Zou me niks verbazen. Je moet ergens op bezuinigen als je een leuke achtergrond wil.quote:Op zondag 24 november 2019 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
Weeeeer een tule-rok, wat is dat toch, waren ze in de uitverkoop
Ik ga een plastic fles in de Noordzee gooien.quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Als ik deze middag/avond nog 1 keer 'save the planet' hoor ga ik een drinking game starten
quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga een plastic fles in de Noordzee gooien.
Je had al straalbezopen kunnen zijnquote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Als ik deze middag/avond nog 1 keer 'save the planet' hoor ga ik een drinking game starten
quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga een plastic fles in de Noordzee gooien.
Save the Earth dan, beter?quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, maar goed ook dat ik het idee nu pas krijgquote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je had al straalbezopen kunnen zijn
Ja he, veel te opvallend.quote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind de oortjes die ze in hebben zo lelijk
De tule was nu cht uitverkocht.quote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef aarontje112 het volgende:
Albani heeft de tule-memo niet ontvangen?
De onderrok is wel tulequote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef aarontje112 het volgende:
Albani heeft de tule-memo niet ontvangen?
Ik vroeg me net af, komen dat soort landen ook weleens met iets anders dan een schreeuwzangeres-balladquote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Albani heeft bij de jeugd ook al schreeuwzangeressen
Natuulijkquote:
Heel erg ja.quote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Hebben jullie ook dat je de kinderen van tegenwoordig allemaal zo ouwelijk vindt lijken en gedragen? Volgens mij waren 'wij' niet zo toen we jong waren. God, mag hopen van niet
Ja, die kids moeten natuurlijk wel op tijd naar bedquote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Nog een uurtje en dan weer afgelopen, netjes wel.
quote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Hebben jullie ook dat je de kinderen van tegenwoordig allemaal zo ouwelijk vindt lijken en gedragen? Volgens mij waren 'wij' niet zo toen we jong waren. God, mag hopen van niet
Ik droeg nog een trui met zeehondjes erop in de brugklas, dat doen ze nu niet meer geloof ikquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Instagram-generatie denk ikquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Ik was echt niet zo als de 12/13-jarigen nuquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Ja kinderen gedragen en kleden zich anders tegenwoordig. Die lopen niet meer in Mickey Mouse van je zusquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Ja dat herken ik welquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
*haast naar de koelkast*quote:
Dat is serieus wel zo eigenlijk; 'we' komen met een heel ander soort nummer; kan ook wel een voordeel zijnquote:Op zondag 24 november 2019 17:32 schreef aarontje112 het volgende:
Nog een keer het milieu, godzijdank hebben wij een niemendalletje, gaat nog opvallen
seabertquote:Op zondag 24 november 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik droeg nog een trui met zeehondjes erop in de brugklas, dat doen ze nu niet meer geloof ik
Nee nu neuken ze al... Weet ik uit mijn directe omgeving, ik was compleet in shockquote:Op zondag 24 november 2019 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik droeg nog een trui met zeehondjes erop in de brugklas, dat doen ze nu niet meer geloof ik
Op 12 jarige leeftijd?quote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee nu neuken ze al... Weet ik uit mijn directe omgeving, ik was compleet in shock
Zal ook wel erg verschillen per kind denk ik hoorquote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee nu neuken ze al... Weet ik uit mijn directe omgeving, ik was compleet in shock
Wtfquote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het was niet Seabert, het waren twee willekeurige zeehondjes. De trui zelf was mintgroen. Het was mijn lievelingstruiquote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef grazz het volgende:
[..]
seabert![]()
je zou er nu voor in elkaar geslagen worden hoor
OMG....quote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook niet, maar het werd nogal expliciet gemeldquote:
Heb je vast verkeerd verstaan! Straattaal of zo!quote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ooohja, dat van gisteren is zeker 25%?quote:Op zondag 24 november 2019 17:35 schreef aarontje112 het volgende:
Snap die online voting ook niet, je kunt straks weer stemmen, of mag je nou nog een keer stemmen? En is het dan 50/50 wat betreft van te voren en na de show, of gewoon alles op een hoop?
alles op een hoop. Andere 50% komt van je jury.quote:Op zondag 24 november 2019 17:35 schreef aarontje112 het volgende:
Snap die online voting ook niet, je kunt straks weer stemmen, of mag je nou nog een keer stemmen? En is het dan 50/50 wat betreft van te voren en na de show, of gewoon alles op een hoop?
quote:Op zondag 24 november 2019 17:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je vast verkeerd verstaan! Straattaal of zo!
Ik kijk niet.quote:Op zondag 24 november 2019 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
https://vote.junioreurovision.tv/
Thanks!quote:Op zondag 24 november 2019 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gestemd op Kazachstan, NL, Frankrijk en Polenquote:Op zondag 24 november 2019 17:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als dit ooit bij het ESF is ben ik er meteen klaar meequote:Op zondag 24 november 2019 17:38 schreef aarontje112 het volgende:
Je kunt in de incognito-modus gewoon ongelimiteerd stemmen? Of wordt dat eruit gefilterd? Lol, wat een bende eigenlijk.
Was vorig jaar iig ook zo, eerdere jaren weet ik niet.quote:Op zondag 24 november 2019 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
Ik kom er nu net voorbij gezapt, maar wat is dat dan voor flauwekul met stemmen voor je eigen land?!
Echt, wie heeft dit ooit verzonnen johquote:Op zondag 24 november 2019 17:42 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon oproepen om op je eigen land te stemmen, dat het berhaupt kan
Lolquote:Op zondag 24 november 2019 17:43 schreef Guanabana het volgende:
Incognito gewoon nog een keer stemmen
Omdat ik Itali eens iets gun.quote:Op zondag 24 november 2019 17:44 schreef Guanabana het volgende:
Nog een keer gestemd op Italie, Ierland en dit keer Spanje.
Die mag al zo'n beetje naar het komende ESCquote:
Niet op Nederland though, dus dan mag het wel.quote:Op zondag 24 november 2019 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Lol
Verwacht wel dat Nederlanders dit goed kunnen. Spanjaarden natuurlijk ook.
Die knikkert ook niet meerquote:
Die winnen al in Rotterdam volgend jaarquote:
Zou me daarom niks verbazen als Polen de internetvoting wintquote:Op zondag 24 november 2019 17:45 schreef Em31 het volgende:
Het ligt er ook dik aan hoeveel mensen in een land zitten te kijken
Hoop het echtquote:Op zondag 24 november 2019 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die winnen al in Rotterdam volgend jaar
Het zou toch echt eens moeten gebeuren na zoveel goede inzendingenquote:Op zondag 24 november 2019 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Spanjequote:
Polen of Spanje jaquote:Op zondag 24 november 2019 17:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Zou me daarom niks verbazen als Polen de internetvoting wint
Moeten ze wel weer met iets goeds komen, want daar vind ik ze persoonlijk nogal in wisselen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zou toch echt eens moeten gebeuren na zoveel goede inzendingen
Ga ik daar ook nogmaals op stemmenquote:Op zondag 24 november 2019 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Australie of Portugal wordt laatste.
Ja, valt echt weg nuquote:
Na al dat gehaat op Duncan en Nederland weet ik niet of ik dat nog wilquote:Op zondag 24 november 2019 17:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja echt raar van ze, want had prima ergens aan het eind gepast.quote:Op zondag 24 november 2019 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, valt echt weg nuTerwijl het wel een van de meer opvallende liedjes is
Oh dat vind ik juist weer niet; alleen 2014 vond ik echt matig.quote:Op zondag 24 november 2019 17:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moeten ze wel weer met iets goeds komen, want daar vind ik ze persoonlijk nogal in wisselen.
quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Polen wel echt het meeste hook hebben als ik het nu weer zo terughoor.
Die blijft wel hangen inderdaadquote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Denk ook dat dat de winnaar wordtquote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Guanabana het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op zondag 24-11-2019 om 16:44:29Met nichtje van 11 voor de buis voor Junior Songfestival - jong geleerd... En we zijn zeer te spreken vooralsnog over kwaliteit/vocalen/variteit #JESC2019 . En @BuddyVedder stevig op z’n plekje reageer retweet
jankenquote:Op zondag 24 november 2019 17:51 schreef Guanabana het volgende:
Als wij winnen zit ik wel van wtf hoor
Cornald weet al dat ie in mei ook met Buddy in het hokje zitquote:Op zondag 24 november 2019 17:51 schreef Greys het volgende:
Leuk dat Cornald dit tweet over Buddy.twitter:cornaldm twitterde op zondag 24-11-2019 om 16:44:29Met nichtje van 11 voor de buis voor Junior Songfestival - jong geleerd... En we zijn zeer te spreken vooralsnog over kwaliteit/vocalen/variteit #JESC2019 . En @:BuddyVedder stevig op z’n plekje reageer retweet
Ja! Is met dit aantal deelnemers ook wel prima te doenquote:
Ik vond eigenlijk (voor zover ik het herinner) alleen 2011 en 2015 echt goed. De rest vond ik of niks, of wel aardig maar zwaar overgewaardeerd.quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist weer niet; alleen 2014 vond ik echt matig.
Guaan, wat krijgen we nou?quote:
Ja, leuk meisjequote:Op zondag 24 november 2019 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Die van Ierland heeft wel veel uitstraling zeg.
Denk dat dat grotendeels zenuwen zijn geweest net.quote:Op zondag 24 november 2019 17:55 schreef Aoibhin het volgende:
Haha dat jochie met die schuurpapierstem klinkt nu ineens niet zo
Misschien is dat klimaat-verantwoord geproduceerd ofzoquote:
omgquote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Dit zie ik Dionne Stax toch niet doen, die scheurt zo ver uit dat er meteen twee Humberto's kunnen komen
quote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Dit zie ik Dionne Stax toch niet doen, die scheurt zo ver uit dat er meteen twee Humberto's kunnen komen
Ik kan niet kijken, maar dit is wel interessante achtergrondinformatie.quote:Op zondag 24 november 2019 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Ja, bijna bedtijd in veel deelnemende landen.quote:
Neuh, al die Spaanse internetstemmen komen straks ook nog, geloof ik.quote:Op zondag 24 november 2019 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
Nederland gaat toch niet 2x winnen in een jaar he
Ik gok zo dat Nederland daar ook wel aardig aan meegedaan heeftquote:Op zondag 24 november 2019 18:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neuh, al die Spaanse internetstemmen komen straks ook nog, geloof ik.
Ja toen werd het ineens paniek hierquote:Op zondag 24 november 2019 18:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dachten we half jaar geleden ook halverwege
Adem in, adem uit!quote:
Maakt niet eens uit waar het over gaat, zoiets als dit is sowieso nerveusmakendquote:
quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 18:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dit wordt niks meer, tv kan uit, welterusten, tot volgend jaar.
Soort Henny Huisman 'iedereen krijgt een trofee'quote:Op zondag 24 november 2019 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ze deden vroeger altijd dat iedereen bij het begin al 12 punten kreeg
Ja, en het zet ook geen zoden aan de dijk, want als je dan laatste wordt met 12 punten weet je alsnog dat je eigenlijk niks hebt gekregenquote:Op zondag 24 november 2019 18:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Soort Henny Huisman 'iedereen krijgt een trofee'
Nou enig; ik zit gewoon zenuwachtig hier te zijn nu om dat stelletje kotersquote:
Nee, is volgens mij met JESC niet zoquote:Op zondag 24 november 2019 18:12 schreef Guanabana het volgende:
Maar het hoeft toch niet in Nederland te worden gehouden dan?
Ik ook totaal niet nee.quote:Op zondag 24 november 2019 18:13 schreef grazz het volgende:
Ik had de jurysupport echt niet verwacht
Er waren best wat missertjes vandaag, hij zong het prima.quote:Op zondag 24 november 2019 18:13 schreef grazz het volgende:
Ik had de jurysupport echt niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |