Iedereen is hier welkom. We zijn een warm bad, vrede op aarde, ditdatquote:Op maandag 25 november 2019 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Dacht ik gluur hier even wist niet dat dat verboden was
Gluur maar raak hoor.quote:Op maandag 25 november 2019 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik gluur hier ook weleens. Trek het je niet aan.quote:Op maandag 25 november 2019 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Zal ik dat idd maar niet doenquote:Op maandag 25 november 2019 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik gluur hier ook weleens. Trek het je niet aan.
Ja absoluutquote:Op maandag 25 november 2019 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel lekkere dingen gegeten?
quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn thee staat koud te worden zo
Klinkt goedquote:Op maandag 25 november 2019 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut
Heel veel geouwehoerd met vriend, geknuffeld, gedanst, gezongen, en veel lekkere dingen gegeten en gedronken![]()
Kan je het wel sneller op drinkenquote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit je het dichte topic ook nog te editten dan?quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, versleten delete-knop op mijn ipad.quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Buda heeft het er maar druk mee vanavond.
Ja, ik ben nu in 1995quote:Op maandag 25 november 2019 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je het dichte topic ook nog te editten dan?
Het is bijna ijstheequote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je het wel sneller op drinken
Oh? Vertel?quote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik hoorde vanmiddag nog een heel onzininterview over Zwitserland op de radio
Dankquote:
Long Island Ice Teaquote:Op maandag 25 november 2019 21:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker toch? Of lust je dat niet
De correspondente van de NRC zat een heel wauwelverhaal op te hangen over hoe Zwitserland voor liep op de rest van Europa op allerlei terreinen. Maar het enige concrete voorbeeld wat ze kon geven, was dat er in Zwitserland al in 2007 een bankencrisis was en bij ons twee jaar later.quote:Op maandag 25 november 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh? Vertel?
Ik heb me wel kapot gelachen om de Sinterklaasintocht in Zürich. Georganiseerd vanuit de Nederlandse vereniging daar.
Kwam ie met de rondvaartboot aan zetten
Die gewoon regulier vaart![]()
Al die toeristen keken hun ogen uit
Zwitserland en vóórlopenquote:Op maandag 25 november 2019 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De correspondente van de NRC zat een heel wauwelverhaal op te hangen over hoe Zwitserland voor liep op de rest van Europa op allerlei terreinen. Maar het enige concrete voorbeeld wat ze kon geven, was dat er in Zwitserland al in 2007 een bankencrisis was en bij ons twee jaar later.
Bowlen is leuk, heb ik met mijn 40ste met de hele familie gedaan!quote:Op maandag 25 november 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
Bontjassen zijn daar zelfs nog steeds dik in de mode, net zoals bowlen vet hip is om te doen als feest
Is bowlen niet hip meer?quote:Op maandag 25 november 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
Bontjassen zijn daar zelfs nog steeds dik in de mode, net zoals bowlen vet hip is om te doen als feest
Die dachten zeker dat het een of andere plaatselijke paus was?quote:Op maandag 25 november 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh? Vertel?
Ik heb me wel kapot gelachen om de Sinterklaasintocht in Zürich. Georganiseerd vanuit de Nederlandse vereniging daar.
Kwam ie met de rondvaartboot aan zetten
Die gewoon regulier vaart![]()
Al die toeristen keken hun ogen uit
Tja, je weet nooit wie er voor jou in die gaten heeft gezetenquote:Op maandag 25 november 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Collega van me had zelfs op handgemaakte werphandschoentjes en ook zijn eigen bowlingballen, had hij even geluk dat ik niet het type ben om dat te ridiculiseren
Slettebal.quote:Op maandag 25 november 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je weet nooit wie er voor jou in die gaten heeft gezeten
Of in de schoenen....quote:Op maandag 25 november 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je weet nooit wie er voor jou in die gaten heeft gezeten
Nou, tijdens carnaval hebben we dingen met winkelwagentjes gedaan die het zonlicht niet kunnen verdragenquote:Op maandag 25 november 2019 21:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat weet je met winkelwagen ook niet
Daarom doe ik boodschappen met de zelfscan en de boodschappen in een trolley. Dan ben ik de enige die daar in zit...quote:Op maandag 25 november 2019 21:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat weet je met winkelwagen ook niet
Dat is het voordeel van op grote voet leven... de grotere schoenmaten zijn verhoudingsgewijs minder vaak nodig, dus hebben ze meer tijd om te luchtenquote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig, maar vertel het toch maar nietquote:Op maandag 25 november 2019 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, tijdens carnaval hebben we dingen met winkelwagentjes gedaan die het zonlicht niet kunnen verdragen
quote:Op maandag 25 november 2019 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, tijdens carnaval hebben we dingen met winkelwagentjes gedaan die het zonlicht niet kunnen verdragen
Dat is slim en handig.. helaas hebben wij dat hier nietquote:Op maandag 25 november 2019 21:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom doe ik boodschappen met de zelfscan en de boodschappen in een trolley. Dan ben ik de enige die daar in zit...
Maat 47-genoot?quote:Op maandag 25 november 2019 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van op grote voet leven... de grotere schoenmaten zijn verhoudingsgewijs minder vaak nodig, dus hebben ze meer tijd om te luchten![]()
.
Aan de andere kant, hebben ze daar dan ook vaak weer minder exemplaren van, dus als je het treft dat er net ook iemand anders is die maat waterski heeft, mag je je voeten opvouwen in een te kleine maat schoen![]()
.
Gaatje minder en andere grip.quote:Op maandag 25 november 2019 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter een @:bitterbal dan een bowlingbal
Ja... maar jij bent dus degene die de comfortabele olietankers pakt waardoor ik mijn voeten in een roeibootje moet proppen?quote:
Wel veel leuker in de omgang dan een bowlingbalquote:Op maandag 25 november 2019 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaatje minder en andere grip.
Hmmm, de laatste keer dat ik op een bowlingbaan stond was in Boedapest in 2011. En daar gingen ze niet verder dan maat 46quote:Op maandag 25 november 2019 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... maar jij bent dus degene die de comfortabele olietankers pakt waardoor ik mijn voeten in een roeibootje moet proppen?.
Zo zag het eruitquote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dachten zeker dat het een of andere plaatselijke paus was?
Voor mij is het ook alweer 4 jaar geleden of zo hoor.quote:Op maandag 25 november 2019 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, de laatste keer dat ik op een bowlingbaan stond was in Boedapest in 2011. En daar gingen ze niet verder dan maat 46
Jawel, maar hip is het niet meer. Meer retroquote:Op maandag 25 november 2019 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bowlen is leuk, heb ik met mijn 40ste met de hele familie gedaan!
Dat is minder. Ik ben wel blij met de Jumbo hieronder. Bij super slecht weer gewoon boodschappen kunnen doenquote:Op maandag 25 november 2019 21:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is slim en handig.. helaas hebben wij dat hier niet
Ik zou als Zwitser toch wel even raar opkijken als er zo’n pastoor met een paar bootvluchtelingen zou aanspoelen in het meer van Genèvequote:
Die vonden het wel erg tof eigenlijkquote:Op maandag 25 november 2019 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou als Zwitser toch wel even raar opkijken als er zo’n pastoor met een paar bootvluchtelingen zou aanspoelen in het meer van Genève
O ja, dat is hoe ik squash speel. Altijd punten maken op de baan van de burenquote:Op maandag 25 november 2019 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij is het ook alweer 4 jaar geleden of zo hoor.
In de tijd dat ik nog bij een bungalowpark werkte, wel vaker gebowld met collega's. We mochten dan toch gratis gebruikmaken van een bowlingbaan. Toch ook wel een paar keer een bowlingbal over de afscheiding tussen 2 banen zien stuiteren om vervolgens op de baan ernaast een kegel om te gooien.
Het meer van Geneve is het enige water dat ik zo snel kon bedenkenquote:Op maandag 25 november 2019 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vonden het wel erg tof eigenlijk![]()
![]()
Zürich, niet Genève, misschien reageren ze daar wel geschokt, zou ook kunnen
Ik had daar níets mee te maken. Even voor de goede orde!quote:Op maandag 25 november 2019 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, en dat karretje is daarna chirurgisch verwijderd?
Met de operatie idd niet meer. Toen lag je je roes uit te slapen in een politie bureau.quote:Op maandag 25 november 2019 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had daar níets mee te maken. Even voor de goede orde!
Zürichmeer is iets kleiner ja. Maar de Sint komt geloof ik alleen daar aan, want hoofdstad en velen Nederlanders (4000 in het kanton)quote:Op maandag 25 november 2019 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het meer van Geneve is het enige water dat ik zo snel kon bedenken
Ik vond het in Hongarije altijd een grof schandaal dat de Sint er daar uitziet als de kerstman
quote:Op maandag 25 november 2019 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de operatie idd niet meer. Toen lag je je roes uit te slapen in een politie bureau.
Die foto ziet er wel heel erg kneuterig uit. Lijkt op een cheap ass variant van van de kerstman die door zijn alcohol verslaving alleen nog maar een 3e hands pak van 100 jaar oud kon huren met een gestolen ezel en een tovenaar die uit een stripboek is weg gelopenquote:Op maandag 25 november 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
https://www.google.com/am(...)iss-santa-works/amp/
Mooi dit
Op een ezel, mandarijnen en pinda's uitdelend aan kinderen
Oldskool der oldskoolheid
In de Duitstalige gemeenschappen (Donau-Schwaben) in Hongarije is het een pastoor met een baard en een staf, maar de Hongaren hebben gewoon 1 op 1 de Amerikaanse kerstman overgenomen. Beetje jammer. Al hebben ze met kerstmis weer geen kerstman. Cadeautjes worden daar bezorgd door het kindje Jezus himself.quote:Op maandag 25 november 2019 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zürichmeer is iets kleiner ja. Maar de Sint komt geloof ik alleen daar aan, want hoofdstad en velen Nederlanders (4000 in het kanton)
En waarom schandaal?![]()
Is in Zwitserland ook, heet daar Sammichlaus
Dat kenmerkt het land wel jaquote:Op maandag 25 november 2019 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die foto ziet er wel heel erg kneuterig uit. Lijkt op een cheap ass variant van van de kerstman die door zijn alcohol verslaving alleen nog maar een 3e hands pak van 100 jaar oud kon huren met een gestolen ezel en een tovenaar die uit een stripboek is weg gelopen
Bezorgservice Jezusquote:Op maandag 25 november 2019 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de Duitstalige gemeenschappen (Donau-Schwaben) in Hongarije is het een pastoor met een baard en een staf, maar de Hongaren hebben gewoon 1 op 1 de Amerikaanse kerstman overgenomen. Beetje jammer. Al hebben ze met kerstmis weer geen kerstman. Cadeautjes worden daar bezorgd door het kindje Jezus himself.
Beetje Father Christmas-achtigquote:Op maandag 25 november 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
https://www.google.com/am(...)iss-santa-works/amp/
Mooi dit
Op een ezel, mandarijnen en pinda's uitdelend aan kinderen
Oldskool der oldskoolheid
Cadeaus worden sneaky neergelegd onder de boom, vlak voor of vlak na de kerst-misquote:Op maandag 25 november 2019 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Bezorgservice Jezus![]()
Komt ie dan met een kratje, net als de bezorger van Picknic?
Ik vind al die shit fantastisch eigenlijkquote:Op maandag 25 november 2019 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje Father Christmas-achtig
Vetquote:Op maandag 25 november 2019 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cadeaus worden sneaky neergelegd onder de boom, vlak voor of vlak na de kerst-mis
quote:Op maandag 25 november 2019 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind al die shit fantastisch eigenlijk
Ben de afgelopen vier dagen vier keer naar de kerstmarkt geweest, dus ja![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Vet
De Kerstmis![]()
Eens kijken of we daar dit jaar heen kunnen met onze smurf. Tradities en rituelen
Lang geleden,was ik misdienaar. Toen kwam de kerstdienst er aan. Ik moest er heen van mijn ouders, ondanks mijn hoge koortsquote:Op maandag 25 november 2019 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
De Kerstmis![]()
Eens kijken of we daar dit jaar heen kunnen met onze smurf. Tradities en rituelen
Ik beuk meestal door iedereen heenquote:Op maandag 25 november 2019 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik vind kerstmarkten meestal te druk en ik lust geen glühwein
Ga je dan naar een katholieke of een protestantse kerk?
Ik was ook misdienaar maar zoiets nooit meegemaaktquote:Op maandag 25 november 2019 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lang geleden,was ik misdienaar. Toen kwam de kerstdienst er aan. Ik moest er heen van mijn ouders, ondanks mijn hoge koorts![]()
![]()
![]()
Misschien viel het wel mee. Is natuurlijk ook al 30 jaar geleden. Maar fit was ik niet. Mijn moeder was verpleegkundige, daarvan zou je moeten verwachten,dat ze wist of het verantwoord was om me toch te laten gaan of niet...quote:Op maandag 25 november 2019 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was ook misdienaar maar zoiets nooit meegemaakt
Onverantwoord![]()
![]()
Wat een beulquote:Op maandag 25 november 2019 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien viel het wel mee. Is natuurlijk ook al 30 jaar geleden. Maar fit was ik niet. Mijn moeder was verpleegkundige, daarvan zou je moeten verwachten,dat ze wist of het verantwoord was om me toch te laten gaan of niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik woonde in Dordrecht naast de Grote Kerk en vond het klokgelui echt geweldig zo tegen middernachtquote:Op maandag 25 november 2019 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik beuk meestal door iedereen heen![]()
Katholieke, veel prots en praal enzo![]()
Ik ben nu niet gelovig meer, maar katholiek opgevoed
Die rituelen vind ik nog steeds tha bomb
Tering ¤30,- voor 1 kerstbal!quote:Op maandag 25 november 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kenmerkt het land wel ja
Stiekeme alcoholverslaving natuurlijk wel
Al vrees ik dat die ouwe meuk écht het modernste is wat je daar kunt vinden
Wilde trouwens een grappige kerstbal meenemen voor thuis, maar de prijzen begonnen bij ¤30,- dus uhmmmm
Nope nope nope
Heb je nu een hekel aan kerst door dit voorval?quote:Op maandag 25 november 2019 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien viel het wel mee. Is natuurlijk ook al 30 jaar geleden. Maar fit was ik niet. Mijn moeder was verpleegkundige, daarvan zou je moeten verwachten,dat ze wist of het verantwoord was om me toch te laten gaan of niet...
Ik wil dit jaar nog terug naar Maastricht als daar de kerstmarkt staat. Alles wat daar staat staat er al 20 jaar, maar toch traditie om daar een avond overheen te lopen met muis en daarna in de stad te gaan eten.quote:Op maandag 25 november 2019 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik vind kerstmarkten meestal te druk en ik lust geen glühwein
Ga je dan naar een katholieke of een protestantse kerk?
Nee, geen hekel. Maar in de kerk kom ik al jaren niet meer. Gewoon omdat ik niet (meer) geloof in het meerendeel wat in de bijbel staat.quote:Op maandag 25 november 2019 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nu een hekel aan kerst door dit voorval?
Aaaawquote:Op maandag 25 november 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar nog terug naar Maastricht als daar de kerstmarkt staat. Alles wat daar staat staat er al 20 jaar, maar toch traditie om daar een avond overheen te lopen met muis en daarna in de stad te gaan eten.
Dus je gelooft wel nog in gedeeltes of hoe moet ik die laatste zin interpreteren?quote:Op maandag 25 november 2019 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen hekel. Maar in de kerk kom ik al jaren niet meer. Gewoon omdat ik niet (meer) geloof in het meerendeel wat in de bijbel staat.
quote:Op maandag 25 november 2019 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawDat zijn tradities om te koesteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Snap ik. Ik heb moeite met de inhoudelijke indoctrinatie, maar ik vind alle symbolen, muziek en kunst wel erg mooi.quote:Op maandag 25 november 2019 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, geen hekel. Maar in de kerk kom ik al jaren niet meer. Gewoon omdat ik niet (meer) geloof in het meerendeel wat in de bijbel staat.
quote:Op maandag 25 november 2019 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Hoe lang zijn jullie samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds afgelopen week 2 jaar. Waarvan we al 1,5 officieel samenwonen.quote:Op maandag 25 november 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie samen?
Mooi! Muis is ook een Limburgse, toch?quote:Op maandag 25 november 2019 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week 2 jaar. Waarvan we al 1,5 officieel samenwonen.
Fantastischquote:Op maandag 25 november 2019 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde in Dordrecht naast de Grote Kerk en vond het klokgelui echt geweldig zo tegen middernacht
Ja, het heeft wel iets. Zelfs in het Hongaars in een bevroren dorpskerkje. In Nederland ben ik nog nooit geweest
Bijna, ze is Brabants maar goed genoeg ingeburgerd in Limburgquote:Op maandag 25 november 2019 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi! Muis is ook een Limburgse, toch?
Ja beheurlijk duur. Allesquote:Op maandag 25 november 2019 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering ¤30,- voor 1 kerstbal!![]()
Volgens mij kost al onze kerstspullen bij elkaar nog geen 30 euro
Die is ook top jaquote:Op maandag 25 november 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar nog terug naar Maastricht als daar de kerstmarkt staat. Alles wat daar staat staat er al 20 jaar, maar toch traditie om daar een avond overheen te lopen met muis en daarna in de stad te gaan eten.
En leven op de goed gespekte bankrekeningen van andere rijke stinkerts die een duizendje meer of minder toch niet missenquote:Op maandag 25 november 2019 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja beheurlijk duur. Alles![]()
Maar goed, Zwitserse salarissen dit dat
Er zullen heus wel dingen in de bijbel staan, die echt zijn gebeurd. Niet dat ik precies allemaal weet wat er in staat. Maar zaken zoals bezoek krijgen van een engel, de zee open splijten.Opstaan uit de dood. Nee dat geloof ik niet.quote:Op maandag 25 november 2019 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je gelooft wel nog in gedeeltes of hoe moet ik die laatste zin interpreteren?
Absoluutquote:Op maandag 25 november 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En leven op de goed gespekte bankrekeningen van andere rijke stinkerts die een duizendje meer of minder toch niet missen
Is echt wel een moetje als in december daar in de buurt bentquote:Op maandag 25 november 2019 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is ook top ja![]()
Gezien tijdens mijn eerste vakantie met Koos
Ah op die manier. Duidelijk!quote:Op maandag 25 november 2019 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zullen heus wel dingen in de bijbel staan, die echt zijn gebeurd. Niet dat ik precies allemaal weet wat er in staat. Maar zaken zoals bezoek krijgen van een engel, de zee open splijten.Opstaan uit de dood. Nee dat geloof ik niet.
Blijft inderdaad een ingewikkelde sizzel allemaal, zelfs na die openheid regelgeving van een paar jaar terugquote:Op maandag 25 november 2019 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut
Echt hoor, dat geldgebeuren is echt absurd debiel daar
Geen idee. Ben ooit jaaaaren terug in Aken naar de kerstmarkt geweest en wat ik me daarvan kan herinneren was het hetzelfde als in Maastricht alleen met meer bradwurst achtige tenten en halve liters bier de kleinste maat was.quote:Op maandag 25 november 2019 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Zijn Duitse kerstmarkten echt leuker of is dat een fabeltje? Ik vraag dit voor een vriend.
Zouden we dit jaar ook heen gaan maar niet gedaanquote:Op maandag 25 november 2019 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is echt wel een moetje als in december daar in de buurt bent![]()
De kerstmarkten in Valkenburg daarentegen zijn wel![]()
![]()
En daar blijven jaar na jaar na jaar maar bussen met Hollanders en Duitsers heen komen
Okee, dus het is geen fabeltjequote:Op maandag 25 november 2019 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ben ooit jaaaaren terug in Aken naar de kerstmarkt geweest en wat ik me daarvan kan herinneren was het hetzelfde als in Maastricht alleen met meer bradwurst achtige tenten en halve liters bier de kleinste maat was.
Wijs besluit! Zeer wijs besluit!!!quote:Op maandag 25 november 2019 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zouden we dit jaar ook heen gaan maar niet gedaan![]()
![]()
![]()
Wandeling door jouw en Gianni's durp was leuker iig
Was dat één en hetzelfde dorp?quote:Op maandag 25 november 2019 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zouden we dit jaar ook heen gaan maar niet gedaan![]()
![]()
![]()
Wandeling door jouw en Gianni's durp was leuker iig
Als net verliefd stelletje is het wel ineens een stuk magischer dan als je er alleen overheen struintquote:Op maandag 25 november 2019 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, als ik ooit nog/weer een vriendinnetje aan de haak sla, probeer ik wel weer eens een kerstmarkt. In mijn eentje moet ik er niet aan denken
Precies. Ook wel gedaan in het verleden maar nu dus even nietquote:Op maandag 25 november 2019 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als net verliefd stelletje is het wel ineens een stuk magischer dan als je er alleen overheen struint
Je kunt ook op de bonnefooi een hotel boeken en een studente hosselen in de kroeg om mee over de kerstmarkt te lopenquote:Op maandag 25 november 2019 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Ook wel gedaan in het verleden maar nu dus even niet
Ja alleen lijkt het me niksquote:Op maandag 25 november 2019 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou ja, als ik ooit nog/weer een vriendinnetje aan de haak sla, probeer ik wel weer eens een kerstmarkt. In mijn eentje moet ik er niet aan denken
Ik geloof van nietquote:Op maandag 25 november 2019 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat één en hetzelfde dorp?
OF GEWOON THUISBLIJVEN OP JE ZOLDERKAMERquote:Op maandag 25 november 2019 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook op de bonnefooi een hotel boeken en een studente hosselen in de kroeg om mee over de kerstmarkt te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 25 november 2019 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook op de bonnefooi een hotel boeken en een studente hosselen in de kroeg om mee over de kerstmarkt te lopen
Kan ook lekker kneuterig zijn als date, lekker paaseitjes zoekenquote:Op maandag 25 november 2019 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik hossel te langzaam. Dat zou dan eerder voor de paasmarkt worden
quote:Op maandag 25 november 2019 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
OF GEWOON THUISBLIJVEN OP JE ZOLDERKAMERBeetje kerstfilmpjes kijken op PornhubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 november 2019 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
OF GEWOON THUISBLIJVEN OP JE ZOLDERKAMERNiet alle kerstmarkten afgaan op google mapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Hun kerstpromo is trouwens heel vetquote:Op maandag 25 november 2019 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje kerstfilmpjes kijken op Pornhub
Dan heb je de verkeerde promo gezien!quote:Op maandag 25 november 2019 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat Santaclaus met zijn rendier uitspookt
O shit, misschien heb ik teveel rendierporno zitten kijken. Dan krijg je datquote:Op maandag 25 november 2019 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde promo gezien!![]()
Er bestaat ook zoiets als teveel infoquote:Op maandag 25 november 2019 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O shit, misschien heb ik teveel rendierporno zitten kijken. Dan krijg je dat
Ja sorry.quote:Op maandag 25 november 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als teveel info
Kan ook lekker zijn op zijn tijdquote:
we zaten gewoon vol op een maandag. Geen idee wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn op zijn tijd
Dat is wel bizar voor een maandag inderdaad!quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we zaten gewoon vol op een maandag. Geen idee wat er aan de hand was.
Restaurant gedeelte zon 40 als we geen extra tafels bij andere zaken halen en nog een aparte ruimte waar we vorige week ook een diner hadden voor 60 man.quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is eigenlijk de max qua tafels/mensen die jullie aan kunnen op een avond als het vol zit?
Werken jullie bij zulke drukte dan ook met een apart keuken/drank teams qua bestellingen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:27 schreef bitterbal het volgende:
Als beide vol zitten is het wel wat druk![]()
Vorige week hadden we zon avond. Dan staan we met 5 man in de bediening en 3 koks.
Zo verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2019 00:33 schreef bitterbal het volgende:
Kijk nu first dates terug. Er zijn zo fucking veel mensen die entrecote niet kunnen uitspreken
Hoe bedoel je aparte teams?quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werken jullie bij zulke drukte dan ook met een apart keuken/drank teams qua bestellingen?
Dat je bepaalde mensen hebt die alleen bestellingen opnemen en het bar gedeelte doen en mensen hebt die eten uit brengen en af ruimen?quote:
Hmm nee niet echt. Staan er dan 2 in het restaurantgedeelte dus die doen dat ding en met zon partij in die andere ruimte dan proberen we wel een taak verdeling te maken maar loopt ook snel door elkaar. Met dat soort groepen zijn het ook simpele menu's die snel in elkaar te flansen zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je bepaalde mensen hebt die alleen bestellingen opnemen en het bar gedeelte doen en mensen hebt die eten uit brengen en af ruimen?
ja ze doen wel hun voorbereidingen natuurlijk maar ze schieten altijd in de stressquote:Op dinsdag 26 november 2019 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
Zoals je het nu vertelt klinkt het echt super chaotisch en totaal niet voorbereid op max bezetting.![]()
Qua keuken moet zoiets met 3 man keuken plus een spoelboy makkelijk te doen zijn. Zeker als die groep van 60 man gereserveerd heeft. Dan moet je zorgen dat je in de keuken alles wat je voor kunt werken al hebt gedaan voor ze binnen komen en alleen het vlees en groente gedeelte 'on the fly' hoeft te doen.
Dan loopt het a la carte gedeelte wel wat vertraging op, maar dat hoeft dan niet dusdanig te zijn dat klanten het echt gaan merken op de vloer.
Lijkt me wel super kut als bediening als je met je bek vol tanden staat als gasten vragen waar hun eten blijft en jouw eerlijke antwoord is 'Tsja, die keuken klungels schieten niet op'quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze doen wel hun voorbereidingen natuurlijk maar ze schieten altijd in de stress![]()
Ach mijn probleem is het nietAls zij alles inplannen wat ze te pakken kunnen krijgen moeten ze dat zelf weten :p
Ja zeg gewoon dat we die groep hebben. Ga er ook niet over liegenquote:Op dinsdag 26 november 2019 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel super kut als bediening als je met je bek vol tanden staat als gasten vragen waar hun eten blijft en jouw eerlijke antwoord is 'Tsja, die keuken klungels schieten niet op'![]()
Je hebt wel gelijk, als zij het op die manier aanpakken is het jouw probleem niet, maar ideaal voor jou is het ook niet.
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zeg gewoon dat we die groep hebben. Ga er ook niet over liegen
quote:
Behoorlijk koud voor een van de warmste plekken ter wereldquote:
Oh vet. Voor op mijn terras.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Dit is best erg vreemd.
https://www.werkaandemuur(...)amp-Vught/195997/148
Dat is...apart ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Dit is best erg vreemd.
https://www.werkaandemuur(...)amp-Vught/195997/148
Of voor een ouder iemand.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor op een kinderkamer ook.
Ik heb ooit eens reportage gezien over een vent die verliefd werd op levenloze objecten. Die had dus, serieus, seks met een wachttoren in Berlijn. Leuk toch, een foto van je schatje aan de muur?quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of voor een ouder iemand.
'vroeger was alles beter'
Voordeel is dan wel dat je geen extra lijm hoeft te kopen om er een andere poster overheen te plakken!quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens reportage gezien over een vent die verliefd werd op levenloze objecten. Die had dus, serieus, seks met een wachttoren in Berlijn. Leuk toch, een foto van je schatje aan de muur?
Voor hem is dit dus perfectquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens reportage gezien over een vent die verliefd werd op levenloze objecten. Die had dus, serieus, seks met een wachttoren in Berlijn. Leuk toch, een foto van je schatje aan de muur?
Arbeit macht Alt op een tegeltje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of voor een ouder iemand.
'vroeger was alles beter'
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat je geen extra lijm hoeft te kopen om er een andere poster overheen te plakken!
Ok, wat zou je allemaal doen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:08 schreef bitterbal het volgende:
Wat zou ik graag zon Purge dag hier willen hebben.
Bovenbuurman gaat er als eerste aan. Rest zijn extraatjesquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, wat zou je allemaal doen?
Laat je gaan.
Ben je ons zo zat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:08 schreef bitterbal het volgende:
Wat zou ik graag zon Purge dag hier willen hebben.
Jep. Tijd voor een dagje niks geloof ik.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt ook moeizaam op gang vandaag?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bovenbuurman gaat er als eerste aan. Rest zijn extraatjes![]()
Misschien wat moorden op werk.
Ik heb toch heul geen overlevingsinstinct.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah met hier bedoel ik Nederland
Beetje FOK!ken, beetje koffie drinkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Tijd voor een dagje niks geloof ik.
Ja die man zit niet. Begrijp het niet. Hij loopt constant rond. Paar maanden terug ging die nog elke dag weg voor werk maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]wat is die kerel aan het uitspoken?
Heeft iedereenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb toch heul geen overlevingsinstinct.
Bovenbuurmannen zijn ook kut.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bovenbuurman gaat er als eerste aan. Rest zijn extraatjes![]()
Misschien wat moorden op werk.
Gewoon een extra dagje weekend.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje FOK!ken, beetje koffie drinken
Constant voetstappen boven je hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die man zit niet. Begrijp het niet. Hij loopt constant rond. Paar maanden terug ging die nog elke dag weg voor werk maar nu niet meer.
Wat zal ik graag zijn nek omdraaien. Hem het hoekje om laten gaan etcquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovenbuurmannen zijn ook kut.
Ik ben niet snel, ik ben niet sterk, ik kan niet richten... I'm screwed.quote:
Malle week? Wat is dat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een extra dagje weekend.
Nog twee weken, dan heb ik een malle week en een dagje vrij.
Nee ook zo rond de 30 denk ik. Denk dat die freelance werk doet nu ofzo.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Constant voetstappen boven je hoofdMisschien is hij met pensioen?
Nou dan moet je je specialiseren in de kunst van het verstoppenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet snel, ik ben niet sterk, ik kan niet richten... I'm screwed.
Feestje bij de opperbazen, dus twee nachten hotel.quote:
Daarom: nooit meer huis kopen met houten plafonds/vloeren. Te gehorig.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zal ik graag zijn nek omdraaien. Hem het hoekje om laten gaan etc![]()
Daarom vond ik die wachttoren ook wel wat. Kan ik hem zo vanaf neerknallen.
Sla ‘m aan de haak en trek bij hem in. Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook zo rond de 30 denk ik. Denk dat die freelance werk doet nu ofzo.
Oeh, da’s tof. Leuke locatie?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Feestje bij de opperbazen, dus twee nachten hotel.
Nee dat weet ik nu :p Doe ik ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom: nooit meer huis kopen met houten plafonds/vloeren. Te gehorig.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ook alles bedekken met plastic, ruimt lekker makkelijk opquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is homo en alles behalve aantrekkelijk. Het is een gnoom.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sla ‘m aan de haak en trek bij hem in. Opgelost. Slotje.
Ja eerst nog ff Dexter terugkijken voor de perfecte moordquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Daarom ook alles bedekken met plastic, ruimt lekker makkelijk op
American Psycho gekeken?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Daarom ook alles bedekken met plastic, ruimt lekker makkelijk op
Ja god, soms moet je offers brengen joh.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is homo en alles behalve aantrekkelijk. Het is een gnoom.
Bij ons blijven de gnomen gewoon stilstaan in de tuin...quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij is homo en alles behalve aantrekkelijk. Het is een gnoom.
Ik wacht wel gewoon op de dag dat we mogen purgen en anders is er elke dag de kans dat hij van de trap af flikkert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja god, soms moet je offers brengen joh.
Ja ik woon in een wat dubieuze buurt :pquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons blijven de gnomen gewoon stilstaan in de tuin...
Oh, lenig en stil ben ik ook al niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan moet je je specialiseren in de kunst van het verstoppen
Dag Ijsdraakjequote:Op dinsdag 26 november 2019 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, lenig en stil ben ik ook al niet.
Geen idee nog waar het is, wordt via de Duitsers geregeld allemaal. Wij hebben alleen gezegd dat we blijven slapen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, da’s tof. Leuke locatie?
Stop anders een briefje met deze link in zijn brievenbus, en schrijf er met dikke stift bij: "Ter inspiratie!!! Stomme, luidruchtige gnomo.".quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik woon in een wat dubieuze buurt :p
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stop anders een briefje met deze link in zijn brievenbus, en schrijf er met dikke stift bij: "Ter inspiratie!!! Stomme, luidruchtige gnomo.".
https://www.hartvannederl(...)elmatig-een-kaartje/
Die hele serie is een slap aftreksel van mijn puberteitquote:
Hard wegrennen. Iedereen die ik ooit een note heb gegeven komt dan natuurlijk verhaal halenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Wat zouden jullie doen op zon dag?
Ben toch niet de enige die een moord gaat plegen?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hard wegrennen. Iedereen die ik ooit een note heb gegeven komt dan natuurlijk verhaal halen
Serie?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die hele serie is een slap aftreksel van mijn puberteit
Ah, dan is de kans groot dat het in Duitsland is zeker?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee nog waar het is, wordt via de Duitsers geregeld allemaal. Wij hebben alleen gezegd dat we blijven slapen.
Dat zeker weten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, dan is de kans groot dat het in Duitsland is zeker?
Edit: heb andere film serie in gedachtequote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 26 november 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeker weten.
Niet zo ver Duitsland in hoor, in de buurt van Düsseldorf.
Ik leer vandaag dat er een deel 2 bestaat.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leer vandaag dat er een deel 2 bestaat.
Van de oude film is inderdaad ooit een vervolg gekomen. Die was zo briljant dat vrijwel niemand zich die kan herinnerenquote:
Boek moet ik nog altijd aan beginnen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken alleen het origineel met Christian Bale.
En het boek. Ook een aanrader trouwens
De enige link is zo te lezen dat ze Bateman erin noemen/dat 'ie erin doodgaat. Het verhaaltje zelf was totaal niet gelinkt aan AP.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van de oude film is inderdaad ooit een vervolg gekomen. Die was zo briljant dat vrijwel niemand zich die kan herinneren
Dat boek maakte vrij veel indruk, de film is een erg mager drietje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken alleen het origineel met Christian Bale.
En het boek. Ook een aanrader trouwens
Van vervolgen kun je ook niet veel meer verwachten meestalquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige link is zo te lezen dat ze Bateman erin noemen/dat 'ie erin doodgaat. Het verhaaltje zelf was totaal niet gelinkt aan AP.
Naja, zoals ik het lees, was het dus eigenlijk helemaal niet bedoeld als AP: 2, maar dat hebben ze er later van gemaakt door er een subplotje aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van vervolgen kun je ook niet veel meer verwachten meestal
Ik heb de film eerst gezien en daarna het boek gelezen. Maar ik vond de film ook niet slecht. Christian Bale zette de hoofdpersoon erg goed neer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat boek maakte vrij veel indruk, de film is een erg mager drietje.
Bale.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de film eerst gezien en daarna het boek gelezen. Maar ik vond de film ook niet slecht. Christian Bale zette de hoofdpersoon erg goed neer.
Zover was ik nog niet eens gekomenquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, zoals ik het lees, was het dus eigenlijk helemaal niet bedoeld als AP: 2, maar dat hebben ze er later van gemaakt door er een subplotje aan toe te voegen.
Wikipedia.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet eens gekomen
Mila Kunis speelt de hoofdrol, nu wil ik die film ook gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mila Kunis speelt de hoofdrol, nu wil ik die film ook gaan kijken
Dit!quote:
Dat was mijn gedachte idd ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat de inspiratie van deze film komt?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Purge
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je alles mag doen wat je wilt zonder opgepakt te worden.
Ah!quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat de inspiratie van deze film komt?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Purge
Ach, ik heb geen vijanden. En een vroegere collega die ik echt haatte heeft zelf al het loodje gelegdquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Ah!
Nooit van gehoord
Ik geloof niet dat ik dan echt specifieke wensen heb. Doe toch wel wat ik wil
Omdat het kanquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom zit ik nou weer naar sportkleding te kijken. Ik.heb.niks.NODIG.
Hahaha, wow, karmaquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen vijanden. En een vroegere collega die ik echt haatte heeft zelf al het loodje gelegd
Mijn kast is al vol.quote:
Borderlinequote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Heb net mijn stiefmoeder moeten uitleggen dat het geen normale gang van zaken is dat je omgeving op een permanente basis je post ophaalt en de planten water geeft omdat zij zo nodig maanden weg moet.
Zegt ze nou dan laat ik mijn planten wel dood gaan toch![]()
Lolololquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Heb net mijn stiefmoeder moeten uitleggen dat het geen normale gang van zaken is dat je omgeving op een permanente basis je post ophaalt en de planten water geeft omdat zij zo nodig maanden weg moet.
Als ze hier is is iemand in Berlijn die shit aan het doen en andersom hier haar buurvrouw. Haar buurvrouw doet het nu niet meer naar haar wens dus 3 keer raden wie nu weer magquote:
Ben jij de ‘omgeving’?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt als een volledig normaal functionerend persoonquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt als een goed plan om het net als de buurvrouw te doen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze hier is is iemand in Berlijn die shit aan het doen en andersom hier haar buurvrouw. Haar buurvrouw doet het nu niet meer naar haar wens dus 3 keer raden wie nu weer mag
Nou kwam er regelmatig onderuit omdat die buurvrouw het doet maar die ' loopt nu de kantjes' er van af :p Dus denk dat die wordt ' ontslagen'quote:
Waarom zou je dat in godesnaam toestaan dan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze hier is is iemand in Berlijn die shit aan het doen en andersom hier haar buurvrouw. Haar buurvrouw doet het nu niet meer naar haar wens dus 3 keer raden wie nu weer mag
Vervroegde voorjaarsopruiming houden?quote:
Ja kan je toch wel even doen Yasmin?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godesnaam toestaan dan?
Mwah, qua sportkleding valt het mee, meeste is nog prima en past ook nog goed, de ouwe meuk is er al uit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vervroegde voorjaarsopruiming houden?
Ah, je stiefmoeder is zo iemand die iedereen in haar omgeving voor haar karretje spant.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou kwam er regelmatig onderuit omdat die buurvrouw het doet maar die ' loopt nu de kantjes' er van af :p Dus denk dat die wordt ' ontslagen'
"Nee".quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan je toch wel even doen Yasmin?
Heb gezegd dat het geen permanente oplossing moet worden en dat ze maar moet gaan kiezen ofzo
'Daar heb ik geen tijd/mogelijk voor' en verder zelf laten uitzoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, je stiefmoeder is zo iemand die iedereen in haar omgeving voor haar karretje spant.
Plastic planten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb gezegd dat het geen permanente oplossing moet worden en dat ze maar moet gaan kiezen ofzo
Volgens mij is de beste optie gewoon steeds nee herhalen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
'Daar heb ik geen tijd/mogelijk voor' en verder zelf laten uitzoeken.
"Neen"quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fijne types. En laat me raden: zelf heeft ze niks voor anderen over?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaZe vindt het ook heel van vanzelfsprekend dat mensen dat doen voor haar.
Ja meestal welquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
"Neen"
Zulks een mooi woord![]()
Het is toch een takkewijf anyway?
Als iedereen het ook gewoon blijft doen als zij dat eist/vraagt snap ik dat wel jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaZe vindt het ook heel van vanzelfsprekend dat mensen dat doen voor haar.
Mja, zolang mensen je klusjes op blijven knappen voor je, is dat niet perse relevant natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:19 schreef bitterbal het volgende:
Is toch je eigen verantwoordelijkheid als je graag wisselt tussen verschillende woonplekken?
Herkenbaar wel. Ik heb ook genoeg sportkleding liggen die prima past en nog altijd kan ik het niet laten om af en toe naar nieuw spul te zoekenquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, qua sportkleding valt het mee, meeste is nog prima en past ook nog goed, de ouwe meuk is er al uit.
Minimaal. Bij de buurvrouw zou ze voor vakantie wel de plantjes doen maar denk niet dat ze hier bij mij het zelfde zou komen doen als ik paar maanden weg benquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijne types. En laat me raden: zelf heeft ze niks voor anderen over?
ja denk dat de buurvrouw zich bezwaard voelde nee te zeggen en nu expres steken laat vallen jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Als iedereen het ook gewoon blijft doen als zij dat eist/vraagt snap ik dat wel ja
True, maar na verloop van tijd ben je nog altijd de boeman als je vaak genoeg nee blijft herhalen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste optie gewoon steeds nee herhalen.Zodra je ruimte voor discussie laat bij die types ben je al de lul.
Het enige wat nog echt ontbreekt in m'n kast, is een jasje/vestje voor hardlopen. Voor als ik twijfel of het kort of lang-weer is. (Heb er nog wel een, maar die is van 25kg terug.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik heb ook genoeg sportkleding liggen die prima past en nog altijd kan ik het niet laten om af en toe naar nieuw spul te zoeken![]()
Och, lekker rustig als ze boos op je zijn om zo'n reden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, maar na verloop van tijd ben je nog altijd de boeman als je vaak genoeg nee blijft herhalen.
Yepquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat de buurvrouw zich bezwaard voelde nee te zeggen en nu expres steken laat vallen ja
Ja geef die buurvrouw groot gelijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Zo zijn/doen mensen meestal in dit soort gevallen
Ik kan hier niet mee omgaanquote:
Kom je in dat soort gevallen niet weg met een long sleef shirt? Of is dat heel raar wat ik nu zeg?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige wat nog echt ontbreekt in m'n kast, is een jasje/vestje voor hardlopen. Voor als ik twijfel of het kort of lang-weer is. (Heb er nog wel een, maar die is van 25kg terug.)
Succes ermee!quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geef die buurvrouw groot gelijk![]()
Maar goed ik zal mijn ' plicht' op mij nemen en doen wat een goede dochter hoort te doen ( langzaam de planten vermoorden)
Nou ja heb gezegd dat dit niet de normale gang van zaken is dat de omgeving faciliteert dat zij lekker kan switchen tussen plekken. Dat begreep ze niet gelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Succes ermee!
Net zoiets als het heel langzaam lostrekken van een pleister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |