Mijn machine doet maar 1 uur en 40 minuten over een 60 graden wasjequote:Op zondag 24 november 2019 17:39 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee, want anders ben je 3 uur kwijt met wassen op 60 graden! En dat kost heel wat stroom!
En je wasmachine slijt veel minder!
Roeren is 1 minuut.
Er is inmiddels al een paar keer gepost dat een korter programma niet per se wil zeggen dat er minder stroom en/of water wordt gebruikt.quote:Op donderdag 28 november 2019 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn machine doet maar 1 uur en 40 minuten over een 60 graden wasje
Dan nog is wat SEMTEX wel waarheid.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is inmiddels al een paar keer gepost dat een korter programma niet per se wil zeggen dat er minder stroom en/of water wordt gebruikt.
Ja, wat SEMTEX is waarheid.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:29 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dan nog is wat SEMTEX wel waarheid.
Meeste wasmachines draaien al helemaal geen 3 uur.
Dus de besparing is nog kleiner dan TS denkt.
warmtepomp/zonnepanelen zijn niet noodzakelijk. Met een geiser ben je ook veel goefkoper uit.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:52 schreef Messina het volgende:
Ja, maar niet iedereen heeft zonnepanelen, een warmtepomp en een wasmachine met een heetwateringang. Dus fijn voor je, maar zeker niet gemiddeld (wat veel interessanter is, namelijk).
Posts verdwijnen voor m'n ogen, trouwens.
Ik ben nog steeds geen ‘hij’.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:52 schreef Vonkenboer het volgende:
Mag best allemaal wat vriendelijker. Mocht iemand zijn reactie missen. Ik heb het tegen jullie
Bewijs maar..quote:Op donderdag 28 november 2019 18:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geen ‘hij’.
En dan stroomt er vanzelf heet water in en blijft het levenslang doen?quote:Op donderdag 28 november 2019 18:03 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
warmtepomp/zonnepanelen zijn niet noodzakelijk. Met een geiser ben je ook veel goefkoper uit.
en warmwater in de wasmachine kost eenmalig 200 euro.
https://www.energiezuinigwassen.nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |