Ik deed deze in de schoolband laatste jaar havo..... heel lang geleden! Deze was nog vrij vers hahaquote:
Jaaa dat linkt meteen!quote:
Verrek!! Die was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik deed deze in de schoolband laatste jaar havo..... heel lang geleden! Deze was nog vrij vers haha
Ja want jij bent zelf ook zo'n open boekquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
Geen DM Ondeugend, mag voor mij total open
Dat snap ik maar ik weet geen namen meer... of je moet ze noemen... en daar heeft de rest hier niks mee. Ik weet alleen nog dat @yvonne daar ten tonele verscheen en dit forum deed promoten. En dat ik hier alleen eerst lurken deed en pas 16! jaar geleden dit profiel aanmaakte. Eigenlijk ben ik dus een kloon!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
Geen DM Ondeugend, mag voor mij total open
Ja dat ben ikquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want jij bent zelf ook zo'n open boek
Ik heb Yvonne daar nooit gezien, of ik was al weg?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik weet geen namen meer... of je moet ze noemen... en daar heeft de rest hier niks mee. Ik weet alleen nog dat @:yvonne daar ten tonele verscheen en dit forum deed promoten. En dat ik hier alleen eerst lurken deed en pas 16! jaar geleden dit profiel aanmaakte. Eigenlijk ben ik dus een kloon!
Jij let gewoon meer op dan de gemiddelde forum-gebruiker. Het boeit mij gewoon niet echt wie er een kloon is, want iedereen is een kloon tenzij je met je echte naam inlogt toch?quote:
Geen idee wie jij bent of wie jij was.. dus ook niet of je er nog was of nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne daar nooit gezien, of ik was al weg?
Nee kloon heeft niet die betekenisquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij let gewoon meer op dan de gemiddelde forum-gebruiker. Het boeit mij gewoon niet echt wie er een kloon is, want iedereen is een kloon tenzij je met je echte naam inlogt toch?
Ik let op is wel een complimentquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij let gewoon meer op dan de gemiddelde forum-gebruiker. Het boeit mij gewoon niet echt wie er een kloon is, want iedereen is een kloon tenzij je met je echte naam inlogt toch?
Jij bedoelt een relkloon? Die zitten hier niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee kloon heeft niet die betekenis
Waar dan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent of wie jij was.. dus ook niet of je er nog was of niet
Calypso's zijn altijd en overal!
Calypo heeft een hekel aan klonen ...quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik weet geen namen meer... of je moet ze noemen... en daar heeft de rest hier niks mee. Ik weet alleen nog dat @:yvonne daar ten tonele verscheen en dit forum deed promoten. En dat ik hier alleen eerst lurken deed en pas 16! jaar geleden dit profiel aanmaakte. Eigenlijk ben ik dus een kloon!
+squote:Op zaterdag 23 november 2019 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Calypo heeft een hekel aan klonen ...![]()
Zo gaaf deze! zeker de versie van de bbc sessionsquote:
Kloon....quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij bedoelt een relkloon? Die zitten hier niet.
Nee, ik heb een nieuwe nick, mijn oude is gone.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat lul je nou ...Je bent zelf een kloon
Proestquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
Jij snapt het principe clone ook niet, zucht
meidquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
ja maar ja, nog steeds geen nieuw topic
Er is er hier maar een die onnozel doet , en dat ben jijquote:
Puzzie vs ICquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is er hier maar een die onnozel doet , en dat ben jij
Ik post muziek ...quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Puzzie vs IC
Elke week doe je het weer, why?
Is dat een bevel?quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik post muziek ...
Beter ga jij dat ook doen nu
Je hebt indoor ge skydived en je komt hier na die dag?quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:55 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat ik indoor skydiven maar retesaai zou vinden maar vond het nog best geinig eigenlijk, zelfs met wat whisky op![]()
Wat is daar raar aan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hebt indoor ge skydived en je komt hier na die dag?
Je bent pas net klaar? Zo laat?quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me, die adrenaline zit er nog wel even in.
Tering!! Geweldig ditquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:58 schreef IxCalypso het volgende:
Dat ik maar veel in raadselen mag blijven spreken voor jullie allen
Pfff echt hou eens opquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!! Geweldig dit![]()
![]()
Je bent ook echt zo voorspelbaar als wat
Uurtje of twee geleden nu.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je bent pas net klaar? Zo laat?
Heb je een pitstop gedaan? ^^quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel nog even na zitten giechelen
Beetje lol trappen onder ol' friends, verbazing namens hen ook dat ik geen ledematen kwijt ben geraakt ook al deed ik er mijn best voorquote:
De meeste grijze muizen niet nee.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:10 schreef IxCalypso het volgende:
Met skydiven raak je niet echt ledematen kwijt
Jij pffffquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste grijze muizen niet nee.
Mooie beeldspraak welquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:17 schreef Bonken het volgende:
Voelt hier vaak als een bruin cafe met een ruime maar om dit tijdstip meestal vrijwel verlaten tafel. Zit er een beschonken vrouw, die opdringerige mannen vriendelijk maar toch vooral kort probeert te houden.
Af en toe komt een verdwaald iemand zich er mee bemoeien en vraagt om een willekeurig karaokelied
Die vrouw ben ikquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:17 schreef Bonken het volgende:
Voelt hier vaak als een bruin cafe met een ruime maar om dit tijdstip meestal vrijwel verlaten tafel. Zit er een beschonken vrouw, die opdringerige mannen vriendelijk maar toch vooral kort probeert te houden.
Af en toe komt een verdwaald iemand zich er mee bemoeien en vraagt om een willekeurig karaokelied
Dat ben ik, dat weet iedereen en je weet ook welke mannen er vaak op afkomen en ik weet dat ookquote:
Niet aan mijquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:19 schreef UitStraling het volgende:
Teringhekel aan dronken vrouwen maar goed
Zal vast de crme de la crme zijnquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat ben ik, dat weet iedereen en je weet ook welke mannen er vaak op afkomen en ik weet dat ook
Betrap ik jou (en een paar anderen) ook vaak op, als ik hier aan het lurken ben en wat nieuwe deuntjes opdoequote:
Ken je de serie The Leftovers?quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal vast de crme de la crme zijn![]()
Je pikt toch wel mijn Prince op, toch?quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Betrap ik jou (en een paar anderen) ook vaak op, als ik hier aan het lurken ben en wat nieuwe deuntjes opdoe![]()
Up the Irons, maar Bruce klinkt hier niet erg goed meer
Heerlijk een in beelden denkend brein, een van de leukere cadeautjes van het leven.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Betrap ik jou (en een paar anderen) ook vaak op, als ik hier aan het lurken ben en wat nieuwe deuntjes opdoe![]()
Up the Irons, maar Bruce klinkt hier niet erg goed meer
Nopes, ken ik niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ken je de serie The Leftovers?
Nouja, mannen. Jij hoort er ook bij.
ja duhquote:
Leuk zijn ze ergens toch welquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:27 schreef Bonken het volgende:
[..]
ja duhHeb er ook al een paar achter de kiezen hoor
![]()
Aanrader als je van iets diepgaandere series houdt.quote:
Ik ben meer van de simpele dingen, heb een vrij heftige baan qua concentratie en denkvermogen, kan me niet simpel genoeg zijn daarbuiten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Aanrader als je van iets diepgaandere series houdt.
Oh okay, wat doe je dan? Herkenbaar wel, mijn vriend wil dit soort dingen ook niet zienquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van de simpele dingen, heb een vrij heftige baan qua concentratie en denkvermogen, kan me niet simpel genoeg zijn daarbuiten.
Zij een paar wijntjes in de kroeg en dan thuis nog 1 a 2 blowtjes ... vrouwen worden daar erg "romantisch" van, zeker met Prince. Maar ben daar nu wel even klaar mee, dat gescharrel. doet het ook altijd goedquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat ben ik, dat weet iedereen en je weet ook welke mannen er vaak op afkomen en ik weet dat ook
Geen handen aan mijn lijf als ik wil slapen, hoe dronken ook ik ben, je wacht maarquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:37 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zij een paar wijntjes in de kroeg en dan thuis nog 1 a 2 blowtjes ... vrouwen worden daar erg "romantisch" van, zeker met Prince. Maar ben daar nu wel even klaar mee, dat gescharrel. doet het ook altijd goed
I love this crazyquote:
Irritant is dat. Net als je wil reageren, is er een stroomstoring in het cafe. Hele mood weg, idd. Townsend staat vaak aan om deze tijd, en idd slapenquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen handen aan mijn lijf als ik wil slapen, hoe dronken ook ik ben, je wacht maar
quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:17 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik niet. InverHouse komt uit Schotland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |