Ok, dat had ik even gemist.quote:
Ja maar die was niet van Arrows hequote:Op vrijdag 13 december 2019 22:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Onee die bedoelde ik helemaal niet , ik bedoelde Paul Stoddart, díe vond ik leuk
Ja weet ik, dat was Minardi, ook leukquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar die was niet van Arrows he
Stoddart was altijd goeie televisie. Zijn getier na dat bandendebacle op Indy kan ik me nog als de dag van gisteren heugen. Die was echt pislink.
Eddie Jordan toch ook, heerlijk toenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Stoddart was altijd goeie televisie. Zijn getier na dat bandendebacle op Indy kan ik me nog als de dag van gisteren heugen. Die was echt pislink.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan wel Jordan zoals het hoort he. Knalgele bolides omringd door schaars geklede dames. Fuck die feministische onzinquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik zou Jordan terug brengen of het kleine maar o zo leuke Arrows
Katy Price op die bolide in een strak gele bikini om het af te maken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dan wel Jordan zoals het hoort he. Knalgele bolides omringd door schaars geklede dames. Fuck die feministische onzin. En dan ook een coureur er bij die lak aan alles heeft zoals Irvine destijds.
Doe maar iets met een wat mindere botox kop zeg, gatverdamme.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Katy Price op die bolide in een strak gele bikini om het af te maken.
Gozer helemaal flippen natuurlijk (la mia fabbrica cosa fai?)quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als ik ooit rijk zou worden dan kocht ik zeer zeker gewoon heel die fabriek op, gooide vervolgens de auto´s op de grond en zou er op gaan stampen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gozer helemaal flippen natuurlijk (la mia fabbrica cosa fai?)
En ik zo van ja ik heb hem toch gekocht he! hehehehe![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gozer helemaal flippen natuurlijk (la mia fabbrica cosa fai?)
En ik zo van ja ik heb hem toch gekocht he! hehehehe![]()
![]()
Gunther Steiner kan ook mooi uit zijn slof schietenquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:26 schreef Mothzor het volgende:
Toch mis ik dat soort figuren wel in de hedendaagse F1. No nonsense, heerlijk.
Max en Raikkonen zijn eigenlijk nog de enige die af en toe gewoon zeggen wat ze vinden. Maar alles wordt tegenwoordig zo uitvergroot dat ook deze twee steeds meer op hun uitspraken letten helaas.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gunther Steiner kan ook mooi uit zijn slof schieten
Wat dat betreft missen we Niki Lauda ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij doet me meest denken aan Paul Stoddart. De rest is van de teambazen zijn door pr wol geverfd
Was toentertijd weinig mis met die deerne.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Doe maar iets met een wat mindere botox kop zeg, gatverdamme.
het is wachten op de rechtszaakquote:Op zondag 15 december 2019 11:21 schreef Gehrman het volgende:
Ferrari is nog steeds piswoest op Verstappen:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-verstappen-trap-na
Dit stond 3 dagen geleden al op de diverse blogjes.quote:Op zondag 15 december 2019 11:21 schreef Gehrman het volgende:
Het Ferrari dat al 11 jaar geen WK is?quote:Wij zijn Ferrari, dus waarom zouden we naar een 22-jarige zoals Max moeten luisteren?
Goeie troll.quote:Op zondag 15 december 2019 13:29 schreef Ferry_76 het volgende:
https://www.ad.nl/auto/wa(...)-te-rijden~a7a8d883/
x1000
Twee jaar op rij, terwijl Red Bull de mindere auto heeftquote:Op zondag 15 december 2019 12:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het Ferrari dat al 11 jaar geen WK is?
Het Ferrari dat achter de 22 jarige in de WK stand is geëindigd?
Ferrari lult uit z'n nek. Als Max wil, wordt er even publiekelijk excuus uitgebracht en rijdt hij in 2021 in het rood. Ferrari maakt regelmatig fouten, maar dit gaan ze niet verklotenquote:Op zondag 15 december 2019 11:21 schreef Gehrman het volgende:
Zit wel een kern van waarheid in natuurlijk. Dat ziet iedereen met een beetje verstand nog wel.quote:Op zondag 15 december 2019 13:29 schreef Ferry_76 het volgende:
https://www.ad.nl/auto/wa(...)-te-rijden~a7a8d883/
x1000
Dit. Ze laten echt geen kans liggen om WK materiaal in huis te halen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Ferrari lult uit z'n nek. Als Max wil, wordt er even publiekelijk excuus uitgebracht en rijdt hij in 2021 in het rood. Ferrari maakt regelmatig fouten, maar dit gaan ze niet verkloten
Ze zullen Max niet naast Leclerc zetten. Zodra ze geen kampioensmateriaal hebben zullen de principes hard minder worden.quote:Op zondag 15 december 2019 14:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Ze laten echt geen kans liggen om WK materiaal in huis te halen.
Volgens Eddie Jordan gaat Hamilton naar Ferrari in 2021, en neemt hij Toto Wolff dan ook mee.quote:Op zondag 15 december 2019 14:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Ze laten echt geen kans liggen om WK materiaal in huis te halen.
Lijkt me sterk dat 1 van de grote jongens nu al een beslissing heeft gemaakt voor 2021quote:Op zondag 15 december 2019 17:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Volgens Eddie Jordan gaat Hamilton naar Ferrari in 2021, en neemt hij Toto Wolff dan ook mee.
Jordan heeft ongeveer een 50/50 succes rate met zijn voorspellingen dus zegt niksquote:Op zondag 15 december 2019 17:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Volgens Eddie Jordan gaat Hamilton naar Ferrari in 2021, en neemt hij Toto Wolff dan ook mee.
Jordanquote:Op zondag 15 december 2019 17:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Waarom zouden er afvallen? Ze willen toch naar de 25 races dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef ETA het volgende:
Uit een betrouwbare bron gehoord dat GP Zuid Afrika en Miami zijn bevestigd voor 2021. Welke GP's er van de lijst afvallen, geen idee.
en de monteurs dan? Die zijn al bijna het hele jaar van huisquote:Op maandag 16 december 2019 18:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waarom zouden er afvallen? Ze willen toch naar de 25 races dacht ik ergens gelezen te hebben.
En Kyalami..
Tja daar zullen ze ook wel naar betaald krijgen dunkt me. Geen idee verder. Wellicht een soort ploegendiensten?quote:Op maandag 16 december 2019 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en de monteurs dan? Die zijn al bijna het hele jaar van huis
Spanje is onzeker of die na 2020 nog op de kalender staat.quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef ETA het volgende:
Uit een betrouwbare bron gehoord dat GP Zuid Afrika en Miami zijn bevestigd voor 2021. Welke GP's er van de lijst afvallen, geen idee.
Met de budgetcap zal dat ook wel minder worden.quote:Op maandag 16 december 2019 19:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Tja daar zullen ze ook wel naar betaald krijgen dunkt me. Geen idee verder. Wellicht een soort ploegendiensten?.
raceweekenden met een dag inkortenquote:Op maandag 16 december 2019 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en de monteurs dan? Die zijn al bijna het hele jaar van huis
Salarissen tellen volgens mij niet mee in de budgetcap.quote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met de budgetcap zal dat ook wel minder worden.
Maar meer races dan zullen ze inderdaad wel in een soort ploegen moeten gaan werken
Alleen de hoogste topsalarissen tellen niet meequote:Op dinsdag 17 december 2019 10:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Salarissen tellen volgens mij niet mee in de budgetcap.
Die van de monteurs dus welquote:The cap doesn't include driver salaries or the three highest non-driver salaries, marketing budgets, and the costs that some teams incur from running their old cars at heritage events or other non F-1 activities.
Waar komt RSA nou weer vandaan.quote:Op maandag 16 december 2019 18:56 schreef ETA het volgende:
Dat zal weinig helpen denk ik.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
raceweekenden met een dag inkorten
Wanneer komen echte circuits weer terug, zoals Donington park en Istanbul park. Dat zijn mooie banen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar komt RSA nou weer vandaan.
En Miami heeft wmb niets te zoeken op de kalender.
waarom? Is toch niet zo vreemd dat ze meer dan 1 race in de VS willen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Miami heeft wmb niets te zoeken op de kalender.
als het niet meer om (zoveel) geld gaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 14:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wanneer komen echte circuits weer terug, zoals Donington park en Istanbul park. Dat zijn mooie banen.
Het gaat alleen maar om geld. De poppetjes in de auto zijn bijzaak.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het niet meer om (zoveel) geld gaat
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar om geld. De poppetjes in de auto zijn bijzaak.
Laten we daarom gewoon bestaande banen nemen. Politics aside, een race in Turkije zou mooi zijn.
Niet dat de F1 zich van politiek aantrekt met races in China, Rusland, UAE etc.
We hebben Vietnam, dat is wel genoeg rechtdoor rijden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom? Is toch niet zo vreemd dat ze meer dan 1 race in de VS willen.
Scrutineering wordt verplaatst naar de vrijdag voor P1, waardoor een raceweekend effectief nog maar 3 dagen voor de meeste teamleden is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:32 schreef Fer het volgende:
Gaan ze nou nog de weekenden inkorten? Iets van vrijdagochtend opbouwen + pr geneuzel.
Vrijdagmiddag P1
Zaterdagochtend P2 en daarna Q.
Je weet dat het circuit verplaatst is naar het Hard Rock Stadium en niet meer in het havengebied over de brug gaat?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben Vietnam, dat is wel genoeg rechtdoor rijden.
Sport zou dan ook nooit om politiek moeten gaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laten we daarom gewoon bestaande banen nemen. Politics aside, een race in Turkije zou mooi zijn.
Dan nog.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je weet dat het circuit verplaatst is naar het Hard Rock Stadium en niet meer in het havengebied over de brug gaat?
wtf is dit voor een fantasieloos circuitquote:Op woensdag 18 december 2019 09:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan nog.
1 lang recht stuk
1 lang gebogen stuk dat ook gewoon volgas is
[ afbeelding ]
Niet veel slechter imho dan bijvoorbeeld Hockenheim nu.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan nog.
1 lang recht stuk
[ afbeelding ]
Lijkt me een typisch circuit waar de coureur van ondergeschikt belang is. Dat geldt voor meer circuits, maar deze lijkt me wel extreem.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:03 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan nog.
1 lang recht stuk
[ afbeelding ]
Gepikt van Alejandro Agag, die zag er wel brood in om elektrische wagentjes op dat soort baantjes te laten rijden.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wtf is dit voor een fantasieloos circuit
Een Ferrari circuit dus.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Op F1.com staat toch heel wat anders.
https://www.formula1.com/(...)LiKkMzRz75HK0n9.html
[ afbeelding ]
Dit staat in dat artikel wat 14 uur oud is.
Gaat over Miami, niet Hanoi.....quote:Op woensdag 18 december 2019 14:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Op F1.com staat toch heel wat anders.
https://www.formula1.com/(...)LiKkMzRz75HK0n9.html
[ afbeelding ]
Dit staat in dat artikel wat 14 uur oud is.
Oh my bad.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gaat over Miami, niet Hanoi.....
Dat scrutineering niet meer op de donderdag maar op de vrijdag is betekent dat veel technisch personeel nu pas een dag later aanwezig hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 03:06 schreef twiFight het volgende:
Ik zie niet in wat een kortere FP1 en FP2 gaat schelen qua kosten of werkdruk.
Ze kunnen beter proberen meer back to back races te plannen op circuits zo dicht mogelijk bij elkaar.
Ik denk dat er wel gekeken word naar onrust in het land zelf. Turkije is op het moment nou niet echt rustig. Rusland bv, daar kan je politiek voor of tegen zijn in het land zelf gebeurt weinig qua dreiging. Turkije heeft nog wel eens wat last van aanslagen etc.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Brazilie is ook gevaarlijk, daar gaat het gewoon door. Teamleden worden met beveiliging naar hotels gebracht etc.quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel gekeken word naar onrust in het land zelf. Turkije is op het moment nou niet echt rustig. Rusland bv, daar kan je politiek voor of tegen zijn in het land zelf gebeurt weinig qua dreiging. Turkije heeft nog wel eens wat last van aanslagen etc.
Gevaarlijk qua berovingen ja. Niet vanwege terroristische dreiging.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Brazilie is ook gevaarlijk, daar gaat het gewoon door. Teamleden worden met beveiliging naar hotels gebracht etc.
Een M16 is net zo dodelijk als een moslim met een bomgordel. Gevaarlijk = gevaarlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gevaarlijk qua berovingen ja. Niet vanwege terroristische dreiging.
Voor de teams misschien gevaarlijk, voor de fans vond ik het 100% meevallen. Sterker nog, ik denk dat Rio gevaarlijker is?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:47 schreef sasquatsch het volgende:
Daarom wil Liberty na het aflopen van het contract ook liever naar het nieuwe circuit bij Rio. Hopelijk dat het daar minder gevaarlijk is dan in Sao Paulo.
Beroven is 1 ding, zelfs die Brazilianen gaan geen sporthelden omleggen. Ze weten zelf ook wel dat ze dan nergens in Brasil meer veilig zijn. Een terrorist maakt het niet uit wie die omlegt. Die is er gewoon op uit om zo veel mogelijk slachtoffers te maken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een M16 is net zo dodelijk als een moslim met een bomgordel. Gevaarlijk = gevaarlijk.
Castro en zijn rebellen hebben Fangio ontvoerd voor de Cubaanse GP 1958, als middelvinger naar het Batistaregime. Fangio mocht wel naar de race luisteren op de radio en werd daarna weer vrijgelaten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 17:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Beroven is 1 ding, zelfs die Brazilianen gaan geen sporthelden omleggen. Ze weten zelf ook wel dat ze dan nergens in Brasil meer veilig zijn. Een terrorist maakt het niet uit wie die omlegt. Die is er gewoon op uit om zo veel mogelijk slachtoffers te maken.
zeker wetenquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor de teams misschien gevaarlijk, voor de fans vond ik het 100% meevallen. Sterker nog, ik denk dat Rio gevaarlijker is?
eerste rijder dusquote:Op maandag 23 december 2019 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
Leclerc heeft volgens de Gazatta dello Sport zijn contract bij Ferrari met 5 jaar verlengd. Tevens zou hij een salarisverhoging hebben gekregen.
https://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/376247/
twitter:Charles_Leclerc twitterde op maandag 23-12-2019 om 11:15:43Extremely happy to announce that I will be staying with @scuderiaferrari for 5 more years. I'm so grateful to be driving for such a team. I've learnt so much during this first year with the team and it is a great starting point to build a strong relationship for the years ahead. https://t.co/3VPtbsCZT1 reageer retweet
die gele camera zal Vettel al een beetje pijn doenquote:Op maandag 23 december 2019 11:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
5 jaar is extreem lang. Dat geeft wel aan waar Ferrari zijn toekomst ziet. Met hun "we gaan zonder 1e rijder seizoen 2020 in". Vettel kan op zoek naar een stoeltje elders.
En ik zie het contract van Leclerc tussentijs nog wel opgebroken worden als de geruchten over zijn salaris kloppen. Of er moeten al salarisverhogingen in het huidige contract staan.
die is toch niet gek, dat topmensen uit de autosport elkaar treffen betekent niet meteen dat er plannen warenquote:Op maandag 23 december 2019 12:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens lijkt Lewis naar Ferrari nu nog wat onwaarschijnlijker geworden al zijn er kennelijk daadwerkelijk gesprekken geweest.
Prima vertoeven in Turkije. En Rusland geen last van aanslagen? Meen me nog een berichtje van vorige week te herinneren...quote:Op zaterdag 21 december 2019 01:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel gekeken word naar onrust in het land zelf. Turkije is op het moment nou niet echt rustig. Rusland bv, daar kan je politiek voor of tegen zijn in het land zelf gebeurt weinig qua dreiging. Turkije heeft nog wel eens wat last van aanslagen etc.
Verdiende 'amper' iets dus dat laatste is niet zo vreemd.quote:Op maandag 23 december 2019 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
Leclerc heeft volgens de Gazatta dello Sport zijn contract bij Ferrari met 5 jaar verlengd tot en met 2024. Tevens zou hij een salarisverhoging hebben gekregen.
https://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/376247/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |