Veel te veel tijd!quote:Op zondag 24 november 2019 14:41 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds teveel tijd om te overleggen het moet zo worden gelijk stemmen .
Lex, Mariska en dan Mylene......Het is zo voorspelbaar allemaal....quote:Op zondag 24 november 2019 14:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Voorspelbaar allemaal hoor.
Myleentje geen probleem om op de bank te komen om Jessie veilig te houden.![]()
Nog een pionnetje ernaast uit de grabbelton... Lex.
Het maakt totaal niet uit.......of de losse moeten ook samen gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 14:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Voorspelbaar allemaal hoor.
Myleentje geen probleem om op de bank te komen om Jessie veilig te houden.![]()
Nog een pionnetje ernaast uit de grabbelton... Lex.
Dat zou mooi zijn......quote:Op zondag 24 november 2019 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
Miss mag het publiek thuis wel kiezen tussen de genomineerden
Of miss moet een inwoner naar huis tijdens de markt
quote:Op zondag 24 november 2019 14:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Jessie weet niet of hij de sigaretten op moet vreten of roken............hahahaha
Make my dayquote:Op zondag 24 november 2019 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
Miss mag het publiek thuis wel kiezen tussen de genomineerden
Of miss moet een inwoner naar huis tijdens de markt
Glibberkutje doet haar werk....quote:Op zondag 24 november 2019 14:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dom wicht Mylene laat zich door Jessie op- de bank zetten om hem veilig te stellen
[ afbeelding ]
👍quote:Op zondag 24 november 2019 14:47 schreef Flow3r het volgende:
Snap niet dat de regie niet al papiertjes en pennen klaar had liggen in het hok waar ze accu wisselen, dan de stem laten omroepen dat alle bewoners in een rij bij dat hok moeten staan en éen voor éen naar binnen om anoniem te kunnen stemmen, ze moeten stil zijn want er mag geen overleg plaatsvinden.
Daarna kunnen de bewoners meteen weer aan het werk en als de regie er klaar voor is kunnen ze de uitslag bekend maken
Dom gedoe dit![]()
Ze moest eens weten hoe vaak Jessie en Merel haar en Jens met de grond gelijk hebben gemaakt en nu gaat ze alles doen om Jessie te redden.. wat een dom wichtquote:Op zondag 24 november 2019 14:46 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Dom wicht Mylene laat zich door Jessie op- de bank zetten om hem veilig te stellen
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn als ze de tijd hadden om tot het besef te komen. Je moet niet vergeten dat ze nog geen hechte groep zijn. Hiske gaat al laf op Lex en Mariska.quote:Op zondag 24 november 2019 14:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Daarom, nu kans op een staatsgreep
quote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef BloesBloes het volgende:
hè hè hè. dan stem ik op jou Mylène, want dan kom ik niet op de bank en ik garandeer je dat jij er niet uitgaat morgen. "Uhh, Ja hoor almachtige Abdul, als jij me in mijn reet wil neuken mag dat als je er maar wat liefs bij zegt." Ja, natuurlijk geen probleem!, ik zeg wel dat ik je tactisch pak, hè hè hè!
Het probleem is dat ze dat ook zijn......quote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef MacDeMarco het volgende:
Ugh, die Tosti en en oranje botoxhoofd wanen zich onschendbaar.
echt he, debiel volk!quote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze laten zich allemaal gewoon naar de slachtbank leiden. Te bang om op Merel of Jessie te stemmen.
Denk dat ze ook lekker naar huis wilquote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef Poesjuh het volgende:
Franny op lex. Lex zou haar dat vannacht gevraagd hebben...
gerrit,franny,mariska en hiske zouden zo een nieuw groepje kunnen vormen, maar dat mag niet of zoquote:Op zondag 24 november 2019 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze dat ook zijn......
Jessie en Merel blijven het er langst in, samen met die andere rooie(Hiske) en Brandon....quote:Op zondag 24 november 2019 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
gerrit,franny,mariska en hiske zouden zo een nieuw groepje kunnen vormen, maar dat mag niet of zo
Klopt....quote:Op zondag 24 november 2019 14:54 schreef sjampoeh het volgende:
ho stop..
ze gaan nu stemmen tijdens de markt ???
Thanks👍quote:Op zondag 24 november 2019 14:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Rond kwart over drie is de verwachting.
Het zou mooi zijn als hij met zijn arrogante hassus zelf eens op de bank zou komen.quote:Op zondag 24 november 2019 14:54 schreef Lelie68 het volgende:
Wat gaat Mariska doen.. ik hoop 3 op Jessie.. niet dat het uitmaakt, maar dan gaat ie weer dreigen en janken en dan staat hij weer zo voor lul op de streams en tv
alle ballen op lex denk ikquote:Op zondag 24 november 2019 14:55 schreef Flow3r het volgende:
Lex is potentieel gevaar, die heeft al eerder 3 stemmen op Jessie gedaan dus die moet zo snel mogelijk moven
En Lex drie op Jessiequote:Op zondag 24 november 2019 14:54 schreef Lelie68 het volgende:
Wat gaat Mariska doen.. ik hoop 3 op Jessie.. niet dat het uitmaakt, maar dan gaat ie weer dreigen en janken en dan staat hij weer zo voor lul op de streams en tv
Die zal het ook gaan worden volgens de baas(Jessie).....quote:Op zondag 24 november 2019 14:55 schreef Flow3r het volgende:
Lex is potentieel gevaar, die heeft al eerder 3 stemmen op Jessie gedaan dus die moet zo snel mogelijk moven
Dat zal niet mogenquote:Op zondag 24 november 2019 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou mooi zijn daarom hadden Hiske Mariska en Gerrit hun kans moeten pakken......
Lex durft niet meer tegen de grote smurf in te gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 14:57 schreef Poesjuh het volgende:
Lex op.mylene ipv jessie? Mylene vindt het oke want ze weet dat lex er toch genoeg Krijgt
Grappig wel ...Jessie probeerde Ger gisteravond te chanteren/kleineren met zijn opmerkingen over hoe hij Ger altijd van de bank wist te houden, anders was Ger allang weg geweest bla blaatquote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef BloesBloes het volgende:
hè hè hè. dan stem ik op jou Mylène, want dan kom ik niet op de bank en ik garandeer je dat jij er niet uitgaat morgen. "Uhh, Ja hoor almachtige Abdul, als jij me in mijn reet wil neuken mag dat als je er maar wat liefs bij zegt." Ja, natuurlijk geen probleem!, ik zeg wel dat ik je tactisch pak, hè hè hè!
wat een dom mokkel op deze manierquote:Op zondag 24 november 2019 14:48 schreef BloesBloes het volgende:
het enige waar we nog naar kunnen uitkijken zijn de blikken van jessie en merel als ze net naast de winst grijpe in de finale.quote:Op zondag 24 november 2019 14:57 schreef Labradoodle het volgende:
We weten de uitslag al het is zo voorspelbaar Utopia finale er is niks spannends aan.
Ze kan nu juist op Jessie ze gaat er toch uit.quote:Op zondag 24 november 2019 14:58 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lex durft niet meer tegen de grote smurf in te gaan.
Die heeft haar compleet afgeblaft vorige keer.
Dat gaat niet gebeuren dus die beelden blijven de haters bespaard...quote:Op zondag 24 november 2019 14:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het enige waar we nog naar kunnen uitkijken zijn de blikken van jessie en merel als ze net naast de winst grijpe in de finale.
laf wijfquote:Op zondag 24 november 2019 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lex. Utopia is een plek dat je het alleen red als je met bepaalde mensen vrienden ben. Ik ben een loner en dan red je het niet.
Dan nu maar i.p.v. weer te moeten battelen.
99% zeker Myleentje en Lexy op de bank en dan Lexy naar huis.quote:Op zondag 24 november 2019 14:57 schreef Labradoodle het volgende:
We weten de uitslag al het is zo voorspelbaar Utopia finale er is niks spannends aan.
Ja precies, zo dom allemaal. Denk steeds zal toch niet waar zijn dat Jessie en Merel zo makkelijk in de eindronde komen. Eens zullen ze toch wel een keer op hun bek gaan?quote:Op zondag 24 november 2019 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou mooi zijn daarom hadden Hiske Mariska en Gerrit hun kans moeten pakken......
Zeg maar honderd of het publiek mag mee stemmen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
99% zeker Myleentje en Lexy op de bank en dan Lexy naar huis.
In principe heeft ze wel een punt, het is net met wie je vriendjes bent.quote:
Ze is gewoon bang voor dat gescheldt van hem, dat zal ze voor vertrek nog 24 u moeten aanhoren.quote:Op zondag 24 november 2019 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze kan nu juist op Jessie ze gaat er toch uit.
ja dat dus, gaat ze zichzelf opofferenquote:Op zondag 24 november 2019 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In principe heeft ze wel een punt, het is net met wie je vriendjes bent.
Maar ik zou toch proberen die Jessie en of Merel eruit te krijgen met hun arrogante rotgedrag.
Misschien moet ze de poort zo nog wel door.....quote:
Nope.quote:Op zondag 24 november 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
Krokodillentranen bij Tranny
[ afbeelding ]
Lex gaat iig weer vol op Jessie
Klasse......quote:Op zondag 24 november 2019 15:02 schreef puzziepie het volgende:
Krokodillentranen bij Tranny
[ afbeelding ]
Lex gaat iig weer vol op Jessie
quote:Op zondag 24 november 2019 14:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het enige waar we nog naar kunnen uitkijken zijn de blikken van jessie en merel als ze net naast de winst grijpe in de finale.
power vrouw hoorquote:Op zondag 24 november 2019 15:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ze is gewoon bang voor dat gescheldt van hem, dat zal ze voor vertrek nog 24 u moeten aanhoren.
zegt ze dat tegen spion franny?quote:Op zondag 24 november 2019 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lex; Je weet nu hoe Jessie in elkaar zit je hebt zijn ware aard gezien en ik pak em straks wel.
Je hebt gezien hoe hij met zijn maat om is gegaan. Blijf bij Brandon en Mylene.
Dat was de eerste verstandige uitspraak van haar die ik hoordequote:Op zondag 24 november 2019 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lex; Je weet nu hoe Jessie in elkaar zit je hebt zijn ware aard gezien en ik pak em straks wel.
Dat zegt ze net , en dat deed ze de vorige keer ookquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zegt ze dat tegen spion franny?
Verloren stemmen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zegt ze net , en dat deed ze de vorige keer ook
Ja ik ben verbaast.quote:Op zondag 24 november 2019 15:04 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat was de eerste verstandige uitspraak van haar die ik hoorde
Hij heeft elke keer andere streamsquote:Op zondag 24 november 2019 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zegt ze net , en dat deed ze de vorige keer ook
De pannekoekenprinses Vanessaquote:Op zondag 24 november 2019 15:03 schreef Labradoodle het volgende:
[..]Dat zou ook geweldig zijn net als in 1 met die alcolist weet haar naam niet meer.
Hier heeft ze wel gelijk zonder holmaatje kom je niet ver in Utopia.quote:Op zondag 24 november 2019 15:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lex. Utopia is een plek dat je het alleen red als je met bepaalde mensen vrienden ben. Ik ben een loner en dan red je het niet.
Dan nu maar i.p.v. weer te moeten battelen.
Oftewel...Blijf bij de makke schapen die 1 voor 1 naar de slachtbank gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 15:03 schreef Poesjuh het volgende:
Lex toch op.jes, hoe die over zn maat ger praat kan niet
Advies aan fran om bij mylene en brandon te blijven ipv jessie
Klopt.quote:Op zondag 24 november 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hier heeft ze wel gelijk zonder holmaatje kom je niet ver in Utopia.
Echt hoor ...net als al die meldingen want hij wist het zekerquote:
en weer lullen naar de camquote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef MacDeMarco het volgende:
ik kan die fake merel niet meer zien
Ze hebben Jessie zo goed door maar alleen Lex heeft het lef om op hem te stemmen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tranny klept alles door ...dat is nooit anders geweestquote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef Poesjuh het volgende:
Eusj lex zegt nu dat ze dacht dat iedereen op mariska ging tot ze van mylene hoorde dat ze veel stemmen kreeg....
Komt door franny ook die heeft gebazuind dat lex weg wil
Omdat ze naar huis wilquote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze hebben Jessie zo goed door maar alleen Lex heeft het lef om op hem te stemmen.
Ja en Shelly de vorige keer.quote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze hebben Jessie zo goed door maar alleen Lex heeft het lef om op hem te stemmen.
Zou maris er dan ook 2 doen op mylene?? Jes 3 en merel 3 denk ik..das 8quote:Op zondag 24 november 2019 15:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Volgens Jessie krijgt Mylene 8 stemmen en Lex nog veel meer...
Ik ook niet. Wissel snel van stream.quote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef MacDeMarco het volgende:
ik kan die fake merel niet meer zien
Tja, ze wilde niets meer met Franny te maken hebben...quote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef sjampoeh het volgende:
lex die vertrouwde fran niet meer toch
Ze gaat naar huis en is allang blij dat ze weg kanquote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef sjampoeh het volgende:
lex die vertrouwde fran niet meer toch
Het is een gemanipuleerde zooi daar onbegrijpelijk.quote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
vandaag nog ?quote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaat naar huis en is allang blij dat ze weg kan
Moet jij niet eerst hier tikken: "melding" of "Ze gaan niet stemmen", o.i.d.?quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als hij met zijn arrogante hassus zelf eens op de bank zou komen.
En die snol van hem erbij.
Ook al een power vrouw pffffquote:Op zondag 24 november 2019 15:08 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Daar is Kaley ook voor weggegaan het valse gedrag van Jessie.
mooiquote:Op zondag 24 november 2019 15:08 schreef Laysa het volgende:
Komt weer een leugen van Merel aan het licht. Ger en Lex hadden het in de badkamer over Jessie niet over Franny
Heeft geen enkele zin.quote:Op zondag 24 november 2019 15:09 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat wel maar wel weer Jessie over de zeik .z
nou....hij zet zichzelf gigantisch voor lul als hij stemmen van iemand krijgt. En dat wordt ook uitgezondenquote:
hij zal wel vlak voor het einde crashen en dan slimme Mylene als winnaresquote:Op zondag 24 november 2019 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....hij zet zichzelf gigantisch voor lul als hij stemmen van iemand krijgt. En dat wordt ook uitgezondenDus best wel zinvol dan
Franny is al vergeten wat lex net heeft gezegd, het ene oor in en het andere oor uit.quote:Op zondag 24 november 2019 15:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Lex; De enige die je kan vertrouwen zijn Brandon en Mylene, zij zullen je nooit laten vallen.
Die stemt op Lex, volgens Hiske.quote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef sjampoeh het volgende:
als ger een vent is stemt hij op merel of jes
Sluit Brandon niet uit, hij is de Jeroen van Big Brother.quote:Op zondag 24 november 2019 15:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij zal wel vlak voor het einde crashen en dan slimme Mylene als winnares
franny onthoud alles. Alleen als het haar uitkomt, en mensen confronteren haar ergens mee, dan is ze ineens weer het onschuldige naieve meisje en weet ze zich niets te herinneren van het gesprekquote:Op zondag 24 november 2019 15:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Franny is al vergeten wat lex net heeft gezegd, het ene oor in en het andere oor uit.
Nee maar ze was het zat om zo de grond ingetrapt te worden. En is lekker naar huis gegaan waar ze niet vernederd .wordt.quote:
Zit er dik in, maar je weet het maar nooit.quote:Op zondag 24 november 2019 15:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Franny is al vergeten wat lex net heeft gezegd, het ene oor in en het andere oor uit.
Nah, 2 groepen tegenover elkaar, 2 honden vechten om een been , de derde loopt er mee heenquote:Op zondag 24 november 2019 15:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sluit Brandon niet uit, hij is de Jeroen van Big Brother.
NUquote:Op zondag 24 november 2019 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
stemmen ? hoe laat?
wat enig . met mensons dr baai
Hooligans![]()
![]()
![]()
Die zijn WEL op tijd.quote:Op zondag 24 november 2019 15:13 schreef Amputalent het volgende:
Het publiek staat rijendik te wachten bij de nomineer plek?
ja en nee ze laten het gewoon allemaal gebeuren ook.quote:Op zondag 24 november 2019 15:13 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee maar ze was het zat om zo de grond ingetrapt te worden. En is lekker naar huis gegaan waar ze niet vernederd .
Kan elk moment beginnen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
stemmen ? hoe laat?
wat enig . met mensons dr baai
Hooligans![]()
![]()
![]()
Vind ik ook.. laat ie maar lekker zijn eigen nederlaag creëren..quote:Op zondag 24 november 2019 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
nou....hij zet zichzelf gigantisch voor lul als hij stemmen van iemand krijgt. En dat wordt ook uitgezondenDus best wel zinvol dan
Dat is zo tot het eindelijk teveel wordt en weggaan.quote:Op zondag 24 november 2019 15:14 schreef goldback het volgende:
[..]
ja en nee ze laten het gewoon allemaal gebeuren ook.
Hij kan wel lekker rondlopen, Lex stond al weer achter haar kraamquote:Op zondag 24 november 2019 15:15 schreef puzziepie het volgende:
Jessie denkt dat het publiek daar ook mee mag stemmen
Uiteindelijk zijn het allemaal laffe herders zonder karakter en mentaliteit.quote:Op zondag 24 november 2019 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Hiske is ook een meeloper van Jessie.....
Wat dacht je van Hiske....Die is nog zelfverzekerder.....quote:
Owke. Hm.. alsof t uitmaakt wanneer er wat lui live meekijken. Maar goed, Alexandra eruit begrijp ik hier.quote:
Ja die heeft vooraf in haar contract laten zetten dat ze bij de laatste 3 hoort lijkt me... anders hadden ze die toch allang naar huis kunnen sturen?!quote:Op zondag 24 november 2019 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Hiske....Die is nog zelfverzekerder.....
Ze zijn bang voor de reacties van het publiek.quote:Op zondag 24 november 2019 15:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Owke. Hm.. alsof t uitmaakt wanneer er wat lui live meekijken. Maar goed, Alexandra eruit begrijp ik hier.
Dat is echt een verlengstuk.....quote:Op zondag 24 november 2019 15:18 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Ja die heeft vooraf in haar contract laten zetten dat ze bij de laatste 3 hoort lijkt me... anders hadden ze die toch allang naar huis kunnen sturen?!
Misshien krijgt die 'n wc vol in de ziggo Dome meer gaat hem niet lukkenquote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Aapjes kijken![]()
Jessie :'Ja Ziggo Dome he'
Ik lees hier wat mee met half oog. Ik dacht dat t tijd was voor Mylène. Dat "bang zijn" begrijp ik niet.quote:Op zondag 24 november 2019 15:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor de reacties van het publiek.
Lex is drama aan het maken en wil naar huis.
quote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Jessie dat wordt 'n hele nare gewaarwording voor je, Jessie op de Bank
i hope soquote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Jessie dat wordt 'n hele nare gewaarwording voor je, Jessie op de Bank
quote:
Het openlucht theaterquote:
Ben net op tijd om te kijken, Jessie weer bang dat Ger hem stemmen gaat geven hoor ik hem nu vragen wat een loser is die vent tochquote:Op zondag 24 november 2019 15:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de stem is net te verstaan met koptelefoon ......![]()
[ afbeelding ]
Een boodschap voor de inwoners.
x7oejaa
Krijg echt de kouwe rillingen van die gastquote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die vieze centenbak van die kerel!
Commentaar boe geroep en zo denk ik, geen idee.quote:Op zondag 24 november 2019 15:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik lees hier wat mee met half oog. Ik dacht dat t tijd was voor Mylène. Dat "bang zijn" begrijp ik niet.
Jessie over de zeik heeft altijd zin, ware aard van het beestje is namelijk niet zo mooi!quote:
Fine.quote:Op zondag 24 november 2019 15:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Jessie over de zeik heeft altijd zin, ware aard van het beestje is namelijk niet zo mooi!
quote:Op zondag 24 november 2019 15:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Brandon vindt dat Merel het ook verdient om te winnen...
[ afbeelding ]
omdat ?quote:Op zondag 24 november 2019 15:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh... die zijn allemaal 'betoverd'.quote:Op zondag 24 november 2019 15:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Commentaar boe geroep en zo denk ik, geen idee.
nope, oranje waterhoofd gaat presenterenquote:Op zondag 24 november 2019 15:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom heeft die rode biet(Merel) die microfoon in haar klauwen? Gerrit zou het toch presenteren....
quote:Op zondag 24 november 2019 15:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh... die zijn allemaal 'betoverd'.
Ze staat graag in de picture...Ze is geweldig...Patty Brard en zo....quote:Op zondag 24 november 2019 15:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Carrot doet de presetatie??
kan ze heul goed heur
quote:Op zondag 24 november 2019 15:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Een uur.quote:Op zondag 24 november 2019 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze tijd gehad om te overleggen?
ja plannetjes weer gesmeed : lex gaat op de bank komen met Mylenequote:Op zondag 24 november 2019 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Nee die is in haar huisje aan het rommelen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Hiske zit even bij haar baas(febo) voor overleg....
Ja 'n uur Dotjequote:Op zondag 24 november 2019 15:26 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee die is in haar huisje aan het rommelen.
Dat zou grappig zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 15:28 schreef lorrie03 het volgende:
misschien mogen de marktbezoekers kiezen wie er blijft
Jammer, ze moeten stemmen zonder overleg dat wordt lachenquote:
Vanavond nog hopelijk.quote:Op zondag 24 november 2019 15:29 schreef MacDeMarco het volgende:
merel: wanneer ben ik thuis?
ik hoop snel
Of ze op de kermis staatquote:Op zondag 24 november 2019 15:29 schreef MacDeMarco het volgende:
merel praat alsof ze voor de kleuterklas staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |