Tering!! Geweldig ditquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:58 schreef IxCalypso het volgende:
Dat ik maar veel in raadselen mag blijven spreken voor jullie allen
Pfff echt hou eens opquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!! Geweldig dit![]()
![]()
Je bent ook echt zo voorspelbaar als wat
Uurtje of twee geleden nu.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je bent pas net klaar? Zo laat?
Heb je een pitstop gedaan? ^^quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel nog even na zitten giechelen
Beetje lol trappen onder ol' friends, verbazing namens hen ook dat ik geen ledematen kwijt ben geraakt ook al deed ik er mijn best voorquote:
De meeste grijze muizen niet nee.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:10 schreef IxCalypso het volgende:
Met skydiven raak je niet echt ledematen kwijt
Jij pffffquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste grijze muizen niet nee.
Mooie beeldspraak welquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:17 schreef Bonken het volgende:
Voelt hier vaak als een bruin cafe met een ruime maar om dit tijdstip meestal vrijwel verlaten tafel. Zit er een beschonken vrouw, die opdringerige mannen vriendelijk maar toch vooral kort probeert te houden.
Af en toe komt een verdwaald iemand zich er mee bemoeien en vraagt om een willekeurig karaokelied
Die vrouw ben ikquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:17 schreef Bonken het volgende:
Voelt hier vaak als een bruin cafe met een ruime maar om dit tijdstip meestal vrijwel verlaten tafel. Zit er een beschonken vrouw, die opdringerige mannen vriendelijk maar toch vooral kort probeert te houden.
Af en toe komt een verdwaald iemand zich er mee bemoeien en vraagt om een willekeurig karaokelied
Dat ben ik, dat weet iedereen en je weet ook welke mannen er vaak op afkomen en ik weet dat ookquote:
Niet aan mijquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:19 schreef UitStraling het volgende:
Teringhekel aan dronken vrouwen maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |