quote:Op zondag 24 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Net als die dude op serious request met zijn neppe euthanasie verhaal die antwoordde dat 3fm het hoogtepunt uit zijn leven was geweest. Dat had Naatje kunnen zijn
Misschien was ik het welquote:Op zondag 24 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Net als die dude op serious request met zijn neppe euthanasie verhaal die antwoordde dat 3fm het hoogtepunt uit zijn leven was geweest. Dat had Naatje kunnen zijn
Altijd die naatjequote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat naatje mij dieper het dal in wil duwen
Niet zo jankenquote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat naatje mij dieper het dal in wil duwen
Nee, hij heette Otto, jij heet geen Otto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Op fok wordt je geridiculiseerd als je open over je gevoelens praatquote:
Hij staat hier nu op.quote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Was een goede aflevering hoor, van ZML
Ohja.quote:Op zondag 24 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
@SuperwormJimquote:Op zondag 24 november 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op fok wordt je geridiculiseerd als je open over je gevoelens praat
WALGELIJK inderdaad
Triest ja en dat is modquote:Op zondag 24 november 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op fok wordt je geridiculiseerd als je open over je gevoelens praat
WALGELIJK inderdaad
Zet je nou een spatie voor je uitroepteken?quote:Op zondag 24 november 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:superwormjim
Oh, wacht, het is al de volgende dag, dus hij kan zich weer druk maken...
Ik ben hem wel voor: het is FOK! !
Kan jij dat zien met je ogen lolquote:Op zondag 24 november 2019 22:30 schreef I het volgende:
[..]
Zet je nou een spatie voor je uitroepteken?
WALGELIJK!
Er is hier vroeger een keer iemand in een SC komen posten dat hij zm wilde plegen en toen hebben ze hem weggepest, en die gast deed het nog echt ookquote:
Wiequote:Op zondag 24 november 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is hier vroeger een keer iemand in een SC komen posten dat hij zm wilde plegen en toen hebben ze hem weggepest, en die gast deed het nog echt ook
Geen idee, was volgens mij toen ik hier net pas kwam, dus jaartje of 10 geledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |