worden. IdeaalTijdje een elektrisch ding gebruikt (gekregen op verjaardag), maar dat plette dus de hele tosti en dat was een stuk minder lekker
Ja, had je ook wafelijzers vanquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:49 schreef fietsie het volgende:
Mijn elektrische doet precies zoiets: de randen aandrukken maar het midden niet.
Maar dit is gewoon een schitterend stuk keukenhistorie wat je kunt blijven gebruiken.
Ik heb een vergelijkbaar ding als wafelijzer, voor boven open vuur.
Ja ik vrees dat de door inhoudsdeskundige experts aangedragen opties als waterstof bijmengen en andere manieren om een schoon gasproduct te blijven borgen het gaan afleggen tegen populistische "alles elektrisch!" verplichtingen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, had je ook wafelijzers vanDie heb ik dan helaas weer niet.
Ik vrees alleen dat dit alleen op gas te gebruiken is en als we in de toekomst allemaal van het gas af moeten dan is het einde oefening voor de lekkere tosti's
Ooooh, hout kachelsquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:54 schreef fietsie het volgende:
Ja ik vrees dat de door inhoudsdeskundige experts aangedragen opties als waterstof bijmengen en andere manieren om een schoon gasproduct te blijven borgen het gaan afleggen tegen populistische "alles elektrisch!" verplichtingen.
Houtkachelhaten is ook al stevig ingezet.
Ja er zijn al gemeentes bezig met verbod-regelingen, er is een club actief met een app die aangeeft wanneer het zou kunnen stinken voor de buren en meer van die dingen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, hout kachelsAls dat hier kon had ik er ook één gehad! Echte warmte. Lein heeft er één en dat ding is gewoon fantastisch. Maar eh, dat moeten 'we' nu ook al haten? huh?
ik vind dat ook lekker ruiken, als ik boven ons slaapkamerraam op kiertjes zet voor we gaan slapen, ruikt het naar de open haard of zoiets van de buren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop toch niet dat hout kachels verboden gaan worden, volgens mij valt er veel meer winst te halen uit andere maatregelenEn als ik buiten een open haard of kachel ruik dan voelt dat juist heel knus en herfsterig/winters. Zijn dat dezelfde mensen die bbq'en willen verbieden?
Dat was toch ook iets deze zomer?
BBQ toch alleen als het heel droog is? In bepaalde delen. Hier mocht het op een gegeven moment niet meer in de parken, te veel bomen daar, te gevaarlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop toch niet dat hout kachels verboden gaan worden, volgens mij valt er veel meer winst te halen uit andere maatregelenEn als ik buiten een open haard of kachel ruik dan voelt dat juist heel knus en herfsterig/winters. Zijn dat dezelfde mensen die bbq'en willen verbieden?
Dat was toch ook iets deze zomer?
Denk je? Er komt best een hoop fijnstof in de lucht hoor. Niet dat ik tegen houtkachels ben ofzo, indien je met een beetje goed stookt is er weinig tot geen overlast, maar als groen alternatief moet je het niet direct zienquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop toch niet dat hout kachels verboden gaan worden, volgens mij valt er veel meer winst te halen uit andere maatregelen
Ach ja, wonen ook genoeg mensen bij Schiphol. Kerosine is nou ook niet echt een lekker/gezond luchtjequote:
Nee, ik dacht dat het ging om geuroverlast bij bbq.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
BBQ toch alleen als het heel droog is? In bepaalde delen. Hier mocht het op een gegeven moment niet meer in de parken, te veel bomen daar, te gevaarlijk.
Vind/vond die lucht best lekker maar sinds een jaar woont er een groep alternatievelingen bij mij tegenover. Veel wagens hebben geen electriciteit (want niet alternatief genoeg) maar wel houtvuurtjes. En die lucht trekt behoorlijk de huizen in. En een paar mensen in de flat vinden dat er veel meer viezigheid op de vloeren zit (moet toch eens mijn hulp vragen).
En wat voor weer het is. Dikke mist is ook niet handig.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het ging om geuroverlast bij bbq.
En tsja, houtkachels zullen wel niet heel erg gezond zijn qua fijnstof en zo. Ik heb er zelf alleen nog nooit last van gehad. Maar als de héle straat stookt of vies stookt zou dat best een probleem kunnen zijn. Maar precies wat fietske al zei: het maakt nogal verschil of je in een woonwijk of op het platteland woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles mag tegen verzendkosten weg ( of je komt het gezellig ophalen)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat woord ken ik niet, maar dat sluit het niet per se uit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heet dat in het Twents ook zeubranden eigenlijks?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:14 schreef Barreltje het volgende:
goed.. monster post!
omdat ik van mn kleding af moet en omdat jullie lief zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles mag tegen verzendkosten weg ( of je komt het gezellig ophalen)
zitten leuke dingen tussen! Streepjes
Ik heb wel belangstelling, maar dan kom ik passen voor je moeite doet met opsturen en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ja leuk!!! isa op bezoek!quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]zitten leuke dingen tussen! Streepjes
Ik heb wel belangstelling, maar dan kom ik passen voor je moeite doet met opsturen en zo.
Ik kan zondag aanstaande en weekend van 7 en 8 decemberquote:
ja. misschien is doordeweeks iets handigerquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan zondag aanstaande en weekend van 7 en 8 decemberOok uniek
Die herinner ik me ook nog. Werd thuis gebracht door een vriend. Hij hing aan de bestuurderskant naar buiten en een andere vriend aan de passagierskant toen we over de brug reden. Iemand afgezet en toen helemaal verkeerd gereden naar mijn huis, want afslagen waren niet meer te zien.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Zo vaak is er geen dikke mist in Nederland![]()
Al herinner ik me nog een oud & nieuw van 12 jaar terug of zoDat was echt héél erg. Mist & kruitdampen. Waren we bij Anthraxx en Anna. Geen vuurwerk te zien, alleen wat gekleurde mist/rook.
Erm, morgen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:20 schreef Barreltje het volgende:
ja. misschien is doordeweeks iets handiger
ik kan niet die weekenden
donderdag?quote:
Nee, dan kan ik dus weer niet. Vrijdag kan ik wel.quote:
Mensen zetten toen de auto aan de kant en gingen verder lopen, omdat ze met de auto echt niets zagenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Die herinner ik me ook nog. Werd thuis gebracht door een vriend. Hij hing aan de bestuurderskant naar buiten en een andere vriend aan de passagierskant toen we over de brug reden. Iemand afgezet en toen helemaal verkeerd gereden naar mijn huis, want afslagen waren niet meer te zien.
Zo'n 24 jaar geleden ook met oud/nieuw. Toen overleed (op straat) de oma van een vriendin. Ze werd dood op de bank gelegd in het huis waarvoor het gebeurde, maar de lijkwagen moest vanuit Westervoort komen, en die reed letterlijk stapvoets omdat er iemand voor liep om de weg te kunnen zien.
'quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Opties:
Zwart shirt met bloemen
Tiniek grijs blauw gestreept, WE
Omslagvest grijs zomer Steps
Vest blauw zomer
Trui doorkijk gaatjes
Legging zwart Steps
Shirt mosterd
Pantalon blauw P&C
Witte broek Steps
Ik heb meer ruzie met jouquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:28 schreef Lonaa het volgende:
'
Dat wordt ruzie.
shirt oker
shirt zwart bloemen
tuniek grijs blauw gestreept
vest grijs gebreid
pantalon broek blauw 46
2 x victoria's secret
jurk groen 44
jurk bloemetjes 46
jurk nachtblauw 46
quote:
Beter ben ik eerder dun.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, als ik uiteindelijk ooit in de toekomst heel misschien waarschijnlijk eventueel ben afgevallen is het verder gewoon voor jou!
Het is je van harte gegundquote:
Bij een deel van mijn lijstje dacht ik zelfs: ja, over 5 kg.quote:
Oh ja! Dat was idd echt zo bizar!quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen zetten toen de auto aan de kant en gingen verder lopen, omdat ze met de auto echt niets zagenVolgende dag overal auto's kris kras langs wegen.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:14 schreef Barreltje het volgende:
goed.. monster post!
omdat ik van mn kleding af moet en omdat jullie lief zijnSorry, maar niet mijn maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles mag tegen verzendkosten weg ( of je komt het gezellig ophalen)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik dacht: ik hoop niet dat het te groot is of binnen 3 maanden te groot.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:35 schreef Lonaa het volgende:
Bij een deel van mijn lijstje dacht ik zelfs: ja, over 5 kg.![]()
Het is je gegund, stapel gave kleren.
Nu heb ik he ooit in een beeldige jurk gezien, dus dat zou je best staan!quote:
Dunnie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht: ik hoop niet dat het te groot is of binnen 3 maanden te groot.
quote:
As ifquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Dunnie.Weet je, haal jij het op, stuur je het over 3 maand naar mij.
Ja, dat dacht ik ook al.quote:
Als jij nu al denkt dat het te groot is ben je dun. Einde dicussie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
As if(dat ik dun word, niet dat jij kleren kan overnemen)
Ik heb vorig jaar heel veel naar de kringloop gedaan omdat ik het te lelijk vond om aan jou te gevenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook nog wel eea dat mag verhuizen geloof ik.
Dat klinkt als een compliment voor mijquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar heel veel naar de kringloop gedaan omdat ik het te lelijk vond om aan jou te geven
Ik denk het. Vond dat je betere smaak hadquote:
Mij intrigeert het hele gebeuren ook door de boeken van Astrid.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
Bekijk Bij de neus Hc00. het holleeder-proces in beeld op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Mijn vingers jeuken om deze te kopen
Ik was ook al aan het shoppenquote:
Yepquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Mij intrigeert het hele gebeuren ook door de boeken van Astrid.
[ Bericht 15% gewijzigd door Barreltje op 26-11-2019 16:00:23 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Idem. Leuke klerenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zitten echt wel een paar dingen tussen waarbij ik denk "willikwillik", maar ik denk ook meteen "pastnietpastniet"
quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:53 schreef Barreltje het volgende:
laptop gereserveerd
zo even ophalen bij de blauwe vriendenAsusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel trouw aan dat merk qua laptops.
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:53 schreef Barreltje het volgende:
laptop gereserveerd
zo even ophalen bij de blauwe vriendenLeuk, een mooie laptop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg vorig jaar een laptop voor mijn verjaardag en dacht dat dat wat overbodig was, maar inmiddels heel veel gebruikt.
ik denk dat ik van jou in deze sc die tip kreeg??quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
AsusIk ben heel trouw aan dat merk qua laptops.
Als ik hier naar buiten kijk zeg ik tram.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik denk dat ik van jou in deze sc die tip kreeg??
tnx iig!
nu nog twijfelen of ik op de scootah ga op met de tram
Ik moet nog weg en zie dat het hier ook gaat regenen!! Mehquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik hier naar buiten kijk zeg ik tram.
Dat begon met de scootah.. die ging halverwege kapot dus nu met de tram..quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik hier naar buiten kijk zeg ik tram.
Eh bah. Hopelijk blijft het nog even droog.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet nog weg en zie dat het hier ook gaat regenen!! Meh
Balen van je scooter en.. Wtf die persoon danquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat begon met de scootah.. die ging halverwege kapot dus nu met de tram..
En dat er dan in en lege tram iemand naast je gaat zitten..
En dat terwijl ik aan het bellen ben..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ah ja ik snap de keuze van Michelin wel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:02 schreef Barreltje het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)rren.html?redirect=1
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Enquete van de gemeente over hoe het wonen hier bevalt en wat ik belangrijk vind bla bla.
Onder de mensen die hem voor 21 december invullen verloten ze zes keer een lunch met de burgemeester
Mag ik dan in jouw plaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doet ze?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat doet ze?Blaffen. Miepen. En ik weet niet waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Als mijn katten zo vervelend worden moet er eten in. Misschien is dat bij Dora ook zo?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Blaffen. Miepen. En ik weet niet waarom.
Nou je het zegt, dit geldt ook vaak bij miniberk. Food!quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als mijn katten zo vervelend worden moet er eten in. Misschien is dat bij Dora ook zo?
Er ging net eten in. Of naja, inmiddels 3 kwartier geleden. En daarvoor gingen we wandelen en spelen. En ontlasten. Dus.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als mijn katten zo vervelend worden moet er eten in. Misschien is dat bij Dora ook zo?
We zijn allebei net zo luiquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:32 schreef Zilverberk het volgende:
LJ, zou je foto's kunnen posten of ben ik nu heel lui dat ik dat vraag?
Tijd om te slapen, maar als ik heel druk doe weet niemand dat ik moe ben?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er ging net eten in. Of naja, inmiddels 3 kwartier geleden. En daarvoor gingen we wandelen en spelen. En ontlasten. Dus.
Honten zijn ingewikkeldquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er ging net eten in. Of naja, inmiddels 3 kwartier geleden. En daarvoor gingen we wandelen en spelen. En ontlasten. Dus.
Dankquote:
Cefalyquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zijn allebei net zo luiMijn computertijd zit er op voor vandaag, hoofdpijn komt al op.
De buren zijn thuis.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dank![]()
Moeten wij jou trouwens nog aan het onderhoud van de buurkat herinneren?
Haha, nee joh.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:47 schreef minilot het volgende:
Ik zit zo eens te dubben en ik geloof dat ik nog nooit in mijn leven een tuniek aan heb gehad.
Lucky, krijgen we ook pics met jou erin? Zou leuk zijn!
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:49 schreef minilot het volgende:
(Barrels kleren te groot voor me, maar een kinky stukje brein van me probeert me over te halen tóch een Barrel-bh te kopen, voor de heb.)
De laatste, hou zo van die kleur. Al is die blauwe trui ook heel mooiquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb iets gevonden voor de bruiloft![]()
Ik heb deze:https://www.missetam.nl/t(...)1520072_849_046.html
En deze: https://www.missetam.nl/tuniek-print--0121520073_849_046.html
Morgen bij daglicht even kijken wat de verschillen zijn![]()
Verder zijn deze ook opties. Ik moet alleen J zaterdag bij daglicht foto's laten maken zodat mijn vriendinnen kunnen beslissen:
https://www.missetam.nl/b(...)11530012_488_XL.html
https://www.missetam.nl/top-print-0124020361_366_046.html
https://www.missetam.nl/tuniek-0121620124_288_046.html
De kat ook?quote:
Let it gooooquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ben niet meer verantwoordelijk voor Deur en Voer en Bak.
Dat verwacht ik. Of toch stiekem poepen. F. is nu wandelen met d'r en daarna moet ze slapen. Einde.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tijd om te slapen, maar als ik heel druk doe weet niemand dat ik moe ben?
Vergeet het Weer niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ben niet meer verantwoordelijk voor Deur en Voer en Bak.
Hier saaie dingen zoals vaatwastabletten en deoquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:54 schreef minilot het volgende:
(Bijna Black Friday en niks nodig. Gewoon niks, in geen enkele categorie iets te wensen)
Ik hou me aanbevolen voor aanbiedingen mbt vrije tijd tussen nu en eind januari.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:54 schreef minilot het volgende:
(Bijna Black Friday en niks nodig. Gewoon niks, in geen enkele categorie iets te wensen)
Uitgekookt opvolgspam, checkquote:Mogen we uw maaltijdbestelling voor volgende week opnemen?
Van het harde werken zeker. Een kat. Jaaa dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij regent het buiten.
Of de kat zweet door haar vachtje heen, dat kan natuurlijk ook
Pssst..pssst... ken je deze al https://nl.mealhero.mequote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pssst..pssst... ken je deze al https://nl.mealhero.me
Krijg je een gratis ovenopwarmding bij![]()
Nee, ik ga niet testen, mijn vriezer zit al veel te vol
Dat is vast niet omdat die ¤ 71 kostquote:¤70 korting op jouw eerste foodbox
Vooral mijn handschoenen moeten altijd goed drogen. Ik heb echt zweetklauwen tijdens het skiënquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:35 schreef Barreltje het volgende:
Wij halen meestal alleen de binnenschoenen er uit..
Ach, kip toch. Eet je hem nog wel op?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:28 schreef sigme het volgende:
Bijgelezen, bijna alles alweer vergeten. @:Blues gecondoleerd. @:Barreltje, ik pas misschien niet in deze SC, in elk geval niet in jouw maat. Leuke kleren wel!
Vandaag heb ik onze kip-met-bobbel-boven-oog gevangen. Ik had telefonische met vee-arts overlegd over diagnose, maar een kleine bevoeling door mij was gelijk wel duidelijk: dat was geen vocht of pusbubbel, maar een homp wild vlees. Dus heb ik vandaag kip geslacht, niet mijn hobby, maar ja, 't hoort erbij als je dieren hebt: laten lijden mag niet.
Wow slacht je zelf!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:28 schreef sigme het volgende:
Bijgelezen, bijna alles alweer vergeten. @:Blues gecondoleerd. @:Barreltje, ik pas misschien niet in deze SC, in elk geval niet in jouw maat. Leuke kleren wel!
Vandaag heb ik onze kip-met-bobbel-boven-oog gevangen. Ik had telefonische met vee-arts overlegd over diagnose, maar een kleine bevoeling door mij was gelijk wel duidelijk: dat was geen vocht of pusbubbel, maar een homp wild vlees. Dus heb ik vandaag kip geslacht, niet mijn hobby, maar ja, 't hoort erbij als je dieren hebt: laten lijden mag niet.
Dat wat ik net noemde past allemaal. Van die bovenste weet ik zeker dat het goed staat. De rest moet ik aantrekken en laten fotograferen zodat vriendinnen kunnen oordelen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:42 schreef Blues het volgende:
Heb je die kleding al binnen Lucky? Dan graag de kleedjes aan en foto's. Iets kan superleuk zijn maar je totaal niet staan.
Helaas veel ervaring mee
Hmm ik kocht vandeweek nette kerstkleding daar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder zijn deze ook opties. Ik moet alleen J zaterdag bij daglicht foto's laten maken zodat mijn vriendinnen kunnen beslissen:
Die zijn t lekkerst.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een hele goede hamburger. Zelf gemaakt
Wil ik ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Lonaa het volgende:
Wat is je geheim?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik weet niet man. Het is een beetje bedaard, geloof ik.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Die zijn t lekkerst.
Is Dora lekker puberaal vervelend lees ik?![]()
Valt die okere lang?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oke, oke, wacht. Ik heb de burger niet zelf gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |