Iedereen is hier welkom. We zijn een warm bad, vrede op aarde, ditdatquote:Op maandag 25 november 2019 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Dacht ik gluur hier even wist niet dat dat verboden was
Gluur maar raak hoor.quote:Op maandag 25 november 2019 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik gluur hier ook weleens. Trek het je niet aan.quote:Op maandag 25 november 2019 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Zal ik dat idd maar niet doenquote:Op maandag 25 november 2019 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik gluur hier ook weleens. Trek het je niet aan.
Ja absoluutquote:Op maandag 25 november 2019 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel lekkere dingen gegeten?
quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn thee staat koud te worden zo
Klinkt goedquote:Op maandag 25 november 2019 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluut
Heel veel geouwehoerd met vriend, geknuffeld, gedanst, gezongen, en veel lekkere dingen gegeten en gedronken![]()
Kan je het wel sneller op drinkenquote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit je het dichte topic ook nog te editten dan?quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, versleten delete-knop op mijn ipad.quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Buda heeft het er maar druk mee vanavond.
Ja, ik ben nu in 1995quote:Op maandag 25 november 2019 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je het dichte topic ook nog te editten dan?
Het is bijna ijstheequote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je het wel sneller op drinken
Oh? Vertel?quote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik hoorde vanmiddag nog een heel onzininterview over Zwitserland op de radio
Dankquote:
Long Island Ice Teaquote:Op maandag 25 november 2019 21:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker toch? Of lust je dat niet
De correspondente van de NRC zat een heel wauwelverhaal op te hangen over hoe Zwitserland voor liep op de rest van Europa op allerlei terreinen. Maar het enige concrete voorbeeld wat ze kon geven, was dat er in Zwitserland al in 2007 een bankencrisis was en bij ons twee jaar later.quote:Op maandag 25 november 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh? Vertel?
Ik heb me wel kapot gelachen om de Sinterklaasintocht in Zürich. Georganiseerd vanuit de Nederlandse vereniging daar.
Kwam ie met de rondvaartboot aan zetten
Die gewoon regulier vaart![]()
Al die toeristen keken hun ogen uit
Zwitserland en vóórlopenquote:Op maandag 25 november 2019 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De correspondente van de NRC zat een heel wauwelverhaal op te hangen over hoe Zwitserland voor liep op de rest van Europa op allerlei terreinen. Maar het enige concrete voorbeeld wat ze kon geven, was dat er in Zwitserland al in 2007 een bankencrisis was en bij ons twee jaar later.
Bowlen is leuk, heb ik met mijn 40ste met de hele familie gedaan!quote:Op maandag 25 november 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
Bontjassen zijn daar zelfs nog steeds dik in de mode, net zoals bowlen vet hip is om te doen als feest
Is bowlen niet hip meer?quote:Op maandag 25 november 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
Bontjassen zijn daar zelfs nog steeds dik in de mode, net zoals bowlen vet hip is om te doen als feest
Die dachten zeker dat het een of andere plaatselijke paus was?quote:Op maandag 25 november 2019 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh? Vertel?
Ik heb me wel kapot gelachen om de Sinterklaasintocht in Zürich. Georganiseerd vanuit de Nederlandse vereniging daar.
Kwam ie met de rondvaartboot aan zetten
Die gewoon regulier vaart![]()
Al die toeristen keken hun ogen uit
Tja, je weet nooit wie er voor jou in die gaten heeft gezetenquote:Op maandag 25 november 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Collega van me had zelfs op handgemaakte werphandschoentjes en ook zijn eigen bowlingballen, had hij even geluk dat ik niet het type ben om dat te ridiculiseren
Slettebal.quote:Op maandag 25 november 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je weet nooit wie er voor jou in die gaten heeft gezeten
Of in de schoenen....quote:Op maandag 25 november 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, je weet nooit wie er voor jou in die gaten heeft gezeten
Nou, tijdens carnaval hebben we dingen met winkelwagentjes gedaan die het zonlicht niet kunnen verdragenquote:Op maandag 25 november 2019 21:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat weet je met winkelwagen ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |