quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
psies, heeft al een sleepoog.quote:
quote:Op maandag 25 november 2019 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Dus als ze het opgezwollen en gedeeltelijk door de vissen aangevreten lijk van Dik uit de Maas vissen, mag Patty het van dichtbij bekijken.
Hoop niet dat ze kip eten anders gaat ze die compleet ontledenquote:Op maandag 25 november 2019 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Dus als ze het opgezwollen en gedeeltelijk door de vissen aangevreten lijk van Dik uit de Maas vissen, mag Patty het van dichtbij bekijken.
My thoughts exactlyquote:Op maandag 25 november 2019 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik mag vrijwilligerswerk doen.
Zo kan je werkloos en uitkering trekken ook natuurlijk omschrijven
echt hequote:Op maandag 25 november 2019 20:08 schreef over_hedge het volgende:
forensisch rechercheur, die is dus juist van de feiten en dan matchen je ze met de grootste zweefteef ooit
Daar heb je mute knopjes voorquote:Op maandag 25 november 2019 20:10 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen heeft een zender voor geluid..... dus ik vraag me af... stel je krijgt enorme drang om te schijten? Dan luisteren ze gewoon mee whehe
Denk je dat of weet je dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |