Mijn klier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 06:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog geweest?![]()
En gefeliciteerd met je klier
Schildquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn klier?![]()
Goedemorgen Scrupsje![]()
Nee!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi nieuws..
De weg omhoog![]()
Jacks bezocht?
Ook goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik ben heel vroeg op de bank in slaap gevallen![]()
ja doe maar.. in januari is er ook weer DnB in Jack's toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ook goed
De nacht ervoor was ook prutjes he..
Moet ik je maar wakker bellen met de volgende feestjes
Noooo staat nog niks op de agenda mbt dnb bij jacks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja doe maar.. in januari is er ook weer DnB in Jack's toch?
Ow ik dacht dat er ook iets met 11 januari was, maar ik kan het verkeerd hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Noooo staat nog niks op de agenda mbt dnb bij jacks.
Wel 18 jan in hedon kleine zaal met breakbaar.. moet je maar zien, ik houd je wel op de hoogte.
Heb je niet..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat er ook iets met 11 januari was, maar ik kan het verkeerd hebben
KIijk jij maar ff danquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je niet..
De elfde ja..
Even kijken wanneer ik je moet bellen dan.
Is goed!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort je nummer in mijn dm
Je staat in mijn telefoonquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is goed!!Zal hem je meteen ff geven
Jij ook in de mijnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |