Xbox en Japan, als er iets treurigs is....quote:Op woensdag 2 september 2020 07:24 schreef DKUp het volgende:
“No new next gen news”, dat ding komt over twee maanden uit.
Ergens wel sneu, Microsoft zou goede zaken in Japan kunnen doen als ze meer JRPG's zouden uitbrengen, exclusief voor de Xbox.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Xbox en Japan, als er iets treurigs is....
Dat ene schapje in een enorm warenhuis met Microsoft-spul
Ze kennen de markt en gebruiken niet, daar gaat het vooral mis. Je moet wel deals kunnen sluiten op de Japanse manier. En niet de Amerikaans Trump-wijze.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens wel sneu, Microsoft zou goede zaken in Japan kunnen doen als ze meer JRPG's zouden uitbrengen, exclusief voor de Xbox.
Bedoel meer JRPG's ontwikkeld door Japanse studios, zoals Mistwalker deed toen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:57 schreef KennyPowers het volgende:
Sowieso JRPGs van Amerikanen zullen ze wel niet pikken
Cultureel erfgoed dit dat
Trump verpest ook allesquote:Op woensdag 2 september 2020 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kennen de markt en gebruiken niet, daar gaat het vooral mis. Je moet wel deals kunnen sluiten op de Japanse manier. En niet de Amerikaans Trump-wijze.
Koei Tecmoquote:Captain Tsubaa: Rise of New Champions (PS4, Switch, PC)
Dragon Ball Z: Kakarot (PS4, Xbox One, PC)
Jump Force Deluxe Edition (Switch)
Kamen Rider: Memory of Heroez (PS4, Switch)
Katamari Damacy Reroll (PS4, Xbox One)
Little Nightmares II (PS5, Xbox Series, PS4, Xbox One, Switch, PC)
Mini 4WD Hyper Dash Grand Prix (iOS, Android)
Mobile Suit GUndam Extreme VS. Maxiboost ON (PS4)
Project CARS 3 (PS4, Xbox One, PC)
Pro Yakyuu Famista 2020 (Switch)
Scarlet Nexus (PS5, Xbox Series, PS4, Xbox One, PC)
Sword Art Online: Alicization Lycoris (PS4, Xbox One, PC)
Sword Art Online: Alicization Rising Steel (iOS, Android)
Games zoals Blue Dragon en Lost Odyssey verkochten niet al te best.quote:Op woensdag 2 september 2020 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens wel sneu, Microsoft zou goede zaken in Japan kunnen doen als ze meer JRPG's zouden uitbrengen, exclusief voor de Xbox.
Toch jammer, ik heb me echt vermaakt met die games.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Games zoals Blue Dragon en Lost Odyssey verkochten niet al te best.
Koei is niet zo interessant meer. Daar had je vroeger veel meer aan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:29 schreef KennyPowers het volgende:
Bandai Namco
[..]
Koei Tecmo
[ afbeelding ]
Mwah, Koei heeft nog nooit iets interessants uitgebracht imo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Koei is niet zo interessant meer. Daar had je vroeger veel meer aan.
mobile aidsquote:Sega Titles
Astro City Mini
Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle (PS4)
Chain Chronicle 3 (iOS, Android)
Dx2 Shin Megami Tensei: Liberation (iOS, Android)
Fist of the North Star: Legends ReVIVE (iOS, Android)
Hatsune Miku: Project DIVA Mega Mix (Switch)
Kemono Friends 3 (iOS, Android, PC [DMM])
Phantasy Star Online 2: New Genesis (PS4, Switch, PC)
Project Sekai: Colorful Stage feat. Hatsune Miku (iOS, Android)
Pro Soccer Club wo Tsukurou! Road to World (iOS, Android)
Puyo Puyo Champions (PS4, Switch, PC [Steam])
Puyo Puyo!! Quest (iOS, Android)
Puyo Puyo Tetris 2 (PS5, Xbox Series, PS4, Xbox One, Switch)
Re:ZERO – Starting Life in Another World: Lost in Memories (iOS, Android)
Sakura Kakumei: Hanasaku Otome-tachi (iOS, Android)
Yakuza Online (iOS, Android, PC [Windows])
Tokyo 2020 Olympics Official Titles
Mario & Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020 (Switch)
Olympic Games Tokyo 2020 – The Official Video Game (PS4, Switch)
Atlus Titles
Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster (PS4, Switch)
Partners Titles
Arc System Works
Guilty Gear: Strive (PS5, PS4, PC [Steam], Arcade [APM3])
Beep Japan
Neversong & Pinstripe (PS4, Switch)
Electronic Arts
FIFA 21 (PS4)
FIFA 21 Legacy Edition (Switch)
Star Wars: Squadrons (PS4)
Experience
Yomi wo Saku Hana (PS4, Switch)
M2
Aleste Collection (PS4, Switch)
Nippon Ichi Software
Disgaea 6: Defiance of Destiny (PS4, Switch)
Labyrinth of Galleria: Coven of Dusk (PS4, PS Vita)
Mad Rat Dead (PS4, Switch)
Silver Star Japan
Real-Time Battle Mahjong Online + Ginsei Shogi (Switch)
Warner Bros. Interactive Entertainment
Bakugan: Champions of Vestroia (Switch)
#announceClassicTBCenandersniets.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:46 schreef Jimbo het volgende:
Kleine kick, het is nog maar 3(!!!) Dagen tot blizzcon!
Diablo II Resurrected
Diablo IV
Overwatch II
oh en diablo immortal
Grote kans, maar why thoquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#announceClassicTBCenandersniets.
Nee, helemaal niet. Juist TBC heb ik de meeste herinneringen en was wat mij betreft gewoon de beste expansion. Zou dat graag herbeleven, net als classic vorig jaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grote kans, maar why tho
Ik snap vanilla classic nog, maar om nou al die expansions opnieuw uit te brengen is toch compleet nutteloos
Ieder z'n ding uiteraardquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Juist TBC heb ik de meeste herinneringen en was wat mij betreft gewoon de beste expansion. Zou dat graag herbeleven, net als classic vorig jaar.
Bayonetta 3?quote:Op woensdag 17 februari 2021 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar een paar uur tot de eerste Nintendo Direct in anderhalf jaar tijd!!
Hun kunnen er ook niets aan doen dat jij geen smaak hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die maken echt zo niet mijn genre games
Klopt helemaal. Is ook geen verwijt, maar een constatering.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hun kunnen er ook niets aan doen dat jij geen smaak hebt
Wat is dan het Diablo 4 kanaal, ik vind alleen maar streamers.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:47 schreef Jimbo het volgende:
Let op: Elke game / kanaal wordt op het eigen youtube kanaal van die game uitgezonden
Wil je het algemene kanaal kijken dan moet je naar:
https://www.youtube.com/user/diabloquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Wat is dan het Diablo 4 kanaal, ik vind alleen maar streamers.
De opening, waar je eigenlijk alles ziet is alleen op het hoofdkanaal blijkbaar:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:56 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Wat is dan het Diablo 4 kanaal, ik vind alleen maar streamers.
heb de alpha gespeeld, speelt wel echt chill voor een mobile game manquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:53 schreef Drankster het volgende:
Do you guys not have phones!?
Holy shit, dat iemand dat ooit een goed idee vond.
mensen die elkaar via een mmo vindenquote:
Wij hadden door de jaren 3 koppels in onze WoW guild die elkaar daar hebben leren kennen en zelfs getrouwd zijn met een groot deel van de guild op hun trouwfeesten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen die elkaar via een mmo vindenZo lief.
Zo leuk zulke dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 23:10 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Wij hadden door de jaren 3 koppels in onze WoW guild die elkaar daar hebben leren kennen en zelfs getrouwd zijn met een groot deel van de guild op hun trouwfeesten.
iquote:
ieder z'n ding pikkebaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |