Je hoeft niet te schrikken hoorquote:
Ahh Je bent erquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:41 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
waar wil je dat ik kom lieverd?
Oh iemand in het topic hiernaastquote:
Lijkt mij niet zo'n slim persoon.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh iemand in het topic hiernaast
Neequote:Op woensdag 11 december 2019 09:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n slim persoon.
![]()
Ik heb geen ideequote:
Vanavond misschienquote:
Welk repertoire?quote:Op maandag 16 december 2019 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanavond misschien![]()
Als mijn fiets me tenminste niet in de steek laat
Blues/rock/funk : jamsession muziekquote:Op maandag 16 december 2019 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welk repertoire?
Je wordt vaker in de steek gelaten door je fiets?
Laten repareren danquote:Op maandag 16 december 2019 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blues/rock/funk : jamsession muziek
Mijn zoon zei dat mijn achterwiel erg los zit, dus ben nu wel een beetje huiverig om te fietsen . 1 schroef was lam. dus hoop niet dat ik tijdens het fietsen ineens een wiel verlies .. dat is mijn grootste angst
Mja .. dat is idd wel een ding. En zeker als ik ergens heel aan wil komenquote:
Ja nu fiets je ook niet lekker wachtend op de zondevalquote:Op maandag 16 december 2019 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja .. dat is idd wel een ding. En zeker als ik ergens heel aan wil komen![]()
![]()
Ik ga zo ff in de schuur zoeken naar een bout van een andere fiets die hopelijk pastquote:Op maandag 16 december 2019 16:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja nu fiets je ook niet lekker wachtend op de zondeval
Laat je even van je horen wanneer je weer geschonden of ongeschonden thuis bent gekomen?quote:Op maandag 16 december 2019 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga zo ff in de schuur zoeken naar een bout van een andere fiets die hopelijk past
Als je niks meer van me leest op FOK dan vrees ik het ergstequote:Op maandag 16 december 2019 16:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat je even van je horen wanneer je weer geschonden of ongeschonden thuis bent gekomen?
Ripquote:Op maandag 16 december 2019 16:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je niks meer van me leest op FOK dan vrees ik het ergste
Deaud ? Nee hooguit weer wat blauwe plekken /schaafwonden oidquote:
Beetje zin in de feestdagen?quote:Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deaud ? Nee hooguit weer wat blauwe plekken /schaafwonden oid![]()
Onkruid vergaat niet
Ik heb een schurfthekel aan kerstquote:Op maandag 16 december 2019 17:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje zin in de feestdagen?
Groots uitpakken?
O en ik maar denken dat jij een keukenprinses bent die uren bezig is voor kerstquote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan kerstdaarna jarig en daarna oud/nieuw , ben altijd blij als alles weer voorbij is
![]()
Voor de werkende mensen is het natuurlijk heerlijk dat ze een paar dagen vrij zijn , maar met kerst zelf heb ik niets.
En..ga jij nog leuke dingen ondernemen met familie en/of vrienden tijdens die dagen?
Mja verkeerde inschatting iddquote:Op maandag 16 december 2019 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O en ik maar denken dat jij een keukenprinses bent die uren bezig is voor kerst![]()
Hiephiep hoera, welke dag?
Ik doe nog niet echt aan vrienden, dus lekker knus met de familie, lekker vuurwerkjes afsteken
Ik heb geen vrienden, dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 december 2019 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja verkeerde inschatting idd![]()
Ik ben de 30e jarig ..
Hoe bedoel je 'ik doe je nog niet echt aan vrienden'?
Niks ms met lekker knus thuis met de familie. Ik ben zelf niet zo'n familie mens , en met kerst vind ik dat soort dingen nog erger . dus ben blij dat ikdit jaar niets doe, gewoon lekker chill thuis een jointje roken,muziekje, wijntje erbij en klungelen met materialen
Vrienden heb ik ook niet echt ,althans wat ik onder vriendschap versta . maar als ik uitga ken ik toch best wel heel veel mensen ..kennissen ...quote:Op maandag 16 december 2019 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dat bedoel ik.
Niks leuks met de kinderen gepland?
Hippie!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 16 december 2019 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vrienden heb ik ook niet echt ,althans wat ik onder vriendschap versta . maar als ik uitga ken ik toch best wel heel veel mensen ..kennissen ...
Maar ik doe eerlijk gezegd alles altijd alleen ..uitgaan ook
Grote kansquote:Op maandag 16 december 2019 17:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaa
Ben jij mijn soulmate ofzo
Ik ben heel NL rondgefeest in mijn uppie.
Hoop vakanties ook alleen.
Ik zie het al voor me als we samen gaan feesten, zien we elkaar hooguit 40 seconden, hehe.
Mensen zijn raaaaaaaaaarquote:Op maandag 16 december 2019 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote kans![]()
Ik dans liever dan dat ik met mensen klets![]()
Ik snap alleen niet waarom je soury er telkens bij haaltquote:Op maandag 16 december 2019 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mensen zijn raaaaaaaaaar
@:Soury
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:38 schreef TheGentleman het volgende:
Hahaha lees dit dan https://www.reddit.com/r/(...)g_grossed_out_by_my/
Wtf![]()
Is inmiddels geremoved.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:38 schreef TheGentleman het volgende:
Hahaha lees dit dan https://www.reddit.com/r/(...)g_grossed_out_by_my/
Wtf![]()
Getverquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:13 schreef zarGon het volgende:
Is trouwens niet de eerste keer dat ik op Reddit lees dat er mannen zijn die hun kont niet (goed) vegen na het poepen. Like what....
Na 'poop knife' verbaast het me allemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je soury er telkens bij haalt![]()
Niet alle mensen zijn raar
Ik hou juist van raarquote:
Ik ben op de bank in slaap gevallen en heb me toen maar naar mijn bed verplaatst . Dus niet veel meer van de avond meegekregenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi
Fijne avond gehad gisteren?
Haha slaapkopquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben op de bank in slaap gevallen en heb me toen maar naar mijn bed verplaatst . Dus niet veel meer van de avond meegekregen
Ja daarom zit ik vaak liever wat te klungelen aan de eettafel , want zodra ik tv ga kijken en ik ga op de bank hangen , dan ben ik wegquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha slaapkop
Heerlijk zo'n bank
Dat heb ik ook wel vaak.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik vaak liever wat te klungelen aan de eettafel , want zodra ik tv ga kijken en ik ga op de bank hangen , dan ben ik weg![]()
Mega irritant
Met van alles , en helaas ook tegelijk/door elkaar , dus nooit dingen afquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel vaak.
Weg aandacht, moe worden en uren later wakker worden.
Hoooooooooort erbij.
Wat klungel je zoal?
Wellicht is het af wanneer het nog niet af isquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met van alles , en helaas ook tegelijk/door elkaar , dus nooit dingen af![]()
Ik heb een koper tic, verzamel het liefst koper uit elektronica om daar sieraden mee te maken. Of zoals de laatste tijd maak ik draad dingen die ik wil dompelen in een papiermache achtig drapje . Sieraden /objectjes projectjes ..dat soort dingen . Heb jij naast dansen hobby's ?
Muziek noem ik niet eens meer, dat is mijn allesquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht is het af wanneer het nog niet af is
Wat een troep die drap![]()
Muziek sowieso, luisteren dan.
Klassiek en herrie.
Dans en muziekvoorstelling bezoeken.
Ben wel sportminded, vooral kijken ook, duursporten zoals wielrennen en langlaufen.
Boekje lezen, serietje kijken.
Wel sportief aangelegd hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Muziek noem ik niet eens meer, dat is mijn alles![]()
Sportie tiepje dus![]()
Oh kijken![]()
Lezen doe ik vooral op internet . En ik loop graag, althans na gedonder met mijn bloedwaarden en tegelijkertijd een periode zonder medicatie te hebben gezeten begint dat langzamerhand weer terug te komen. Lopen geeft me rust
Lopen is heerlijk , maar ik hou niet van ge-slak ...dus wel stevig doorlopen , maar dat heb ik met fietsen ook .. en zo dans ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel sportief aangelegd hoor.
Ik fiets ook wel graag en hard ook.
Maar ik neem het allemaal niet zo serieus.
Fijn dat het gedonder over is
Lopen is goed.
In de natuur?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lopen is heerlijk , maar ik hou niet van ge-slak ...dus wel stevig doorlopen , maar dat heb ik met fietsen ook .. en zo dans ik eigenlijk ook![]()
Bedacht ik me ineens haha
In de stad sowieso , ik hou niet van getreuzel voor mijn voeten. wil wel gewoon door kunnen lopen . Ik ben van mezelf erg ongeduldigquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In de natuur?
Of in de stad?
Jaja herkenbaar, hup hup die benen moeten bewegen, niet te veel bezig zijn met de omgeving.
Ik loop vrij weinig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In de stad sowieso , ik hou niet van getreuzel voor mijn voeten. wil wel gewoon door kunnen lopen . Ik ben van mezelf erg ongeduldig![]()
Met lopen is het wel iets anders. Ik hou van een stevige pas , maar geniet wel van het buiten zijn
Alleen dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik loop vrij weinig.
Heb er alleen zin in met 30+graden.
Dan word ik een beetje wakker..![]()
Ik loop door, niet erg stevig ofzo.
5 keer 10km gelopen ofzo dit jaar.quote:
Ik liep tot een paar maanden geleden minstens 3 keer in de week meer dan 10 km, heerlijk. Ik hoop dat ik snel weer wat beter in mijn vel zit en weer zin heb om te gaan lopen. Ik zit al een week ermee in mijn hoofd , dus grote kans dat ik binnenkort weer aan de wandel gaquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
5 keer 10km gelopen ofzo dit jaar.
Beetje lekker in de natuur struinen hier.
Ja met die 37a38 graden liep ik lekker stevig te passen![]()
Fietsen wel vaker, uurtje vol gas.
Het weer wordt ook wat droger.quote:Op dinsdag 17 december 2019 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik liep tot een paar maanden geleden minstens 3 keer in de week meer dan 10 km, heerlijk. Ik hoop dat ik snel weer wat beter in mijn vel zit en weer zin heb om te gaan lopen. Ik zit al een week ermee in mijn hoofd , dus grote kans dat ik binnenkort weer aan de wandel ga
Doe dat gerustquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het weer wordt ook wat droger.
Ik zal het je helpen herinneren.
Puzz aan de loop!
Mijn klier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 06:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog geweest?![]()
En gefeliciteerd met je klier
Schildquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn klier?![]()
Goedemorgen Scrupsje![]()
Nee!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi nieuws..
De weg omhoog![]()
Jacks bezocht?
Ook goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik ben heel vroeg op de bank in slaap gevallen![]()
ja doe maar.. in januari is er ook weer DnB in Jack's toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ook goed
De nacht ervoor was ook prutjes he..
Moet ik je maar wakker bellen met de volgende feestjes
Noooo staat nog niks op de agenda mbt dnb bij jacks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja doe maar.. in januari is er ook weer DnB in Jack's toch?
Ow ik dacht dat er ook iets met 11 januari was, maar ik kan het verkeerd hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Noooo staat nog niks op de agenda mbt dnb bij jacks.
Wel 18 jan in hedon kleine zaal met breakbaar.. moet je maar zien, ik houd je wel op de hoogte.
Heb je niet..quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat er ook iets met 11 januari was, maar ik kan het verkeerd hebben
KIijk jij maar ff danquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je niet..
De elfde ja..
Even kijken wanneer ik je moet bellen dan.
Is goed!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort je nummer in mijn dm
Je staat in mijn telefoonquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is goed!!Zal hem je meteen ff geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |