Yuko Ono zou toepasselijker zijn, maar da's zo weinig puntenquote:
Als God niet had gewild dat we dieren zouden eten, waarom maakte hij ze dan van vlees?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dus vegan én pacifistisch? Dat kan mijn verstokte gematigd rechtse brein niet aan hoor
Goed puntquote:Op zondag 24 november 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als God niet had gewild dat we dieren zouden eten, waarom maakte hij ze dan van vlees?
Omdat hij dacht dat we allemaal vegetarisch zouden zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als God niet had gewild dat we dieren zouden eten, waarom maakte hij ze dan van vlees?
Waarom heeft hij dan op de zesde dag het broodje shoarma geschapen?quote:Op zondag 24 november 2019 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat hij dacht dat we allemaal vegetarisch zouden zijn.
Dat deed Hij niet, dat deden de Hollanders terwijl ze bezig waren Zijn zee droog te leggen.quote:Op zondag 24 november 2019 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan op de zesde dag het broodje shoarma geschapen?
De Heer scheidde het land van de zee. Helaas wel op een manier die de Hollanders niet kon bekorenquote:Op zondag 24 november 2019 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat deed Hij niet, dat deden de Hollanders terwijl ze bezig waren Zijn zee droog te leggen.
twitter:SayNo2Ducks twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 18:47:07godverdomme ik verbrand net mijn gehemelte aan de hete erwtensoep kuteenden ook altijd reageer retweet
Hahaquote:Op zondag 24 november 2019 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
twitter:SayNo2Ducks twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 18:47:07godverdomme ik verbrand net mijn gehemelte aan de hete erwtensoep kuteenden ook altijd reageer retweet
Ah, haha okay, maar ik welquote:Op zondag 24 november 2019 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zwaai hallo! Ik ga nu nog niet slapen, maar toch bedankt
Môgge! Hoe’s-ie?quote:Op zondag 24 november 2019 08:14 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
* doet met slaperig hoofd het licht aan
Ups and downs! Met jou?quote:
Wat een ongelooflijke prutser hequote:
Ook zoietsquote:Op zondag 24 november 2019 08:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ups and downs! Met jou?
[..]
Wat een ongelooflijke prutser he
Dit accountquote:Op zondag 24 november 2019 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, soms is het heel flauw maar meestal moet ik er echt om lachenquote:
Ja ik zie soms wat langskomen en moet er ook altijd wel om lachenquote:Op zondag 24 november 2019 10:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja, soms is het heel flauw maar meestal moet ik er echt om lachen
Had ook een of andere prijs gewonnen, dit account.
twitter:SayNo2Ducks twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 09:37:17overal waar ik kom lopen eenden de boel te vergallen bij de bakker eenden bij de wereldwinkel eenden bij de speeltuin eenden bij de plaatselijke jeu de boulevereniging eenden bij de winkel waar ze allemaal van die handige gadgets en klokken met buddha afbeeldingen verkopen eenden reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |