Ja.quote:Op maandag 25 november 2019 19:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee gewoon een stadje waar ze nog normaal doen en mensen elkaar met respect behandelen. Waar je niet overal om de oren wordt geslagen met al die linkse SJW onzin.
Moet wel zeggen, de nicht gewusst grap is in nederland wel een beetje de standaard duitse kutgrap, die kan je op iedere verjaardag horen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
Ineens schoot mij deze week iets te binnen na het grapje van Van Basten. Ruim 13 jaar geleden heeft hij al eens eerder zo'n grap gemaakt, waar ik deze week werkelijk niemand meer over gehoord heb. Het gebeurde op een persconferentie in 2006, in de aanloop naar het WK:
https://10us.waarbenjij.n(...)of-nederlandse-humor
"Mag ik u ook wat vragen", aldus Van Basten nadat hij verteld had dat hij veel goede centrumspitsen kan oproepen. "Wat heeft Duitsland tegen Italië gespeeld?" De bondscoach keek verbaasd op toen veel aanwezigen hard begonnen te lachen. Van Basten was namelijk echt niet op de hoogte van de einduitslag. "Italië heeft met 4-1 gewonnen", aldus de Duitse journalist. Van Basten: "Sorry, dass habe ich nicht gewusst."
Dat soort Duitse grapjes hebben er dus altijd wel ingezeten.
Oh ik zou zo'n grap ook zo kunnen maken, maar ik vond het toch opvallend dat de pers het niet nog even heeft benoemd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, de nicht gewusst grap is in nederland wel een beetje de standaard duitse kutgrap, die kan je op iedere verjaardag horen.
Opmerkelijk ja.quote:Op vrijdag 29 november 2019 13:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh ik zou zo'n grap ook zo kunnen maken, maar ik vond het toch opvallend dat de pers het niet nog even heeft benoemd.
Europeanen die in de States wonenquote:Op maandag 25 november 2019 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je woont. Ik woon nu in een super conservatief stadje waar politieke correctheid nog niet bestaat. Je moet inderdaad niet in LA of andere grote stad wonen.
[..]
Super goed thanksGroeit hard.
Sinds wanneer is een grapje gelijk 'dom gedrag'. Het blijkt wel weer wie de echte facisten zijn.quote:Op maandag 25 november 2019 18:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Anoniem stoer doen op een forum is wat anders dan in de echte wereld geconfronteerd te worden met de gevolgen van domme uitspraken. Ja, de uitspraak van Van Basten zal als grap bedoeld zijn maar er zijn grenzen aan de acceptatie van dom gedrag. Mij zul je hiervoor niet op het Malieveld zien maar dat anderen zich er druk over maken snap ik wel. En ik heb geen medelijden met Van Basten: daarvoor heeft dit incident een te hoog "facepalm" gehalte.
Domme grappen vallen sowieso onder dom gedrag.quote:Op zondag 1 december 2019 03:20 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een grapje gelijk 'dom gedrag'. Het blijkt wel weer wie de echte facisten zijn.
Toch ga ik het niet riskeren op mijn werk bij een van onze Duitse klanten. Vrees dat ze daar de humor wat minder van in gaan zien.quote:Op zondag 1 december 2019 04:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Domme grappen vallen sowieso onder dom gedrag.
En helemaal als je BN-er bent, is het dom om zoiets op tv te zeggen.
Daar is Bassie inmiddels zelf ook wel van overtuigd.
In de kroeg kan-ie verder z'n gang weer gaan, daar zal wel weer flink gelachen kunnen worden om oma's fiets, wir haben es nicht gewußt en Sieg Heil. En met een beetje geluk zet niemand het op een filmpie en daarna online, want dan zijn de rapen weer gaar.
Met fascisme heeft het allemaal geen reet te maken. Domme grappen zijn dom en fascisme is weliswaar ook erg dom, maar dom is niet hetzelfde als fascistisch.
Klopt, moffen hebben sowieso geen humor.quote:Op zondag 1 december 2019 08:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch ga ik het niet riskeren op mijn werk bij een van onze Duitse klanten. Vrees dat ze daar de humor wat minder van in gaan zien.
Vreselijk kansloos.quote:Op dinsdag 3 december 2019 09:15 schreef KingRadler het volgende:
EA Sports haalt Van Basten uit FIFA 20 na Hitlergroet
https://www.ad.nl/nederla(...)itlergroet~af008237/
Tering wat overdrevenquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:15 schreef KingRadler het volgende:
EAquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:15 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stoppen ze hem nu wel in Wolfenstein??
Bemoei je er dan ook niet mee....quote:Op maandag 25 november 2019 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom ben ik al jaren geleden verhuisd.
EAquote:Op dinsdag 3 december 2019 09:15 schreef KingRadler het volgende:
Naar het land waar het bestuur van EA zit.quote:Op maandag 25 november 2019 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Één hele leuke grapquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Stoppen ze hem nu wel in Wolfenstein??
De teringquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jeetje zeg, neonazi Marco van Basten mag niet meer in een computerspelletje zitten. Het demoniseren van de Asmogendheden lijkt met het jaar erger te worden. De gemiddelde boerenlul weet waarschijnlijk niet eens dat Frankrijk en Engeland de oorlog aan Duitsland verklaart hebben en niet andersom. Doormiddel van het Verdrag van Versailles hebben deze landen en de VS ook het klimaat geschapen waarin iemand als Adolf Hitler aan de macht kon komen. Geef het nog tien jaar en Adolf Hitler was de duivel in hoogsteigen persoon. Zodra je in de huidige samenleving refereert aan Nazi Duitsland treed er een soort autistische reflex in werking en ben je aangeschoten wild en is niets meer te gek. Net alsof WWII een soort Hollywood scenario was van het goed tegen het kwaad.
Je realiseert je hopelijk wel dat al die politieke correctheid die er momenteel Europa te vinden is, over is komen waaien uit de VS. Dáár worden alle theorieën omtrent minorities, microaggressions, safe spaces (quote:Op maandag 25 november 2019 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |