Bows / crossbows / swords / daggers klinkt wel een beetje gewoon als Demon Hunter.quote:
ik hoopte meer op een rogue zoals in WoW met extra backstab damage en sneaken enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bows / crossbows / swords / daggers klinkt wel een beetje gewoon als Demon Hunter.
Klopt, heerlijk in zo'n cow level de boel bij elkaar drijven en dan totale slachting met je thunder javelin.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoopte meer op een rogue zoals in WoW met extra backstab damage en sneaken enzo
we zullen het vanavond wel zien, ik hoop stiekem dat ze de amazon terug brengenVond zo'n mega groot veld met thunder javalins vullen toch altijd wel heel vet
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, heerlijk in zo'n cow level de boel bij elkaar drijven en dan totale slachting met je thunder javelin.
Of gewoon lekker maaien met je multishot.
Maar iets als een Druid zou ik ook echt wel weer tof vinden.
Nee, wat is dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je curse of tristram nog niet geprobeerd?
Het zou een complete remake worden van d2 in de starcraft engine, maar na een paar jaar werk hebben ze laatst de final verise gereleased die volgens mij alleen Act 1 heeft, dit ivm de komst van een D2 remaster.quote:
double spear MF Barbquote:
in d3 waren bots echt een groot ding met e RMAH, nu nog steeds maar véél minder. Vooral veel modded saves op de console.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook voor het eerst dat ze openlijk reageren op bots en dupings in D2. Zal stuk minder voorkomen door vernieuwde battle.net zeggen ze. Het zal me benieuwen. Ik weet niet hoeveel bots er nou eigenlijk zijn op D3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |