SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Is dat zo? Ik hoor nu Freiheit en dat vind ik ook prima.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt de goede nummers al gemist.
Volgens mij waren het mannen?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Die irritante vrouw mag er sowieso wel uit.
Ik meende Jan op de foto te zien, rechtsvoor en Zwaan in het duet te horen...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Die irritante vrouw mag er sowieso wel uit.
Echt?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij waren het mannen?
Jij hebt geen smaakquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoor nu Freiheit en dat vind ik ook prima.
Oh kan ook. Ik wil niet teveel energie verspillen aan dat soort liedjes en luister dus maar met een half oor.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik hoorde een brommerige mannenstem en een irritante monotone vrouwenstem.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Walk Me Out In The Morning Dew - Long John Baldry
Oh ja, die had ik eigenlijk moeten wetenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Wowquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
goed voor je keel, mee brullen en doorsmerenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag nog met z'n allen mee lopen brullen.
Top middag was het...
Jij hebt de show voorgeluisterd, geef het maar toequote:Op zaterdag 23 november 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag nog met z'n allen mee lopen brullen.
Top middag was het...
Ik heb geen stem meer momenteel.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
goed voor je keel, mee brullen en doorsmeren
Ze deden ook met z'n allen de vogeltjesdans.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt de show voorgeluisterd, geef het maar toe
Ik heb geen Migra's, Sneeuwbal Trio en Vicky gehoord vanmiddqg...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt de show voorgeluisterd, geef het maar toe
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen stem meer momenteel.
We hebben de hele middag 60's en 70's gedraaid en we hebben er een soort van karaoke middag van gemaakt.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze deden ook met z'n allen de vogeltjesdans.
Topmiddag was het...
Gemiste kansquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen Migra's, Sneeuwbal Trio en Vicky gehoord vanmiddqg...
Oscar Harris zit tegenwoordig ook weer in de showsquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:08 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 vinkt Trevor Horn-productie af op zijn bingokaart
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze deden ook met z'n allen de vogeltjesdans.
Topmiddag was het...
Gelukkig dat Melting in dat gat is gesprongen dan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen Migra's, Sneeuwbal Trio en Vicky gehoord vanmiddqg...
Gat was alleen niet diep genoeg...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig dat Melting in dat gat is gesprongen dan.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gat was alleen niet diep genoeg...
Beetje respect voor de DJ aubquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gat was alleen niet diep genoeg...
Ja, de eerste 181 samenstellingen van de band waren geen succes. Maar ze hebben volgehouden en de 182e keer was het raak.quote:
De aanhouder wint. Vraag maar aan BramVan3000quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, de eerste 181 samenstellingen van de band waren geen succes. Maar ze hebben volgehouden en de 182e keer was het raak.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De aanhouder wint. Vraag maar aan BramVan3000
Zijn gitaar is gekrompen in de wasquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En toch wacht ik nog op de meest absurde coverfoto van de avond
Die komt nog wel.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En toch wacht ik nog op de meest absurde coverfoto van de avond
Net as gisteren.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn gitaar is gekrompen in de was
En zijn broek ook
It's a good year for the rosesquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
Cave en Minoque - De rozen zijn niet gesnoeid
Heb je roos in je blonde haren...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
It's a good year for the roses
Head & Shoulders, knie en teenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je roos in je blonde haren...
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Head & Shoulders, knie en teen
Kan je op deze prima doen...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Head & Shoulders, knie en teen
Een beetje snel wel, maar dat maakt het alleen maar leuker natuurlijk.quote:
Deze ook?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor echt vanalles voor het eerst
Dankzij Lime zit mw. MM nu naast me op de bank...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
11e plaats.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Op welke nummer stond dit, Melting?
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij Lime zit mw. MM nu naast me op de bank...
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog niet eerder gehoord. Of héél ver weggedrukt in de krochten van mijn brein.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Je moet haar echt vastlijmen?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad niet van Pe Daalemmer en Rooie Rinus.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze is alweer een paar jaar mobiel...
Ohja, de versie van De Bende van Baflo Bill was Emily.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit is de zanger van de vorige band
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, de versie van De Bende van Baflo Bill was Emily.
Over de relatie van WimLex met een Emily ooit:
Emily
dat je niet van adel bent dat interesseert me nie
Emily
ik kan niet wachten tot ik jou op mijn Lange Voorhout zie
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, de versie van De Bende van Baflo Bill was Emily.
Over de relatie van WimLex met een Emily ooit:
Emily
dat je niet van adel bent dat interesseert me nie
Emily
ik kan niet wachten tot ik jou op mijn Lange Voorhout zie
Hij is nu een zijquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Lime was een Canadees echtpaar op leeftijd dat 2 youngsters liet optreden op TV, omdat ze er zelf niet uitzagen...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Tears For Fears - Advice For The Young At Heart
Wel een beetje eng. Die tweeling kan elk moment een moord plegen, volgens mij.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vreemde cover, maar niet absurd genoeg
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een beetje eng. Die tweeling kan elk moment een moord plegen, volgens mij.
Slim gedaan. Er is in Engeland ook een rockband op leeftijd geweest die een Top 40-hit scoorde door een stel jonge gastjes in hun videoclip te laten optreden. Ik schat zo rond de eeuwwisseling; weet de naam van de band niet meer.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Lime was een Canadees echtpaar op leeftijd dat 2 youngsters liet optreden op TV, omdat ze er zelf niet uitzagen...
[ afbeelding ]
The Shiningquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een beetje eng. Die tweeling kan elk moment een moord plegen, volgens mij.
Kinderen ga maar een film kijkenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook.
Dat moderne gedoe ook steeds...
Doesn't ring a bell, maar Frank Farian deed eigenlijk hetzelfde met Boney M en Milli Vanilli...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Slim gedaan. Er is in Engeland ook een rockband op leeftijd geweest die een Top 40-hit scoorde door een stel jonge gastjes in hun videoclip te laten optreden. Ik schat zo rond de eeuwwisseling; weet de naam van de band niet meer.
Ik vind vega meestal niet zo lekker...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dit best een lekker nummer eigenlijk
Ze ziet er heel anders uit dan ik dachtquote:
"My name is Tofu"quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind vega meestal niet zo lekker...
ja, echt hèquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze ziet er heel anders uit dan ik dacht
Niet echt een heroineprostitutiehoertje, zoals ze zingt...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze ziet er heel anders uit dan ik dacht
zij zingt contra-altquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vroeger een man was.
Of zo klonk, in ieder geval...
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vroeger een man was.
Of zo klonk, in ieder geval...
Ja, maar op deze hoes lijkt ze meer op wat ik me er bij voorstelde.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet echt een heroineprostitutiehoertje, zoals ze zingt...
zo'n hese stem is toch de droom van elke manquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
zo'n hese stem is toch de droom van elke man
Ze is in de loop der tijd wel iets volslanker geworden, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar op deze hoes lijkt ze meer op wat ik me er bij voorstelde.
[ afbeelding ]
oh ja, zo noemen ze dat ook welquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Me and Mrs. Nijgh, we got a thing going on
en wat zegt mw. MM hierover ?quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is bezig met een mini kerstboom...
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef brother52 het volgende:
En ik ben weer wakker...
Ga meteen maar door mijn nest in.
Welterusten voor straks.
Thanks voor zover Melting
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef brother52 het volgende:
En ik ben weer wakker...
Welterusten voor straks.
Trustenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef brother52 het volgende:
En ik ben weer wakker...
Welterusten voor straks.
Toujour!quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef brother52 het volgende:
En ik ben weer wakker...
Welterusten voor straks.
Goedemorgen en welterusten brotherquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef brother52 het volgende:
En ik ben weer wakker...
Welterusten voor straks.
Ik heb 'm wel eerder gehoord, maar ik heb mijn best gedaan om de titel en artiest (en dan gebruik ik de term artiest heel losjes) niet te weten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:52 schreef Melting het volgende:
Ik had verwacht dat spijkerbroek deze wel zou weten.
Kan toch in de tuinquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wilde vandaag ook een kerstboom kopen. Veto!
Die van ons staat al 2 weken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wilde vandaag ook een kerstboom kopen. Veto!
Dit stoort mij nou: een hoes met vrouwen in the middle en dan ons proberen wijs te maken dat er een man in the middle is.quote:
Toen kon dat ook al, hoor..quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit stoort mij nou: een hoes met vrouwen in the middle en dan ons proberen wijs te maken dat er een man in the middle is.
Sjenderneutraal...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit stoort mij nou: een hoes met vrouwen in the middle en dan ons proberen wijs te maken dat er een man in the middle is.
Da’s zwarte piet, maar die valt weg in de achtergrondkleurquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
De middelste kabouter wil graag een pop voor Sinterklaas, moet kunnenquote:
Wel een genderneutrale pop he?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
De middelste kabouter wil graag een pop voor Sinterklaas, moet kunnen
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
het is er een met een piemeltje, maar of de pop ook borsten heeft weet ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel een genderneutrale pop he?
Logisch...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Saturday Night At The Movies - Drifters
Ik ga tegenwoordig eerder doordeweeks naar de bioscoop.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Saturday Night At The Movies - Drifters
Maar wel castratenquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Wel knap, die stem zo.
Toen hadden ze nog geen hormonenkuurtjes...
Ook goed, doen we dat...quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig eerder doordeweeks naar de bioscoop.
Niemand heeft zo veel invloed op de shows van Melting als jij. Probeer het gewoon....quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:04 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik dacht even dat het deze was:
[ afbeelding ]
en naar welke film gaan jullie ?quote:
Frozen IIquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
en naar welke film gaan jullie ?
Het enige dat ontbreekt is een hese stemquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Over hormoonkuurtjes gesproken:
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:
Een man dit?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:08 schreef livelink het volgende:
Ik dacht altijd dat dit een vrouw was, maar dit blijkt een man te zijn.
Afrikaanse naam.
Je hebt eerder op de avond iets beloofd...quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:09 schreef Melting het volgende:
@:Mad: na deze plaat moet je even een whisky inschenken of een sigaretje/sigaartje gaan roken.
Dit is iets anders..... maar toch.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt eerder op de avond iets beloofd...
Dat was een mooie kwootquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Guus nog wel eens gequote in mijn afscheidsspeech na een Top2000
Wat was die quote dan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Guus nog wel eens gequote in mijn afscheidsspeech na een Top2000
Ik hoef er geen plaat van of naar een concert, maar ik kan dit nog wel hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is iets anders..... maar toch.
Ik beschreef mijn belevenissen tijdens de topics: ik heb tranen gelachen, onnozel gedaan en tenslotte tevreden het licht uitgedaanquote:
Ik wil alleen met jouquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat elk jaar naar z’n concerten, misschien mag je wel mee de volgende keer
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Reinhard Mey - Als De Dag Van Toen
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil alleen met jou![]()
Je zus hebben we al 5 keer in de week aan de telefoon, da’s wel genoeg
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Reinhard Mey - Als De Dag Van Toen
lastig hè, zo'n toetsenbordquote:
Get a room!quote:
wel 7 weken, onder een elektrieke deken?quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
wel 7 weken, onder een elektrieke deken?
dat wordt de afsluiterquote:
Die heb ik lang niet gehoord, was daar helemaal fan van destijdsquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
wel 7 weken, onder een elektrieke deken?
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik zing mee en mw. MM kijkt me meewarig aan...
Seth Gaaikema, gok ik...quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Huiskamervraag: wie heeft geholpen met vertalen?
Geen idee. Ik gok Rudi Carrell of zo?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, Karel Hille
Rinkelen er belletjes?
zelfs geen kerstbelletjesquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, Karel Hille
Rinkelen er belletjes?
Nee, net zoals bij dit deuntje wat ik ken, maar that's it...quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, Karel Hille
Rinkelen er belletjes?
Iemand die geen perfect Nederlands kan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarheen, waarvoor is van zijn handquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, net zoals bij dit deuntje wat ik ken, maar that's it...
Kees Telkamp?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waarheen, waarvoor is van zijn hand
help me dan!quote:
Will.I.Am of dit?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Nu ze Fergie er niet meer bij hebben, zijn ze echt geen klap meer aan. Die nieuwste muziek van ze is totaal overbodig.
Ik ken ze sowieso eigenlijk nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Nu ze Fergie er niet meer bij hebben, zijn ze echt geen klap meer aan. Die nieuwste muziek van ze is totaal overbodig.
Tuurlijk wel. Where Is The Love? I Gotta Feeling... paar enorme hits hebben ze gehad.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ken ze sowieso eigenlijk niet
I gotta feeling vind ik wel echt een heel lekker nummer van hen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Where Is The Love? I Gotta Feeling... paar enorme hits hebben ze gehad.
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:28 schreef just me het volgende:
ik ga slapen,
more words zijn daar niet voor nodig
dank je wel voor de muziekjes
Trustenquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:28 schreef just me het volgende:
ik ga slapen,
Is ook een leuk nummerquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
I gotta feeling vind ik wel echt een heel lekker nummer van hen.
Ik krijg er onmiddellijk Jesse Klaver-associaties van. En dat heeft een negatieve invloed op mijn waardering voor het nummer...quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
I gotta feeling vind ik wel echt een heel lekker nummer van hen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:28 schreef just me het volgende:
ik ga slapen,
Dat i gotta feeling ken ik, voor de rest zegt het me helemaal niks, ik dacht dat dat nummer een eendagsvlieg wasquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Where Is The Love? I Gotta Feeling... paar enorme hits hebben ze gehad.
We dachten dat het inmiddels standaard is dat je tot diep in de nacht doordraait.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:29 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu pas dat het al 23.30 is.
En niemand zegt ook iets hè?
Biertje is nog niet op, dus ik draai tot ongeveer middernacht. Daarna stop ik.
Trusten, ik doe meequote:Op zaterdag 23 november 2019 23:28 schreef just me het volgende:
ik ga slapen,
Uitgeheest?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:28 schreef just me het volgende:
ik ga slapen,
Slaap lekker jullie.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan ook plat
Dank Melting![]()
Was weer een onderhoudende show inclusief sneeuwbal trio’s
Jeetje, en spijkerbroek was ook al boos omdat ik hem niet verteld had dat het al 9 uur was.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:29 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu pas dat het al 23.30 is.
En niemand zegt ook iets hè?
Biertje is nog niet op, dus ik draai tot ongeveer middernacht. Daarna stop ik.
Ik ken de Jesse Klaver-associatie gelukkig niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik krijg er onmiddellijk Jesse Klaver-associaties van. En dat heeft een negatieve invloed op mijn waardering voor het nummer...
Ik ben niet echt boos. Alleen verbaasd.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje, en spijkerbroek was ook al boos omdat ik hem niet verteld had dat het al 9 uur was.
Verkiezingoverwinningstune van GL...quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken de Jesse Klaver-associatie gelukkig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |