Zal vast de crème de la crème zijnquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat ben ik, dat weet iedereen en je weet ook welke mannen er vaak op afkomen en ik weet dat ook
Betrap ik jou (en een paar anderen) ook vaak op, als ik hier aan het lurken ben en wat nieuwe deuntjes opdoequote:
Ken je de serie The Leftovers?quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal vast de crème de la crème zijn![]()
Je pikt toch wel mijn Prince op, toch?quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Betrap ik jou (en een paar anderen) ook vaak op, als ik hier aan het lurken ben en wat nieuwe deuntjes opdoe![]()
Up the Irons, maar Bruce klinkt hier niet erg goed meer
Heerlijk een in beelden denkend brein, een van de leukere cadeautjes van het leven.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Betrap ik jou (en een paar anderen) ook vaak op, als ik hier aan het lurken ben en wat nieuwe deuntjes opdoe![]()
Up the Irons, maar Bruce klinkt hier niet erg goed meer
Nopes, ken ik niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ken je de serie The Leftovers?
Nouja, mannen. Jij hoort er ook bij.
ja duhquote:
Leuk zijn ze ergens toch welquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:27 schreef Bonken het volgende:
[..]
ja duhHeb er ook al een paar achter de kiezen hoor
![]()
Aanrader als je van iets diepgaandere series houdt.quote:
Ik ben meer van de simpele dingen, heb een vrij heftige baan qua concentratie en denkvermogen, kan me niet simpel genoeg zijn daarbuiten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Aanrader als je van iets diepgaandere series houdt.
Oh okay, wat doe je dan? Herkenbaar wel, mijn vriend wil dit soort dingen ook niet zienquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van de simpele dingen, heb een vrij heftige baan qua concentratie en denkvermogen, kan me niet simpel genoeg zijn daarbuiten.
Zij een paar wijntjes in de kroeg en dan thuis nog 1 a 2 blowtjes ... vrouwen worden daar erg "romantisch" van, zeker met Prince. Maar ben daar nu wel even klaar mee, dat gescharrel. doet het ook altijd goedquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat ben ik, dat weet iedereen en je weet ook welke mannen er vaak op afkomen en ik weet dat ook
Geen handen aan mijn lijf als ik wil slapen, hoe dronken ook ik ben, je wacht maarquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:37 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zij een paar wijntjes in de kroeg en dan thuis nog 1 a 2 blowtjes ... vrouwen worden daar erg "romantisch" van, zeker met Prince. Maar ben daar nu wel even klaar mee, dat gescharrel. doet het ook altijd goed
I love this crazyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |