quote:Op zondag 24 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Net als die dude op serious request met zijn neppe euthanasie verhaal die antwoordde dat 3fm het hoogtepunt uit zijn leven was geweest. Dat had Naatje kunnen zijn
Misschien was ik het welquote:Op zondag 24 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Net als die dude op serious request met zijn neppe euthanasie verhaal die antwoordde dat 3fm het hoogtepunt uit zijn leven was geweest. Dat had Naatje kunnen zijn
Altijd die naatjequote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat naatje mij dieper het dal in wil duwen
Niet zo jankenquote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat naatje mij dieper het dal in wil duwen
Nee, hij heette Otto, jij heet geen Otto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Op fok wordt je geridiculiseerd als je open over je gevoelens praatquote:
Hij staat hier nu op.quote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Was een goede aflevering hoor, van ZML
Ohja.quote:Op zondag 24 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
@SuperwormJimquote:Op zondag 24 november 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op fok wordt je geridiculiseerd als je open over je gevoelens praat
WALGELIJK inderdaad
Triest ja en dat is modquote:Op zondag 24 november 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op fok wordt je geridiculiseerd als je open over je gevoelens praat
WALGELIJK inderdaad
Zet je nou een spatie voor je uitroepteken?quote:Op zondag 24 november 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:superwormjim
Oh, wacht, het is al de volgende dag, dus hij kan zich weer druk maken...
Ik ben hem wel voor: het is FOK! !
Kan jij dat zien met je ogen lolquote:Op zondag 24 november 2019 22:30 schreef I het volgende:
[..]
Zet je nou een spatie voor je uitroepteken?
WALGELIJK!
Er is hier vroeger een keer iemand in een SC komen posten dat hij zm wilde plegen en toen hebben ze hem weggepest, en die gast deed het nog echt ookquote:
Wiequote:Op zondag 24 november 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is hier vroeger een keer iemand in een SC komen posten dat hij zm wilde plegen en toen hebben ze hem weggepest, en die gast deed het nog echt ook
Geen idee, was volgens mij toen ik hier net pas kwam, dus jaartje of 10 geledenquote:
Wat ben je toch enorm snel ziedend de laatste tijd.quote:
"Het is FOK!!" leest al helemaal verschrikkelijkquote:Op zondag 24 november 2019 22:30 schreef I het volgende:
[..]
Zet je nou een spatie voor je uitroepteken?
WALGELIJK!
Ah ik vroeg me al af waarom Rene zo reageerdequote:Op zondag 24 november 2019 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm snel ziedend de laatste tijd.
Slijmbalquote:Op zondag 24 november 2019 22:33 schreef I het volgende:
Ah, wou net een TR zetten. Gelukkig is mijn grote vriend GGMM er vlot bij!
En toch is dat de correcte schrijfwijze.quote:Op zondag 24 november 2019 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Het is FOK!!" leest al helemaal verschrikkelijk
Het zou ook correct zijn als jij een keer op spatie ramde met je worstenvingers ipv twee keerquote:Op zondag 24 november 2019 22:35 schreef I het volgende:
[..]
En toch is dat de correcte schrijfwijze.
Klinkt logisch makkerquote:Op zondag 24 november 2019 22:35 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb hem eerder vandaag beledigd, dus moet het weer even goedmaken.
Ik weet niet waar jij twee spaties ziet, maar ik kan ze niet vinden.quote:Op zondag 24 november 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zou ook correct zijn als jij een keer op spatie ramde met je worstenvingers ipv twee keer
Ik ben niet beledigd als je kritiek hebt hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 22:35 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb hem eerder vandaag beledigd, dus moet het weer even goedmaken.
Tussen correcte en spelwijze, maar je zal het vast al hebben gecorrigeerd belhamelquote:Op zondag 24 november 2019 22:38 schreef I het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij twee spaties ziet, maar ik kan ze niet vinden.
Jij vatte het op als statement, het was enkel een waarschuwing.quote:Op zondag 24 november 2019 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet beledigd als je kritiek hebt hoor.
Ik kon er alleen niks mee.
Gemini Man is een waardeloze film.
Ik heb die post niet gewijzigd, dus dat zal dan toch echt aan je ogen hebben gelegen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tussen correcte en spelwijze, maar je zal het vast al hebben gecorrigeerd belhamel
Hou opquote:Op zondag 24 november 2019 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
Bijna maandag jongens, tijd voor een nieuwe productieve week!![]()
@:haags_kwartiertje
Ik kan dit bevestigen, er is geen wijzigingsgeschiedenisquote:Op zondag 24 november 2019 22:43 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb die post niet gewijzigd, dus dat zal dan toch echt aan je ogen hebben gelegen.
Vreemd.quote:Op zondag 24 november 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, er is geen wijzigingsgeschiedenis
Ik ben vrij op maandag, maar wens iedereen die wel de anus van zijn werkgever moet likken veel succesquote:
Ik vroeg letterlijk of het kritiek was en je bevestigde dit.quote:Op zondag 24 november 2019 22:42 schreef I het volgende:
[..]
Jij vatte het op als statement, het was enkel een waarschuwing.
Daar kan ik me wel in vinden ja.
Begin er dan niet over teringquote:Op zondag 24 november 2019 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben vrij op maandag, maar wens iedereen die wel de anus van zijn werkgever moet likken veel succes
Heb je Klaus al gezien?quote:Op zondag 24 november 2019 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg letterlijk of het kritiek was en je bevestigde dit.
Die "kloon" ziet er opzich wel tof uit, cool gedaan, maar de film eromheen is gewoon zeer matig. Je weet eigenlijk al vanaf minuut 1 dat ze uiteindelijk samen gaan werken. En zo'n typisch schurk die slecht is omdat hij lekker slecht is.
Echt een kutfilm.
Tegen jou jaquote:Op zondag 24 november 2019 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm snel ziedend de laatste tijd.
Neequote:Op zondag 24 november 2019 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je Klaus al gezien?
Erg leuke film.
Oh, het is nog persoonlijk ook. Wat is er veranderd dat je ineens zo snel pissig bent op mij dan?quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, het is nog persoonlijk ook. Wat is er veranderd dat je ineens zo snel pissig bent op mij dan?
https://www.volkskrant.nl(...)etersplein~bad20145/quote:inclusief het hardnekkig Nederlandse gebruik om na de mis veel te waterige koffie te drinken uit papieren bekertjes
Ik bevestigde enkel mijn eerste opmerking; Tsja, weet waar je aan begint hè.quote:Op zondag 24 november 2019 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg letterlijk of het kritiek was en je bevestigde dit.
Die "kloon" ziet er opzich wel tof uit, cool gedaan, maar de film eromheen is gewoon zeer matig. Je weet eigenlijk al vanaf minuut 1 dat ze uiteindelijk samen gaan werken. En zo'n typisch schurk die slecht is omdat hij lekker slecht is.
Echt een kutfilm.
JC is jelly.quote:Op zondag 24 november 2019 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dan krijgt @:tjacka het ook nog zwaar dus?
Tjacka is mijn maat uit wf dus lijkt me nietquote:Op zondag 24 november 2019 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dan krijgt @:tjacka het ook nog zwaar dus?
Het blijft wel een kerstfilm, weet niet of dat genre je iets kan boeien. Ik vond het een originele en erg leuke film.quote:Op zondag 24 november 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Een 8,4 op imdb zie ik
Die ga ik zeker kijken.
Oke, nou goed. Dan blijf je nog maar een paar maanden mad. In januari zal ik wel weer zwart worden.quote:Op zondag 24 november 2019 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tjacka is mijn maat uit wf dus lijkt me niet
VBL mod toch, Sky post er toch nooitquote:Op zondag 24 november 2019 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke, nou goed. Dan blijf je nog maar een paar maanden mad. In januari zal ik wel weer zwart worden.
Die heeft opeens een obsessie voor het meest debiele topic ooitquote:Op zondag 24 november 2019 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
VBL mod toch, Sky post er toch nooit
Tru heeft ook nog iemand nodigquote:Op zondag 24 november 2019 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 24 november 2019 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft opeens een obsessie voor het meest debiele topic ooit
Die zou jij er bij nemen toch?quote:
Het is verslavend hoor, als je het speelt.quote:Op zondag 24 november 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@skysherrifquote:Op zondag 24 november 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is verslavend hoor, als je het speelt.
Goeie.quote:Op zondag 24 november 2019 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel leuk dat het forum nu een geest als moderator heeft!
quote:Op zondag 24 november 2019 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel leuk dat het forum nu een geest als moderator heeft!
Ik begrijp er geen reet vanquote:Op zondag 24 november 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Het is een beetje zoals Candy Crush: je lacht de mensen uit die het spelen, maar als je eenmaal bezig bent word je net zo fanatiek
Nooit ervarenquote:Op zondag 24 november 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Het is een beetje zoals Candy Crush: je lacht de mensen uit die het spelen, maar als je eenmaal bezig bent word je net zo fanatiek
quote:Op zondag 24 november 2019 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is verslavend hoor, als je het speelt.
Is wel zo, tot je gaat inzien hoe triest het is.quote:
Van Candy Crush?quote:
I maakt zich ook druk om de ondertitel van de moderator van een obscuur subforum uit 2001 goed te archiverenquote:
Nee dat spel. Als iemand zo'n topic in bnw maakt close ik het gelijk.quote:
Zonder dergelijke archivering was onze geschiedenis allang verloren gegaan en waren we teruggevallen op barbarij. Leve @Iquote:Op zondag 24 november 2019 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I maakt zich ook druk om de ondertitel van de moderator van een obscuur subforum uit 2001 goed te archiveren
Godver, moet ik de ondertitels nu ook al bij gaan houden?quote:Op zondag 24 november 2019 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I maakt zich ook druk om de ondertitel van de moderator van een obscuur subforum uit 2001 goed te archiveren
Heel goed.quote:Op zondag 24 november 2019 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat spel. Als iemand zo'n topic in bnw maakt close ik het gelijk.
Ik begin je steeds meer te waarderen.quote:Op zondag 24 november 2019 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat spel. Als iemand zo'n topic in bnw maakt close ik het gelijk.
Kom eens buiten de grachtengordel en zet die VPRO eens af. Dan kun je live aanschouwen hoe onze beschaving valt door de massaimmigratiequote:Op zondag 24 november 2019 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zonder dergelijke archivering was onze geschiedenis allang verloren gegaan en waren we teruggevallen op barbarij. Leve @:I
Heb ik je nu op een idee gebrachtquote:Op zondag 24 november 2019 23:00 schreef I het volgende:
[..]
Godver, moet ik de ondertitels nu ook al bij gaan houden?
Eensquote:Op zondag 24 november 2019 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom eens buiten de grachtengordel en zet die VPRO eens af. Dan kun je live aanschouwen hoe onze beschaving valt door de massaimmigratie
PS. Het is niet politiek correct het woord barbarij te gebruiken. Dit insemineert dat je andere culturen minder waard vindt
Ik leef buiten de grachtengordel (lol)quote:Op zondag 24 november 2019 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom eens buiten de grachtengordel en zet die VPRO eens af. Dan kun je live aanschouwen hoe onze beschaving valt door de massaimmigratie
PS. Het is niet politiek correct het woord barbarij te gebruiken. Dit insemineert dat je andere culturen minder waard vindt
Hij woont in geuzenveld. Dan moet je wel heel debiel zijn als je dat niet ziet.quote:Op zondag 24 november 2019 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het in Geuzenveld en Slotermeer ook overdreven!?quote:Op zondag 24 november 2019 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
En ik heb in Gouda gewoond, dat in 2008 bekend kwam te staan om het Marokkanenprobleem. Die wijk was letterlijk 1 straat van m'n huis verwijderd, dingen werden schromelijk overdreven
@JohanDerksenquote:Op zondag 24 november 2019 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
En ik heb in Gouda gewoond, dat in 2008 bekend kwam te staan om het Marokkanenprobleem. Die wijk was letterlijk 1 straat van m'n huis verwijderd, dingen werden schromelijk overdreven
Johan Derksen is Gouda ontvlucht door de Marokkanen terreurquote:Op zondag 24 november 2019 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Bedankt, Hansquote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johan Derksen is Gouda ontvlucht door de Marokkanen terreur
Ja want Johan Derksen is representatiefquote:Op zondag 24 november 2019 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johan Derksen is Gouda ontvlucht door de Marokkanen terreur
Ja natuurlijk is hij dat.quote:Op zondag 24 november 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want Johan Derksen is representatief
Neem hem stuk serieuzer dan naat iigquote:Op zondag 24 november 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want Johan Derksen is representatief
Beiden een probleem jaquote:Op zondag 24 november 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
Dat Marokkanen een probleem veroorzaken staat verder natuurlijk ook totaal los van massa-immigratie
Jij woont in Friesland. Jij ervaart van beiden geen probleemquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij woont in Friesland. Jij ervaart van beiden geen probleem
Dat uitschot zit overal hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Massamigratie van werkloze Groningers.quote:Op zondag 24 november 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds zeer problematisch vinden dat wanneer ik bij de bakker kom er geen woord Nederlands gesproken wordt, maargoed: op het moment dat ik op de universiteit kom wordt er ook geen woord Nederlands gesproken en dat is dan het instituut der beschaving. Er mag wel wat sterker ingezet worden op integratie wat mij betreft. Als Baudet niet zo enorm op feitontkenning had gezeten en toespelingen had gemaakt op een boreale wereld etc. zou het een goede politieke bondgenoot zijn (ik zou nooit op FvD hebben gestemd).quote:Op zondag 24 november 2019 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is het in Geuzenveld en Slotermeer ook overdreven!?
Ja, maar wel in heel wat mindere proporties.quote:
Dan houdt het na Zwolle dus echt letterlijk op.quote:Op zondag 24 november 2019 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Massamigratie van werkloze Groningers.
Las dat ze ook de zoutwinning stop willen zetten daar.
Dan is er al helemaal geen werk meer, lol. Het lijkt wel alsof de Groningers bezig zijn zichzelf permanent in de bijstand te zetten.
Jongens van 15 a 16 steken elkaar dood in een winkelcentrum. Sommige groepjes lopen van die leeftijd met AK-47 rond. Mensen denken dat de mocromaffia nu erg is, maar het gaat nog veel erger worden.quote:Op zondag 24 november 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds zeer problematisch vinden dat wanneer ik bij de bakker kom er geen woord Nederlands gesproken wordt, maargoed: op het moment dat ik op de universiteit kom wordt er ook geen woord Nederlands gesproken en dat is dan het instituut der beschaving. Er mag wel wat sterker ingezet worden op integratie wat mij betreft. Als Baudet niet zo enorm op feitontkenning had gezeten en toespelingen had gemaakt op een boreale wereld etc. zou het een goede politieke bondgenoot zijn (ik zou nooit op FvD hebben gestemd).
#blackedquote:Op zondag 24 november 2019 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
Al was hier ooit wel een AZC
Ooit een met vrienden wezen chillen in het dorp zoals je doet als 16 jarige, was er een asielzoeker die volgens hem was gevlucht om hij journalist zou zijn maar opeens pakt hij een maat van mij in zijn zak en ging hem zoenen, nog nooit zo hard gelachen![]()
#homo
#nohomo
Maar we moeten de termen homeopathische verdunning en al allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 24 november 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf het nog steeds zeer problematisch vinden dat wanneer ik bij de bakker kom er geen woord Nederlands gesproken wordt, maargoed: op het moment dat ik op de universiteit kom wordt er ook geen woord Nederlands gesproken en dat is dan het instituut der beschaving. Er mag wel wat sterker ingezet worden op integratie wat mij betreft. Als Baudet niet zo enorm op feitontkenning had gezeten en toespelingen had gemaakt op een boreale wereld etc. zou het een goede politieke bondgenoot zijn (ik zou nooit op FvD hebben gestemd).
Mwah, zal in de boerendorpjes wel meevallen, maar in de steden toch echt niet.quote:Op zondag 24 november 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar wel in heel wat mindere proporties.
Er zat hier een AZC tussen de stad en het dorp, langs het water waar een fietspad loopt.quote:Op zondag 24 november 2019 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
Al was hier ooit wel een AZC
Ooit een met vrienden wezen chillen in het dorp zoals je doet als 16 jarige, was er een asielzoeker die volgens hem was gevlucht om hij journalist zou zijn maar opeens pakt hij een maat van mij in zijn zak en ging hem zoenen, nog nooit zo hard gelachen![]()
#homo
#nohomo
Hoe liep dit afquote:Op zondag 24 november 2019 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zat hier een AZC tussen de stad en het dorp, langs het water waar een fietspad loopt.
Nadat er meerdere meisjes daar in de avond verkracht waren en er niks aan gedaan werd, zijn een paar mensen verhaal gaan houden bij de gemeente.
quote:Op zondag 24 november 2019 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zat hier een AZC tussen de stad en het dorp, langs het water waar een fietspad loopt.
Nadat er meerdere meisjes daar in de avond verkracht waren en er niks aan gedaan werd, zijn een paar mensen verhaal gaan houden bij de gemeente.
quote:
Wist niet dat fokkie asielzoeker wasquote:Op zondag 24 november 2019 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"de jeugd van tegenwoordig" Dit zijn echt problemen van alledag. Die 15/16-jarige jongens zijn net zo erg als de hooligans van FC Den Bosch. Uitzichtloze jeugd die via geweld een uitlaatklep vindt. Maakt geen flikker uit of je geïntegreerd bent of niet.quote:Op zondag 24 november 2019 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jongens van 15 a 16 steken elkaar dood in een winkelcentrum. Sommige groepjes lopen van die leeftijd met AK-47 rond. Mensen denken dat de mocromaffia nu erg is, maar het gaat nog veel erger worden.
Ik heb verschillende verhalen gehoord. Zowel dat er gemeenteraadsleden gestopt zijn hierna, als dat er niemand langsgeweest is.quote:
Lol moord net zo erg als sinterklaasliedjes zingen bij een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 24 november 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"de jeugd van tegenwoordig" Dit zijn echt problemen van alledag. Die 15/16-jarige jongens zijn net zo erg als de hooligans van FC Den Bosch. Uitzichtloze jeugd die via geweld een uitlaatklep vindt. Maakt geen flikker uit of je geïntegreerd bent of niet.
Hahahahahaha, ik hoop echt dat je hier loopt te trollen.quote:
5 procent in Leeuwarden tegenover 32 in Gouda dus jaquote:Op zondag 24 november 2019 23:14 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, zal in de boerendorpjes wel meevallen, maar in de steden toch echt niet.
Wat een anti climaxquote:Op zondag 24 november 2019 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb verschillende verhalen gehoord. Zowel dat er gemeenteraadsleden gestopt zijn hierna, als dat er niemand langsgeweest is.
12% in mijn woonplaats. KUN JE NAGAAN!!!quote:Op zondag 24 november 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 procent in Leeuwarden tegenover 32 in Gouda dus ja
Ik stel de daden niet gelijk, ik stel de daders gelijk. Als die FC hooligans bij een demonstratie van KOZP komen en die loopt uit de hand, dan is het zeker niet ondenkbaar dat ze iemand neersteken.quote:Op zondag 24 november 2019 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol moord net zo erg als sinterklaasliedjes zingen bij een voetbalwedstrijd
Het is dan ook wachten tot de eerste doden met Zwarte Piet als oorzaakquote:Op zondag 24 november 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stel de daden niet gelijk, ik stel de daders gelijk. Als die FC hooligans bij een demonstratie van KOZP komen en die loopt uit de hand, dan is het zeker niet ondenkbaar dat ze iemand neersteken.
Was dat van Karskens?quote:Op zondag 24 november 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik las gister een mooi stukje over het verschil tussen politieke vluchtelingen en economische vluchtelingen. Met het citaat: Armoede is net zo dodelijk als oorlog.
Is wel iets om over na te denken voor je snel met de term gelukzoeker smijt.
Alle armen dood laten gaan dus, minder belasting voor mij, minder stikstofuitstoot en minder druk.quote:Op zondag 24 november 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik las gister een mooi stukje over het verschil tussen politieke vluchtelingen en economische vluchtelingen. Met het citaat: Armoede is net zo dodelijk als oorlog.
Precies waar de media op zitten te wachten, kunnen ze hun narratief weer pushen over de boze witte man.quote:Op zondag 24 november 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is dan ook wachten tot de eerste doden met Zwarte Piet als oorzaak
Nee. Stond in boek wat ik aan het lezen ben.quote:
(lol) de grootste krant is Telegraafquote:Op zondag 24 november 2019 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies waar de media op zitten te wachten, kunnen ze hun narratief weer pushen over de boze witte man.
Zelfde als met die Joker film.
Walgelijk.
Neem het ook geen migrant kwalijk dat ze hierheen komen. Iedereen zoekt gelukquote:Op zondag 24 november 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Tsja, Zwarte Piet moet het de laatste tijd vooral hebben van Pegida en voetbalhooligans. De steun begint wel een beetje af te brokkelenquote:Op zondag 24 november 2019 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies waar de media op zitten te wachten, kunnen ze hun narratief weer pushen over de boze witte man.
Zelfde als met die Joker film.
Walgelijk.
"1 medium doet hier niet aan mee, dus het is niet waar"quote:Op zondag 24 november 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
(lol) de grootste krant is Telegraaf
Ze zullen er beter mee om moeten gaan ja. Maar die loze kreten als dat Nederland zijn cultuur en zijn waarden verliest zijn altijd zulke onzin. Die termen hebben in een globalistische wereld toch een heel andere betekenis dan vroegerquote:Op zondag 24 november 2019 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem het ook geen migrant kwalijk dat ze hierheen komen. Iedereen zoekt geluk
Probleem is alleen als dat je halve wereld in boreaal Europa wil gaan opvangen er weinig geluk overblijft
Er zijn verschillende media die er niet aan mee doen, het idee dat de media links is is echt fictie. Men heeft het er juist over dat rechts genormaliseerd is door publicaties als NRC en Volkskrant. De opiniepagina's barsten nog steeds van diezelfde boze witte mannen, dus nee, het is niet waar wat je beweert. Qua oplage al niet, maar zeker niet als je binnen het medium zelf bekijkt.quote:Op zondag 24 november 2019 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"1 medium doet hier niet aan mee, dus het is niet waar"
Lekker bezig ben je Naat.
Zelfde toch als met die plunderingen van die winkel in Antwerpenquote:Op zondag 24 november 2019 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"1 medium doet hier niet aan mee, dus het is niet waar"
Lekker bezig ben je Naat.
Dit krijg je na jarenlang bukken Mort. Het wordt gewoonte.quote:Op zondag 24 november 2019 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfde toch als met die plunderingen van die winkel in Antwerpen
AD: "winkel beveiligd wegens racistische manager"
The fuck
https://www.volkskrant.nl(...)aal-rechts~b33b602e/quote:Op zondag 24 november 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende media die er niet aan mee doen, het idee dat de media links is is echt fictie. Men heeft het er juist over dat rechts genormaliseerd is door publicaties als NRC en Volkskrant. De opiniepagina's barsten nog steeds van diezelfde boze witte mannen, dus nee, het is niet waar wat je beweert. Qua oplage al niet, maar zeker niet als je binnen het medium zelf bekijkt.
Hahaha ben je nu aan het trollen?quote:Op zondag 24 november 2019 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"de jeugd van tegenwoordig" Dit zijn echt problemen van alledag. Die 15/16-jarige jongens zijn net zo erg als de hooligans van FC Den Bosch. Uitzichtloze jeugd die via geweld een uitlaatklep vindt. Maakt geen flikker uit of je geïntegreerd bent of niet.
Al het negatieve scoort lekker in het nieuws. Anders bestond er namelijk geen journaalquote:Op zondag 24 november 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
want geweld scoort nou eenmaal lekker in het nieuws.
Er is een adagium dat gaat, met vrede verkoop je geen kranten, ofzoquote:Op zondag 24 november 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al het negatieve scoort lekker in het nieuws. Anders bestond er namelijk geen journaal
Nee dan zitten journalisten zonder werk inderdaadquote:Op zondag 24 november 2019 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een adagium dat gaat, met vrede verkoop je geen kranten, ofzo
https://archive.org/details/FactfulnessByHansRosling/page/n3quote:Op zondag 24 november 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik wilde het even opzoeken wat je zei Naatje, maar dat boek heb ik dus uitgeleend kennelijk
Klopt jaquote:Op zondag 24 november 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Waarschijnlijk doel je op het hoofdstuk over de Negativity Instinct
Ja of er wordt steeds minder aangifte gedaanquote:Op zondag 24 november 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: https://opendata.cbs.nl/s(...)947NED/line?dl=2C195
Ondertussen zijn dit de feiten: het aantal geweldsincidenten is de laatste jaren juist afgenomen in plaats van toegenomen. Het is juist de perceptie door die gehate media die ervoor zorgt dat er een beeld beklijft van een immens blok van geweldplegers, want geweld scoort nou eenmaal lekker in het nieuws.
Ik ben niet aan het trollen, ik denk werkelijk dat jongeren die uit een troosteloze omgeving komen aangezet kunnen worden tot geweld en dan maakt het niet uit in welke cultuurgroep ze zitten.
Terwijl het wel in het nieuws komt?quote:Op zondag 24 november 2019 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja of er wordt steeds minder aangifte gedaan
Ja hoor Mortaxxquote:Op zondag 24 november 2019 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja of er wordt steeds minder aangifte gedaan
En dan vinden mensen het raar dat er zo'n 'ok boomer' meme komtquote:Op zondag 24 november 2019 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Dit soort dingen linken heeft ook echt totaal geen zin. Wordt op fok toch klakkeloos overheen gelezen
Ze hebben wel een film over Eichmann op Netflix staan, die was best tofquote:Op zondag 24 november 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net even over Heinrich Himmler gelezen.
Zouden ze eens een film over moeten maken.
Die gaat op het lijstjequote:Op zondag 24 november 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben wel een film over Eichmann op Netflix staan, die was best tof
We were never really here was ook goed trouwens.quote:
Die ga ik zo even aanzetten denk ik.quote:Op zondag 24 november 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We were never really here was ook goed trouwens.
Gebeurt regelmatig.quote:Op zondag 24 november 2019 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terwijl het wel in het nieuws komt?
En hoe weet jij dit dan? Bedoel, als het in het nieuws komt, dan kan je ervan uitgaan dat er aangifte is gedaan.quote:Op maandag 25 november 2019 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig.
Je zou maar verkracht zijn, weten waar de dader is omdat hij je telefoon heeft en je wordt bij het politiebureau weggestuurd
Nederland wordt steeds veiliger
Ik heb geen zin om inhoudelijk te reageren, maar ik vind jou niet zo slim.quote:Op maandag 25 november 2019 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig.
Je zou maar verkracht zijn, weten waar de dader is omdat hij je telefoon heeft en je wordt bij het politiebureau weggestuurd
Nederland wordt steeds veiliger
Het is je gegund.quote:Op maandag 25 november 2019 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat het weer een mooie werkweek mag worden
Bij geen enkele van de lynch pogingen in Gorinchem was aangifte gedaan voor het in de media kwamquote:Op maandag 25 november 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dit dan? Bedoel, als het in het nieuws komt, dan kan je ervan uitgaan dat er aangifte is gedaan.
Dat wilde ik ook zeggen na jouw modkeuzesquote:Op maandag 25 november 2019 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om inhoudelijk te reageren, maar ik vind jou niet zo slim.
Verbaast me niet van Zwedenquote:Op maandag 25 november 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Ja, Nederland is inderdaad echt een land waar slachtoffers van verkrachting uitgelachen worden door politie. Oh ja, net als dat in Zweden tegenwoordig verkrachting door immigranten gestimuleerd wordt
Echt
lynchpogingen, lolquote:Op maandag 25 november 2019 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij geen enkele van de lynch pogingen in Gorinchem was aangifte gedaan voor het in de media kwam
Het is overigens wel serieus een probleem. Net als het aantal messteken op middelbare scholen om betrekkelijk niks. Dat is echt bizar. Oh en niet alleen door Marokkanen.quote:
Wel leuk om mee te lezen ja.quote:Op maandag 25 november 2019 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heerlijk fok avondje zo wel, beetje reuring
Gooi ook een beetje olie op het vuur. Zo houden we de kachel bij Danny brandend (iig tot de linksen dit ook gaan verbieden)quote:
Natuurlijk is het een probleem, maar om het lynchpartijen te noemenquote:Op maandag 25 november 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is overigens wel serieus een probleem. Net als het aantal messteken op middelbare scholen om betrekkelijk niks. Dat is echt bizar. Oh en niet alleen door Marokkanen.
Nja, weet niet of dat zal helpen. Ik heb ook weleens vaker gehoord dat jongeren soms al gewoon met een mes op zak over straat gaan ter verdediging van zichzelf. Als je met zo'n mindset ook naar school gaat. Dan is je eerste reflex bij een beetje mot al meteen dat je tot zoiets in staat kan zijnquote:Op maandag 25 november 2019 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een probleem, maar om het lynchpartijen te noemenMisschien maar eens met wat zwarte Amerikanen praten... Of bewoners in het IS-gebied...
Ik had het over @Mortaxx Niet over die jongeren. Voorbeeld was immers Gorinchem en dat was een ruzie tussen twee vriendengroepen, niets lynchpartij. Ik vraag me inderdaad af waardoor dat komt, je komt dan bijna in Amerikaanse toestanden terecht waar schoolshootings gewoon geen nieuws meer zijn...quote:Op maandag 25 november 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, weet niet of dat zal helpen. Ik heb ook weleens vaker gehoord dat jongeren soms al gewoon met een mes op zak over straat gaan ter verdediging van zichzelf. Als je met zo'n mindset ook naar school gaat. Dan is je eerste reflex bij een beetje mot al meteen dat je tot zoiets in staat kan zijn
Zijn de meeste schoolshootings niet door gefrustreerde incels die vroeger geen meisje naar prom konden krijgen?quote:Op maandag 25 november 2019 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had het over @:mortaxx Niet over die jongeren. Voorbeeld was immers Gorinchem en dat was een ruzie tussen twee vriendengroepen, niets lynchpartij. Ik vraag me inderdaad af waardoor dat komt, je komt dan bijna in Amerikaanse toestanden terecht waar schoolshootings gewoon geen nieuws meer zijn...
Zijn die steekpartijen dat ook niet?quote:Op maandag 25 november 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn de meeste schoolshootings niet door gefrustreerde incels die vroeger geen meisje naar prom konden krijgen?
Nou nee, incels kan je het niet noemen, daar zijn ze nog wat jong voor. Maar vaak er is wel een meisje in het spel ja wat je zo leestquote:Op maandag 25 november 2019 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn die steekpartijen dat ook niet?
Kan niet slechter dan de vorige keer gaanquote:Op maandag 25 november 2019 00:32 schreef Tjacka het volgende:
Denken jullie dat ik een goede modereeter ga worden?
quote:Op maandag 25 november 2019 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan niet slechter dan de vorige keer gaan
Verras ons zou ik zeggenquote:Op maandag 25 november 2019 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat alleen René en Superhartje gematigd positief.was
Ja die zit hier al 45 jaar. Als hij nog geen admin was geweestquote:Op maandag 25 november 2019 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen. Zo'n carrière als GGMM zie ik wel zitten.
Ik vind hem wel een goedequote:Op maandag 25 november 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die zit hier al 45 jaar. Als hij nog geen admin was geweest
Hij is flink veranderd sindsdien jaquote:
Hij was als mod ook goed hoorquote:Op maandag 25 november 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is flink veranderd sindsdien ja
bnw toch ?quote:Op maandag 25 november 2019 00:32 schreef Tjacka het volgende:
succes zag een ontgroening topic voorbij komen over tjakkaaa toen kreeg ik een flashback.quote:
Ja dat was @naatje_1quote:Op maandag 25 november 2019 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
succes zag een ontgroening topic voorbij komen over tjakkaaa toen kreeg ik een flashback.
Het is nog niet zo druk.quote:Op maandag 25 november 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
BNW zal niet zo druk zijn, gok ik. Beetje à la F&L. Weinig dat je fout kan doen, denk ik.
twitter:jaketapper twitterde op maandag 25-11-2019 om 00:24:37Outgoing Secretary of the Navy Spencer’s acknowledgment-of-termination letter says that he “cannot in good conscience” obey an order he believes “violates the sacred oath“ he took & that he and POTUS disagree on the “key principle of good order and discipline” https://t.co/EZ8YPM7M0L reageer retweet
BNW / Is Emile Ratelband mod geworden?quote:Op maandag 25 november 2019 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja dat was @:naatje_1
Ik heb dat spel wel mooi verpest toen
Oh sorry maatquote:Op maandag 25 november 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BNW / Is Emile Ratelband mod geworden?
Denk dat @:Dr.Mikey deze bedoeld..
Jij blauw?quote:Op maandag 25 november 2019 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh sorry maat
Ik wil mijn eerste note aan jou geven
Mag dat
BNW / De Hoogvliet is leverancier van het nieuwe blauwquote:Op maandag 25 november 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
BNW / Is Emile Ratelband mod geworden?
Denk dat @:Dr.Mikey deze bedoeld..
De bestequote:Op maandag 25 november 2019 00:32 schreef Tjacka het volgende:
tegenwoordig val je me goed mee.quote:Op maandag 25 november 2019 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker mikey
Al vond jij mij in die tijd niet zo aardig
Ik weet 'tquote:Op maandag 25 november 2019 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt hoor. Eerste periode was het een zieke troll
Oh, toch die van mijquote:Op maandag 25 november 2019 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
BNW / De Hoogvliet is leverancier van het nieuwe blauw
Deze dat grapje maakte ik vroeger altijd in vbl.
gratis bij het blad boodschappen.quote:
ik begrijp deze zin nietquote:Op maandag 25 november 2019 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gratis bij het blad boodschappen.
dat zeiden ze altijd in de televisie reclame.quote:
Ohquote:Op maandag 25 november 2019 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boodschappen, blad van de Hoogvliet, zoals je ook Allerhande van AH hebt.
ook bij Dirk van de broek trouwens.quote:
Ik wilde reageren dat dit niet verrassend is, omdat zelfde inkoopvereniging, maar dat blijkt niet te kloppen... Hoogvliet zit samen met Deen, Vomar en Spar enzo in een inkoopvereniging. Vandaar dat je in die winkels het merk G'woon als huismerk ziet. Echt mijn soort merk trouwensquote:Op maandag 25 november 2019 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ook bij Dirk van de broek trouwens.
Dirk zit met Bas samen al weet ik niet of Bas nog bestaat.quote:Op maandag 25 november 2019 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde reageren dat dit niet verrassend is, omdat zelfde inkoopvereniging, maar dat blijkt niet te kloppen... Hoogvliet zit samen met Deen, Vomar en Spar enzo in een inkoopvereniging. Vandaar dat je in die winkels het merk G'woon als huismerk ziet. Echt mijn soort merk trouwens
Wiequote:
Maja ik ben niet zoveel anders hoorquote:Op maandag 25 november 2019 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tegenwoordig val je me goed mee.
Mag ik je eerste note geven pleasequote:Op maandag 25 november 2019 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
We zijn allemaal een stukje ouder geworden
gewoon doen.quote:Op maandag 25 november 2019 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag ik je eerste note geven please
Geef mij maar. Ik spaar zequote:Op maandag 25 november 2019 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daily Chef? is dat beetje goed ja? Dat zijn die verse maaltijden bij de goedkopere winkels toch? Die mijd ik altijdquote:
Doe maar niet, heb een prettig getal nu, nl precies mijn leeftijdquote:Op maandag 25 november 2019 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2019 01:20 schreef I het volgende:
En anders @:Wouter.B noten, die kan ook nog wel wat notes gebruiken.
Ik koop die maaltijden nooit.quote:Op maandag 25 november 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daily Chef? is dat beetje goed ja? Dat zijn die verse maaltijden bij de goedkopere winkels toch? Die mijd ik altijd
OEf, val jij even door de mandquote:Op maandag 25 november 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Kut I beetje mij negeren
Voor nu ben je een I.dioot
HI.tlerquote:Op maandag 25 november 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Kut I beetje mij negeren
Godver Tjack.quote:Op maandag 25 november 2019 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar ik wil positieve geven
Weet bij jou weinig positiefs
Die had ik ook altijd toen ik nog nachtdienst werktequote:Op maandag 25 november 2019 01:25 schreef I het volgende:
[..]
Ik koop die maaltijden nooit.Maar ze hebben vrij veel meuk. Ook lasagne, bapao, quiche, etc. Heb daar in het verleden ook wel 's zo'n bak kant en klare bami goreng gehaald, lekker makkelijk, toen ik net verhuisd was
Welke idioot koopt er dan ook kant en klare macaroni. Dat heb je echt in vijf minuten klaar als je het kookt.quote:Op maandag 25 november 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ravage-webzin(...)oods-van-daily-chef/
Jezus
Ik moest schijten ja, jeetje. Rustig maar.quote:Op maandag 25 november 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Kut I beetje mij negeren
Omdat het zonder puntje is Ja jongen, je moet toch duidelijk het woordgrapje beetje uitvergrotenquote:
Ideaal ja. Ik deed er dan nog wel wat chilisaus overheen, maar goed te doen.quote:Op maandag 25 november 2019 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die had ik ook altijd toen ik nog nachtdienst werkte
Zat best veel smaak aan
Meestal wel beter dan hollandse maaltijdenquote:Op maandag 25 november 2019 01:27 schreef I het volgende:
[..]
Welke idioot koopt er dan ook kant en klare macaroni. Dat heb je echt in vijf minuten klaar als je het kookt.
Ok boomerquote:Op maandag 25 november 2019 01:28 schreef I het volgende:
[..]
NEE OMDAT IK JE NIET NEGEER, HALLO HIER BEN IK
Wel ongezond hoorquote:Op maandag 25 november 2019 01:27 schreef I het volgende:
[..]
Ideaal ja. Ik deed er dan nog wel wat chilisaus overheen, maar goed te doen.
Vond je? Ik vond zijn oorlogtrauma juist wel mooi in beeld gebrachtquote:Op maandag 25 november 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Filmpje viel tegen.
Oppervlakkig pretentieus geneuzel.
Dat sowieso. Maar daar zit ookquote:Op maandag 25 november 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal wel beter dan hollandse maaltijden
Dat was heel simpel.quote:Op maandag 25 november 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond zijn oorlogtrauma juist wel mooi in beeld gebracht
Ik niet.quote:Op maandag 25 november 2019 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |