Je bent nog geen mod en praat nu al onzin.quote:Op zondag 24 november 2019 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht vriend. Roll een keer met mij mee en ik laat het je zien
Alvast oefenen tochquote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod en praat nu al onzin.
Call of Duty speel je ook voor de SPquote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.
Ik ga lekker online knallen hoor vriendquote:Op zondag 24 november 2019 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Call of Duty speel je ook voor de SP
Haal je toch geen voldoening uit, rungundoodrespawnrepeatquote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga lekker online knallen hoor vriend
Ach, het verzet je gedachte en daar draait het uiteindelijk omquote:Op zondag 24 november 2019 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haal je toch geen voldoening uit, rungundoodrespawnrepeat
Volg dan een goed verhaal in plaats van dat oppervlakkige gerommelquote:Op zondag 24 november 2019 16:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, het verzet je gedachte en daar draait het uiteindelijk om
Dat kost teveel moeite vriend. Het moet gewoon hap- en speelklaar zijnquote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volg dan een goed verhaal in plaats van dat oppervlakkige gerommel
Jij slaat zeker ook het voorspel over en geeft er gewoon een flinke rochel opquote:Op zondag 24 november 2019 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kost teveel moeite vriend. Het moet gewoon hap- en speelklaar zijn
Ja en nee. Gewoon glijmiddel. Gaat als een tierelier en is nog milieuvriendelijk ookquote:Op zondag 24 november 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij slaat zeker ook het voorspel over en geeft er gewoon een flinke rochel op
F1 2k20 nog niet spelenquote:Op zondag 24 november 2019 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme wil ik net n00bs ownen op F1 2019 loopt die weer vast godverdomme. Ze waren net aan het kwalificeren. Dan kan ik uiteraard niet zelf een tijd neerzetten maar ik had wel achteraan kunnen starten en een inhaalrace kunnen rijdenn
Het leven is zo oneerlijk soms.
Is nog niet uit malle jongen.quote:
Wanneer komt die uit dan broerquote:Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is nog niet uit malle jongen.
Wel cool dat Zandvoort dan ook in dat spel zit.
Zomer ‘20 of zo.quote:
Het is tenminste een categorie die het meest wat in de buurt komt van hoe het in het echt is.quote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Racen is misschien wel het allersaaiste dat er is qua gamen, typisch dat meneer rolex hier weer helemaal in opgaat
Met het kleine verschil dat die gasten dus daadwerkelijk op een circuit losgaan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is tenminste een categorie die het meest wat in de buurt komt van hoe het in het echt is.
Formule 1 coureurs spelen racespellen om te oefenen. Dat is teringcool.
Ik ga mayb F1 2k19 ook kopen al is het alleen om in de huid te kunnen kruipen van Ricciardoquote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Racen is misschien wel het allersaaiste dat er is qua gamen, typisch dat meneer rolex hier weer helemaal in opgaat
Toch zeker wel met playseatquote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga mayb F1 2k19 ook kopen al is het alleen om in de huid te kunnen kruipen van Ricciardo
De krachten niet maar de baan zelf wel. Je kan door middel van simuleren wel erachter komen waar je het beste instuurt, gas geeft, remt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met het kleine verschil dat die gasten dus daadwerkelijk op een circuit losgaan.
Ik denk niet dat een coureur veel beter wordt in een simulator, dat is meer een soort bezigheidstherapie. Je moet toch de baan op met alles erop en eraan, al die krachten en het aanvoelen van de auto ga je niet terugvinden in een sim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |