Heerlijk ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 24 november 2019 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Zo applaus uit het publiek dat ze jes stemmen geeft
quote:Op zondag 24 november 2019 15:32 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Publiek juichen
Cosheldin lexy
Nu zal hij anders gaan denken die klootzak....quote:Op zondag 24 november 2019 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
gejuich en geklap van de schuimpjes toen lex haar drie stemmen aan jessie gaf hahahaah
Dus dat....quote:Op zondag 24 november 2019 15:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heerlijk ik lig in een deuk hier.
Daar gaat Jessie na de nominatie nog goed over nadenkenquote:
Absoluut....quote:Op zondag 24 november 2019 15:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar gaat Jessie na de nominatie nog goed over nadenken
Hij schrok wel volgensmij.quote:Op zondag 24 november 2019 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu zal hij anders gaan denken die klootzak....
Dit is de grootste slang....Een anaconda zeg maar....quote:
Had hij echt niet verwacht...Die dacht heel popi te zijn.....NOT...quote:
Zo'n publiek klap-meter iets. Geen idee hoe t heet. Dan is de soap wel compleet zo'n beetje.quote:Op zondag 24 november 2019 15:32 schreef BloesBloes het volgende:
Nou ik heb het publiek gehoord, laat ze maar meestemmen
Nee hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 15:35 schreef MacDeMarco het volgende:
een beetje geklap en wat boe geroep bij jessie.
jawelquote:
quote:
Totaal geen onzin, hij wordt gewoon uitgekotst...quote:
Aanname.quote:Op zondag 24 november 2019 15:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Totaal geen onzin, hij wordt gewoon uitgekotst...
stop nu maar met quotenquote:
Dus dat en geen discussie mogelijk....quote:Op zondag 24 november 2019 15:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De reactie van het publiek bij Lex zei genoeg.
Was oorverdovend stil.quote:Op zondag 24 november 2019 15:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De reactie van het publiek bij Lex zei genoeg.
De hele cos hangt aan elkaar van aannames, ook die van jou!quote:
Fine.quote:Op zondag 24 november 2019 15:39 schreef Dark het volgende:
[..]
De hele cos hangt aan elkaar van aannames, ook die van jou!
quote:Op zondag 24 november 2019 15:39 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Die extra boodschappen net zaten ook tomaten voor het publiek bij om de publiekstemmen duidelijk te maken? Elke rake tomaat een stem
En Lex krijgt de positieve stemmenquote:Op zondag 24 november 2019 15:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou mooi zijn als straks bekend is wie op de bank, dat de bezoekers straks als ze naar huis
gaan hun stem uit mogen brengen en diegene van de genomineerde direkt moet vertrekken
en niet morgen pas.
Die liet het weer lekker afwetenquote:Op zondag 24 november 2019 15:40 schreef sjampoeh het volgende:
wat is er gisteren gebeurd met maris ?
Ze ging na het feest direct naar bed..quote:Op zondag 24 november 2019 15:40 schreef sjampoeh het volgende:
gezopen en haar taken niet uitgevoerdquote:Op zondag 24 november 2019 15:40 schreef sjampoeh het volgende:
ze was er toch gewoonquote:Op zondag 24 november 2019 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die liet het weer lekker afweten
Gast lul niet uit je nek......Wees eens eerlijk....quote:
Gast ook....quote:Op zondag 24 november 2019 15:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast lul niet uit je nek......Wees eens eerlijk....
quote:Op zondag 24 november 2019 15:42 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
En .... en daarom wil ik graag een liedje voor u zingen, la la lal la MacDeMarco i love you, la la la la la
Vette BS, ze helpt Jessie dus je doet wel mee aan het spelquote:Op zondag 24 november 2019 15:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Myloon;
kan veel zeggen ik hou dr niet van
mensen willen hier zijn
heb ook mn momenten
3 stemmen aan lex
quote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Reken maar dat het gejuich bij de stemmen op Jessie hem wat heeft gedaan
gaf me even kippenvelquote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
eh..quote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vette BS, ze helpt Jessie dus je doet wel mee aan het spel
Welnee. Wat weet het schuim er nou allemaal van.quote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoop dat het publiek mag stemmen en dan Myleentje naar huis stuurt.
Was geweldig!quote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Op zeker....Meneer staat met beide voeten op den aarde nu.....quote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Mylène kan zo naar een inrichting die is heel erg in de war. Wel weg niet weg laat zich gebruiken en vindt dat fijn maf kind is hetquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op zeker....Meneer staat met beide voeten op den aarde nu.....
Ha haquote:Op zondag 24 november 2019 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee. Wat weet het schuim er nou allemaal van.
Febo luiquote:Op zondag 24 november 2019 15:45 schreef Dark het volgende:
Jessie - bij mij waren er maar een stuk of tien mensen die stonden te schreeuwen hoor....
Hmz... kee, had je toch gelijk met dat gejoel vh publiek.quote:Op zondag 24 november 2019 15:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maris; Ze gingen zo klappen bij Lex om Jessie niet normaal man.
Merel; Ja bizar.
Jessie; was gewoon een groepje van 15 man die begonnen te roepen en te klappen.
quote:Op zondag 24 november 2019 15:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Ach het was maar een groepje van 10 of 15 die begonnen te schreeuwen, volgens Jessie.![]()
Doet 'm niets hoor
mocht die willen hij word door veel meer uitgekotst dan die zelf door heeftquote:Op zondag 24 november 2019 15:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Ach het was maar een groepje van 10 of 15 die begonnen te schreeuwen, volgens Jessie.![]()
Doet 'm niets hoor
Ow niet?...........Kerel je zegt tegen anderen oren open, zou zeggen neem het goede voorbeeld....quote:
Dat gun ik haar ook welquote:Op zondag 24 november 2019 15:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoop dat het publiek mag stemmen en dan Myleentje naar huis stuurt.
En Gerrit is zo dom er als nog met de volgende stemming niks te doen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Ger: nu hebben we de publieke opinie gehoord.
Vinden Jessie en Merel niet leuk.quote:Op zondag 24 november 2019 15:46 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmz... kee, had je toch gelijk met dat gejoel vh publiek.
En niemand die dan roept dat ze dat zelf heeft laten gebeuren.quote:Op zondag 24 november 2019 15:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Mylene: Ik ben een pion voor Gerrit, Jessie en Merel
Ja, dat was een mooi momentje 3 stemmen op Jessie en ze kreeg een groot applausquote:Op zondag 24 november 2019 15:45 schreef Appeltje het volgende:
![]()
![]()
ze gingen gewoon klappen bij Lex zegt Maris
Knap van Jessie dat hij precies weet hoeveel mensen het warenquote:Op zondag 24 november 2019 15:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maris; Ze gingen zo klappen bij Lex om Jessie niet normaal man.
Merel; Ja bizar.
Jessie; was gewoon een groepje van 15 man die begonnen te roepen en te klappen.
Ach hij lult maar wat....Hij weet nu dat hij niet populair is......quote:Op zondag 24 november 2019 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Knap van Jessie dat hij precies weet hoeveel mensen het waren![]()
Die is behoorlijk door de mand gevallen..quote:Op zondag 24 november 2019 15:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En niemand die dan roept dat ze dat zelf heeft laten gebeuren.
Ze laat zich gebruiken.
Maar ok ze zet zichzelf er mooi op geen eigen mening dus, ondanks haar grote bek.
Ja.quote:Op zondag 24 november 2019 15:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Knap van Jessie dat hij precies weet hoeveel mensen het waren![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 15:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Het waren er wel meer.
Jessie; Wie juigde er met de stemmen van Lexie, die gaan we het terrein afzetten. hahaha
Merel; Nou het waren er echt wel veel hoor.
Hoppa ze zeggen het zelf ook al.
quote:Op zondag 24 november 2019 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Helemaal van slag door het applaus van het publiek bij de stemmen van Lex
De mensen die aan het juichen waren zouden verwijderd moeten worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ergste is dat ie het nog meent ook als die de kans krijgtquote:Op zondag 24 november 2019 15:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Het waren er wel meer.
Jessie; Wie juigde er met de stemmen van Lexie, die gaan we het terrein afzetten. hahaha
Merel; Nou het waren er echt wel veel hoor.
Hoppa ze zeggen het zelf ook al.
Onvoorstelbaar, waar haalt hij die arrogantie vandaan......quote:Op zondag 24 november 2019 15:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Voor alles wat IK gedaan heb hier, kan je het niet maken om op mij te stemmen zegt Jessie
Ja echt wel, hij zei het met een lach, maar wel als een boer met kiespijn.quote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Ergste is dat ie het nog meent ook als die de kans krijgt
Ja.quote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, waar haalt hij die arrogantie vandaan......
En er iets mee gaan doen..quote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef Cargamelk het volgende:
Hoop dat er wat inwoners wakker zijn geworden dat Jassie echt niet zo populair is dan dat ze daar denken.
De bos himselfquote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie zei dat?
over de juigende mensen zouden verw moeten worden ??
Jessie IS de Messiasquote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, waar haalt hij die arrogantie vandaan......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jessie zei dat , maar bedoelde het als een geintje volgens mijquote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie zei dat?
Hopelijk komt daar nog een filmpje van, met close-up van zijn gezicht.quote:Op zondag 24 november 2019 15:53 schreef formule het volgende:
klappen als Lex 3 stemmen geeft aan Jessie
Zou hem bijna gaan hoeken als hij die poort uitkomt...Livestream bij de poort....Lachende kop van hem en baf een hoek van me....quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie IS de MessiasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Waren maar 15 personen zeiden ze....Later kwamen ze erop terug dat het er toch wel meer bleken te zijn....quote:
was ook een geintjequote:Op zondag 24 november 2019 15:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jessie zei dat , maar bedoelde het als een geintje volgens mij
Vreselijke vent.quote:Op zondag 24 november 2019 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou hem bijna gaan hoeken als hij die poort uitkomt...Livestream bij de poort....Lachende kop van hem en baf een hoek van me....
En ik een hoek voor die tokkietrash van een Merelquote:Op zondag 24 november 2019 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou hem bijna gaan hoeken als hij die poort uitkomt...Livestream bij de poort....Lachende kop van hem en baf een hoek van me....
quote:Op zondag 24 november 2019 15:56 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
En ik een hoek voor die tokkietrash van een Merel
stoer altijd die agressiequote:Op zondag 24 november 2019 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef Lelie68 het volgende:
Noemt Ger zijn oude medebewoners nou rotzooi??
Hebben we spuit11 ook weer.......In de hoek jij....Je kan het....quote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stoer altijd die agressie
Was dat die vrouw met witte stok met 3 rode strepen?quote:Op zondag 24 november 2019 15:59 schreef yvondenise het volgende:
Vrouw tegen Merel..wat ben jij mooi,niet normaal.
Gisteren beweerde Jessie nog over Gerrit dat die buiten uitgekotst werd. Mooi om te zien dat het eerder andersom is. Ik ben echt geen fan van Gerrit, maar de arrogantie van Jessie vind ik nog meer om te kotsen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef Cargamelk het volgende:
Hoop dat er wat inwoners wakker zijn geworden dat Jassie echt niet zo populair is dan dat ze daar denken.
quote:Op zondag 24 november 2019 15:59 schreef Lelie68 het volgende:
Oehhh wat moet Mylène zo laten lezen aan Ger??
Was n.a.v. wat Lex zei.quote:Op zondag 24 november 2019 15:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lex; Als we hem eruit stemmen dan is ie in 1 keer weg.
Mylene tegen Gerrit: Ik moet je wat laten lezen denk ik.
Die vrouw heeft een oog probleem?....quote:Op zondag 24 november 2019 15:59 schreef yvondenise het volgende:
Sorry doe even normaal met in de hoek jij. wie denk je dat je bent dan. ga stoer praten over slaan ow nee is veilig achter pcquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hebben we spuit11 ook weer.......In de hoek jij....Je kan het....
Hoeken? Weet je hoe dat moet dan? (das de 100e keer, voor zover ik hier lees, dat je weer zoiets hier tikt trouwens.)quote:Op zondag 24 november 2019 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Pfff alstublieft zeg...Laat mij met rust mens, scroll er overheen.....quote:Op zondag 24 november 2019 16:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry doe even normaal met in de hoek jij. wie denk je dat je bent dan. ga stoer praten over slaan ow nee is veilig achter pc
quote:Op zondag 24 november 2019 16:00 schreef Angelique61 het volgende:
Mylene net tegen Gerrit, ik moet je wat laten lezen, zeker de brief van jens....complotten complotten!
Jessiequote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie zei dat?
Dat dus erg vreemd maar goed veilig warm bij de kachel achter laptopquote:Op zondag 24 november 2019 16:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hoeken? Weet je hoe dat moet dan? (das de 100e keer, voor zover ik hier lees, dat je weer zoiets hier tikt trouwens.)
quote:Op zondag 24 november 2019 15:54 schreef spapaars het volgende:
Zonder poespas terug te zien.
De nominaties
deel 1
https://streamable.com/wpj3h
deel 2
https://streamable.com/k45lc
Blindengeleidehond heeft een atv dag?quote:Op zondag 24 november 2019 15:59 schreef yvondenise het volgende:
Precies.....quote:Op zondag 24 november 2019 16:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Zullen we het leuk houden en over de streams i.p.v. op elkaar. Er is genoeg leuks op de streams nou.[/warning]
De spanning komt er uit.quote:
Wie missen we hier?quote:Op zondag 24 november 2019 16:04 schreef puzziepie het volgende:
Mevrouw tegen Lex over het gekonkel en schelden op haar
[ afbeelding ]
Heerlijke middag ditquote:Op zondag 24 november 2019 16:03 schreef Flow3r het volgende:
Zoveel mensen negatief out in the open over Jessie
Uh... ok, ik kom van de straat.. wij doen niet aan hoeken, had graag van m geleerd. Maar ok, streams.quote:Op zondag 24 november 2019 16:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Zullen we het leuk houden en over de streams i.p.v. op elkaar. Er is genoeg leuks op de streams nou.[/warning]
quote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef DKUp het volgende:
Gerrie, Cup G en Milani vs Djezzie en Meertje, oh wat zou dat heerlijk zijn
Gaat niet er moet eentje uit van Lex en Leen morgen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef DKUp het volgende:
Gerrie, Cup G en Milani vs Djezzie en Meertje, oh wat zou dat heerlijk zijn
Fingers crossedquote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef Cargamelk het volgende:
Zou het dan toch het eind zijn van tijdperk Jassie ?
Dit is echtquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Kan gerrit ook al zo goed acteren of komen er echt veel emoties uit?
Dit lijkt wel heel echt.quote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Kan gerrit ook al zo goed acteren of komen er echt veel emoties uit?
Ik niet jessie moet op de bankquote:Op zondag 24 november 2019 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ondanks de voorspelde uitkomst vind ik dit toch wel de leukste stemming van Utopia. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was helemaal mooi geweest.quote:Op zondag 24 november 2019 16:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik niet jessie moet op de bank
Met Milani erbij en ik ben er wel content mee.quote:Op zondag 24 november 2019 16:12 schreef puzziepie het volgende:
Lex hoopt op Ger ,His en Brandy in de finale
Jes en merel vlak voor de finale er uitquote:Op zondag 24 november 2019 16:12 schreef Lelie68 het volgende:
Ik hoop ook op een top 3 van Hiske, Brandon en Ger..
Absoluut en het heeft de ogen van de bewoners doen openen lijkt het.....Voor wat het waard is natuurlijk....quote:Op zondag 24 november 2019 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ondanks de voorspelde uitkomst vind ik dit toch wel de leukste stemming van Utopia. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou wel de meest eerlijke top 3 zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 16:12 schreef puzziepie het volgende:
Lex hoopt op Ger ,His en Brandy in de finale
Geloof ik ook niet.. ondanks dat ze veel op de foto gaan.. Merel is nooit populairder geweest dan Brandon en zelfs een Jessiequote:Op zondag 24 november 2019 16:11 schreef DKUp het volgende:
De mensen zeggen dat Djezzie en Meertje niet meer populair zijn
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Absoluut en het heeft de ogen van de bewoners doen openen lijkt het.....Voor wat het waard is natuurlijk....
Nou, geweldig met publiek nog welquote:Op zondag 24 november 2019 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat heb jij ineens met dat huichel kind?quote:Op zondag 24 november 2019 16:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met Milani erbij en ik ben er wel content mee.
Best goed idee geweest om het een keer zo te doen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Er moet iets geils zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met dat huichel kind?![]()
De reactie van het publiek vond ik geweldig.quote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou, geweldig met publiek nog wel
Ik zie dat ook zomaar gebeuren, Jessie en Merel worden met de dag onfatsoenlijkerquote:Op zondag 24 november 2019 16:12 schreef Lelie68 het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 16:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best goed idee geweest om het een keer zo te doen.
Ik ook!quote:Op zondag 24 november 2019 16:12 schreef Lelie68 het volgende:
Het koningskoppel gaat ervan uit, dat het publiek geen rol gaat spelen, dat is hun gok!quote:Op zondag 24 november 2019 16:14 schreef Flow3r het volgende:
Ze vergeten dat de achterban van alle bewoners die er door gekonkel uit zijn gegooid, never op Jessie gaan stemmen, en die groep wordt steeds groter
dom dom dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |