abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:07:53 #251
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_190246161
Zou veel leuker zijn als je zo'n celebration hebt die alleen Van Basten kan :D
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:14:34 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_190246234
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jeetje zeg, neonazi Marco van Basten mag niet meer in een computerspelletje zitten. Het demoniseren van de Asmogendheden lijkt met het jaar erger te worden. De gemiddelde boerenlul weet waarschijnlijk niet eens dat Frankrijk en Engeland de oorlog aan Duitsland verklaart hebben en niet andersom. Doormiddel van het Verdrag van Versailles hebben deze landen en de VS ook het klimaat geschapen waarin iemand als Adolf Hitler aan de macht kon komen. Geef het nog tien jaar en Adolf Hitler was de duivel in hoogsteigen persoon. Zodra je in de huidige samenleving refereert aan Nazi Duitsland treed er een soort autistische reflex in werking en ben je aangeschoten wild en is niets meer te gek. Net alsof WWII een soort Hollywood scenario was van het goed tegen het kwaad.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_190246375
quote:
Jeetje zeg, neonazi Marco van Basten mag niet meer in een computerspelletje zitten. Het demoniseren van de Asmogendheden lijkt met het jaar erger te worden. De gemiddelde boerenlul weet waarschijnlijk niet eens dat Frankrijk en Engeland de oorlog aan Duitsland verklaart hebben en niet andersom. Doormiddel van het Verdrag van Versailles hebben deze landen en de VS ook het klimaat geschapen waarin iemand als Adolf Hitler aan de macht kon komen. Geef het nog tien jaar en Adolf Hitler was de duivel in hoogsteigen persoon. Zodra je in de huidige samenleving refereert aan Nazi Duitsland treed er een soort autistische reflex in werking en ben je aangeschoten wild en is niets meer te gek. Net alsof WWII een soort Hollywood scenario was van het goed tegen het kwaad.
:D bazenpost
blablablabla
  Redactie Sport dinsdag 3 december 2019 @ 11:28:36 #254
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190246390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Naar het land waar het bestuur van EA zit.
Die zitten toch in Canada?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190246391
quote:
:D
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin dinsdag 3 december 2019 @ 11:29:23 #256
35723 crew  GGMM
pi_190246397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die zitten toch in Canada?
quote:
Electronic Arts is een Amerikaans computerspelbedrijf gevestigd in Redwood City, Californië.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 3 december 2019 @ 11:30:11 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190246406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Ah, bedankt, dan had ik het mis.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190246519
quote:
Onze vriend Adolf heeft wel even doodleuk Duitsland uit de economische crisis getrokken.

Hitlergod _O_
pi_190246589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ah, bedankt, dan had ik het mis.
Het gedeelte dat relevant is voor Ultimate Team, waar jij waarschijnlijk op doelt, zit wel in Canada. :P FIFA is daar ontwikkeld, niet in de VS.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2019 11:44:32 ]
pi_190246642
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat er zo hilarisch is aan mijn eerdere post. Ik probeer eigenlijk alleen maar te zeggen dat WWII niet zwart-wit was. Er is ons geleerd dat de guys die de atoombommen gedropt hebben helden zijn maar dat is alleen maar omdat Amerika de oorlog gewonnen heeft, anders waren het oorlogsmisdadigers geweest. Die autistische reactie zodra iemand aan Nazi- Duitsland refereert is zo overtrokken. Een cabaretier mag wel dergelijke grappen maken maar Marco van Basten niet? Omdat? Die man is vogelvrij verklaard.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 11:52:55 #261
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190246719
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat er zo hilarisch is aan mijn eerdere post. Ik probeer eigenlijk alleen maar te zeggen dat WWII niet zwart-wit was. Er is ons geleerd dat de guys die de atoombommen gedropt hebben helden zijn maar dat is alleen maar omdat Amerika de oorlog gewonnen heeft, anders waren het oorlogsmisdadigers geweest. Die autistische reactie zodra iemand aan Nazi- Duitsland refereert is zo overtrokken. Een cabaretier mag wel dergelijke grappen maken maar Marco van Basten niet? Omdat? Die man is vogelvrij verklaard.
De heksenjacht op Van Basten slaat inderdaad nergens op, maar waarom zou je nuance willen aanbrengen in het beeld van Nazi-Duitsland?
pi_190246793
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:16 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Stoppen ze hem nu wel in Wolfenstein??
:D
pi_190246874
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De heksenjacht op Van Basten slaat inderdaad nergens op, maar waarom zou je nuance willen aanbrengen in het beeld van Nazi-Duitsland?
Omdat de wereld nou eenmaal niet zwart-wit is.

Als je zegt dat alle Marokkanen tuig zijn ben je (terecht) een racist, maar we mogen wel zeggen dat Duitsland 1000% fout was en elke Duitser was de kwaad zelve.
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 12:08:41 #264
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190246931
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:02 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Omdat de wereld nou eenmaal niet zwart-wit is.

Als je zegt dat alle Marokkanen tuig zijn ben je (terecht) een racist, maar we mogen wel zeggen dat Duitsland 1000% fout was en elke Duitser was de kwaad zelve.
Het gaat hier over Nazi-Duitsland als mogendheid, niet over elke Duitser... Nazi-Duitsland was volledig fout.
pi_190246998
quote:
Amerikanen zijn helden, omdat mede door die bommen wij NEDERLANDERS nog steeds NEDERLANDS praten, want stel je voor dat een ander land ons over zou nemen.
Dat zouden wij Nederlanders nou nooit doen...
pi_190247072
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Omdat dat nodig is. Als je vandaag de dag op een voetbaltribune een armgebaar maakt die met heel veel fantasie als Hitlergroet uit te leggen is, de heksenjacht geopend wordt en je sociale leven en maatschappelijke carričre in puin liggen. Het mag wel een tandje minder allemaal. WWII was een smerige oorlog, niemand was heilig.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_190247216
quote:
Volledig juist. De laatste zin is de spijker op de kop
pi_190247242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

WWII was een smerige oorlog, niemand was heilig.
Dat kan je over iedere oorlog zeggen maar ik durf wel te zeggen dat de fascistische agressors en initiatiefnemers van de holocaust een slechtere reputatie verdienen dan die losers die joden erbij lapten om aardappelen te kunnen kopen voor de kinderen.

Gechargeerd gezegd, maar de duitsers waren slecht, en degenen die zijn aanvielen, waren minder slecht.
-nee-
pi_190247254
quote:
De heksenjacht op V Basten is inderdaad overdreven omdat wat hij uitkraamde kinderachtig, Van Basten-onwaardig en mokerdom was maar natuurlijk op geen enkele manier serieus was.

Tegelijkertijd moet je je echt kapot schamen als je ook maar enige nuance probeert aan te brengen in de wanstaltige praktijken waar de nazi's zich aan schuldig hebben gemaakt. Je maakt een puur kwaadaardig regime nu eenmaal niet kapot middels een dialoog, dus al het geweld dat ze is aangedaan valt op enige manier te rechtvaardigen tot aan fosforbombardementen aan toe.

Vergeet niet dat zij de agressors waren, en dat bijvoorbeeld het Verdrag van Versailles (waar jij aan refereert) niet een oorzaak maar een direct gevolg was van De Eerste Wereldoorlog. Waar door extreem imperialistisch gedrag van die Moffen ook al miljoenen het leven lieten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elan op 03-12-2019 12:43:38 ]
blablablabla
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 12:40:53 #270
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_190247280
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee, het is onzin. Je bent geschift als je het daar mee eens bent.
pi_190247311
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee, het is onzin. Je bent geschift als je het daar mee eens bent.
Ik dacht dat hij een grapje maakte, als je er in alle ernst zo over denkt ben je wel behoorlijk van het padje.
blablablabla
pi_190247328
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het was kwaad tegen iets minder kwaad.
pi_190247360
quote:
nee, dit kan niet
pi_190247526
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het gaat hier over Nazi-Duitsland als mogendheid, niet over elke Duitser... Nazi-Duitsland was volledig fout.
Ligt er aan aan wie je het vraagt. VOC Nederland was ook "volledig fout" Maar ik verwacht niet dat jij een weesgegroetje doet voor je je laptop/pc opstart.
pi_190247579
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:01 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ligt er aan aan wie je het vraagt. VOC Nederland was ook "volledig fout" Maar ik verwacht niet dat jij een weesgegroetje doet voor je je laptop/pc opstart.
De VOC was helemaal niet volledig fout, wat een idiote vergelijking.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')