En schenkt zijn gage aan het NIOD.quote:Op maandag 25 november 2019 17:05 schreef Tarado het volgende:
FOX Sports houdt Van Basten week van tv wegens 'Sieg Heil’
Als er iets serieus is gebeurd dan is het een "incident".quote:Op maandag 25 november 2019 17:22 schreef KingRoland het volgende:
Waar maken we ons nou druk om :’) jezus is het zo saai op de wereld dat we ons druk maken om 2 woorden.
Ik hou mijn hart vast als de derde wereldoorlog eraan komt. Als mensen van 2 teksten schrikken die als grap bedoeld zijn dan ben ik bang hoe men zal reageren als er echt iets serieus gebeurd. Jemig he
Bij wie, de deugmensen van deze wereld?quote:Op maandag 25 november 2019 18:40 schreef beantherio het volgende:
Daar komt ie dan goed mee weg. Evengoed denk ik dat dit nog wel een staartje gaat krijgen.
Anoniem stoer doen op een forum is wat anders dan in de echte wereld geconfronteerd te worden met de gevolgen van domme uitspraken. Ja, de uitspraak van Van Basten zal als grap bedoeld zijn maar er zijn grenzen aan de acceptatie van dom gedrag. Mij zul je hiervoor niet op het Malieveld zien maar dat anderen zich er druk over maken snap ik wel. En ik heb geen medelijden met Van Basten: daarvoor heeft dit incident een te hoog "facepalm" gehalte.quote:Op maandag 25 november 2019 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij wie, de deugmensen van deze wereld?
Wat een onzin man. Dit soort grappen worden in kroegen aan de lopende band gemaakt. Gewoon extreem ongelukkig dat de microfoon aanstond.quote:Op maandag 25 november 2019 18:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Anoniem stoer doen op een forum is wat anders dan in de echte wereld geconfronteerd te worden met de gevolgen van domme uitspraken. Ja, de uitspraak van Van Basten zal als grap bedoeld zijn maar er zijn grenzen aan de acceptatie van dom gedrag. Mij zul je hiervoor niet op het Malieveld zien maar dat anderen zich er druk over maken snap ik wel. En ik heb geen medelijden met Van Basten: daarvoor heeft dit incident een te hoog "facepalm" gehalte.
Zoals ik al zei doe ik dat ook niet. Maar ik vind het prima dat ie er last van krijgt.quote:Op maandag 25 november 2019 18:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Dit soort grappen worden in kroegen aan de lopende band gemaakt. Gewoon extreem ongelukkig dat de microfoon aanstond.
Stel je niet zo aan.
Hij schuift een weekje niet aan om de sneeuwvlokjes van deze wereld te pleasen. Gok dat hij daar nog blij mee is ook.quote:Op maandag 25 november 2019 19:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals ik al zei doe ik dat ook niet. Maar ik vind het prima dat ie er last van krijgt.
Daarom ben ik al jaren geleden verhuisd.quote:Op maandag 25 november 2019 18:17 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een lachwekkend politiek correct land zijn we geworden zeg.In- en in triest.
Naar het meest preutse land ter wereld op dat gebied.quote:Op maandag 25 november 2019 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom ben ik al jaren geleden verhuisd.
En terecht ja. Hoe is het met de kleine?quote:Op maandag 25 november 2019 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom ben ik al jaren geleden verhuisd.
Hangt er van af waar je woont. Ik woon nu in een super conservatief stadje waar politieke correctheid nog niet bestaat. Je moet inderdaad niet in LA of andere grote stad wonen.quote:Op maandag 25 november 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar het meest preutse land ter wereld op dat gebied.
Super goed thanksquote:Op maandag 25 november 2019 19:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En terecht ja. Hoe is het met de kleine?
Goed om te horen! Kom je nog weleens deze kant op?quote:Op maandag 25 november 2019 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je woont. Ik woon nu in een super conservatief stadje. Je moet inderdaad niet in LA of andere grote stad wonen.
[..]
Super goed thanksGroeit hard.
De kroeg lijkt me dan ook de enige plek waar om dit soort 'grappen' gelachen wordt.quote:Op maandag 25 november 2019 18:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Dit soort grappen worden in kroegen aan de lopende band gemaakt. Gewoon extreem ongelukkig dat de microfoon aanstond.
Stel je niet zo aan.
Ga 1 of 2x per jaar op vakantie voor familie verder blijf ik lekker hier rest van mn leven. Prima vertoeven.quote:Op maandag 25 november 2019 19:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Goed om te horen! Kom je nog weleens deze kant op?
Waar ze kut al wegpiepen op televisie.quote:Op maandag 25 november 2019 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
Scarface1488 woont in de United States of America allen. Dit wist u nog niet.
Dit dus ja. Iedere groep heeft z'n eigen "gevoelige plekjes".quote:Op maandag 25 november 2019 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar ze kut al wegpiepen op televisie.
'Nog' niet bestaat? Je bedoelt dat superconservatieve 'stukje' USA waar ze al in 1966 Beatlesplaten verbrandden omdat Lennon, gezien de leeglopende kerken en de vollopende concertzalen, had gezegd dat de Beatles misschien wel populairder waren dan Jezus? En hij en zijn maten vervolgens met de dood werden bedreigd, o.a. door fanatieke rechtse christenen en de Ku Klux Klan?quote:Op maandag 25 november 2019 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je woont. Ik woon nu in een super conservatief stadje waar politieke correctheid nog niet bestaat. [...]
Precies. Er is bijna geen land zo hypocriet 'correct' als de USA.quote:Op maandag 25 november 2019 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar ze kut al wegpiepen op televisie.
Nee gewoon een stadje waar ze nog normaal doen en mensen elkaar met respect behandelen. Waar je niet overal om de oren wordt geslagen met al die linkse SJW onzin.quote:Op maandag 25 november 2019 19:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
'Nog' niet bestaat? Je bedoelt dat superconservatieve 'stukje' USA waar ze al in 1966 Beatlesplaten verbrandden omdat Lennon, gezien de leeglopende kerken en de vollopende concertzalen, had gezegd dat de Beatles misschien wel populairder waren dan Jezus? En hij en zijn maten vervolgens met de dood werden bedreigd, o.a. door fanatieke rechtse christenen en de Ku Klux Klan?
Politieke correctheid is al eeuwen oud, ook in de USA. Afhankelijk van de heersende stroming is het links of rechts, dan wel met of zonder religieus of clubgebonden sausje. Soms is het zwaar overdreven, soms is er een goede reden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |