Een stevige borrelquote:Op zondag 24 november 2019 17:41 schreef BloesBloes het volgende:
Iedereen opgerot nu? En wat hebben ze verdiend?
Mariska: We hebben zo nog een borrel.quote:Op zondag 24 november 2019 17:47 schreef zodeju het volgende:
Nog steeds mensen daar?? dacht tot 5uur?
Gisteren ook.quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Volgens mij werken Brandon en Mylene het hardste vandaag
quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Volgens mij werken Brandon en Mylene het hardste vandaag
ow oke bikkels dusquote:
Binnen pretje?quote:
quote:
quote:
quote:
Ja,.. vooral Billy en Romy.....quote:Op zondag 24 november 2019 17:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bezoekster steekt zoveel van hun op.... en vind hun winnaars.. ze kan wel huilen
ja en dan vragen wat zou Gerrit horen danquote:Op zondag 24 november 2019 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja,.. vooral Billy en Romy.....
Jessie later tegen Merel, dat er ook ooit een vrouw tegen hem zei dat hij zoveel betekende.... blablabla.... Merel vroeg zich af of er iets in haar mondhoek zat, haar ofzo. Wat zal die hebben gebaald. Hij wilde een Mariskaatje doen...... (hij had hetzelfde) Oja, dat had Billy ook....
Beetje laat van Mama......ze heeft zich al weken zo laten zien.....die twee of drie weken kan haar niet meer veranderen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Inca het volgende:
Merel moet van mamma der haat opmerkingen voor zich houden
Wat is dit dan?quote:
Ben het met je eens. Geen medelijden..... onder de guillotine.quote:Op zondag 24 november 2019 17:47 schreef BloesBloes het volgende:
Tjonge hoor die dikkerd nou stichtelijk lullen. Hij had het verzet moeten mobiliseren en die 2 smeerlappen hun strot eraf moeten bijten.
Pffff ene die seabert niet eens kentquote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
(De man achter de stem van Utopia, Jos Bergenhenegouwen. )
Mariska: Kijken of dat ik de stem buiten kan opzoeken, ik weet niet wie dat is, hij zal toch wel op de aftiteling staan?
Vrijwilliger: haha.
Het besef is er ineens dat waar zij zich zo gesterkt door voelen ook voor Gerrit kan gelden.quote:Op zondag 24 november 2019 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en dan vragen wat zou Gerrit horen dan
Waarom geloof ik hier nou niks van?quote:Op zondag 24 november 2019 17:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
gisteren hebben ze gewoon de halve parfum fles Black Opium van Merel leeggespoten.
Mama wil ook Merel's image opkrikken. Gaat hem niet worden....quote:Op zondag 24 november 2019 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje laat van Mama......ze heeft zich al weken zo laten zien.....die twee of drie weken kan haar niet meer veranderen.
Gokje, balletjes in pindasaus.quote:
Dat is wel lekker.quote:Op zondag 24 november 2019 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gokje, balletjes in pindasaus.Doe maar vers.
Ik Lex, alleen al omdat zij de enige is die op Jessie durft te stemmenquote:
Welnee, ze wil gewoon een nieuwe kunnen kopen. Denk dat ze eerder spullen van anderen jat/gebruikt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier nou niks van?
En op haar voeten spuit Merel ook Black Opium, dus dan kan zo'n fles hard gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom geloof ik hier nou niks van?
En een zei er merel moet er ook uit opzouten ze ze .quote:Op zondag 24 november 2019 17:56 schreef puzziepie het volgende:
Bezoekster tegen Ger:'Kijk uit voor Tranny'
Helemaal gelijk heeft die mevr, nu ook ff tegen Merel zeggen programma is toch afgelopenquote:Op zondag 24 november 2019 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw:'Merel moet er uit . oprotten met dat wijf'
Nee, het enige wat ze kan doen is opstappen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mama wil ook Merel's image opkrikken. Gaat hem niet worden....
Zelfgemaakt wel, zonder dat chemisch conserveer smaakjequote:
quote:Op zondag 24 november 2019 17:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En op haar voeten spuit Merel ook Black Opium, dus dan kan zo'n fles hard gaan.
Heheh, komen ze nu mee. Nu hij niet meer anders kan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:56 schreef puzziepie het volgende:
Bezoekster tegen Ger:'Kijk uit voor Tranny'
Hij zal op een gegeven moment wel moeten, als je er al vier hebt waar je niet op wilt stemmen, dan komt er een dag dat je niet anders kanquote:Op zondag 24 november 2019 17:58 schreef BloesBloes het volgende:
Gerrit gaat niet op Merel stemmen zegt hij nog maar eens, wat een laffe beftekkel is het ook, daar win je echt nooit de oorlog mee hoor, godsamme, why???????????
Yep dat dus , maar ik denk dat dat het niet gaat worden Dot ?quote:Op zondag 24 november 2019 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik Lex, alleen al omdat zij de enige is die op Jessie durft te stemmen
Merel zou ook kunnen proberen om elke avond haar voeten te wassen en schone sokken aan trekken en deo op je voeten helpt waarschijnlijk beter dan Black Opium.....met die tenenkaaslucht er door heen.....quote:Op zondag 24 november 2019 17:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En op haar voeten spuit Merel ook Black Opium, dus dan kan zo'n fles hard gaan.
Nee, dat denk ik ook niet, kijken of Jessie zijn woord gaat houdenquote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Yep dat dus , maar ik denk dat dat het niet gaat worden Dot ?
Yep,.. met de varkensstaart tussen haar benen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ze kan doen is opstappen.
talkpoeder is ook een stuk goedkoper.quote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Merel zou ook kunnen proberen om elke avond haar voeten te wassen en schone sokken aan trekken en deo op je voeten helpt waarschijnlijk beter dan Black Opium.....met die tenenkaaslucht er door heen.....
Hij is niet achterlijk.....volhouden zo lang mogelijk.....tegenovergestelde van het duo die over lijken gaan.....quote:Op zondag 24 november 2019 17:58 schreef BloesBloes het volgende:
Gerrit gaat niet op Merel stemmen zegt hij nog maar eens, wat een laffe beftekkel is het ook, daar win je echt nooit de oorlog mee hoor, godsamme, why???????????
We wachten het maar afquote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet, kijken of Jessie zijn woord gaat houden
Hij heeft gisteren gezegd dat hij Myl naar huis wil stemmen dit keer
En hij heeft net tegen Lex gezegd dat hij haar niet naar huis wil hebben nog
Hartstikke duur ook!quote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef Inca het volgende:
Mariska maakt sate pleurt gewoon die kant en klaar bakjes in heet water
Sanne spoot vijf dagen deodorant op, die kan ook op zweetvoeten. (Therme Anti-Transpirant 5 Dagen)quote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Merel zou ook kunnen proberen om elke avond haar voeten te wassen en schone sokken aan trekken en deo op je voeten helpt waarschijnlijk beter dan Black Opium.....met die tenenkaaslucht er door heen.....
Eten op woensdag.quote:Op zondag 24 november 2019 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
En die NaarGeest, tegen een bezoeker.. Die bananencake? jahhh die ga ik weer maken hor.. Woensdag.. Ben je er ook dan..?
Ehh.. hoedan.. vandaag was het laatste evenement..
Het is zijn tactiek, hij wil geen risico lopen dat hij in het mes van Jessie en Merel loopt. Hij weet ook dat hij de rest mee moet krijgen en dat het ook laffe herders zijn helaas. Durven niet eens een blok te vormen. Ik weet niet of hij het op enig moment toch niet doet. Ik vertrouw hem ook maar zover ik hem kan zien.quote:Op zondag 24 november 2019 17:58 schreef BloesBloes het volgende:
Vandaag heeft hij tegen Mylene gezegd dat zij er nog inblijft en dat het alleen voor hem beter uitkwam want mensen maken rare bokkesprongen en straks zat hij er zelf nog op.quote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet, kijken of Jessie zijn woord gaat houden
Hij heeft gisteren gezegd dat hij Myl naar huis wil stemmen dit keer
En hij heeft net tegen Lex gezegd dat hij haar niet naar huis wil hebben nog
Welnee dan gaat ie op de grond liggen met zijn pootjes omhoog en huilt ie genade Jessie, genade. Wat zal die vader thuis zich schamen, het hele dorp lacht die man uit, Loopt ie over die onverharde modderwegen daar en alle andere boeren wijzen hem na, "daar heb je de vader van slapzakkie, ha ha ha, kiem m goan jongs". Arme pa de Haanquote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal op een gegeven moment wel moeten, als je er al vier hebt waar je niet op wilt stemmen, dan komt er een dag dat je niet anders kan
Hij heeft het vaak gehoord op evenementen zei hijquote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heheh, komen ze nu mee. Nu hij niet meer anders kan.
Vind ik ook logisch, maar dure eau de toilette op je zweetpoten, zonder ze te wassen is weggegooid geld.quote:Op zondag 24 november 2019 18:03 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Sanne spoot vijf dagen deodorant op, die kan ook op zweetvoeten. (Therme Anti-Transpirant 5 Dagen)
Zoals ze het ook zegt ik maak sate dus ik dacht ook zelf gemaaktequote:Op zondag 24 november 2019 18:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Hartstikke duur ook!
Je kan toch gewoon een paar kilo gehaktballetjes kopen....bij de Ikea bijvoorbeeld en een grote pot sate saus, dat scheelt veel pegels.
Sjoch him gien is het dan,Gerrit komt uit Friesland.quote:Op zondag 24 november 2019 18:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Welnee dan gaat ie op de grond liggen met zijn pootjes omhoog en huilt ie genade Jessie, genade. Wat zal die vader thuis zich schamen, het hele dorp lacht die man uit, Loopt ie over die onverharde modderwegen daar en alle andere boeren wijzen hem na, "daar heb je de vader van slapzakkie, ha ha ha, kiem m goan jongs". Arme pa de Haan
Dat is het gevaarlijke, wat hij niet uit het oog moet verliezen. Hij was er al mee bezig om zich te omringen met mensen die hem zouden kunnen beschermen. Jessie had dat ook door en daarom is die vijandigheid van Jessie ontstaan, richting Gerrit.quote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal op een gegeven moment wel moeten, als je er al vier hebt waar je niet op wilt stemmen, dan komt er een dag dat je niet anders kan
zijn speciale sprays voor te koop gewoon. (nee heb geen zweetvoeten gelukkig)quote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Fijne avond gewenst,en bedankt.quote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, etentje in de stad met vrienden. Verwacht nog veel fitties vanavond ....![]()
Voor wie het gemist heeft, de nominaties kompleet op drie streams:
[ afbeelding ]
Een boodschap voor de inwoners - 24 november 2019.
x7oejaa
[ afbeelding ]
Gejuich tijdens de nominatie van Jessie - 24 november 2019.
x7oeljq
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 1 - 24 november 2019.
x7oep0j
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 2 - 24 november 2019.
x7oekn9
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 3 - 24 november 2019.
x7oem7t
Thx Mate .. als ze gaan slaan neem ik het wel op...quote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, etentje in de stad met vrienden. Verwacht nog veel fitties vanavond ....![]()
Voor wie het gemist heeft, de nominaties kompleet op drie streams:
[ afbeelding ]
x7oejaa
[ afbeelding ]
Gejuich tijdens de nominatie van Jessie - 24 november 2019.
x7oeljq
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 1 - 24 november 2019.
x7oep0j
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 2 - 24 november 2019.
x7oekn9
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 3 - 24 november 2019.
x7oem7t
Tuurlijk is dat zonde van het parfum,.Die Therme deo is ook voor voeten.quote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind ik ook logisch, maar dure eau de toilette op je zweetpoten, zonder ze te wassen is weggegooid geld.
Als ie dat had gewild dan had ie dat al moeten doen, de tegenstanders van het vuige duo verdwijnen als sneeuw voor de zon, straks is er niemand meer om hem te steunen,quote:Op zondag 24 november 2019 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is zijn tactiek, hij wil geen risico lopen dat hij in het mes van Jessie en Merel loopt. Hij weet ook dat hij de rest mee moet krijgen en dat het ook laffe herders zijn helaas. Durven niet eens een blok te vormen. Ik weet niet of hij het op enig moment toch niet doet. Ik vertrouw hem ook maar zover ik hem kan zien.
Ruikt vast naar een kaasafdeling in een parfumeriezaak.quote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
x7oejaa
quote:Op zondag 24 november 2019 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ruikt vast naar een kaasafdeling in een parfumeriezaak.
Dat dus en vind zich zelf slimquote:Op zondag 24 november 2019 18:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ie dat had gewild dan had ie dat al moeten doen, de tegenstanders van het vuige duo verdwijnen als sneeuw voor de zon, straks is er niemand meer om hem te steunen,
Dan had ik in elk geval die onverharde, modderwegen goed ......quote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sjoch him gien is het dan,Gerrit komt uit Friesland.
Dat zeker,ik had gelijk beeld ook.quote:Op zondag 24 november 2019 18:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dan had ik in elk geval die onverharde, modderwegen goed ......
Klopt, ik vind het ook dom. Hij wilde vast geen slapende honden wakker maken, omdat hij weet dat Jessie hem dan laat vallen als een zak aardappelen. Hij kon om dezelfde redenen niet rekenen op de andere lafbekken Hiske, Brandon, Mariska etc. Heeft daardoor ook Shelley moeten laten gaan, die ook rustig 3 op Jessie en Merel zou kunnen geven. Dit allemaal omdat hij bang is dat het nog te vroeg is. Ik doe ook geen vreugdedansje, zoals je zegt, laffe herders.quote:Op zondag 24 november 2019 18:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ie dat had gewild dan had ie dat al moeten doen, de tegenstanders van het vuige duo verdwijnen als sneeuw voor de zon, straks is er niemand meer om hem te steunen,
Saai mens saaie dingenquote:Op zondag 24 november 2019 18:11 schreef Dark het volgende:
Hiske kan een muts ZO op haar hoofd zetten, dat je zo'n muts never nooit meer zou willen kopen.....
ze heeft zich de afgelopen dagen uit de naad gewerkt, met die ballonen, het opruimen, vandaag de markt enzquote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef Inca het volgende:
[..]
Zoals ze het ook zegt ik maak sate dus ik dacht ook zelf gemaakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |