Hoi Nielsquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de motivatie, ik ga nu een bierflesje in mijn kont stoppen.
Zou een plastic flesje pakken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Kan nog altijd, hij appt soms nogquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar met deze moest wel. Had je moeten doen stommie. Angst niet je wensen in de weg laten zittennnn.
Doe gewoon.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kan nog altijd, hij appt soms nog
Heyyyyyyyquote:Op zondag 24 november 2019 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Toppunt van eenzaamheid wel, Myrr die hoiii zegt tegen Haags en Haags die heyyy zegt tegen Myrr, beetje Moskou 1985.
Was zelf eveneens een tijdje weg en moet er weer aan denken nu jij en Mirr weer posten.quote:
Hoi Ash, wat vind je van diepvriespizza's?quote:Op zondag 24 november 2019 00:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Was zelf eveneens een tijdje weg en moet er weer aan denken nu jij en Mirr weer posten.
Ben je horecapersoon? Wil iets peilen los hiervan.
Ha die Remqoquote:Op zondag 24 november 2019 00:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoi Ash, wat vind je van diepvriespizza's?
hoe bedoel jequote:Op zondag 24 november 2019 00:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Was zelf eveneens een tijdje weg en moet er weer aan denken nu jij en Mirr weer posten.
Ben je horecapersoon? Wil iets peilen los hiervan.
sommige zijn best prima tov de gemiddelde pizzatent. Pizza is heel qualiteitsgevoelig.quote:Op zondag 24 november 2019 00:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoi Ash, wat vind je van diepvriespizza's?
Hey maat!quote:Op zondag 24 november 2019 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Big American salami altijd genot man.
Hee enige normale userquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Dima wat ben je allemaal aan het doenquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bij mij zit altijd super strak condoom
heb je dan dikke lala?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |