Zou me niks verbazen. Je moet ergens op bezuinigen als je een leuke achtergrond wil.quote:Op zondag 24 november 2019 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
Weeeeer een tule-rok, wat is dat toch, waren ze in de uitverkoop
Ik ga een plastic fles in de Noordzee gooien.quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Als ik deze middag/avond nog 1 keer 'save the planet' hoor ga ik een drinking game starten
quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga een plastic fles in de Noordzee gooien.
Je had al straalbezopen kunnen zijnquote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Als ik deze middag/avond nog 1 keer 'save the planet' hoor ga ik een drinking game starten
quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga een plastic fles in de Noordzee gooien.
Save the Earth dan, beter?quote:Op zondag 24 november 2019 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, maar goed ook dat ik het idee nu pas krijgquote:Op zondag 24 november 2019 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je had al straalbezopen kunnen zijn
Ja he, veel te opvallend.quote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind de oortjes die ze in hebben zo lelijk
De tule was nu cht uitverkocht.quote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef aarontje112 het volgende:
Albani heeft de tule-memo niet ontvangen?
De onderrok is wel tulequote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef aarontje112 het volgende:
Albani heeft de tule-memo niet ontvangen?
Ik vroeg me net af, komen dat soort landen ook weleens met iets anders dan een schreeuwzangeres-balladquote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef TheVulture het volgende:
Albani heeft bij de jeugd ook al schreeuwzangeressen
Natuulijkquote:
Heel erg ja.quote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Hebben jullie ook dat je de kinderen van tegenwoordig allemaal zo ouwelijk vindt lijken en gedragen? Volgens mij waren 'wij' niet zo toen we jong waren. God, mag hopen van niet
Ja, die kids moeten natuurlijk wel op tijd naar bedquote:Op zondag 24 november 2019 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Nog een uurtje en dan weer afgelopen, netjes wel.
quote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Hebben jullie ook dat je de kinderen van tegenwoordig allemaal zo ouwelijk vindt lijken en gedragen? Volgens mij waren 'wij' niet zo toen we jong waren. God, mag hopen van niet
Ik droeg nog een trui met zeehondjes erop in de brugklas, dat doen ze nu niet meer geloof ikquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Instagram-generatie denk ikquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Ik was echt niet zo als de 12/13-jarigen nuquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Ja kinderen gedragen en kleden zich anders tegenwoordig. Die lopen niet meer in Mickey Mouse van je zusquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
Ja dat herken ik welquote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef grazz het volgende:
*haast naar de koelkast*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |