vosss | maandag 25 november 2019 @ 09:18 |
# Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018? # Hoe werken grid penalties in 2018? # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? # De aero regels voor 2019 # Countdown voor 2020 [ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 14-12-2019 23:50:49 ] | |
vosss | maandag 25 november 2019 @ 09:19 |
Raceweek | |
vosss | maandag 25 november 2019 @ 09:19 |
| |
Blik | maandag 25 november 2019 @ 09:20 |
In mijn agenda staat 14:10 | |
Rossdale | maandag 25 november 2019 @ 10:13 |
Dan klopt je agenda | |
Blik | maandag 25 november 2019 @ 10:28 |
Fijn, dat is namelijk niet altijd het geval geweest | |
Zorro | maandag 25 november 2019 @ 16:58 |
Kijk gewoon even in de OP van het racetop..... oh. | |
Sjemmert | maandag 25 november 2019 @ 17:12 |
Ter info er zijn kaarten beschikbaar voor Zandvoort via 538. Ze verkopen kaarten voor tarzan in grandstand 2 a 510eu pp. Misschien interessant voor mensen die net als ik buiten de boot vielen met de loting. Ik heb er iig al 3 besteld | |
ColtZ40 | maandag 25 november 2019 @ 17:32 |
510 euro? Is geen 510 jaar... | |
THEFXR | maandag 25 november 2019 @ 17:34 |
het racetopic kan open. | |
Tarado | maandag 25 november 2019 @ 17:37 |
wow die Kalff is ook oud geworden | |
Cheeseburgert | maandag 25 november 2019 @ 17:41 |
Krijg je er ook een tuggie van een gridgirl bij of wat? Dat zijn praktisch Monaco prijzen... | |
Sjemmert | maandag 25 november 2019 @ 17:42 |
Ach anders was ik weer naar het buitenland gegaan en dan ben je wel meer kwijt. Het is ook wel een van de duurste tribunes (gold) op het circuit. | |
Sjemmert | maandag 25 november 2019 @ 17:43 |
Nee niet eens zijn gewoon de normale prijzen helaas. Zandvoort is relatief prijzig voor de kaarten in vergelijking met andere circuits. [ Bericht 5% gewijzigd door Sjemmert op 25-11-2019 18:04:14 ] | |
Sjemmert | maandag 25 november 2019 @ 17:45 |
[ Bericht 100% gewijzigd door Sjemmert op 25-11-2019 17:45:20 ] | |
KaheemSaid | maandag 25 november 2019 @ 17:47 |
Heb je er ook een leuke ervaring bij! Of je moet ook echt warm worden van Zandvoort, dat mis ik wat. | |
Nattekat | maandag 25 november 2019 @ 17:58 |
Vraag en aanbod. | |
Sjemmert | maandag 25 november 2019 @ 18:09 |
Zandvoort is 'mijn' thuis circuit. Kom daar al zo lang ik kan heugen om races te kijken maar de F1 races die daar geweest zijn waren nog voor mijn tijd. Dus de 'eerste' F1 race daar wou ik wel erg graag bij zijn. Had kaarten aangevraagd voor tarzan in grand stand 1 maar helaas niet door de loting gekomen en daar baalde ik best van. Dus ja ik wordt daar warm van en ben blij dat ik alsnog kaarten heb kunnen krijgen. | |
ColtZ40 | maandag 25 november 2019 @ 18:19 |
Nou, Spa, Nürnberg en Hockenheim heb ik allemaal bezocht voor in totaal minder geld dan dat. | |
trein2000 | maandag 25 november 2019 @ 18:26 |
Tijdens de Citroën C1 cup of wat? | |
Metalfreak | maandag 25 november 2019 @ 18:27 |
Wat ben je in Nürnberg gaan doen dan Ik denk dat je Nürburg bedoelt, dat is een aanzienlijk verschil... | |
Sjemmert | maandag 25 november 2019 @ 18:29 |
Maar dan had je geen gold tickets erbij neem ik aan ? Barcelona en Hongarije was ik zo'n 750 kwijt alles inclusief met silver tickets. Hockenheim zijn de tickets redelijk goedkoop en hoef je niet te vliegen dus dat kan inderdaad wel voor minder. | |
ColtZ40 | maandag 25 november 2019 @ 18:37 |
Nee dat niet maar ik vind de start finish lijn ook niet de beste plaats Maar over het algemeen koop ik “goedkopere” kaarten in de buurt en als ik wat verder weg en het toch al veel geld gaat kosten een zilvere tribune kaart. (Monza en Istanbul) | |
Sjemmert | maandag 25 november 2019 @ 18:54 |
Nee dat ben ik wel met je eens. Als dit main stand tickets waren op s/f had ik ze laten schieten maar ingang bocht 1 is wel nice natuurlijk. Meestal kijk ik voor leuke silver plekken ergens. | |
#ANONIEM | maandag 25 november 2019 @ 22:18 |
Genot. | |
Peterselieman | maandag 25 november 2019 @ 22:21 |
| |
JayHovah | dinsdag 26 november 2019 @ 06:28 |
Ik heb zo het gevoel dat Willliams dit weekend bekend gaat maken dat Latifi komend seizoen daar gaat rijden. Zal wel uniek zijn dat zo snel alle zitjes voor komend seizoen bevestigd zijn. | |
jpjedi | dinsdag 26 november 2019 @ 07:31 |
510 euro, sodemieters. Tis ook geen wisselgeld ook zeg. Nog niet al heb ik het op stapels liggen thuis. | |
daNpy | dinsdag 26 november 2019 @ 08:20 |
Neurenbergring | |
Sinister-D- | dinsdag 26 november 2019 @ 08:25 |
is al een tijdje het gerucht dat dat komend weekend gaat gebeuren, met name direct na de race. | |
Justevo | woensdag 27 november 2019 @ 00:39 |
Wat een duo is het ook | |
Tarado | woensdag 27 november 2019 @ 10:06 |
| |
ondeugend | woensdag 27 november 2019 @ 10:16 |
en officieel!
| |
nogeenoudebekende | woensdag 27 november 2019 @ 10:17 |
The power of dreams. . | |
ondeugend | woensdag 27 november 2019 @ 10:20 |
Het is maar voor 1 jaar voorlopig..... Benieuwd wat dat betekent | |
Tarado | woensdag 27 november 2019 @ 10:22 |
dat is voldoende om geen vertraging in de auto ontwikkeling te hebben | |
nogeenoudebekende | woensdag 27 november 2019 @ 10:24 |
Dat ze willen zien hoe de 2021 regels zich vertalen naar de baan gok ik. | |
Tarado | woensdag 27 november 2019 @ 10:30 |
of zijn er voor 2022 nog motorenregels die gewijzigd gaan/kunnen worden? | |
ondeugend | woensdag 27 november 2019 @ 10:33 |
Nou ja begrijp me goed, ik ben er blij mee hoor Maar tegelijkertijd lijkt het wat karig | |
Tarado | woensdag 27 november 2019 @ 10:41 |
mee eens | |
Mothzor | woensdag 27 november 2019 @ 11:02 |
Benieuwd wat er besloten zou zijn als er niet 3 overwinningen waren geweest. Ben blij dat ze in ieder geval nog een jaar doorgaan. Betekend continuïteit in de ontwikkeling van de auto/motor gezien de nieuwe reglementen. Slaat RedBull of Honda de plank mis zie ik heel rbr/Honda er zomaar de stekker uit trekken na 2021. | |
Fer | woensdag 27 november 2019 @ 11:16 |
Zou kunnen dat ze nog wachten op een development freeze. Er is over gesproken om vanaf 2021 niet meer verder te ontwikkelen, maar nog niet besloten. Het zou het voor Honda wel goedkoper maken, als ze stoppen met ontwikkelen. | |
beantherio | woensdag 27 november 2019 @ 11:49 |
De uitspraken van Yamamoto van eerder deze week wekten de indruk dat Honda zich best wel graag voor langere tijd willen committeren maar dat ze op zoek zijn naar zekerheden over de kosten. Dat ze zich nu laten vastleggen voor 2021 is dan al een goed teken: je gaat niet investeren in een aangepast motorconcept (per 2021) als je de kosten ervan niet over meerdere jaren kunt spreiden. Misschien dat ze zich nog wel willen indekken tegen onvoorziene ontwikkelingen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze ook na 2021 doorgaan. Het zou daarbij wel helpen als Max volgend jaar echt om de titel mee gaat doen. | |
nils7 | woensdag 27 november 2019 @ 11:50 |
Heb gegoogled maar vind alleen die win actie.. [edit] Gefunden, ergens onderin de win actie stond het. | |
sasquatsch | woensdag 27 november 2019 @ 13:28 |
Volgens mij blijven die stabiel tot en met 2024. | |
Kleffe_Dop | woensdag 27 november 2019 @ 19:58 |
Money, money, money... Er wordt nu al een tijdje voorgesorteerd op een nieuw Concorde Agreement, de huidige stamt uit 2013 en zal aflopen eind 2020. Oftewel; door je nu niet te lang vast te leggen aan de sport verschaf je jezelf daarmee een betere onderhandelingspositie aan tafel. "We willen heel graag blijven als combinatie Red Bull-Honda, maar... dan moet er wel gekeken worden naar de verdeling van het prijzengeld/tv-gelden etc...." Ga er maar vanuit dat dit politiek gemotiveerd is door Red Bull en Honda. | |
Sinister-D- | donderdag 28 november 2019 @ 08:12 |
En Latifi bevestigd voor komend seizoen. https://www.formula1.com/(...)ImKmzKt6qZU0eiF.html | |
Dven | donderdag 28 november 2019 @ 08:12 |
Slechter dan Kubica kan het niet zijn. | |
D_A | donderdag 28 november 2019 @ 08:17 |
Dat was niet echt de comeback waar ie op gehoopt had denk | |
THEFXR | donderdag 28 november 2019 @ 10:07 |
na 8 jaar eruit te zijn en het nieuwe stuur, hield hij russel goed bij. | |
nils7 | donderdag 28 november 2019 @ 10:13 |
| |
Rossdale | donderdag 28 november 2019 @ 10:47 |
Blijft toch eigenlijk wel slecht dat de F2 winnaar van dit jaar wordt afgeserveerd naar de Formule E en de numero 2 wel de F1 inrolt. | |
#ANONIEM | donderdag 28 november 2019 @ 10:49 |
Tja, dat is de F1, vroegah kochten mensen zich van adel zich ook regelmatig in. Niet wat nieuws. | |
nogeenoudebekende | donderdag 28 november 2019 @ 10:50 |
Ergste is dan nog wel zo'n standaardverklaring van Claire. 'We zijn onder de indruk van zijn prestaties in de F2' en al die blabla. Zeg gewoon dat je je team kan opdoeken zonder die centen. | |
Rossdale | donderdag 28 november 2019 @ 10:51 |
Jep ik weet het, maar toch blijft het jammer. Stroll zou normaliter ook al 10x afgeserveerd zijn natuurlijk. Kimi rijdt ook alleen nog maar rond omdat hij een hoge marketingswaarde door zijn enorme lading fans heeft. | |
ondeugend | donderdag 28 november 2019 @ 10:56 |
Vettel is trouwens vader geworden van zijn derde spruitje. En zit daarom niet in het mediagebeuren vandaag | |
JayHovah | donderdag 28 november 2019 @ 11:42 |
| |
nogeenoudebekende | donderdag 28 november 2019 @ 11:59 |
Mooie timing weer Seb. . | |
ondeugend | donderdag 28 november 2019 @ 12:01 |
Ja hij zou samen met Karel het incident uitleggen vandaag. Maar liever regelde hij een bevalling | |
Tarado | donderdag 28 november 2019 @ 12:08 |
en Bottas van z'n zusje af
| |
ondeugend | donderdag 28 november 2019 @ 12:09 |
Ja dat had ik al express in shownieuws topic gepost. F1 / F1 Shownieuws! Maar sneu natuurlijk. Moet hij ook nog achteraan starten zondag. | |
Tarado | donderdag 28 november 2019 @ 12:10 |
OK dat topic volgde ik nog niet | |
ondeugend | donderdag 28 november 2019 @ 12:11 |
Het houdt de achterklap lekker bijelkaar | |
Tarado | donderdag 28 november 2019 @ 12:13 |
dit is geen achterklap toch maar gewoon zijn nieuwe tactiek voor de wereldtitel van 2020, gewoon meer als een Lewis door het leven geen, het is wachten op een vegan dieet. | |
Gaoxing | donderdag 28 november 2019 @ 13:27 |
En een hont. | |
nogeenoudebekende | donderdag 28 november 2019 @ 13:33 |
Bottas is meer van de paarden. | |
Gaoxing | donderdag 28 november 2019 @ 13:44 |
Maar daar word je geen wereldkampioen mee. Dat blijkt maar weer.... | |
nogeenoudebekende | donderdag 28 november 2019 @ 13:49 |
Oh zeg dat niet te snel. | |
Weltschmerz | donderdag 28 november 2019 @ 14:19 |
Honda's "big step forward" main factor in Toro Rosso gains Dus Honda komt met een flinke dot extra vermogen, RBR vraagt om een technical directive die insinueert dat Ferrari vals speelt. Vervolgens blijkt de Ferrari motor nog even sterk tov Mercedes, maar is RBR met de nieuwe motor een ietsiepietsie sneller, en dan is bewijjs van vals spelen door Ferrari geleverd. En mensen trappen daar nog massaal in ook. Achterbakse spelletjes. | |
Tarado | donderdag 28 november 2019 @ 14:24 |
en dit artikel ontkracht het allemaal? Voor 2020 plaatst de FIA een extra fuel flow sensor die niet te manipuleren valt, waarom zouden ze dat toch doen? | |
Weltschmerz | donderdag 28 november 2019 @ 14:31 |
Als Honda een vermogenssprong heeft gemaakt, wat nou een paar weken geleden rond de brandstofmeterinsinuatie niet van de daken werd geschreewd, wat blijft er dan over van die toch al uiterst magere aanwijzing dat Ferrari in vermogen zou zijn achteruitgegaan na de directive? Omdat het plaatsen van fuelsensor die te manipuleren risico op manipulatie geeft? RBR heeft aan de FIA laten zien dat zij een manier hadden bedacht om de fuelsensor te manipuleren. De FIA heeft blijkbaar geconstateerd dat RBR dat had kunnen doen zonder opgemerkt te worden. | |
Blik | donderdag 28 november 2019 @ 14:40 |
BNW is ergens anders | |
#ANONIEM | donderdag 28 november 2019 @ 15:12 |
| |
Smacked_Actor | donderdag 28 november 2019 @ 15:34 |
daNpy | donderdag 28 november 2019 @ 15:36 |
Is dit het live topic? | |
#ANONIEM | donderdag 28 november 2019 @ 15:44 |
Nee, die is er nog niet, verkeerde maan-stand. | |
nogeenoudebekende | donderdag 28 november 2019 @ 15:50 |
F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2019 #1 | |
#ANONIEM | donderdag 28 november 2019 @ 15:57 |
Niet gelinkt | |
nogeenoudebekende | donderdag 28 november 2019 @ 16:05 |
Heb even geen desktop in de buurt. | |
Donderkonijn | donderdag 28 november 2019 @ 17:49 |
Kimi had Giovanni wel inde tas zitten bij Alfa en heeft de nodige puntjes bij elkaar gesprokkeld. Stroll rijd echt alleen puur vanwege pappa's geld mee en heeft al aan tenminste 1 overduidelijk betere coureur (ocon, ook al mag ik m echt niet) het stoeltje gekost. Ocon kon Perez tenminste nog bijhouden. | |
daNpy | donderdag 28 november 2019 @ 18:02 |
Bijhouden, in de muur drukken, same same | |
Fer | donderdag 28 november 2019 @ 19:43 |
Tost verteld eigenlijk over een tactiek met lage downforce, hoge topsnelheid en dan tijdens de race je banden sparen en de bochtige delen. Dat is wat Ferrari al het hele seizoen probeerde. Het werkte in Singapore, maar helaas niet genoeg voor een overall resultaat. | |
Bonobo11 | donderdag 28 november 2019 @ 19:45 |
Nee, Stroll's aanwezigheid kost een ander helemaal geen stoeltje, het levert een extra stoeltje op voor Lance zijn teammaat. Zonder Stroll staat er een team minder aan de start. | |
Donderkonijn | donderdag 28 november 2019 @ 20:09 |
Das ook weer waar. Daarom vind ik m ook en kwal ( en Mexico vorig jaar natuurlijk.) | |
Rossdale | donderdag 28 november 2019 @ 20:26 |
GPS data is uiterst mager? Misschien hingen er nog wel ergens enkele denkbeeldige camera's waar je jouw mening mee kunt draaien | |
Rossdale | donderdag 28 november 2019 @ 20:28 |
Sinds zijn switch van Williams naar Force India heb je inderdaad wel gelijk | |
Predator40 | zaterdag 30 november 2019 @ 00:23 |
Wat pas echt achterbaks is is dat Ferrari opzettelijk een sensor stoort, nu keihard door de mand vallen en het nog steeds ontkennen. terecht dat redbull met een TD komt en dat is nog netjes gedaan van ze, ze hadden ook voor een schorsing van Ferrari kunnen gaan, had een erg goede kans gehad. De cheat is in ieder geval confirmed op meerdere vlakken van zowel Ferrari als de FIA. | |
Evenstar | zaterdag 30 november 2019 @ 00:25 |
Nee joh, is allemaal toeval, Ferrari is poeslief en de Italianen zouden nooit valsspelen. Ofzo. | |
Predator40 | zaterdag 30 november 2019 @ 00:30 |
zaterdag 30 november 2019 00:25 schreef Kyran het volgende:[/b] [..] Nee joh, is allemaal toeval, Ferrari is poeslief en de Italianen zouden nooit valsspelen. Ofzo. [/quote] nu wel ja, en dat is te zien en lekker met minder downforce rijden "wij hebben nog steeds dezelfde topsnelheid hoor" maar ondertussen er elke VT een paar keer vanaf schuiven. | |
Rob-Locks | zaterdag 30 november 2019 @ 00:46 |
honda is nu echt de tweede motor van het veld na ferrari misschien zelfs nummer 1 na deze update | |
Donderkonijn | zaterdag 30 november 2019 @ 01:47 |
ik weet niet Abu Dhabi ziet er na de vrije trainingen weer heel anders uit. Zegt nog niks maar toch. halve seconde van de pace af. | |
opgebaarde | zaterdag 30 november 2019 @ 02:24 |
Weltschmerz is het hier met ons over oneens. Ferrari is ook na de zomer ondanks alle polepostitions en overwinningen nog steeds maximaal het derde team | |
Rob-Locks | zaterdag 30 november 2019 @ 02:32 |
dat ligt aan de red bull die is echt kut vergeleken met vorige jaren | |
Donderkonijn | zaterdag 30 november 2019 @ 10:53 |
Mwa dat denk ik niet. Vorig seizoen ja, toen zaten ze er aan het begin echt helemaal naast. Dit seizoen met een nieuwe motor is het best aardig gegaan voor een tussenjaar met verschillende podia en 3 x winst. | |
Fer | zaterdag 30 november 2019 @ 12:23 |
Ja die motor hoeft maar 3-4 races, die kan een standje hoger gezet worden. Vanmiddag draaien ze allemaal een rondje full power. | |
Peterselieman | zaterdag 30 november 2019 @ 12:36 |
Ik zou zeggen derde motor, maar het gat met Mercedes is behoorlijk verkleind | |
trein2000 | zaterdag 30 november 2019 @ 14:14 |
Ferrari weer een vetorecht bedongen. Tot zover de geloofwaardigheid van liberty media. | |
Rob-Locks | zaterdag 30 november 2019 @ 14:47 |
waarom wonnen ze dan niet in monaco en singapore, dat ligt echt aan de auto hoor | |
Rob-Locks | zaterdag 30 november 2019 @ 14:48 |
nee man ze hebben zoveel updates gedaan dit jaar en vorige race waren ze veel sneller dan mercedes | |
JayHovah | zondag 1 december 2019 @ 07:38 |
Ik ben benieuwd wat er met de gezondheid van George Russell aan de hand is. In zijn interview met Sjek na Q1 deed hij nogal vaag... Na het weekend een statement van het team of hemzelf? Ziekte van Pheiffer? | |
Tinos85 | zondag 1 december 2019 @ 07:46 |
Monaco omdat Verstappen Hamilton niet voorbij kon. Singapore had RBR al aangegeven dat ze na een fout in de simulator hun afstelling verneukt hadden. | |
opreis | zondag 1 december 2019 @ 08:58 |
Ik vind de Ferrari motor nu echt lastig in te schatten sinds die recente regels. | |
franklop | dinsdag 3 december 2019 @ 15:50 |
Testdag 1 zit erop. Geen kloot van te zeggen, maar denk dat Williams wel op wat meer meters had gehoopt | |
nogeenoudebekende | dinsdag 3 december 2019 @ 15:55 |
Knap ook van Williams dat ze iemand hebben gevonden die nog langzamer is dan kubica. . | |
Peterselieman | dinsdag 3 december 2019 @ 20:00 |
Hij is beter dan zijn pa die in 2005 in Hongarije een vrije training voor Minardi afwerkte en tien seconden langzamer was dan de rest. Mooiste was nog dat hij over de boordradio riep dat hij binnen zou komen omdat hij te veel grip had. Ook bleef hij na zijn spin zitten omdat hij niet wist hoe het stuurwiel er af moest https://wtf1.com/post/rem(...)-session-in-hungary/ | |
sasquatsch | dinsdag 3 december 2019 @ 20:06 |
Vooral Renault denk ik. Williams heeft in totaal 128 ronden gereden. Meer dan Renault, McLaren en Racing Point. | |
nogeenoudebekende | dinsdag 3 december 2019 @ 20:06 |
Ja ik dacht eerst dat het die pa was maar die is ook alweer dik 50. . | |
nogeenoudebekende | woensdag 4 december 2019 @ 10:49 |
Bottas mag wel oppassen. Russel doet echt niet onder voor hem. | |
TAV74 | woensdag 4 december 2019 @ 10:52 |
Russel gaat imo echt veel beter worden dan Bottas. | |
sasquatsch | woensdag 4 december 2019 @ 20:19 |
opgebaarde | woensdag 4 december 2019 @ 20:24 |
Russell gaat komend jaar nogmaals elke kwalificatie van zijn teamgenoot winnen. Die staat eind volgend jaar gewoon op 41-0 | |
Tinos85 | donderdag 5 december 2019 @ 10:18 |
https://www.autosport.com(...)ding-cars-at-testing De auto’s mogen geen verstoppertje meer spelen bij de pre season tests. | |
VacaLoca | donderdag 5 december 2019 @ 10:54 |
Valt toch wel mee? 128 rondjes scheelt niet zoveel met de andere teams. Renault wel weinig. | |
#ANONIEM | donderdag 5 december 2019 @ 11:14 |
Wat moet dat een fijn gevoel zijn geweest voor Russel, van de Williams naar de Merc. | |
Lokale_Notabele | donderdag 5 december 2019 @ 11:53 |
Moet je dit zien: https://lt.tommy.com/lewis-hamilton-blessed-t-shirt-mw0mw11467118 Leuk voor onder de kerstboom. | |
ESF1Gamer | donderdag 5 december 2019 @ 14:15 |
[ Bericht 75% gewijzigd door ESF1Gamer op 05-12-2019 18:09:41 ] | |
nogeenoudebekende | vrijdag 6 december 2019 @ 10:40 |
Liegeenboul is het spoor helemaal bijster. Mercedes heeft de zwakste motor in het veld. Ferrari en Renault de sterkste. https://racingnews365.nl/(...)kste-motor-te-hebben | |
StateOfMind | vrijdag 6 december 2019 @ 10:55 |
Is die man ook een cabaretier of zo | |
ESF1Gamer | vrijdag 6 december 2019 @ 11:10 |
Kan iemand hem vertellen dat ie geen lachgas moet gebruiken | |
THEFXR | vrijdag 6 december 2019 @ 12:33 |
nog meer regels | |
Justevo | vrijdag 6 december 2019 @ 12:46 |
Ik dacht dat ze het makkelijker wilde maken met de banden. Ik vond roze, paars, rood, geel etc toch een stuk duidelijker. | |
sasquatsch | vrijdag 6 december 2019 @ 19:59 |
En door deze hersenspinsels lijkt het chassis nog slechter dan dat die is en wordt de verantwoordelijke man daarvoor, Nick Chester, geslachtofferd. http://www.motorsportweek.com/news/id/25481 | |
Peterselieman | vrijdag 6 december 2019 @ 20:07 |
Dat was mijn gedachte dus ook. Dan moet het chassis dit jaar dus in de categorie Williams zijn geweest | |
Tijn | vrijdag 6 december 2019 @ 21:01 |
Lekker handige timing, ze zijn al maanden bezig met de nieuwe auto van volgend jaar. Doe zoiets dan voor de zomerstop, dan kun je het jaar erop iig nog een beetje redden. | |
#ANONIEM | zaterdag 7 december 2019 @ 20:27 |
Kubica pas 35? Ik dacht dat ie al halverwege de 40 zou zijn. | |
#ANONIEM | zaterdag 7 december 2019 @ 21:16 |
| |
Tijn | zaterdag 7 december 2019 @ 21:16 |
Tuurlijk niet, Kimi Raikkonen is de oudste coureur op de grid en die is net 40. | |
#ANONIEM | zaterdag 7 december 2019 @ 21:19 |
Ze lopen me te beflikkeren. Oh hij is echt 35. [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2019 21:20:31 ] | |
sasquatsch | dinsdag 10 december 2019 @ 12:47 |
De F1 rijdt ook volgend seizoen op de 2019 spec Pirelli banden. De 2020 spec, waar vorige week nog mee is getest, is niet door de stemming gekomen. https://www.fia.com/news/(...)1-tyre-specification | |
Rossdale | dinsdag 10 december 2019 @ 17:09 |
Leuk voor Haas | |
M.Melandri | dinsdag 10 december 2019 @ 17:16 |
Ze kunnen er niks van bij Pirelli. Blijft een grote aanfluiting voor de Formule 1. | |
hole1988 | dinsdag 10 december 2019 @ 19:43 |
Doordat Rusland de komende periode wordt geband op WK's, en dus ook in de formule 1, krijgt Kvyat een nieuwe vlag bij zijn naam. | |
beantherio | dinsdag 10 december 2019 @ 20:55 |
Het doorgaan van de Russische grand prix is onzeker geworden door de ban: Russian Grand Prix promoters 'confident' race will go ahead despite sporting ban | |
Donderkonijn | dinsdag 10 december 2019 @ 21:59 |
Al zou het zo zijn, in verhouding gaan Renaults te vaak kaput en dat kost teams teveel punten en daarom lopen ze weg, aangezien Renault dat gegeven al pakweg 4-5 jaar niet onder controle kan krijgen, en Mercedes en Honda (dit jaar) wel. Ferrari vind ik een beetje erom hangen, die dingen zijn snel maar gaan ook vaak stuk. | |
TagForce | woensdag 11 december 2019 @ 10:00 |
| |
vosss | woensdag 11 december 2019 @ 10:29 |
De enige van de huidige coureurs die nog tegen Jos The Boss geraced heeft. . | |
Degodvader | woensdag 11 december 2019 @ 10:56 |
Als hij halverwege de 40 is, is hij een van de jongste coureurs de grid | |
Sabata | woensdag 11 december 2019 @ 11:01 |
Vlag van de Russische Marine zou nog kunnen. Wit met een blauw Andreaskruis | |
Rossdale | woensdag 11 december 2019 @ 11:03 |
-Error- Bedoelde u wellicht oudste van de grid? | |
nogeenoudebekende | woensdag 11 december 2019 @ 11:06 |
Nee onder neutrale vlag. Volgens mij is dat de olympische vlag. | |
Degodvader | woensdag 11 december 2019 @ 11:11 |
Neuh, met 20 jaar zou hij bij de jongsten horen flauw taalspel dit | |
Sometimes | woensdag 11 december 2019 @ 11:11 |
Met “halverwege de 40” bedoelen we gewoonlijk iemand die rond de 35 is. Maar als je het heel letterlijk neemt dan wordt het 20. Denk ik. | |
#ANONIEM | woensdag 11 december 2019 @ 11:15 |
Daarom moest ik ook lachen om z'n opmerking. Ik lees halverwege de 40 ook als 35. | |
potjecreme | woensdag 11 december 2019 @ 11:38 |
Hier heb ik nog nooit van gehoord. | |
Rossdale | woensdag 11 december 2019 @ 11:39 |
Precies, halverwege de 40 is 45, niet 35 Of inderdaad als je het letterlijk neemt 20 jaar oud... ok vooruit | |
potjecreme | woensdag 11 december 2019 @ 11:47 |
Bedankt!! De wereld klopt weer. | |
Tijn | woensdag 11 december 2019 @ 12:19 |
Inderdaad! Er zijn een handjevol coureurs die zowel tegen Jos als Max hebben gereden: - Kimi Raikkonen - Jenson Button - Felipe Massa - Fernando Alonso Dat was het denk ik? [ Bericht 1% gewijzigd door Tijn op 11-12-2019 13:51:14 ] | |
Rossdale | woensdag 11 december 2019 @ 12:29 |
Volgens mij heeft Massa nooit tegen Jos geraced. | |
Mothzor | woensdag 11 december 2019 @ 12:52 |
Klopt. In 2002 reed Massa voor Sauber en werd Jos aan de kantgezet voor Frentzen (volgens mij?). In 2003 had Jos weer een race stoeltje bij Minardi en zat Massa zonder. Jos stopte na 2003 en Massa stapte in 2004 weer in | |
#ANONIEM | woensdag 11 december 2019 @ 13:50 |
Iemand van 45 is halverwege IN de 40. | |
Tijn | woensdag 11 december 2019 @ 13:51 |
Ah, inderdaad. | |
spectrumanalyser | woensdag 11 december 2019 @ 14:22 |
Rossdale | woensdag 11 december 2019 @ 15:06 |
Halverwege de veertig(erjaren) | |
SiGNe | woensdag 11 december 2019 @ 15:27 |
https://www.formula1.com/(...)YnAjVgGN8EpoSqdK3_eg Max heeft de meete fans! | |
flipsen | woensdag 11 december 2019 @ 15:41 |
@vosss is het al raceweek? [ Bericht 8% gewijzigd door flipsen op 11-12-2019 16:15:22 ] | |
ondeugend | donderdag 12 december 2019 @ 12:35 |
Ferrari presenteert zich op 11 februari Bron | |
vosss | donderdag 12 december 2019 @ 12:40 |
Duurt lang!!! | |
fathank | donderdag 12 december 2019 @ 19:18 |
Wat? Halverwege de 40 is 35? Voor normale mensen is dat 45 hoor | |
Whiskers2009 | donderdag 12 december 2019 @ 19:24 |
Nee, halverwege de 40 is (rond de) 45. | |
Whiskers2009 | donderdag 12 december 2019 @ 19:26 |
Nope Iemand van 45 is halverwege de 40. | |
jpjedi | donderdag 12 december 2019 @ 19:46 |
Uhuh 😂😂 | |
#ANONIEM | donderdag 12 december 2019 @ 19:57 |
Is het al raceweek? | |
Sometimes | donderdag 12 december 2019 @ 20:13 |
Klopt, jullie hebben gelijk. | |
nogeenoudebekende | donderdag 12 december 2019 @ 20:17 |
Nog 93 dagen tot de race. | |
Mothzor | donderdag 12 december 2019 @ 22:13 |
En de wetenschap dat als de eerste race is we weer richting het voorjaar gaan | |
nils7 | vrijdag 13 december 2019 @ 14:06 |
Gelukkig is er Formule E en vroeger A1GP Anders zat je elk weekend opgescheept met de Nationale versie van NASCAR alleen dan op het ijs :-( | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 14:14 |
Dit weekend is er ook WEC. | |
sasquatsch | vrijdag 13 december 2019 @ 14:36 |
En Asian F3 en WTCR | |
Rianne84 | vrijdag 13 december 2019 @ 17:56 |
En vanavond max the movie bij Ziggo sport | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 18:01 |
Wanneer kom Drive 2 Survive uit eigenlijk? | |
JayHovah | vrijdag 13 december 2019 @ 18:47 |
Ze moeten eerst de scheldwoorden van Gunther Steiner eruit filteren dus dat duurt nog wel een maandje of 3... | |
Sinister-D- | vrijdag 13 december 2019 @ 20:11 |
Steiner | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 20:15 |
Las van de week dat Max nogal wat kwaad bloed gezet hij met zn valsspelen-opmerking bij de hoge heren van Ferrari en dat de baas daar gezegd had dat Max nooit of te nimmer bij Ferrari zou rijden daardoor. Dat was dus niet die nerd van het F1 team, maar de baas van Ferrari zelf zegmaar. | |
Smacked_Actor | vrijdag 13 december 2019 @ 20:19 |
Nou beter | |
Kleffe_Dop | vrijdag 13 december 2019 @ 20:26 |
Kijkend naar de tactisch gekozen release datum van vorig jaar zal het waarschijnlijk zo'n 2/3 weken voor Australië zijn. | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 20:38 |
Haha ja. Ze komen toevallig ook met een nieuwe motorarchitectuur volgend seizoen. | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 20:39 |
Bah dat duurt lang. | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 20:39 |
92 dagen min 14 a 21 dagen. Geen idee hoe lang dat precies is | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 20:40 |
Wel 2 dagen minder bij de tests. | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 20:41 |
Man ik heb vakantie; ik ben je kwijt ! | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 20:42 |
Nog maar 6 dagen i.p.v. 8 in Barcelona. | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 20:43 |
En bij mij hebben er 2 nu vakantie dus mijn werk begint nu. . | |
twiFight | vrijdag 13 december 2019 @ 20:48 |
Het zal ook eens niet met die heethoofdjes. Dan vond ik Vettel zijn reactie toch echt tien keer beter. | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 20:50 |
#huisvaderstruggles | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 20:50 |
Ook hilarisch. Ferrari zal haar veto zetten mocht Wolff voor een functie bij de FIA gaan. Kan niet dat iemand die teambaas is geweest zo'n functie gaat vervullen zeggen ze. Gek genoeg was dat bij Todt geen probleem. | |
Tijn | vrijdag 13 december 2019 @ 20:58 |
Max heeft ook 0,0 interesse om ooit voor Ferrari te rijden, dus daar mist-ie niks aan. | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 21:00 |
En daarbij was Todt niet zomaar een functie bij de FIA, maar meteen de baas van de FIA. Ferrari Als ik ooit rijk zou worden dan kocht ik zeer zeker geen auto van die spaghettivreters | |
flipsen | vrijdag 13 december 2019 @ 21:11 |
Als ik ooit rijk zou worden dan kocht ik zeer zeker gewoon heel die fabriek op, gooide vervolgens de auto´s op de grond en zou er op gaan stampen | |
nogeenoudebekende | vrijdag 13 december 2019 @ 21:12 |
. | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 21:17 |
! | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:39 |
Ik zou Jordan terug brengen of het kleine maar o zo leuke Arrows | |
Whiskers2009 | vrijdag 13 december 2019 @ 22:39 |
Max the movie. Kamphues | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:39 |
Heb ik ook aanstaan | |
Whiskers2009 | vrijdag 13 december 2019 @ 22:40 |
Dacht al dat je het wellicht wilde zien. Was op weg naar het andere topic om het je te melden | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:42 |
Ik hou zo'n dingen wel bij hoor | |
Whiskers2009 | vrijdag 13 december 2019 @ 22:44 |
Beter dubbel dan helemaal niet | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 22:44 |
Als je Tom Walkinshaw maar thuis laat. . | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:45 |
Zelfs die vond ik ergens wel leuk, stuk chagerijn | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 22:46 |
Leeft die vent eigenlijk nog wel? Al jaren niks meer over gehoord. | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:47 |
Leeft niet meer | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 22:47 |
Ok, dat had ik even gemist. | |
Whiskers2009 | vrijdag 13 december 2019 @ 22:48 |
Ja hallo, ga ik braaf naar het goede topic... | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:49 |
Onee die bedoelde ik helemaal niet , ik bedoelde Paul Stoddart, díe vond ik leuk | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:50 |
Maar Tom is er inderdaad niet meer | |
vosss | vrijdag 13 december 2019 @ 22:51 |
Ja maar die was niet van Arrows he Stoddart was altijd goeie televisie. Zijn getier na dat bandendebacle op Indy kan ik me nog als de dag van gisteren heugen. Die was echt pislink. | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:52 |
Ja weet ik, dat was Minardi, ook leuk | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 22:54 |
Eddie Jordan toch ook, heerlijk toen | |
D_A | vrijdag 13 december 2019 @ 23:34 |
Die gele snake Jordan | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 23:48 |
We kunnen beter weer naar hier, want dit is algemeen dus ook oude herinneringen | |
#ANONIEM | vrijdag 13 december 2019 @ 23:54 |
Een van de mooiere auto's voor een fotograaf lijkt me | |
ESF1Gamer | zaterdag 14 december 2019 @ 10:29 |
| |
Sinister-D- | zaterdag 14 december 2019 @ 11:28 |
En Stoddard maar paffen in 't paddock gedurende dat interview. Kan me de beelden nog zo voor halen | |
Mothzor | zaterdag 14 december 2019 @ 12:26 |
Toch mis ik dat soort figuren wel in de hedendaagse F1. No nonsense, heerlijk. Max en Raikkonen zijn eigenlijk nog de enige die af en toe gewoon zeggen wat ze vinden. Maar alles wordt tegenwoordig zo uitvergroot dat ook deze twee steeds meer op hun uitspraken letten helaas. | |
Donderkonijn | zaterdag 14 december 2019 @ 12:53 |
Dan wel Jordan zoals het hoort he. Knalgele bolides omringd door schaars geklede dames. Fuck die feministische onzin . En dan ook een coureur er bij die lak aan alles heeft zoals Irvine destijds. | |
tja77 | zaterdag 14 december 2019 @ 13:01 |
Katy Price op die bolide in een strak gele bikini om het af te maken. | |
Donderkonijn | zaterdag 14 december 2019 @ 15:13 |
Doe maar iets met een wat mindere botox kop zeg, gatverdamme. | |
twiFight | zaterdag 14 december 2019 @ 16:16 |
Gozer helemaal flippen natuurlijk (la mia fabbrica cosa fai?) En ik zo van ja ik heb hem toch gekocht he! hehehehe | |
Tijn | zaterdag 14 december 2019 @ 16:44 |
| |
Jane | zaterdag 14 december 2019 @ 17:07 |
| |
Kickinalfa | zaterdag 14 december 2019 @ 19:12 |
Over Jordan gesproken https://racingnews365.nl/(...)mt-wolff-met-hem-mee | |
Peterselieman | zaterdag 14 december 2019 @ 20:53 |
Gunther Steiner kan ook mooi uit zijn slof schieten | |
ESF1Gamer | zaterdag 14 december 2019 @ 22:18 |
Hij doet me meest denken aan Paul Stoddart. De rest is van de teambazen zijn door pr wol geverfd | |
Peterselieman | zaterdag 14 december 2019 @ 22:20 |
Wat dat betreft missen we Niki Lauda ook | |
Rossdale | zaterdag 14 december 2019 @ 22:23 |
Zelfs eikelsteen soms een heel klein beetje | |
tja77 | zondag 15 december 2019 @ 07:06 |
Was toentertijd weinig mis met die deerne. | |
#ANONIEM | zondag 15 december 2019 @ 11:21 |
Ferrari is nog steeds piswoest op Verstappen: https://www.telegraaf.nl/(...)t-verstappen-trap-na | |
Tarado | zondag 15 december 2019 @ 11:25 |
het is wachten op de rechtszaak , sue him or shut up zou ik zeggen | |
Fer | zondag 15 december 2019 @ 12:12 |
Denk dat Ferrari implodeert na het einde van Marchionne. Zitten nu alleen zakkenvullers van de Fiat familie, die hebben nog nooit gewerkt in hun leven. | |
nogeenoudebekende | zondag 15 december 2019 @ 12:16 |
Dit stond 3 dagen geleden al op de diverse blogjes. | |
daNpy | zondag 15 december 2019 @ 12:17 |
Het Ferrari dat al 11 jaar geen WK is? Het Ferrari dat achter de 22 jarige in de WK stand is geëindigd? | |
nogeenoudebekende | zondag 15 december 2019 @ 12:30 |
Mooi voorbeeld ook van de chaos daar. Eerst zegt binotto dat ze zich niks aantrekken van een 22 jarige snotneus en daags daarna gaat de grote baas er even een punt van maken. | |
Ferry_76 | zondag 15 december 2019 @ 13:29 |
https://www.ad.nl/auto/wa(...)-te-rijden~a7a8d883/ x1000 | |
nogeenoudebekende | zondag 15 december 2019 @ 13:32 |
Goeie troll. . | |
lord_bono | zondag 15 december 2019 @ 14:02 |
Twee jaar op rij, terwijl Red Bull de mindere auto heeft | |
#ANONIEM | zondag 15 december 2019 @ 14:16 |
Ferrari lult uit z'n nek. Als Max wil, wordt er even publiekelijk excuus uitgebracht en rijdt hij in 2021 in het rood. Ferrari maakt regelmatig fouten, maar dit gaan ze niet verkloten | |
#ANONIEM | zondag 15 december 2019 @ 14:22 |
Zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Dat ziet iedereen met een beetje verstand nog wel. | |
Donderkonijn | zondag 15 december 2019 @ 14:28 |
Dit. Ze laten echt geen kans liggen om WK materiaal in huis te halen. | |
Nebelwerfer | zondag 15 december 2019 @ 16:16 |
Ze zullen Max niet naast Leclerc zetten. Zodra ze geen kampioensmateriaal hebben zullen de principes hard minder worden. | |
Donderkonijn | zondag 15 december 2019 @ 16:23 |
Max was Leclerc inde klassen hiervoor meestal de baas. Dat weten ze bij Ferrari ook. En bij Mercedes. | |
Ferry_76 | zondag 15 december 2019 @ 17:46 |
Volgens Eddie Jordan gaat Hamilton naar Ferrari in 2021, en neemt hij Toto Wolff dan ook mee. | |
opreis | zondag 15 december 2019 @ 19:31 |
Lijkt me sterk dat 1 van de grote jongens nu al een beslissing heeft gemaakt voor 2021 | |
Donderkonijn | zondag 15 december 2019 @ 19:59 |
Jordan heeft ongeveer een 50/50 succes rate met zijn voorspellingen dus zegt niks | |
Sinister-D- | zondag 15 december 2019 @ 20:21 |
Jordan elk uur roepen dat het 2 uur is op die manier kan ik ook 1 gok op de 12 goed hebben.... | |
ETA | maandag 16 december 2019 @ 18:56 |
Uit een betrouwbare bron gehoord dat GP Zuid Afrika en Miami zijn bevestigd voor 2021. Welke GP's er van de lijst afvallen, geen idee. | |
nogeenoudebekende | maandag 16 december 2019 @ 18:58 |
Waarom zouden er afvallen? Ze willen toch naar de 25 races dacht ik ergens gelezen te hebben. En Kyalami. . | |
Peterselieman | maandag 16 december 2019 @ 19:17 |
en de monteurs dan? Die zijn al bijna het hele jaar van huis | |
nogeenoudebekende | maandag 16 december 2019 @ 19:22 |
Tja daar zullen ze ook wel naar betaald krijgen dunkt me. Geen idee verder. Wellicht een soort ploegendiensten? . | |
sasquatsch | maandag 16 december 2019 @ 20:51 |
Spanje is onzeker of die na 2020 nog op de kalender staat. | |
Rossdale | maandag 16 december 2019 @ 22:06 |
Met de budgetcap zal dat ook wel minder worden. Maar meer races dan zullen ze inderdaad wel in een soort ploegen moeten gaan werken | |
THEFXR | maandag 16 december 2019 @ 22:07 |
rubbereend | dinsdag 17 december 2019 @ 10:46 |
raceweekenden met een dag inkorten | |
Tinos85 | dinsdag 17 december 2019 @ 10:49 |
Salarissen tellen volgens mij niet mee in de budgetcap. | |
Rossdale | dinsdag 17 december 2019 @ 11:05 |
Alleen de hoogste topsalarissen tellen niet mee Die van de monteurs dus wel | |
sasquatsch | dinsdag 17 december 2019 @ 13:23 |
Extra raceweekenden betekent ook een hogere budgetcap. De 175 miljoen dollar is gebaseerd op 21 races. Elke race meer betekent 1 miljoen dollar meer budgetcap, dus daar kunnen de monteurs extra van betaald worden | |
Fer | dinsdag 17 december 2019 @ 13:32 |
Gaan ze nou nog de weekenden inkorten? Iets van vrijdagochtend opbouwen + pr geneuzel. Vrijdagmiddag P1 Zaterdagochtend P2 en daarna Q. | |
Nattekat | dinsdag 17 december 2019 @ 13:59 |
Waar komt RSA nou weer vandaan. En Miami heeft wmb niets te zoeken op de kalender. | |
daNpy | dinsdag 17 december 2019 @ 14:02 |
Dat zal weinig helpen denk ik. | |
daNpy | dinsdag 17 december 2019 @ 14:04 |
Wanneer komen echte circuits weer terug, zoals Donington park en Istanbul park. Dat zijn mooie banen. | |
Tarado | dinsdag 17 december 2019 @ 14:09 |
waarom? Is toch niet zo vreemd dat ze meer dan 1 race in de VS willen. | |
Tarado | dinsdag 17 december 2019 @ 14:10 |
als het niet meer om (zoveel) geld gaat | |
daNpy | dinsdag 17 december 2019 @ 14:19 |
Het gaat alleen maar om geld. De poppetjes in de auto zijn bijzaak. Laten we daarom gewoon bestaande banen nemen. Politics aside, een race in Turkije zou mooi zijn. Niet dat de F1 zich van politiek aantrekt met races in China, Rusland, UAE etc. | |
Tarado | dinsdag 17 december 2019 @ 14:21 |
als het aan mij ligt ook hoor maar wie betaalt bepaalt en dan bedoel ik niet de kijker. | |
Nattekat | dinsdag 17 december 2019 @ 16:09 |
We hebben Vietnam, dat is wel genoeg rechtdoor rijden. | |
sasquatsch | dinsdag 17 december 2019 @ 18:52 |
Scrutineering wordt verplaatst naar de vrijdag voor P1, waardoor een raceweekend effectief nog maar 3 dagen voor de meeste teamleden is. Personeel dat zorgt voor opbouw en afbouw van de motorhomes en dergelijke kan makkelijker geswitcht worden dan bijvoorbeeld de monteurs. FP1 en FP2 blijven op de vrijdag, maar worden mogelijk iets ingekort (waarschijnlijk 1 uur per sessie). De zaterdag blijft zoals die is, met de kanttekening dat de Parc Fermé regels direct na FP3 ingaan. Tussen FP3 en de kwalificatie mag dus niet meer gesleuteld worden. https://www.autosport.com(...)day-format-will-work | |
sasquatsch | dinsdag 17 december 2019 @ 18:54 |
Je weet dat het circuit verplaatst is naar het Hard Rock Stadium en niet meer in het havengebied over de brug gaat? | |
Lionheaad | woensdag 18 december 2019 @ 08:58 |
Sport zou dan ook nooit om politiek moeten gaan. Al is de F1 zelf één groot politiek steekspel. | |
Lionheaad | woensdag 18 december 2019 @ 09:03 |
Dan nog. 1 lang recht stuk 1 lang gebogen stuk dat ook gewoon volgas is | |
daNpy | woensdag 18 december 2019 @ 09:33 |
Mja, niet echt uitdagend op het oog. | |
rubbereend | woensdag 18 december 2019 @ 10:58 |
wtf is dit voor een fantasieloos circuit | |
sasquatsch | woensdag 18 december 2019 @ 11:39 |
Niet veel slechter imho dan bijvoorbeeld Hockenheim nu. En veel beter dan het oorspronkelijke ontwerp over de brug bij de haven. | |
tja77 | woensdag 18 december 2019 @ 11:41 |
Lijkt me een typisch circuit waar de coureur van ondergeschikt belang is. Dat geldt voor meer circuits, maar deze lijkt me wel extreem. | |
Sinister-D- | woensdag 18 december 2019 @ 14:19 |
Gepikt van Alejandro Agag, die zag er wel brood in om elektrische wagentjes op dat soort baantjes te laten rijden. | |
Lionheaad | woensdag 18 december 2019 @ 14:43 |
Er zijn wel meer circuits inspiratieloos. Wil niet altijd zeggen dat dat dan ook slechte races oplevert. | |
nogeenoudebekende | woensdag 18 december 2019 @ 14:48 |
Op F1.com staat toch heel wat anders. https://www.formula1.com/(...)LiKkMzRz75HK0n9.html Dit staat in dat artikel wat 14 uur oud is. | |
PzKpfw | woensdag 18 december 2019 @ 15:02 |
Een Ferrari circuit dus. | |
Sinister-D- | woensdag 18 december 2019 @ 15:09 |
Gaat over Miami, niet Hanoi..... | |
nogeenoudebekende | woensdag 18 december 2019 @ 15:10 |
Oh my bad. . | |
twiFight | vrijdag 20 december 2019 @ 03:06 |
Ik zie niet in wat een kortere FP1 en FP2 gaat schelen qua kosten of werkdruk. Ze kunnen beter proberen meer back to back races te plannen op circuits zo dicht mogelijk bij elkaar. | |
Dven | vrijdag 20 december 2019 @ 03:08 |
Scherpe analyse. | |
sasquatsch | vrijdag 20 december 2019 @ 12:02 |
Dat scrutineering niet meer op de donderdag maar op de vrijdag is betekent dat veel technisch personeel nu pas een dag later aanwezig hoeft te zijn. Maar verder wel eens dat er meer back-to-back races kunnen zijn. | |
#ANONIEM | zaterdag 21 december 2019 @ 00:41 |
https://www.espn.com/f1/s(...)mate-f1-driver-2010s Leuk artikel, vooral verrast doordat Magnussen erin stond. Dat is nou precies de rijder (waar ik anderen zelden over hoor, ja negatief) die ik wel eens in een topteam zou willen zien. | |
#ANONIEM | zaterdag 21 december 2019 @ 00:42 |
Volgens mij is die man zo snel. Ik kan het mis hebben, maar dat denk ik bij hem. | |
Donderkonijn | zaterdag 21 december 2019 @ 01:45 |
Ik denk dat er wel gekeken word naar onrust in het land zelf. Turkije is op het moment nou niet echt rustig. Rusland bv, daar kan je politiek voor of tegen zijn in het land zelf gebeurt weinig qua dreiging. Turkije heeft nog wel eens wat last van aanslagen etc. | |
daNpy | zaterdag 21 december 2019 @ 10:24 |
Brazilie is ook gevaarlijk, daar gaat het gewoon door. Teamleden worden met beveiliging naar hotels gebracht etc. | |
Donderkonijn | zaterdag 21 december 2019 @ 12:24 |
Gevaarlijk qua berovingen ja. Niet vanwege terroristische dreiging. | |
daNpy | zaterdag 21 december 2019 @ 12:33 |
Een M16 is net zo dodelijk als een moslim met een bomgordel. Gevaarlijk = gevaarlijk. | |
sasquatsch | zaterdag 21 december 2019 @ 12:47 |
Daarom wil Liberty na het aflopen van het contract ook liever naar het nieuwe circuit bij Rio. Hopelijk dat het daar minder gevaarlijk is dan in Sao Paulo. | |
flipsen | zaterdag 21 december 2019 @ 12:59 |
Voor de teams misschien gevaarlijk, voor de fans vond ik het 100% meevallen. Sterker nog, ik denk dat Rio gevaarlijker is? | |
Donderkonijn | zaterdag 21 december 2019 @ 17:53 |
Beroven is 1 ding, zelfs die Brazilianen gaan geen sporthelden omleggen. Ze weten zelf ook wel dat ze dan nergens in Brasil meer veilig zijn. Een terrorist maakt het niet uit wie die omlegt. Die is er gewoon op uit om zo veel mogelijk slachtoffers te maken. | |
Bonobo11 | zaterdag 21 december 2019 @ 22:04 |
Castro en zijn rebellen hebben Fangio ontvoerd voor de Cubaanse GP 1958, als middelvinger naar het Batistaregime. Fangio mocht wel naar de race luisteren op de radio en werd daarna weer vrijgelaten. | |
sasquatsch | maandag 23 december 2019 @ 11:24 |
Leclerc heeft volgens de Gazatta dello Sport zijn contract bij Ferrari met 5 jaar verlengd tot en met 2024. Tevens zou hij een salarisverhoging hebben gekregen. https://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/376247/ [ Bericht 2% gewijzigd door sasquatsch op 23-12-2019 11:36:17 ] | |
Tarado | maandag 23 december 2019 @ 11:34 |
zeker weten | |
Tarado | maandag 23 december 2019 @ 11:35 |
eerste rijder dus | |
ondeugend | maandag 23 december 2019 @ 11:39 |
5 jaar is wel heel veel. Karel bevestigt het zelf ook nog even
| |
Whiskers2009 | maandag 23 december 2019 @ 11:58 |
5 jaar is extreem lang. Dat geeft wel aan waar Ferrari de toekomst ziet. Met hun "we gaan zonder 1e rijder seizoen 2020 in". Vettel kan op zoek naar een stoeltje elders. En ik zie het contract van Leclerc tussentijds nog wel opgebroken worden als de geruchten over zijn salaris kloppen. Of er moeten al salarisverhogingen in het huidige contract staan. [ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-12-2019 12:11:12 ] | |
Tarado | maandag 23 december 2019 @ 12:00 |
die gele camera zal Vettel al een beetje pijn doen | |
Whiskers2009 | maandag 23 december 2019 @ 12:10 |
Overigens lijkt Lewis naar Ferrari nu nog wat onwaarschijnlijker geworden al zijn er kennelijk daadwerkelijk gesprekken geweest. | |
Tarado | maandag 23 december 2019 @ 12:14 |
die is toch niet gek, dat topmensen uit de autosport elkaar treffen betekent niet meteen dat er plannen waren | |
Dven | maandag 23 december 2019 @ 12:19 |
Prima vertoeven in Turkije. En Rusland geen last van aanslagen? Meen me nog een berichtje van vorige week te herinneren... | |
Dven | maandag 23 december 2019 @ 12:19 |
Verdiende 'amper' iets dus dat laatste is niet zo vreemd. | |
Whiskers2009 | maandag 23 december 2019 @ 13:07 |
Hoop voor Leclerc zelf dat hij zich niet reeds de koning van Maranello waant, want dat kan hem nog lelijk gaan opbreken. |