Als denkt dat het niet erger kan....quote:Op zondag 24 november 2019 02:15 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een hypocriete hufter die Jassie, echt ik heb er heel wat gezien, maar deze slaat alles.
Beide, hoe denigrerend ze nu even praten over Gerrit in de buitenwereld, dat hij daar niet had, niets was dan alleen een dikke vette kneus.quote:Op zondag 24 november 2019 02:15 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een hypocriete hufter die Jassie, echt ik heb er heel wat gezien, maar deze slaat alles.
Ze staan nu nog met zijn 2 doodsbang voor stemmenquote:Op zondag 24 november 2019 02:16 schreef shiitake het volgende:
Jessie en Merel in de boot: In de buitenwereld is Gerrit een kneus. Jessie heeft voordat ie in Utopia kwam vooronderzoek naar hem gedaan.
Oh oh oh, nu Gerrit een weerwoord heeft wordt ie helemaal in de pan gehakt en is ie ineens een kneus en niet meer bruikbaar.
Neenquote:Op zondag 24 november 2019 02:16 schreef Orwell het volgende:
we moeten nu massaal achter lapswans Ger gaan staan..!
op zich klopt het wel redelijk .. laten we eerlijk zijnquote:Op zondag 24 november 2019 02:16 schreef shiitake het volgende:
Jessie en Merel in de boot: In de buitenwereld is Gerrit een kneus. Jessie heeft voordat ie in Utopia kwam vooronderzoek naar hem gedaan.
Oh oh oh, nu Gerrit een weerwoord heeft wordt ie helemaal in de pan gehakt en is ie ineens een kneus en niet meer bruikbaar.
quote:Op zondag 24 november 2019 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De eerste fittie van een uurtje geleden, Jessie helpt niet met opruimen .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie - 23 november 2019.
x7odun9
Het zijn Jessie's pionnetjes die hij gaat verliezen hoorquote:Op zondag 24 november 2019 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Jessie snapt heel goed hoe Gerrit in elkaar steekt, en beaam dat. Nu al zijn pionnetjes 1 voor 1 vertrekken, Shelley en binnenkort Mylene dan heeft hij niemand meer daarom probeert hij nu Franny voor zich te winnen. En dat opvallend 'ineens' bezig zijn met van alles is zeer opvallend en hypocriet.
dat kan best kloppenquote:Op zondag 24 november 2019 02:17 schreef Shambles het volgende:
@:Schakeltopia Franny heeft tijdens het gesprek met Gerrit wel gezegd dat ze het niet fijn vind om sex te hebben naast foto’s van Shelley en Amy.
Wat heeft Jessie voor opleidingen gedaan?quote:Op zondag 24 november 2019 02:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou zie het gedrag van Merel en Jessie zelf, hoe die alles voor de pot doen.
En dan afgeven op Ger die ook voor het geld zou gaan.
Merel.... het is een dikke vette kneus in de buitenwereld.
Jessie heeft hem gecheckt...al zijn studies net iets langer dan een half jaar gedaan.
(Overigens heeft Jessie zelf ook een half jaar gedaan over het bitcoin boek).
Vraag me af welke opleiding king jessie afgemaakt heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 02:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou zie het gedrag van Merel en Jessie zelf, hoe die alles voor de pot doen.
En dan afgeven op Ger die ook voor het geld zou gaan.
Merel.... het is een dikke vette kneus in de buitenwereld.
Jessie heeft hem gecheckt...al zijn studies net iets langer dan een half jaar gedaan.
(Overigens heeft Jessie zelf ook een half jaar gedaan over het bitcoin boek).
Nee zo zit het niet, Gerrit probeert zich nu af te keren, maar dat was niet de afspraak ze zouden samen de finale in gaan.quote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het zijn Jessie's pionnetjes die hij gaat verliezen hoor
jaahhaaaquote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef lorrie03 het volgende:
merel: we mogen fran niet verliezen die hebben we echt nodig dan zijn we in ieder geval met zijn drieeen KIJKEN MENSEN DIT IS ECHT WAT GELD MET JE DOET![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef lorrie03 het volgende:
merel: we mogen fran niet verliezen die hebben we echt nodig dan zijn we in ieder geval met zijn drieeen KIJKEN MENSEN DIT IS ECHT WAT GELD MET JE DOET![]()
![]()
![]()
Afspraken gaan allemaal gebroken wordenquote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee zo zit het niet, Gerrit probeert zich nu af te keren, maar dat was niet de afspraak.
Ja mooi he?quote:Op zondag 24 november 2019 02:17 schreef shiitake het volgende:
Merel: we hebben Fran ook nodig.
Die twee zijn Gerrit aan het beschuldigen van het willen gaan voor het geld, maar die twee zijn zelf alleen maar bezig met de overwinning.
dit wordt smullen!quote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het zijn Jessie's pionnetjes die hij gaat verliezen hoor
Aanname.quote:Op zondag 24 november 2019 02:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Afspraken gaan allemaal gebroken worden
quote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef lorrie03 het volgende:
![]()
![]()
Merel doet het alleen voor de eer en de roem.quote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef lorrie03 het volgende:
![]()
![]()
Niks afgemaakt. Stage lopen was beneden meneer zijn stand las ik van de week. Of het waar is weet ik niet.quote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat heeft Jessie voor opleidingen gedaan?
ja waaromquote:Op zondag 24 november 2019 02:21 schreef MacDeMarco het volgende:
schoothondje Jessie moet opschieten met douchen van Merel.
Ja echt he, dat ze dat zelf niet doorhebben. Iemand beschuldigen van iets en in een moeite door zelf iemand willen gebruiken voor de overwinning.quote:Op zondag 24 november 2019 02:18 schreef lorrie03 het volgende:
![]()
![]()
Precies, hoe durft hij dan kritiek op iemand anders te hebben.quote:Op zondag 24 november 2019 02:21 schreef Shambles het volgende:
[..]
Niks afgemaakt. Stage lopen was beneden meneer zijn stand las ik van de week. Of het waar is weet ik niet.
quote:Op zondag 24 november 2019 02:22 schreef Jemoederniet het volgende:
De kansen van Jessie en Merel slinken snel.
Neuh..quote:Op zondag 24 november 2019 02:22 schreef Jemoederniet het volgende:
De kansen van Jessie en Merel slinken snel.
Was niet om aan te horen en ze ging af als 'n gieterquote:Op zondag 24 november 2019 02:20 schreef freaky40 het volgende:
Was dat mixen van Merel nog wat of is ze af gegaan?
quote:Op zondag 24 november 2019 02:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Stookschuimpjes zijn weer bezig geweest.
Die weer dingen rondbazuinen die heel niet gezegd zijn....domme trollen.quote:Op zondag 24 november 2019 02:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Stookschuimpjes zijn weer bezig geweest.
Dat klopt ook niet.quote:Op zondag 24 november 2019 02:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hoe kan Gerrit zeggen dat hij niet op de andere vier gaat stemmen?
quote:Op zondag 24 november 2019 02:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gerrit mag van Jessie dus geen finalist zijn, daar komt het op neer.
Voor een blauwe maandag ja.quote:Op zondag 24 november 2019 02:25 schreef Kattenzijnlief het volgende:
Gerrit heeft nog tijdenlang brood gebakken, En hij heeft een mbo opleiding afgemaakt. Dat is meer dan Jessie kan zeggen.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 24 november 2019 02:25 schreef Kattenzijnlief het volgende:
Gerrit heeft nog tijdenlang brood gebakken, En hij heeft een mbo opleiding afgemaakt. Dat is meer dan Jessie kan zeggen.
Het is toch te zot voor woorden.quote:Op zondag 24 november 2019 02:26 schreef shiitake het volgende:
Ik heb zo'n zin om die Jessie een knal voor z'n kop te geven. Wat zit die toch te zuigen.
Hij heeft geen zin om met een Gerrit om te gaan die ineens gaat werken. Wat een kutsmoes is dat zeg.
en dan op zijn vanessa'squote:Op zondag 24 november 2019 02:27 schreef DaniqueV het volgende:
Zei Jessie nu, ik ben niet bvang voor je ik ga die finale niet verliezen?
Ow men zeg wat gun ik hem een afgang
quote:Op zondag 24 november 2019 02:27 schreef DaniqueV het volgende:
quote:
Ow dat maakt meteen heel Uto2 goed.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 02:28 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Punten gerrit, waarom drink je hier niet jessie? dan ben je toch ook jezelf niet?
geen stemmen van jessie en merelquote:Op zondag 24 november 2019 02:27 schreef BloesBloes het volgende:
Wat is er toch met die Ger, wat wil ie nou eigenlijk ??????
Dat Jessie met de staart tussen de benen over de poort duiktquote:Op zondag 24 november 2019 02:27 schreef BloesBloes het volgende:
Wat is er toch met die Ger, wat wil ie nou eigenlijk ??????
nee hoorquote:Op zondag 24 november 2019 02:29 schreef freaky40 het volgende:
Jessie strooit even met wat feiten en Gerrit druipt al af....
Heb jij andere streams?quote:Op zondag 24 november 2019 02:29 schreef freaky40 het volgende:
Lopen jouw streams voor?quote:Op zondag 24 november 2019 02:29 schreef freaky40 het volgende:
Ja.. hij verdiend een Vanesjequote:Op zondag 24 november 2019 02:29 schreef Labradoodle het volgende:
[..]Dat zei Jessie hij komt in de finale🤮
moi ?quote:Op zondag 24 november 2019 02:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Shampie verklaart waarom hij niet drinkt.
Dus dit en anders heeft hij commentaar dat Gerrit te weinig doet. Nu blijkt dat Jessie en Merel heel weinig doen en dat zal heus meespelen.quote:Op zondag 24 november 2019 02:31 schreef DaniqueV het volgende:
Waar maakt die \jessie zich druk om.....tegen \Gerrit zeggen waarom doe je zo, waarom nu ineens. Ja laat hem. hij heeft net zoveel rechten om de finale te winnen
Hij wil winnen, maar hij gaat nooit stemmen op Jessie of Merel ? hoe gaat ie dan winnen???quote:Op zondag 24 november 2019 02:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat Jessie met de staart tussen de benen over de poort duikt
Jaquote:Op zondag 24 november 2019 02:24 schreef BloesBloes het volgende:
Gerrit, lul, nooit op hem stemmen, gvd zacht ei, kill, kill, kill
quote:Op zondag 24 november 2019 02:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dus dit en anders heeft hij commentaar dat Gerrit te weinig doet. Nu blijkt dat Jessie en Merel heel weinig doen en dat zal heus meespelen.
Jessie zegt zelf dat mensen alleen het laatste onthouden, dus Ger is goed bezigquote:Op zondag 24 november 2019 02:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dus dit en anders heeft hij commentaar dat Gerrit te weinig doet. Nu blijkt dat Jessie en Merel heel weinig doen en dat zal heus meespelen.
Dat kan ook helemaal niet.quote:Op zondag 24 november 2019 02:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij wil winnen, maar hij gaat nooit stemmen op Jessie of Merel ? hoe gaat ie dan winnen???
Dan wel ja.quote:Op zondag 24 november 2019 02:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jessie zegt zelf dat mensen alleen het laatste onthouden, dus Ger is goed bezig
quote:Op zondag 24 november 2019 02:33 schreef DaniqueV het volgende:
Zie die afgunst, je bent goed bezig dan nu Gerrit en daar wil ik je mee feliciteren (Jessie's woorden)
Jessie was niets, is nog steeds niets en zal nooit wat wordenquote:Op zondag 24 november 2019 02:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat kan ook helemaal niet.![]()
Mijn hubbie is inmiddels thuis, hoort de discussie en zegt: wat een discussie, maar die ene (Gerrit) heeft wel gelijk. Die ander loopt alleen te zuigen.![]()
quote:Op zondag 24 november 2019 02:34 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Zozo geen "binnenmondse" verwensingen
Ow toch" gerrit gerrit gerrit"
Nee, niet jou. Shampie, shampie Jessie. Je weet wel, Jessie, shampie, shampie. Shampie, shampie geheelonthouder Jessie.quote:
Ik gun hem een onrustige nacht met morgen vele van die discussiesquote:
Een verwende etterbak, niets meer.quote:Op zondag 24 november 2019 02:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jessie was niets, is nog steeds niets en zal nooit wat worden
quote:Op zondag 24 november 2019 02:34 schreef Kattenzijnlief het volgende:
Als er iemand is veranderd is het Jessie wel. Zijn ego is groter dan ooit.
Dat dus, die gozer moet met beide pootjes op de grond gezet worden.quote:Op zondag 24 november 2019 02:34 schreef Kattenzijnlief het volgende:
doe ff normaal geitquote:Op zondag 24 november 2019 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, niet jou. Shampie, shampie Jessie. Je weet wel, Jessie, shampie, shampie. Shampie, shampie geheelonthouder Jessie.
Hij heeft nog niet door dat zijn nachtmerrie naast hem ligt in de boot. Zei zal hem een mes in de rug steken op het eind.quote:Op zondag 24 november 2019 02:34 schreef Kattenzijnlief het volgende:
Ja zijn ouders hebben hem goed volwassen laten wordenquote:Op zondag 24 november 2019 02:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een verwende etterbak, niets meer.
quote:Op zondag 24 november 2019 02:36 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat zijn nachtmerrie naast hem ligt in de boot. Zei zal hem een mes in de rug steken op het eind.
Mooie samenvatting.quote:Op zondag 24 november 2019 02:37 schreef anine het volgende:
dus even op een rijtje, wat heeft utopia jessie opgeleverd...
20 kilo
merel
een nog slechter beeld van hemzelf naar mogelijke werkgevers
bitcoins down the drain
nauwelijks vrienden
vul maar aan...
Klopt Gerrit weet de boel best wel te vermaken. Skihut gedoe en zo, Spanje vakantietijdquote:Op zondag 24 november 2019 02:40 schreef shiitake het volgende:
Als uiteindelijk iedereen weer in de boze buitenwereld is, zal de uiteindelijke winnaar pas duidelijk worden en dat zullen geen DJ Diva en Toffe Tony zijn. Zoals die Jessie op dat podium staat te stuntelen.
Gerrit zou misschien nog wel in het schnabbelcircuit wat kunnen beginnen. Dat is in ieder geval een betere gangmaker dan die andere twee.
quote:Op zondag 24 november 2019 02:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, helaas wel ..... tweede fittie is nu aan het monteren.....
Het is allemaal opgekropte irritatie wat er nu eindelijk uitkomt bij Gerrit.quote:Op zondag 24 november 2019 02:41 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zal wel een van de weinige zijn. Maar ik vind wel dat Jessie gelijk heeft over de verandering van het gedrag van Gerrit. De manier waarop Jessie het aanpakt zou wel anders kunnen denk ik
Zoals Jessie zich opstelt, is er geen samenwerking mogelijk.quote:Op zondag 24 november 2019 02:40 schreef shiitake het volgende:
Als uiteindelijk iedereen weer in de boze buitenwereld is, zal de uiteindelijke winnaar pas duidelijk worden en dat zullen geen DJ Diva en Toffe Tony zijn. Zoals die Jessie op dat podium staat te stuntelen.
Gerrit zou misschien nog wel in het schnabbelcircuit wat kunnen beginnen. Dat is in ieder geval een betere gangmaker dan die andere twee.
Hiske: ja, ja, ja ,oke.quote:Op zondag 24 november 2019 02:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nu in gesprek met Hiske .... die zal de boel wel moeten sussen ...![]()
Heel raar.quote:Op zondag 24 november 2019 02:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Beetje flauw van Jessie om nu pas iets te zeggen van Ger's luiheid.
Wat heeft bv Jessie gedaan wat geld opgebracht heeft. Ik heb alleen maar dingen gezien die mislukte bij hem. Hij is heel erg lui .quote:Op zondag 24 november 2019 02:48 schreef chufi het volgende:
Ja geen ruk gedaan das wel weer een waarheid
optimist!quote:Op zondag 24 november 2019 02:36 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat zijn nachtmerrie naast hem ligt in de boot. Zei zal hem een mes in de rug steken op het eind.
Hij leest zelfs zijn bitcoinboek niet.quote:Op zondag 24 november 2019 02:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie zijn lofzang over Gerrit mogen we niet horen?
ik denk dat hij zich aan het orienteren is in koopzegels van de jumbo...meer winstquote:Op zondag 24 november 2019 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij leest zelfs zijn bitcoinboek niet.
Zoals die koffiebonen.quote:Op zondag 24 november 2019 02:51 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wat heeft bv Jessie gedaan wat geld opgebracht heeft. Ik heb alleen maar dingen gezien die mislukte bij hem. Hij is heel erg lui .
Ik snap deze regie niet hoor met die slaapstreams elke keerquote:Op zondag 24 november 2019 02:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie zijn lofzang over Gerrit mogen we niet horen?
ook geen kut gedaanquote:Op zondag 24 november 2019 02:51 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Wat heeft bv Jessie gedaan wat geld opgebracht heeft. Ik heb alleen maar dingen gezien die mislukte bij hem. Hij is heel erg lui .
Jessie heeft ervoor gezorgd dat de kijkcijfers van een half miljoen toen hij binnenkwam nu gehalveerd zijn. Best een bijzondere prestatie.quote:Op zondag 24 november 2019 02:51 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Je bent 'n kanjer DGKquote:Op zondag 24 november 2019 02:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie deel 2 - 23 november 2019.
x7odvcg
Dus eigenlijk het hele programma de nek om gedraaid.quote:Op zondag 24 november 2019 02:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jessie heeft ervoor gezorgd dat de kijkcijfers van een half miljoen toen hij binnenkwam nu gehalveerd zijn. Best een bijzondere prestatie.
Voordat Jessie binnenkwam was de centrale vergadering rommelig, iedereen praatte door elkaar. Op het Utopia terrein zag je ook allemaal rommelige onverwachte toestanden. Goed dat Talpa dat probleem ingezien heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 02:59 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dus eigenlijk het hele programma de nek om gedraaid.
Ik las ff iets anders...quote:Op zondag 24 november 2019 03:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Ger en Hiske liggen op kanaal 3 nog te kletsen maar dat mogen we helaas niet horen.
Niet alleen Frann lijkt erop, ook Jess krijgt steeds meer overeenkomsten met dit aapjequote:Op zondag 24 november 2019 03:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie heeft wel een nieuw bitcoin boek.
Vorige was zeker te moeilijk.
Maar ja je moet toch iets om de avonden door te komen met je nep-vriendin met wie je geen zinnig woord te melden hebt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 november 2019 03:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet alleen Frann lijkt erop, ook Jess krijgt steeds meer overeenkomsten met dit aapje![]()
[ afbeelding ]
Ja en wij werken nu zoooooo hardquote:Op zondag 24 november 2019 03:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor het merel nóg zeggen : "wat hebben we nu een leuke groep ! "
Alle vervelende mensen zijn er uit.quote:Op zondag 24 november 2019 03:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor het merel nóg zeggen : "wat hebben we nu een leuke groep ! "
ja irritant wil wel eens horen wat ze te zeggen hebbenquote:Op zondag 24 november 2019 03:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Ger en Hiske liggen op kanaal 3 nog te kletsen maar dat mogen we helaas niet horen.
Pagina niet gevondenquote:Op zondag 24 november 2019 03:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het laatste deel, welterusten ....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie deel 3 - 23 november 2019.
x7odvqf
Thnx, door de post van Bloesbloes ging ik het vorige topic ook terug lezenquote:Op zondag 24 november 2019 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De eerste fittie van een uurtje geleden, Jessie helpt niet met opruimen .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie - 23 november 2019.
x7odun9
Die tanden van Jessie ha ha ha tis net een konijn ziquote:Op zondag 24 november 2019 02:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Jessie deel 2 - 23 november 2019.
x7odvcg
quote:Op zondag 24 november 2019 03:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet alleen Frann lijkt erop, ook Jess krijgt steeds meer overeenkomsten met dit aapje![]()
[ afbeelding ]
owoquote:Op zondag 24 november 2019 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is helemaal gebroken en Merel is helemaal kapot ( waarvan?)
Merel wil de hele dat zo blijven liggen. Jessie ook.
Ik hou toch van jou, fluistert ze.
Wat, vraagt Jessie
Ik hou toch van jou
Ik ook, zegt Jessie
Ik ook!! Ik vond Gerrit altijd wel lachen maar hij valt door de mand en vertoond achterbaks gedrag.quote:Op zondag 24 november 2019 02:41 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zal wel een van de weinige zijn. Maar ik vind wel dat Jessie gelijk heeft over de verandering van het gedrag van Gerrit. De manier waarop Jessie het aanpakt zou wel anders kunnen denk ik
Shelley op 2 en Jessie op 3. Dit is vorige week besproken.quote:Op zondag 24 november 2019 07:49 schreef Bella35j het volgende:
[..]
1.Merel
2.Jessie
3.Shelly
Dat zeggen de Utopianen zelf
De rest verdiend stukken minder of niets.
quote:Op zondag 24 november 2019 08:07 schreef Lelie68 het volgende:
Van mij mag Hiske er ook wel met de pot ervan door
Kan ook maar hier word er gezegd dat hij niets verdiend.quote:Op zondag 24 november 2019 08:05 schreef Shambles het volgende:
[..]
Shelley op 2 en Jessie op 3. Dit is vorige week besproken.
Van duizend euro naar 1 euro, ik zeg maar iets, heb er de ballen verstand vanquote:
Ja vreselijk he, hoop dat het zich op een gegeven moment tegen zich keertquote:Op zondag 24 november 2019 08:05 schreef Lelie68 het volgende:
Ik dacht dat ik iedere maand 2,50 betaal voor de streams van Utopia.. maar eigenlijk gewoon de rls van Jessie en Merel.. vannacht alles teruggelezen maar wat een walgelijk stel..
Nee hoor, je hebt luxe paarden en werkpaardenquote:Op zondag 24 november 2019 08:17 schreef Flow3r het volgende:
Onbegrijpelijk toch dat sommigen nog gewoon in bed liggen of achter de pc zitten terwijl anderen al hard aan het werk zijn ?
Of met een kroontje op lekker Haar make-up aan het opbrengen isquote:Op zondag 24 november 2019 08:17 schreef Flow3r het volgende:
Onbegrijpelijk toch dat sommigen nog gewoon in bed liggen of achter de pc zitten terwijl anderen al hard aan het werk zijn ?
Ik lees nooit terug, ik kijk vooruitquote:Op zondag 24 november 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk he, hoop dat het zich op een gegeven moment tegen zich keert
Begreep ook dat Merel te pas en te onpas heeft geroepen dat Maris lam was?quote:Op zondag 24 november 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk he, hoop dat het zich op een gegeven moment tegen zich keert
Ja, dat las ik ook tijdens dat interview wat ze mocht doenquote:Op zondag 24 november 2019 08:20 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Begreep ook dat Merel te pas en te onpas heeft geroepen dat Maris lam was?
Ik hoop het met je me een lex oook nog een keer 3 op Jessiequote:Op zondag 24 november 2019 08:22 schreef Lelie68 het volgende:
Hoop nu echt dat Terror Mariska opstaat en ook 3 op Jessie
Geen idee.. blijkbaar vinden ze bij Talpa dat zulk gedrag beloond mag worden.. ik ga altijd uit van wie goed doet, goed ontmoetquote:Op zondag 24 november 2019 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook tijdens dat interview wat ze mocht doen
Waarom hebben ze ze dat mokkel nu daarin haar zin gegeven.
Zelfs die is nog mooier dan die getekende kop van Merel.quote:Op zondag 24 november 2019 08:36 schreef formule het volgende:
[..]
GM, dan heb je Maris nog niet gezien
Die zodktbsl excuses om vanaf morgen niets meer te doen. Gaan er nog wel meer klagen, let maar op.quote:
Ik bedoel meer het humeurquote:Op zondag 24 november 2019 08:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs die is nog mooier dan die getekende kop van Merel.
Zo jong en dan al verrot, zowel van binnen als van buiten...quote:Op zondag 24 november 2019 08:35 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit..wenkbrauwen lijken anders
A okay...Ik heb vannacht gevist, heb niet alles meegekregen...quote:
En je hebt mini shitlandersquote:Op zondag 24 november 2019 08:18 schreef formule het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt luxe paarden en werkpaarden
Ik vind persoonlijk dat Jessie in de stront kan zakken..quote:Op zondag 24 november 2019 08:40 schreef Bella35j het volgende:
Overal worden Jessie en Merel uitgekotst.
Maar hoe kan het dan dat juist hun de grootverdieners zijn.
Ik denk persoonlijk dat de Jessie en Merel fans niet meer reageren want er worden ook vaak leugens geschreven.
Ik persoonlijk vind dat Jessie moet winnen.
Jessie als Grootverdienerquote:Op zondag 24 november 2019 08:40 schreef Bella35j het volgende:
Ik denk persoonlijk dat de Jessie en Merel fans niet meer reageren want er worden ook vaak leugens geschreven.
En als grootverdieners onderhouden ze Utopia.
Last van graatjes?quote:Op zondag 24 november 2019 08:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay...Ik heb vannacht gevist, heb niet alles meegekregen...
Yesssss,en dan wil ik nog wel een handje helpen.quote:Op zondag 24 november 2019 08:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat Jessie in de stront kan zakken..
Zo werkt dat bji Talpa niet, hoe groter je bek hoe arroganter je bent hoe meer je mensen afmaakt hoe meer je krijgtquote:Op zondag 24 november 2019 08:27 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Geen idee.. blijkbaar vinden ze bij Talpa dat zulk gedrag beloond mag worden.. ik ga altijd uit van wie goed doet, goed ontmoet
quote:Op zondag 24 november 2019 08:40 schreef Bella35j het volgende:
En als grootverdieners onderhouden ze Utopia.
Ik trap hem erin en jij duwt hem kopje onder....quote:Op zondag 24 november 2019 08:45 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Yesssss,en dan wil ik nog wel een handje helpen.
Valt vanaf morgen ook niet veel meer te doenquote:Op zondag 24 november 2019 08:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zodktbsl excuses om vanaf morgen niets meer te doen. Gaan er nog wel meer klagen, let maar op.
Alles gaat netjes terug Fritsie..Sportvisser hequote:
Me to, en wat heeft die gozer nu verdien, groot verdienen a me hoelaquote:Op zondag 24 november 2019 08:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat Jessie in de stront kan zakken..
Dealquote:Op zondag 24 november 2019 08:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik trap hem erin en jij duwt hem kopje onder....
Weet ik toch mopquote:Op zondag 24 november 2019 08:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alles gaat netjes terug Fritsie..Sportvisser he
Ze schijnt complimentjes gehad te hebben, zeis zo trotsquote:Op zondag 24 november 2019 08:48 schreef zodeju het volgende:
gm,
Nou wat een aanfluiting het draaien van Merel.
Dacht terug aan mijn afscheidsmusial van de lagere school......we mochten een bandje nadoen moet nep instrumenten e.d. en deden alsof we wereldbekend waren......zo stond Merel achter de draaitafel...vooral met die armen omhoog.......lag helemaal in een deuk......en dan Jessie met zijn optreden maar aan zijn jas aan het trekken......het was echt alsof ze twaalf waren.![]()
![]()
Klopt...quote:Op zondag 24 november 2019 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt vanaf morgen ook niet veel meer te doen
Geen evenementen, geen markten, niets meer op te bouwen
Alleen afwachten tot ze de poort uit mogen
quote:Op zondag 24 november 2019 08:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alles gaat netjes terug Fritsie..Sportvisser he
Zo apart met de kracht van Lex. Is me al eerder/vaker opgevallen. Ze heeft totaal geen kracht om dingen te sjouwen, wat je dus wel verwacht van haar. Gister met banken sjouwen ging het erg moeizaam en maar klagen en die His pakt de één na de andere bank.quote:Op zondag 24 november 2019 08:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die zodktbsl excuses om vanaf morgen niets meer te doen. Gaan er nog wel meer klagen, let maar op.
jdm ziet misschien zich zelf wel in Jessiequote:Op zondag 24 november 2019 08:27 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Geen idee.. blijkbaar vinden ze bij Talpa dat zulk gedrag beloond mag worden.. ik ga altijd uit van wie goed doet, goed ontmoet
Morguh PTLequote:
GM Dotteke , fijne dag !quote:Op zondag 24 november 2019 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh PTLe
Ook bij Mylene doet alles zzeer
ik vond Gerrit juist eindelijk een keer eerlijkquote:Op zondag 24 november 2019 07:45 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Ik ook!! Ik vond Gerrit altijd wel lachen maar hij valt door de mand en vertoond achterbaks gedrag.
ja, tegen alles en iedereen, en ook nog bij haar zogenaamde interview sessie voor shownieuws, ook bij iedereen geroepen (voor de camera van shownieuws) dat Maris lam wasquote:Op zondag 24 november 2019 08:20 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Begreep ook dat Merel te pas en te onpas heeft geroepen dat Maris lam was?
Mag hopen dat Shownieuws dat eruit heeft gekniptquote:Op zondag 24 november 2019 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, tegen alles en iedereen, en ook nog bij haar zogenaamde interview sessie voor shownieuws, ook bij iedereen geroepen (voor de camera van shownieuws) dat Maris lam was
het was genant
ze is heel lang bezig geweest met die gast van shownieuws, camera erbij , madam was helemaal in haar elementquote:Op zondag 24 november 2019 09:21 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Mag hopen dat Shownieuws dat eruit heeft geknipt
waarom?quote:Op zondag 24 november 2019 09:24 schreef formule het volgende:
De kraamhouders zijn de grootste ego's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |