quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
psies, heeft al een sleepoog.quote:
quote:Op maandag 25 november 2019 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Dus als ze het opgezwollen en gedeeltelijk door de vissen aangevreten lijk van Dik uit de Maas vissen, mag Patty het van dichtbij bekijken.
Hoop niet dat ze kip eten anders gaat ze die compleet ontledenquote:Op maandag 25 november 2019 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Dus als ze het opgezwollen en gedeeltelijk door de vissen aangevreten lijk van Dik uit de Maas vissen, mag Patty het van dichtbij bekijken.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 25 november 2019 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik mag vrijwilligerswerk doen.
Zo kan je werkloos en uitkering trekken ook natuurlijk omschrijven
echt hequote:Op maandag 25 november 2019 20:08 schreef over_hedge het volgende:
forensisch rechercheur, die is dus juist van de feiten en dan matchen je ze met de grootste zweefteef ooit
Daar heb je mute knopjes voorquote:Op maandag 25 november 2019 20:10 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen heeft een zender voor geluid..... dus ik vraag me af... stel je krijgt enorme drang om te schijten? Dan luisteren ze gewoon mee whehe
Denk je dat of weet je dat?quote:
Weet ik.quote:
Maar het is ge-wel-dig televee!quote:Op maandag 25 november 2019 20:13 schreef Revanches het volgende:
Zij is nuchter en realistisch, hij spiritueel/zweverig en zeikerig. Mismatch dus.
Ze gaan elkaar toch niet meer zienquote:
Heb je mee gedaan?quote:
Nee heb niet mee gedaanquote:Op maandag 25 november 2019 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je mee gedaan?
Hej had ik nou vorige week nou met jou dat verhaal over vreemde kleur haar?
Ah oke, maar dan nog is er een kans dat iemand dat knopje vergeetquote:Op maandag 25 november 2019 20:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee heb niet mee gedaanMaar ik doe zelf video producties en werk altijd met professionele geluidsmannen. Vandaar.
Ging over generatie dingetje met vreemde kleuren haarquote:En zou kunnen. Dit is mijn dagelijks mensen afzeik uurtje op tv
Nee, de looks...snoetje. Is ze zwaar dan? Niet gezien.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heb je het nu over haar overgewicht?
Die gozer past er 2x in man.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:35 schreef Snowsquall het volgende:
Nee, de looks...snoetje. Is ze zwaar dan? Niet gezien.
Ze is zelf errug gefocust op uiterlijk merk ik.. en teveel blabla..quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:39 schreef Nine. het volgende:
Wat is hier lekker aan dan? En ze is te dik.
Zeker niet meer dan 8/10quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als Charlotte al een 8/10 is, wat is Doutzen Kroes dan wel niet?
Nouja ik had haar meer als een 6.5 geschat maar nog steeds een 3 omdat ze vlogger is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als Charlotte al een 8/10 is, wat is Doutzen Kroes dan wel niet?
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Nine. het volgende:
De hitsige toverheks is ook gearriveerd.
Ik bedoelde meer 2 zielen 1 gedachte.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:51 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik loop 5 min achter ivm stream
Dat over ge-annaliseer vind ikquote:
Dat zenuwachtig zijn was ook raar in dat opzichtquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:01 schreef super_tekkel het volgende:
Als helderwetende moet ze al weten met wie ze gaat eten
Ja, en ze zijn allemaal door de selectie gekomenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:04 schreef Jason22 het volgende:
Is het vandaag toevallig kalemannendag?
Gilfje DP'en dan maar?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer 2 zielen 1 gedachte.
Was te proberenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Uh, nou nee dank u. Da's niet helemaal mijn ding.
Is gewoon politiekcorrect gezever om de ander niet te kwetsen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Snowsquall het volgende:
Mensen met wie ik geen klik heb zal ik het echt niet gezellig hebben dus ik vind dit echt een domme stelling.
jawelllll, rtl5, daarna NL1quote:
Sergio vindt dat er gewoon geneukt moet wordequote:Op woensdag 27 november 2019 19:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Liefde is als elektriciteit; als een stekker er niet in zit, dan heb je geen contact."
Een date met kroes-haar was leuk geweestquote:Op woensdag 27 november 2019 19:39 schreef Snowsquall het volgende:
Wolter....misschien heet zn date Kluwer
Dan kan ze over een uurtje lekker mee kijken naar Ajaxquote:
Het is al in de zomer opgenomen.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:44 schreef Yaku het volgende:
Volgens mij moeten ze de verwarming iets zachter zetten
Ja het is wel een soort van sollicitatie ditquote:Op woensdag 27 november 2019 19:47 schreef itchycoo het volgende:
Vent stel iets van een verdiepende vraag over haar werk, hele tijd dat “ja oke *volgende vraag*”
Ja true. Zij lijkt mij wel het type waar je even een paar kwartjes in moet gooien en dat de dan gewoon lekker begint te lullenquote:Op woensdag 27 november 2019 19:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja het is wel een soort van sollicitatie ditAl stelt zij nou ook niet echt vragen
Omdat dat een soort van mijlpaal in hun leven is geweest?quote:Op woensdag 27 november 2019 19:48 schreef ook_gek het volgende:
Waarom hebben gay mensjes het altijd over hun moment uit de kast komen?
Blijkbaar jaquote:Op woensdag 27 november 2019 19:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Omdat dat een soort van mijlpaal in hun leven is geweest?
Hij betaalde toch..en hij wees af.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:50 schreef Nine. het volgende:
Eten aannemen, maar als vrieden verder willen...
Hij voelt zich echt de directeur van ik weet niet wat.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef over_hedge het volgende:
Wat een kut vragen en wat een kut antwoorden hebben die 2
Hij is echt een mafklapperquote:Op woensdag 27 november 2019 19:53 schreef Nine. het volgende:
Stoer hoor, hij is linksom ipv rechtsom gegaan.
Ben benieuwd hoe dat meestal gaat in de lgbt gemeenschapquote:Op woensdag 27 november 2019 19:53 schreef ook_gek het volgende:
Gaan we splitten? Uhm uhhhh ja ja. Haha lekker ongemakkelijk
Hij maakt haar gewoon Belachelijk. Jammer want zij is wel leuk.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:53 schreef Nine. het volgende:
Stoer hoor, hij is linksom ipv rechtsom gegaan.
Ja, hij is gewoon een droeftoeter.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:54 schreef ook_gek het volgende:
Hij maakt haar gewoon Belachelijk. Jammer want zij is wel leuk.
Heeej halloquote:Op woensdag 27 november 2019 19:54 schreef over_hedge het volgende:
Is splitten onder gays nederlands ja? Hoe doen ze dat in andere landen dan
Maar dan na een paar flessen whiskey en zware van nellequote:Op woensdag 27 november 2019 19:57 schreef Jason22 het volgende:
Ah, daar komt mevrouw Caroline Tensen aan.
En hij lijkt op de broer van piet paulismaquote:
Bij nader inzien toch niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:00 schreef itchycoo het volgende:
Huh zij zei toch net in dat tussenshot dat ze wel een klik voelde?
Hij wilde wel met haar wat drinkenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:00 schreef itchycoo het volgende:
Huh zij zei toch net in dat tussenshot dat ze wel een klik voelde?
Wat!!!! Ik zou dan zeggen, sterf jij effe lekker af kansloos stuk vreten.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:01 schreef snoesje45 het volgende:
Hij wil de rekening wel betalen want hij had hem hoger verwacht dus dan kan het wel
Wat?quote:
Misschien is het wel hordepletten of -stampen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:03 schreef over_hedge het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Ik zou het erg knap vinden als ze de 100 meter hordelopen kan doen met dat lichaam.
Ja of los van de grond kan komen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:03 schreef over_hedge het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Ik zou het erg knap vinden als ze de 100 meter hordelopen kan doen met dat lichaam.
Lief koppie, dat zeker.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:04 schreef itchycoo het volgende:
Ik vind Tamara best een mooie vrouw.
Ja dat is het idee van hordelopenquote:Op woensdag 27 november 2019 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of los van de grond kan komen.
Zo zijn wequote:Op woensdag 27 november 2019 20:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is het idee van hordelopen
Maar kan natuurlijk dat ze er net mee begonnen is. En juist bezig is met afvallen en daarom ook niet drinkt. Misschien trekken we een beetje snel conclusies
En lekker een huwelijk kapot maken van een anderquote:Op woensdag 27 november 2019 20:07 schreef ook_gek het volgende:
Hele lieve man zeg. Echt horeca man. Rustig aanhoren van problemen en dan rustig even verwerken en dan antwoorden.
Ze was keeper. Geen bal die er langs komtquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze was keeper. Geen bal die er langs komt
GASTquote:Op woensdag 27 november 2019 20:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En Harmke Pijpers.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:07 schreef Nine. het volgende:
Zij is echt net een kruising tussen Angela Merkel en Caroline Tensen.
Een echte Angelina Mensen inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:07 schreef Nine. het volgende:
Zij is echt net een kruising tussen Angela Merkel en Caroline Tensen.
Zij lijkt het niet erg te vinden, integendeel denk ikquote:Op woensdag 27 november 2019 20:12 schreef Nine. het volgende:
Lekkere turn on ook over je onzekerheden praten.
Uitzondering op de regel.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:14 schreef itchycoo het volgende:
Zij lijkt het niet erg te vinden, integendeel denk ik
Haar zie je wel aankomen.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:14 schreef itchycoo het volgende:
Getrouwd geweest. Die had ik niet zien aankomen
quote:Op woensdag 27 november 2019 20:16 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Haar zie je wel aankomen.
Voor de tegenpartij biedt het wel makkelijke opties op sexy timequote:Op woensdag 27 november 2019 20:12 schreef Nine. het volgende:
Lekkere turn on ook over je onzekerheden praten.
En is ze al door de selectieprocedure heen gekomen?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:58 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn zus heeft mijn moeder opgegeven voor First Dates!
Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 28 november 2019 10:58 schreef bloempjuh het volgende:
Lekkere milf?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:58 schreef bloempjuh het volgende:
Picsquote:Op donderdag 28 november 2019 10:58 schreef bloempjuh het volgende:
Houdt je moeder van reizen en humor? Zoekt ze een partner die open minded en oprecht is?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:58 schreef bloempjuh het volgende:
Klopt. Een collega van mijn vrouw doet ook mee, moest eerst een enorme vragenlijst invullen en daarna nog een screening en het moet nog worden opgenomen. Komt ergens begin volgend jaar aan de beurt.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
Ze zullen vast niet iedereen uitnodigen lijkt me. Zal wel eerst een screening plaatsvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:46 schreef Nine. het volgende:
Ante gaat zeker naar de hondentrimsalon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel typisch voor die homo'squote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef Nine. het volgende:
Wel heel hoog water op Scheveningen...
Hij is dus waarschijnlijk bang voor zijn evenbeeld.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef RedFever007 het volgende:
Die gast met z'n rode shirt houdt niet van saaie mensen maar is zelf het summum van saaiheid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |