Een stevige borrelquote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef BloesBloes het volgende:
Iedereen opgerot nu? En wat hebben ze verdiend?
Mariska: We hebben zo nog een borrel.quote:Op zondag 24 november 2019 17:47 schreef zodeju het volgende:
Nog steeds mensen daar?? dacht tot 5uur?
Gisteren ook.quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Volgens mij werken Brandon en Mylene het hardste vandaag
quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Volgens mij werken Brandon en Mylene het hardste vandaag
ow oke bikkels dusquote:
Binnen pretje?quote:
quote:
quote:
quote:
Ja,.. vooral Billy en Romy.....quote:Op zondag 24 november 2019 17:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bezoekster steekt zoveel van hun op.... en vind hun winnaars.. ze kan wel huilen
ja en dan vragen wat zou Gerrit horen danquote:Op zondag 24 november 2019 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja,.. vooral Billy en Romy.....
Jessie later tegen Merel, dat er ook ooit een vrouw tegen hem zei dat hij zoveel betekende.... blablabla.... Merel vroeg zich af of er iets in haar mondhoek zat, haar ofzo. Wat zal die hebben gebaald. Hij wilde een Mariskaatje doen...... (hij had hetzelfde) Oja, dat had Billy ook....
Beetje laat van Mama......ze heeft zich al weken zo laten zien.....die twee of drie weken kan haar niet meer veranderen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Inca het volgende:
Merel moet van mamma der haat opmerkingen voor zich houden
Wat is dit dan?quote:
Ben het met je eens. Geen medelijden..... onder de guillotine.quote:Op zondag 24 november 2019 17:47 schreef BloesBloes het volgende:
Tjonge hoor die dikkerd nou stichtelijk lullen. Hij had het verzet moeten mobiliseren en die 2 smeerlappen hun strot eraf moeten bijten.
Pffff ene die seabert niet eens kentquote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
(De man achter de stem van Utopia, Jos Bergenhenegouwen. )
Mariska: Kijken of dat ik de stem buiten kan opzoeken, ik weet niet wie dat is, hij zal toch wel op de aftiteling staan?
Vrijwilliger: haha.
Het besef is er ineens dat waar zij zich zo gesterkt door voelen ook voor Gerrit kan gelden.quote:Op zondag 24 november 2019 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en dan vragen wat zou Gerrit horen dan
Waarom geloof ik hier nou niks van?quote:Op zondag 24 november 2019 17:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
gisteren hebben ze gewoon de halve parfum fles Black Opium van Merel leeggespoten.
Mama wil ook Merel's image opkrikken. Gaat hem niet worden....quote:Op zondag 24 november 2019 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje laat van Mama......ze heeft zich al weken zo laten zien.....die twee of drie weken kan haar niet meer veranderen.
Gokje, balletjes in pindasaus.quote:
Dat is wel lekker.quote:Op zondag 24 november 2019 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gokje, balletjes in pindasaus.Doe maar vers.
Ik Lex, alleen al omdat zij de enige is die op Jessie durft te stemmenquote:
Welnee, ze wil gewoon een nieuwe kunnen kopen. Denk dat ze eerder spullen van anderen jat/gebruikt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier nou niks van?
En op haar voeten spuit Merel ook Black Opium, dus dan kan zo'n fles hard gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier nou niks van?
En een zei er merel moet er ook uit opzouten ze ze .quote:Op zondag 24 november 2019 17:56 schreef puzziepie het volgende:
Bezoekster tegen Ger:'Kijk uit voor Tranny'
Helemaal gelijk heeft die mevr, nu ook ff tegen Merel zeggen programma is toch afgelopenquote:Op zondag 24 november 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw:'Merel moet er uit . oprotten met dat wijf'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |