Heb net een halve liter op, op naar de tweede.quote:
Kan gebeuren maat.quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:15 schreef GGMM het volgende:
Let op, dit topic wordt over -1 posts automatisch gesloten.
Oeps sorry @:i
Laten we dit maar niet doenquote:
Die ga ik aanquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil graag 5 euri inzetten dat @:I de volgende ONZ mod is
#tjackaformodquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil graag 5 euri inzetten dat @:I de volgende ONZ mod is
I komt niet door medisch onderzoekquote:
Puntige knieënquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I komt niet door medisch onderzoek
Godver, ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij bij mentaal er af ligt hoorquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mijn DM werkt ookquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:21 schreef I het volgende:
[..]
Ze hebben m'n contactgegevens hoor, maar ik acht de kans zeer klein.
Ach, jij bent ook mod geweest.quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij bij mentaal er af ligt hoor
Ach waarom nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze jou snel mod zouden maken lol
Die knakker is niet helemaal lekker in de bovenkamer...quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/delft/w(...)ijn-moeder~a62a54cd/
De string van je moeder jatten
Als je dat doet heb je echt geen fatsoen!quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die knakker is niet helemaal lekker in de bovenkamer...
Welke richting moet het opgaan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, op 12 december moet ik een redevoering houden, die ik 5 december geschreven moet hebben. Hebben jullie suggesties qua onderwerpen? Mijn stokpaardjes zijn een beetje oud geworden inmiddels.
2pacquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, op 12 december moet ik een redevoering houden, die ik 5 december geschreven moet hebben. Hebben jullie suggesties qua onderwerpen? Mijn stokpaardjes zijn een beetje oud geworden inmiddels.
Hou het maar op nooitquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze jou snel mod zouden maken lol
notorious bigquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Moest hier hardop om lachenquote:
bedanktquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest hier hardop om lachen
Wilde ik eigenlijk niet zeggen, maar er wordt zo weinig gepost dat ik het toch doe
Het moet een politieke of gerechtelijke toespraak of een lofrede worden, verder ligt alles open. Maar ik ga politiek denk ik.quote:
Ik moet altijd snel pissen van theequote:Op zaterdag 23 november 2019 00:44 schreef I het volgende:
Zat te genieten van m'n thee, maar ben er weer.
Een ode aan de swapfietsquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het moet een politieke of gerechtelijke toespraak of een lofrede worden, verder ligt alles open. Maar ik ga politiek denk ik.
Oh, geen last van. Maar ben daar sowieso niet echt gevoelig voor. Ook niet met alcohol.quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet altijd snel pissen van thee
Op die site die je linkte in dm zijn trouwens ook naaktfotos van Sophie Turner te vinden.quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het moet een politieke of gerechtelijke toespraak of een lofrede worden, verder ligt alles open. Maar ik ga politiek denk ik.
Dat kan ook ja. Of bezorg-servicesquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, misschien moet ik de magnetron maaltijd bezingen
Ook van Masie?quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die site die je linkte in dm zijn trouwens ook naaktfotos van Sophie Turner te vinden.
Denk dat @:JR-Style-93 dat wel kan waarderen
Die van Maisie zijn nep. Denk ikquote:
af en toe moet ik nog steeds lachen dat mensen daar op fietsenquote:
Ik vind het op zich best tof eigenlijk. Het is alleen echt walgelijk lui en pamperend maar goed, dat is Uber, Thuisbezorgd en Netflix ookquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
af en toe moet ik nog steeds lachen dat mensen daar op fietsen
maar tegenwoordig moet ik dan in amsterdam de hele dag lachen
voor 5 euro meer heb je ook een fietsquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het op zich best tof eigenlijk. Het is alleen echt walgelijk lui en pamperend maar goed, dat is Uber, Thuisbezorgd en Netflix ook
preciesquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Als hij kapot is wel meteen een nieuwe de volgende dag.
Maar als hij dan weer gejat is moet je 40 euro dokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
En ben je binnen een maand weer kwijt. Of rijd voor geen meter. Sowieso kan ik dus zelf niets aanvangen met reparaties e.d.quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor 5 euro meer heb je ook een fiets
en die is dan van jou
quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies
en gelukkig worden er zo weinig fietsen gestolen in nederland
dus die kans is niet enorm grootSwapfiets wordt dan weer niet echt gestolen, je kan er vrij weinig mee qua doorverkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naatje ik vind je echt een lieve jongenquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En ben je binnen een maand weer kwijt. Of rijd voor geen meter. Sowieso kan ik dus zelf niets aanvangen met reparaties e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Swapfiets wordt dan weer niet echt gestolen, je kan er vrij weinig mee qua doorverkoop.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb al minstens een jaar niet gefietst
quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naatje ik vind je echt een lieve jongen
maar als je geen band of stuur of zadel kan verwisselen mag je jezelf wel na laten kijken hoor
dat kan ik zelf met geamputeerde handenAlles wat ik met mijn handen aanraak gaat zo'n beetje verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik mezelf laten nakijken, het heet autisme![]()
Swappen van sappen, sapperdeflapquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind swapfiets een heel vies woord.
Weet niet waarom
Heb je weleens een avontuurtje beleefd op een swapfiets?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vind swapfiets een heel vies woord.
Weet niet waarom
mwehquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles wat ik met mijn handen aanraak gaat zo'n beetje verkeerd.
Overigens heb ik mezelf laten nakijken, het heet autisme
Geen concrete bron ook, maar meer dat je een swapfiets moeilijk aan de man brengt (overigens staat er op die foto een ov fiets). Ik hoor niemand over gestolen swapfietsrn, terwijl gestolen fiets wel vaker gebeurt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja
welke bron heb je dat ze minder worden gejat
JA ZIE JE WELquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:08 schreef I het volgende:
Oké, raar, nu staat dit topic ook niet meer in mijn AT.
Raar.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
JA ZIE JE WEL
NU AL 3 KEER GEHAD OFZO
ja misschien zijn er ook wel iets meer fietsen dan swapfietsenquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen concrete bron ook, maar meer dat je een swapfiets moeilijk aan de man brengt (overigens staat er op die foto een ov fiets). Ik hoor niemand over gestolen swapfietsrn, terwijl gestolen fiets wel vaker gebeurt.
Ja, precies. Uiteindelijk lukt het wel, maar de tijd die ik daar in steek is tijd die ik niet meer terugkrijg. Ik leg me in die tijd liever op dingen waarin ik me wel kan ontwikkelen en die later zichzelf dubbel en dwars terugverdienen. Of gewoon vrije tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Mwah, moet wel toegeven dat ik me wel in Naatje kan vinden. Ik heb ook echt 2 linkerhanden maar uiteindelijk zou het me wel lukken om een band te plakken denk ik.
Ik zou er alleen niet de moeite voor willen doen, eerlijk gezegd
ik kan echt helemaal niksquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Mwah, moet wel toegeven dat ik me wel in Naatje kan vinden. Ik heb ook echt 2 linkerhanden maar uiteindelijk zou het me wel lukken om een band te plakken denk ik.
Ik zou er alleen niet de moeite voor willen doen, eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies. Uiteindelijk lukt het wel, maar de tijd die ik daar in steek is tijd die ik niet meer terugkrijg. Ik leg me in die tijd liever op dingen waarin ik me wel kan ontwikkelen en die later zichzelf dubbel en dwars terugverdienen. Of gewoon vrije tijd.
Ik vraag het dus ook niet aan mijn paquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan echt helemaal niks
maar ik vind het akward om mijn papa voor een band te plakken te vragen
moest hem wel laatst vragen om mijjn scatra te repareren
maar gewoon goed kijken
zou dat misschien nu ook wel kunnen bougie vervangen
Deze mag op een tegeltjequote:Op zaterdag 23 november 2019 01:14 schreef R-woud93 het volgende:
Als je nergens wat van weet kunnen ze je ook niets vragen
Dagdagquote:
alsof jij überhaupt nog ergens mod lolquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
Lol @:naatje_1 je mention. Alsof ik daar mod lolololololol
Echt hequote:Op zaterdag 23 november 2019 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alsof jij überhaupt nog ergens mod lol
Poeh dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo GGMM
Denk je dat wij ooit vrienden kunnen worden?
Ik weet het niet. Misschien dat onze gesprekken minder ongemakkelijk zijn danquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh dat weet ik niet.
Zou je dat willen?
Misschien kunnen jullie samen naar de filmquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo GGMM
Denk je dat wij ooit vrienden kunnen worden?
En dan in de steek gelaten worden. Ripquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen naar de film
Ik denk juist dat onze gesprekken eerst minder ongemakkelijk moeten zijn voordat we vrienden worden.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien dat onze gesprekken minder ongemakkelijk zijn dan
Dat zou ik jou nooit aandoen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan in de steek gelaten worden. Rip
Beetje kip en het ei verhaalquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk juist dat onze gesprekken eerst minder ongemakkelijk moeten zijn voordat we vrienden worden.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
Lol @:naatje_1 je mention. Alsof ik daar mod lolololololol
Wat voor theesmaak is je favoriet?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Denk dat ik toch voor een 2e kop thee ga
Eigenlijk vind ik alle fruit smaken primaquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor theesmaak is je favoriet?
Oh zij jou vast ookquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alle fruit smaken prima
Alleen die rare smaken zoals kaneel, groene thee en munt thee vind ik om te kotsen.
Jijquote:
Dat zeker.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aandoenlijk wel
Dat moet ik toegeven
Die van mij is inmiddels alweer een tijdje op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Denk dat ik toch voor een 2e kop thee ga
Het wachten is op murp, gok ik.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk je dat een van de aanwezige of inmiddels afwezig mods de TR's zou afvinken?
Neequote:Op zaterdag 23 november 2019 01:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat ggmm ook nog suiker in z'n thee doet
Over een lego blokje struikelen?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Mensen die dat doen terwijl ze ouder zijn dan 12 mogen van mij
Ik kan geen. FA waardige manier vinden om deze post af te maken.
Ja!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over een lego blokje struikelen?
Gewoon afvinken joh kraait geen haan meer naarquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk je dat een van de aanwezige of inmiddels afwezig mods de TR's zou afvinken?
Krijg je straks weer gejank in de FB-topics, daar wordt niemand blij van.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon afvinken joh kraait geen haan meer naar
Doen ze in klb ook
Schattig.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:35 schreef GGMM het volgende:
Flippiee en ik zitten momenteel in de fase dat we elkaars zinnen afmaken.
Is dat positief?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:35 schreef GGMM het volgende:
Flippiee en ik zitten momenteel in de fase dat we elkaars zinnen afmaken.
Ik raak die reeks al maanden met geen poot aan. Was niet van plan daar verandering in aan te brengen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon afvinken joh kraait geen haan meer naar
Doen ze in klb ook
Vind ik erg vermakelijk om je lezenquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:37 schreef I het volgende:
[..]
Krijg je straks weer gejank in de FB-topics, daar wordt niemand blij van.
@GGMM accepteer je deze werkweigeringquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat positief?
[..]
Ik raak die reeks al maanden met geen poot aan. Was niet van plan daar verandering in aan te brengen.
Loop niet zo te stoken, baklapquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm accepteer je deze werkweigering
Heeft ie een keus?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm accepteer je deze werkweigering
Ohquote:
Op z'n tijd wel, maar op een gegeven moment wordt het wel sneu.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind ik erg vermakelijk om je lezen
Vooral om een spelletje op het internet. Dan heb je echt geen levenquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:41 schreef I het volgende:
[..]
Op z'n tijd wel, maar op een gegeven moment wordt het wel sneu.
@yvonne accepteer je deze werkweigeringquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:42 schreef GGMM het volgende:
Ik pak nooit mods aan. Ben veel te vriendelijk.
Oefquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:43 schreef I het volgende:
[..]
@:yvonne accepteer je deze werkweigering
Maar online pesten is een serieus probleem!!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral om een spelletje op het internet. Dan heb je echt geen leven
Werkweigering ook!! Mijn uitkering wat doe je!!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:44 schreef I het volgende:
[..]
Maar online pesten is een serieus probleem!!
[url="x"]MED / Ggmm houdt het voor gezien[/url]quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:43 schreef I het volgende:
[..]
@:yvonne accepteer je deze werkweigering
Schandalig.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkweigering ook!! Mijn uitkering wat doe je!!
Domme kut ben je tochquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[url="x"]MED / Ggmm houdt het voor gezien[/url]
MED / murp per direct op zwart!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[url="x"]MED / Ggmm houdt het voor gezien[/url]
Heb je die pakistaanse zanger wel meegekregen?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:49 schreef I het volgende:
Heb alles van die vent geblokkeerd, werkt perfect.
Tering alsof zo'n houding dan nog charmant isquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe Bad Boys film
Die gasten zijn nu 50 ofzo
Je bent wel beetje into F&S merk ikquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe Bad Boys film
Die gasten zijn nu 50 ofzo
Ja. Had 'm veel eerder moeten blokkeren.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:50 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb je die pakistaanse zanger wel meegekregen?
Ja, mocht ik ooit geen FA meer zijn dan wil ik VBL en F&S modden. Topforaquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent wel beetje into F&S merk ik
Daar zijn meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, mocht ik ooit geen FA meer zijn dan wil ik VBL en F&S modden. Topfora
Voor CRE zoeken ze nogquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, mocht ik ooit geen FA meer zijn dan wil ik VBL en F&S modden. Topfora
Dat kan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zijn meningen over verdeeld
VBL ook nou enquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:53 schreef I het volgende:
[..]
Voor CRE zoeken ze nog
F&S heeft al bezetting
quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL ook nou en
Voor een geweldige topmod is altijd ruimte
En dat ben ik!
quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zijn meningen over verdeeld
Sorryquote:Op zaterdag 23 november 2019 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik. Stop pesten nu!
Op naar FB!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik. Stop pesten nu!
Oja, goeie.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel op een moment dat er meer mensen online zijn
Dat is ook hoe MOL weer zo snel opengeknald is.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:09 schreef GGMM het volgende:
Als Fok-it zo slim was geweest was er nu een BOE forum
Ramsay genotquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben kitchen nightmares aan het kijken
Redelijke film maar moest ook niet langer duren.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net 'I Am Mother' gekeken.
Niet zo'n boeiend filmpje verder, maar wel een heerlijke actrice boh
Jij kan mijn fouten nog steeds herstellenquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:09 schreef GGMM het volgende:
Als Fok-it zo slim was geweest was er nu een BOE forum
Heb je mijn mention gemistquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net 'I Am Mother' gekeken.
Niet zo'n boeiend filmpje verder, maar wel een heerlijke actrice boh
Mwaquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan mijn fouten nog steeds herstellen
Deze is voldoende. De hoeveelheid fouten die ik maak is verwaarloosbaarquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa
Misschien deze, maar zeker niet allemaal
Slaap lekker. Ik zet BOE alvast op mijn verlanglijstje goed?quote:
LAAT HET LOS OKEquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ik zet BOE alvast op mijn verlanglijstje goed?
IK KAN HET NIET LATEN GAANquote:
Die afkorting is wel lit inderdaadquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:57 schreef I het volgende:
Doe dan BKN of ga terug naar de roots met; LIT
quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die afkorting is wel lit inderdaad
Ik vind literatuur ook wel mooi. Heeft alleen beetje pretentieuze ladingquote:
Dat vonden ze toen dus ook ja. Want welke boeken mag je er dan wel/niet bespreken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind literatuur ook wel mooi. Heeft alleen beetje pretentieuze lading
quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:59 schreef I het volgende:
En ja, het heeft dus ook Literatureluurs geheten.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]vanaf dat moment is het bergafwaarts gegaan zeker
Vraag me af hoe de ratio boekentopics-overige cultuur topics toen lagquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:05 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is na Kunst & Literatuur nóg een keer Literatureluurs gaan heten, omdat de vorige keer zo'n succes was. En toen besloten ze er toch maar TTK van te maken.
Random maandje uit 2003quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af hoe de ratio boekentopics-overige cultuur topics toen lag
Niets mis met een beetje pretentie, zeker niet in deze tijden van literaire armoede.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind literatuur ook wel mooi. Heeft alleen beetje pretentieuze lading
Mwah literaire armoe valt opzich meequote:Op zaterdag 23 november 2019 03:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje pretentie, zeker niet in deze tijden van literaire armoede.
Nou ja dit ja, iedereen is tegenwoordig zogenaamd alleswetende omdat hij een internetaansluiting heeft, deplorabele bedoeling wel.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah literaire armoe valt opzich mee
Eerder ontlezing
Daarnaast is het ook gewoon slecht omdat lezen veel meer positieve eigenschappen heeft dan alleen het vergaren van kennisquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dit ja, iedereen is tegenwoordig zogenaamd alleswetende omdat hij een internetaansluiting heeft, deplorabele bedoeling wel.
Ja vergelijk het met het eten van een potje vloeibare babyvoeding of het zelf jagen op een konijn om aan voedsel te komen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook gewoon slecht omdat lezen veel meer positieve eigenschappen heeft dan alleen het vergaren van kennis
Je mist mijn punt echt volledigquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vergelijk het met het eten van een potje vloeibare babyvoeding of het zelf jagen op een konijn om aan voedsel te komen.
Nee hoor, je doelt op het prikkelen van de fantasie, het concentreren en het scheppen van eigen gedachtepatronen.quote:
Precies. En het ontstressen, beter slapen, je geheugen verbeteren. Hoeft niet per se 800 bladzijden tellend boek te zijn over de slag bij Waterloo. Al is het Snelle Jellequote:Op zaterdag 23 november 2019 03:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, je doelt op het prikkelen van de fantasie, het concentreren en het scheppen van eigen gedachtepatronen.
Wat is datquote:
Wij snappen elkaar.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. En het ontstressen, beter slapen, je geheugen verbeteren. Hoeft niet per se 800 bladzijden tellend boek te zijn over de slag bij Waterloo. Al is het Snelle Jelle
Programma waarin Ewout Genemans meeloopt met agenten van Bureau Burgwallen in Amsterdam. Hij gaat ook echt mee op pad met de agenten en staat zo'n beetje naast ze tijdens hun werkzaamheden.. Best interessant. Doel van dat programma is dan ook wel dat mensen meer respect krijgen voor de politie en hun werk. Helemaal in de drukke steden.quote:
Nu begint het eng te wordenquote:
Klinkt wel interessant ja. Maar die Ewoutquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:51 schreef I het volgende:
[..]
Programma waarin Ewout Genemans meeloopt met agenten van Bureau Burgwallen in Amsterdam. Hij gaat ook echt mee op pad met de agenten en staat zo'n beetje naast ze tijdens hun werkzaamheden.. Best interessant. Doel van dat programma is dan ook wel dat mensen meer respect krijgen voor de politie en hun werk. Helemaal in de drukke steden.
Klopt, maar in dit programma zet hij zichzelf totaal buiten beeld. De politie en hun werk zijn het onderwerp.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant ja. Maar die Ewoutdat is toch dat lulletje rozenwater die in Zoop ook speelde
Ga het morgen ff kijken. Nu te laatquote:Op zaterdag 23 november 2019 03:56 schreef I het volgende:
https://www.rtl.nl/gemist/bureau-burgwallen/
quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga het morgen ff kijken. Nu te laat
Lijkt me ook wel interessant ja.quote:Op zaterdag 23 november 2019 03:59 schreef Fok-it het volgende:
Wil morgen ook aan die nieuwe serie van Ruben Terlouw beginnen
Duurde mij al iets te lang, op een gegeven moment snakte ik wel naar de climax.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Redelijke film maar moest ook niet langer duren.
Welke?quote:
Nicequote:Op zaterdag 23 november 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
@:I ik ga naar Marc Rebillet vanavond
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
@:i ik ga naar de klote vanavond
ja en misschien beetje droggaquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:47 schreef I het volgende:
[..]
Lekker bezig.Zuipen tot de zon op komt?
Zolang het bij een beetje blijft.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en misschien beetje drogga
Waar?quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
@:i ik ga naar de klote vanavond
Net zon succesvolle campagne als de vorige keer? Hahahaquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:47 schreef Kiid het volgende:
Mensen die niet weten dat ik de nieuwe onz mod word
Doe het wel veilig hequote:
Ah, gelukkig maar. In je eentje naar de klote gaan lijkt me zo triest.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het niet
komen altijd wel mensen langs op zaterdag
is het ook wel beetjequote:Op zaterdag 23 november 2019 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar. In je eentje naar de klote gaan lijkt me zo triest.
@Flippiee?quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
heb zojuist een influencer uitgenodigd
Zo hee, jij gaat het maken heh met zulke connectiesquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
heb zojuist een influencer uitgenodigd
BIEMquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Gelukkig heb ik daar hier geen last van. Hier hoor je gewoon af en toe een plofkraak weet je
Liever dat dan een blaffende hond.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Gelukkig heb ik daar hier geen last van. Hier hoor je gewoon af en toe een plofkraak weet je
Je zou wel een hoop schoon moeten maken!quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Zometeen maar eens uit bed. Ontbijt en dan beginnen met de grote schoonmaak.
Klopt. Honden zijn haram.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:36 schreef naatje_1 het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zou wel een hoop schoon moeten maken!
Ik kan mijn eigen mention niet meer vinden. We hadden het over de topless fotos van Sophie Turnerquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duurde mij al iets te lang, op een gegeven moment snakte ik wel naar de climax.
[..]
Welke?
Die heeft toch borsten als een Limburgs heuvellandschap?quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen mention niet meer vinden. We hadden het over de topless fotos van Sophie Turner
Ze had wel een kinky tepelpiercingquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft toch borsten als een Limburgs heuvellandschap?
quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duurde mij al iets te lang, op een gegeven moment snakte ik wel naar de climax.
[..]
Welke?
quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen mention niet meer vinden. We hadden het over de topless fotos van Sophie Turner
quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die site die je linkte in dm zijn trouwens ook naaktfotos van Sophie Turner te vinden.
Denk dat @:JR-Style-93 dat wel kan waarderen
Jij kan ook wel een soort Siri worden in de toekomstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |